16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Μετά από αυτό που έφαγε από το Σκόκο, θα προσέχει. Μου άρεσε και πάλι σήμερα.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από DimisK »

Ο Παπάζογλου έβαλε γκολ. :shock: :shock: :shock: :shock:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από paok87 »

Mirrored
[youtube]Y70aJn7fb9Q[/youtube]
Άβαταρ μέλους
El Left
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 22:53
Τοποθεσία: Εύοσμος,Θεσσαλονίκη

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από El Left »

Φοβερό γκόλ πέταξε το παλικάρι...Μπράβο αλλά να υπογράψει κιόλας...
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Billy4 »

Ωραίος ο Λίνο, εκπληκτικό το φάουλ. Το μόνο που θα ήθελα να δω είναι λίίίίγο βελτίωση στη σέντρα. Σαν τις περσινές του χρειαζόμαστε. Κατά τα άλλα τα χτυπήματα φάουλ του είναι από τα πιο επικίνδυνα του πρωταθλήματος πλέον.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Photis »

Σύμφωνα με κάποια δημοσιεύματα βρέθηκε η χρυσή τομή για να υπογραφεί νέο συμβόλαιο συνεργασίας.....

:pano:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Billy4 »

Μακάρι αδερφέ.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sera4 »

ετσι διαβασα και εγω αδερφε...

τρομερο γκολ σχετικα καλη εμφανιση αν και δε βοηθησε τον κριστιανο...
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Retzi »

Τα φαουλ του τα χρειαζομαστε.. Οσον αφορα το συμβολαιο θα υπογραψει δεν υπαρχει περιπτωση.. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από cronos »

Υ.Γ. Ποιος άλλαξε το όνομα σε Dorvalino Alves Maciel και έψαχνα μια ώρα να βρω εγώ Λίνο.. :redcard: :redcard:
Γαμώ τον Μίνο σας χάλασε και εσάς.[/quote]

χαχαχαχαχαχα......... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gsavvas
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Δευ 31 Δεκ 2007, 14:09
Τοποθεσία: ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ....

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από gsavvas »

Frantzesklinos

Δώστε το 8 στον Lino λέμε!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από gash04 »

Πραγματικά τέτοια κάμερα ούτε το Νόβασπορτς!

[youtube]2NSEDKJ2QXo&feature=player_embedded[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Billy4 »

Respect!
tsapgeo
Δημοσιεύσεις: 462
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2009, 18:32
Τοποθεσία: Thessaloniki , Panorama

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από tsapgeo »

το γραψε το γραψε!
:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από sidpanos »

ο αστυνόμος μπέκας προσπάθησε να σκιαγραφήσει την αριστουργηματική και χολυγουντιανού επιπέδου εκτέλεσης φάουλ του άλβες μασιελ..

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
1.ένα παληκάρι που έγραψε στο βίντεο το φάουλ του λίνο..ας το πιστεψω
2.τιμητική πλακέτα ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ
3.είχε πρήξει την παρέα του,ακριβώς με το σφύριγμα του φάουλ,με ατάκες του τύπου"μ@λακες λες να το βάλει,λες να το βάλει?"...χμμμ ας το πιστέψω
4.είχε κόκκινα μάτια που υποδηλώνουν ένα πράγμα...πυρσούς :ugeek: :ugeek:
ενδιαφέρον...πολύ ενδιαφέρον...
5.το έγραψε,το έγραψε..

[youtube]facstnGgf-c[/youtube]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”