Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από interad »

arisk εγώ θυμάμαι ξεκάθαρα τον Σέρτζιο να είναι ακριβώς στην ίδια ευθεία και ότι τα παιχνίδια των γραμμών και τον οπτικών γωνιών να προσπαθούν να κάνουν το άσπρο - κόκκινο...

αν υπολογίσεις ότι πάντα η αμφιβολία πάει υπέρ του επιθετικού, τότε πιστεύω δίκαια το θεωρώ λάθος...

από εκεί και πέρα, έχω αποφασίσει να μην μετράω τα πέναλτυ κλπ...

όχι γιατί δεν είναι σημαντικές φάσεις που μπορούν να διαμορφώσουν αποτέλεσμα (εδώ ανάποδο πλάγιο να δώσει μπορεί να γίνει το γκολ) απλά επειδή δεν ξέρεις την κατάληξη (ακόμα και στο πέναλτυ) δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι να μας ακύρωσαν τους βαθμούς...

ναι, στην συντριπτική πλειοψηφία γκολ θα γίνουν, αλλά...


προτιμώ λοιπόν να φωνάζω για τα 4 ρημαδοβαθμουλάκια που η μπάλα μπήκε νόμιμα (κατά την γνώμη μου) στο πλεκτό...


ας τους είχα και θα ήμουν από τώρα καλά (μόνος 2ος και σε απόσταση 6 βαθμούς από τον πρώτο - άρα καλύτερα και από πέρυσι που η χρονιά δεν είχε ξεκινήσει "άσχημα" όπως φέτος)

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από shark4 »

Εγω θα ειμαι πιο αυστηρος στην κριτικη μου και θα πω για τους 2 βαθμους που μου στερησαν στο ματς μετον νιονιο. ΚΑΘΑΡΟ ΓΚΟΛ που ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ. Δεν θα ψαξω ουτε τα πεναλντυ ουτε τιποτα.
Απο εκει και περα το πρωταθλημα εχει δρομο ακομα. Μην γινομαστε σαν τους ξερολες- καραγκιοζηδες της TV ποθ απο την 4η αγωνιστικη βγαζουν τον πρωταθλητη.
Ετσι ηταν και οι γαυροι στο+1 και βρεθηκαν με απανωτα κλαρινα στο -7.
Το οτι ο Σαντος κανει σοβαρη δουλεια , ειναι πια πασιφανες . Ουτως η' αλλως σε δυο 24ωρα θα γινει το ματς και ολοι θα εχουμε εικονα του τι εγινε.
Προκαταβολικη κριτικη και γκρινια , συγκρισεις μα αλλους προπονητες, εκμηδενιση της μεχρι τωρα πορειας και αναμνησεις του παλε ποτε ενδοξου παρελθοντος , λιγη αξια εχουν ( για να μην πω μηδενικη).
Απο το βραδυ της Κυριακης ειναι σιγουρο οτι αυτο το τοπικ θα παρει φωτια . ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ. ;)
Προσωπικα ειμαι αισιοδοξος για την εκβαση του αγωνα. :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από arisk »

Και τώρα θα βγεί ο Maximus και θα πεί... "Με τον γκαντέμη το Σάντος προπονητή πώς περιμένεις να έχεις καλή κλήρωση"...?? Δώσεεεεεεεεεε αδερφέ Maximuuuuuuus...!! :lol:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Maximus »

Ε οχι και γκαντεμης ο Σαντος! Ισα ισα ειναι και πολυ κωλοφαρδος... :mrgreen: (προσβαλεις τον Αποστολη τωρα) :lol:

ΥΓ.

Δηλαδη τι περιμενε; Να παει τελικό χωρις ντερμπι; :lol:
Αν δεν παρει ντερμπι, γιοκ το κυπελλο...

Αν απο την αλλη παρει τα ντερμπι στο κυπελλο, θα σκασουμε ολοι (πρωτα πρωτα εγω) και θα τσιμπησει και ανανεωση... ;)
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από diniko80 »

με 2 Χ θα περασουμε το ζελο....αφου θα παμε σε επαναληπτικο με το γιαννενο :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από arisk »

Maximus έγραψε:Δηλαδη τι περιμενε; Να παει τελικό χωρις ντερμπι; :lol:
Ρε φίλε τα σκουλήκια τις τρείς τελευταίες φορές (δεν ξέρω μην είναι και περισσότερες) που πήγαν σε τελικό δεν έπαιξαν κανένα ντέρμπι, ούτε με ΠΑΟΚ, ούτε με ΠΟΚ...!! Το ίδιο και φέτος...!! Με παπά κοιμούνται οι ξεκωλιάρηδες...?? :?
Maximus έγραψε:Αν δεν παρει ντερμπι, γιοκ το κυπελλο... Αν απο την αλλη παρει τα ντερμπι στο κυπελλο, θα σκασουμε ολοι (πρωτα πρωτα εγω) και θα τσιμπησει και ανανεωση... ;)
Στο κύπελλο έχει ξαναπάρει ντέρμπι και μάλιστα δύο μάτς κυπέλλου ντέρμπι έχει δώσει και στα δύο πήγαμε εξαιρετικά... ΠΑΟΚ-οσφπ 1-0 που στο 1ο ημίχρονο τους είχαμε βάλει στα δίχτυα και οσφπ-ΠΑΟΚ που αποκλειστήκαμε άδικα στα τελευταία λεπτά της παράτασης με 9 παίκτες... Τα ντέρμπι στο κύπελλο τα έχει... Στο πρωτάθλημα τα χαλάμε...
gash04 έγραψε:Θα ήταν χρήσιμο στην κατάμεστη Τούμπα να προβάλουν μια φορά ένα παιχνίδι της Μπενφίκα της σεζόν 2006-’07. Για να δει ο κόσμος αν, με κανονικούς παίκτες, ο Σάντος ξέρει να παίξει κανονικό ποδόσφαιρο, του θεάματος και των γκολ.
Πάντως πλάκα-πλάκα θα ήθελα και εγώ πάρα πολύ να δω μερικά μάτς της Μπενφίκα του Σάντος... Γιατί άλλο να βλέπεις ένα μάτς πχ Πόρτο-Μπενφίκα τότε στην ζωντανή του εξέλιξη και άλλο να το βλέπεις τώρα έχοντας το νού σου και την προσοχή σου στραμένη στην συγκεκριμένη ομάδα, στην προσέγγιση του προπονητή, στο σύστημα, στην τακτική... Είναι εντελώς διαφορετικό...
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

interad έγραψε: ναι και φέτος με τους 4 κλεμένους βαθμούς σε ατρόμητο-νιώνιο 2ος είσαι

Φίλε το να φωνάζουμε για τη διαιτησία με αυτές τις ομάδες (ότι και να έκανε ο διαιτητής) υποτιμά τη νοημοσύνη μου... Σε αυτά τα δύο ματς συνολικά δεν επισκεφτήκαμε την αντίπαλη περιοχή ούτε 4 φορές... Ωραία, συμφωνώ μας ακύρωσαν 2 γκολ... εμείς στο υπόλοιπο παιχνίδι τι κάναμε;;; υπήρχαμε στο γήπεδο;;;

Συμφωνώ με τον Arisk... πιο πολύ αδικηθήκαμε στα ματς με το γαύρο και το βάζελο, παρά σε αυτά... Στα μεγάλα παιχνίδια είναι σημαντικό να έχεις το 50--50... με τα λιμά και να μας αδικούν δεν υπάρχει δικαιολογία... πρέπει να τα κερδίζουμε...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Petm »

εγώ από την άλλη διαφωνώ με την υπεράνω (όπως τι χαρακτηρίζω εγώ) αντιμετώπιση. δηαλδή να σε βιάζει με το πανιώνιο και να λέμε ότι φταίμε εμείς αυτό δε το καταλαβαίνω. δηλαδή στο 70 λεπτό καθαρό goal που δε μετράει και απευθείας κόκκινη στο παπάζογλου που αν εκείνη ήταν apeutheieas κόκκινη τότε οι ομάδες τα περισσότερα παιχνίδια θα έπρεπε να τελειώνουν με 8 παίκτες όπως τελειώνουν μερικοί αντίπαλοι του συμπολίτη.

λοιπόν κατεμε 2 βαθμοί με tripoli , 2 βαθμοί με πανιώνιο 2 βαθμοί με ατρόμητο (το goal του conceisao είναι καθαρό).
δε μιλάω για τα ντέρμπι γιατί εκεί το πρόβλημα είναι τις ομάδας πρώτα και μετά θα ασχοληθώ με το διαιτητή. ας έπαιζα με OSFP-ΠΑΟ αυτό που μπορούσα και μετά θα ασχολιόμουνα και με τα μπουμπούκια.

δε λέω ότι με τους 6 κλεμμένους βαθμούς θα χτυπούσα πρωτάθλημα. δε με ενδιαφέρει αυτή η συζήτηση γιατί με τα αν δε γίνετε τίποτε. αλλα όχι και να πάμε στο άλλο άκρο και να λέμε "βρε δε βαριέ, βρε δε βαριέσαι αδερφέ" όσον αφορά τους διαιτητές. για να μη πάμε και ψάξουμε και το λόγο πίσω από εκείνα τα ανθρώπινα διαιτητικά λάθη. γιατί αν σκεφτούμε το λόγο πίσω από τα ανθρώπινα λάθη , εγώ υποθέτω ότι και 24 ευκαιρίες να κάναμε το μήνυμα θα το πέρναγαν
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Μπορούμε να κάνουμε το άλλο Πετμ.

Απο του χρόνου να ξεκινάμε με 10 βαθμούς μείον και να προσπαθούμε να τους φτάσουμε.
Να φέρουμε και έναν άλλο προπονητή που να μπορεί να κάνει την υπέρβαση.
Αυτό ποιο λογικό δεν ακούγεται?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από navigator11 »

ioanmits έγραψε:
interad έγραψε: ναι και φέτος με τους 4 κλεμένους βαθμούς σε ατρόμητο-νιώνιο 2ος είσαι

Φίλε το να φωνάζουμε για τη διαιτησία με αυτές τις ομάδες (ότι και να έκανε ο διαιτητής) υποτιμά τη νοημοσύνη μου... Σε αυτά τα δύο ματς συνολικά δεν επισκεφτήκαμε την αντίπαλη περιοχή ούτε 4 φορές... Ωραία, συμφωνώ μας ακύρωσαν 2 γκολ... εμείς στο υπόλοιπο παιχνίδι τι κάναμε;;; υπήρχαμε στο γήπεδο;;;

Συμφωνώ με τον Arisk... πιο πολύ αδικηθήκαμε στα ματς με το γαύρο και το βάζελο, παρά σε αυτά... Στα μεγάλα παιχνίδια είναι σημαντικό να έχεις το 50--50... με τα λιμά και να μας αδικούν δεν υπάρχει δικαιολογία... πρέπει να τα κερδίζουμε...

αυτη την "ευλογη" απαιτηση,ακομα και με κοντρα διαιτησια,να καθαριζεις τα "λιμα" την εχει περασει σαν νοοτροπια στον παοκτση ο σαντος με την αγωνιστικη παρουσια της ομαδας.παρα ταυτα δε νομιζω οτι πρεπει ετσι αψηφιστα να προσπερνιεται ο ρολος της διαιτησιας στο ξεκινημα της χρονιας για το οτι η ομαδα δεν διεκδικει με ακομα μεγαλυτερες αξιωσεις τον "ανομολογητο" στοχο του πρωταθληματος.με τον πανιωνιο δεν εντυπωσιασαμε επιθετικα,ελεω τραυματισμων,αγωνιστικης ανετοιμοτητας,κακης ψυχολογιας κλπ.παρα ταυτα πετυχαμε καθαρο γκολ,το οποιο ως δια μαγειας δεν κατακυρωθηκε και καπακι μειναμε "τραβηγμενα" με 10 παιχτες.δλδ στο αντιστοιχο χρονικο διαστημα γκει κ βαζελος γαμουσαν κι εδερναν αγωνιστικα κ περνουσαν αερα απο καθε εδρα κανοντας 45 ευκαιριες εκαστος?πραγματικα αδυνατω να κατανοησω τη λογικη αυτη.τί θα πει "εμεις τί καναμε"?με σωρεια προβληματων τοτε,παιξαμε απεναντι σε μια υπολογισιμη ομαδα,την κερδισαμε πεντακαθαρα αλλα πηραμε μονον 1 βαθμο!!πλην αεκ,φετος ουδεις εκ των συνδιεκδικητων μας οποιουδηποτε στοχου δεν αντιμετωπιζει τοσο υπουλες διαιτησιες οπως ο ΠΑΟΚ,και δη περισσοτερο εντος εδρας!!βλεπετε ομως στην προπαγανδα αλλοι ειναι μανουλες.ακομα τολμανε και μιλανε για διαιτησια οι ασπονδ(υλ)οι φιλοι μας!ευτυχως εμεις ως οργανισμος εχουμε περασει σε αλλο επιπεδο.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Στην αρχή πήγα να το βάλω στα διάφορα άρθρα για τον ΠΑΟΚ, αλλά περισσότερο για το γαύρο μιλάει αυτό το παπ@ρι παρά για τον ΠΑΟΚ, και το λίγο που μιλάει, ΠΙΠΕΣ λέει!

sid, αφιερωμένο για σένα.. Πότε θα πάμε μια βόλτα από ρετζίκι μεριά?

Γούναρης: Ηττοπαθής ο Σάντος

Ο Φερνάντο Σάντος είναι το πρόβλημα του ΠΑΟΚ στις αναμετρήσεις με τους μεγάλους της Αθήνας, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Γιάννης Γούναρης
στο Sportaction. Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής των ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού δήλωσε πως το μεγάλο φαβορί στην αναμέτρηση του «Γ. Καραϊσκάκης» είναι οι «ερυθρόλευκοι», ενώ υπογράμμισε πως η αλλαγή της τεχνικής ηγεσίας στους πρωταθλητές Ελλάδος θα επηρεάσει θετικά τους παίκτες. Επίσης, δήλωσε πως ο «Δικέφαλος» του Βορρά μεταμορφώνεται προς το χειρότερο μόλις φεύγει μακριά από την Τούμπα.

Αρχικά, ο Έλληνας τεχνικός δήλωσε για την αναμέτρηση των δυο ομάδων στο «Γ. Καραϊσκάκης»: «Ο Ολυμπιακός καλείται να αντιδράσει και να δείξει χαρακτήρα. Μια φορά το έκανε με την απόλυση του Κετσπάγια και τώρα καλείται να το κάνει με την απόλυση του Ζίκο. Πιστεύω πως οι πιθανότητες για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον Ολυμπιακό δεν είναι πολλές, όμως δεν έχει κριθεί τίποτα και οφείλει να το κυνηγήσει μέχρι το τέλος. Ο ΠΑΟΚ είναι σε καλύτερη ψυχολογική και αγωνιστική κατάσταση σύμφωνα με τα αποτελέσματα. Από εκεί και πέρα όμως, όταν ο ΠΑΟΚ βγαίνει έξω από τον νομό Θεσσαλονίκης εμφανίζεται χλωμός. Νομίζω πως θα γίνει ένα παιχνίδι ενδιαφέρον».

Σχετικά με το αν έχει τη δυνατότητα να πάρει τη νίκη ο ΠΑΟΚ στην συγκεκριμένη αναμέτρηση, δήλωσε: «Ο ΠΑΟΚ δεν έχει δείξει ποτέ πως μπορεί να κάνει το διπλό μέσα από το «Γ. Καραϊσκάκης». Με τη χειρότερη ΑΕΚ έπαιξε στην Αθήνα εφέτος και έχασε. Δεν έχει δείξει μέχρι στιγμής πως μπορεί να πάρει μια μεγάλη νίκη μέσα στην Αθήνα».

Όσον αφορά στο μεγαλύτερο πρόβλημα του ΠΑΟΚ στις αναμετρήσεις με τους μεγάλους της Αθήνας δήλωσε: «Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει ο ΠΑΟΚ σε αυτές τις αναμετρήσεις είναι η ηττοπάθεια που έχει ο προπονητής του. Τώρα μιλάμε για την προσπάθεια που κάνει ο ΠΑΟΚ να βγει πρώτος ή δεύτερος. Δεν μπορείς να βγεις πρώτος ή δεύτερος αν δεν μπορείς να κερδίσεις μέσα στο γήπεδό σου τον πρώτο της βαθμολογίας ή τον δεύτερο. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα του ΠΑΟΚ».

Για τον αν επηρεαστούν θετικά από την αλλαγή της τεχνικής ηγεσίας οι παίκτες του Ολυμπιακού υπογράμμισε: «Βεβαίως και θα βοηθήσει τους παίκτες του Ολυμπιακού η αλλαγή στην τεχνική ηγεσία της ομάδας. Φαντάζομαι πως θα παρουσιάσουν ένα καλύτερο αγωνιστικό πρόσωπο. Θα προσπαθήσουν να κάνουν μια καινούργια αρχή με ένα θετικό αποτέλεσμα».

Τέλος, αναφέρθηκε στο τι θα κρίνει την αναμέτρηση στον αγώνα των δυο ομάδων: «Το παιχνίδι θα κριθεί σίγουρα στην προσωπικότητα των παικτών και στο ποιος θα κάνει το μεγάλο λάθος. Ο Ολυμπιακός έχει καλύτερους ποδοσφαιριστές και το απέδειξε αυτό κερδίζοντας τον ΠΑΟΚ και μέσα στην Τούμπα. Τώρα, αν οι παίκτες του Ολυμπιακού παίξουν σύμφωνα με τις δυνατότητές τους μέσα στο «Γ. Καραϊσκάκης», τότε ο ΠΑΟΚ δεν έχει καμία ελπίδα. Ο ΠΑΟΚ είναι μια ομάδα με πολύ σφιχτή άμυνα και σίγουρα θα είναι ικανοποιημένος αν πάρει και την ισοπαλία. Ο ΠΑΟΚ είναι μια ομάδα που όταν κερδίζει και μέσα στην Τούμπα, δεν μπορεί να κερδίσει παραπάνω από 1-0».

http://www.sportaction.gr/document.php? ... _id=152593

Άλλο ένα τέτοιο να διαβάσω από τον Γούναρη και θα δημοσιεύσω τη διεύθυνση του προπο του. Βλάκα, έ βλάκα!


Υ.Γ
Ιταλέ εδώ πρέπει να μπει και η άλλη άποψη εδώ εδώ πολύ σωστά...
Απλά καλοπροαίρετη κριτική το λένε αυτό και όχι προπαγάνδα.
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Slade »

ελα μωρε με το βλακακο τον Γουναρη , ενας αυτος και ενας ο Ορφανος που τα τελευταια 20 χρονια πριν απο καθε ματς με τον γαυρο δινουνε "αντικειμενικες" συνεντευξεις στο Φως ως ΠΑΟΚτσηδες
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από navigator11 »

θοδωρα-ζηση τί σας εχουμε εκει πανω ρε?μεχρι κι ο γουναρης "βλεπει" αυτα που εσεις κανετε πως δε βλεπετε.στειλτε τον μωρε .....

τί αλλο θα διαβασουμε την τρελλα μου μεσα.γουναρη σαλτα και μαμησου ρε λακαμα!!!!!!!! :evil: :redcard: :twisted:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από DimisK »

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ. ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ BLACK LIST, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΒΛΑΚ ΛΙΣΤ!
ΟΥΣΤ!
ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΑΡΗ: ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΠΑΟΚ! ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ....ΜΑΡΙΟΝΕΤΤΑ....ΔΟΥΡΕΙΕ ΙΠΠΕ!


:redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:

Καλό θα ήταν για λόγους αισθητικής του forum να μη γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Sera4 »

ποιος γουναρης ρε γελανε και τα τσιμενατα της τουμπας...αφηστε τον τυπακο στην ησυχια του και στο γλειψιμο που κανει καλυτερα απο καθε τι αλλο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”