16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Μετά από αυτό που έφαγε από το Σκόκο, θα προσέχει. Μου άρεσε και πάλι σήμερα.
Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Φοβερό γκόλ πέταξε το παλικάρι...Μπράβο αλλά να υπογράψει κιόλας...
Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ωραίος ο Λίνο, εκπληκτικό το φάουλ. Το μόνο που θα ήθελα να δω είναι λίίίίγο βελτίωση στη σέντρα. Σαν τις περσινές του χρειαζόμαστε. Κατά τα άλλα τα χτυπήματα φάουλ του είναι από τα πιο επικίνδυνα του πρωταθλήματος πλέον.
Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Σύμφωνα με κάποια δημοσιεύματα βρέθηκε η χρυσή τομή για να υπογραφεί νέο συμβόλαιο συνεργασίας.....

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ετσι διαβασα και εγω αδερφε...
τρομερο γκολ σχετικα καλη εμφανιση αν και δε βοηθησε τον κριστιανο...
τρομερο γκολ σχετικα καλη εμφανιση αν και δε βοηθησε τον κριστιανο...
Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Τα φαουλ του τα χρειαζομαστε.. Οσον αφορα το συμβολαιο θα υπογραψει δεν υπαρχει περιπτωση.. 
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Υ.Γ. Ποιος άλλαξε το όνομα σε Dorvalino Alves Maciel και έψαχνα μια ώρα να βρω εγώ Λίνο..
Γαμώ τον Μίνο σας χάλασε και εσάς.[/quote]
χαχαχαχαχαχα.........

Γαμώ τον Μίνο σας χάλασε και εσάς.[/quote]
χαχαχαχαχαχα.........
Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Πραγματικά τέτοια κάμερα ούτε το Νόβασπορτς!
[youtube]2NSEDKJ2QXo&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]2NSEDKJ2QXo&feature=player_embedded[/youtube]
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ο αστυνόμος μπέκας προσπάθησε να σκιαγραφήσει την αριστουργηματική και χολυγουντιανού επιπέδου εκτέλεσης φάουλ του άλβες μασιελ..
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
1.ένα παληκάρι που έγραψε στο βίντεο το φάουλ του λίνο..ας το πιστεψω
2.τιμητική πλακέτα ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ
3.είχε πρήξει την παρέα του,ακριβώς με το σφύριγμα του φάουλ,με ατάκες του τύπου"μ@λακες λες να το βάλει,λες να το βάλει?"...χμμμ ας το πιστέψω
4.είχε κόκκινα μάτια που υποδηλώνουν ένα πράγμα...πυρσούς :ugeek: :ugeek:
ενδιαφέρον...πολύ ενδιαφέρον...
5.το έγραψε,το έγραψε..
[youtube]facstnGgf-c[/youtube]
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
1.ένα παληκάρι που έγραψε στο βίντεο το φάουλ του λίνο..ας το πιστεψω
2.τιμητική πλακέτα ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ
3.είχε πρήξει την παρέα του,ακριβώς με το σφύριγμα του φάουλ,με ατάκες του τύπου"μ@λακες λες να το βάλει,λες να το βάλει?"...χμμμ ας το πιστέψω
4.είχε κόκκινα μάτια που υποδηλώνουν ένα πράγμα...πυρσούς :ugeek: :ugeek:
ενδιαφέρον...πολύ ενδιαφέρον...
5.το έγραψε,το έγραψε..
[youtube]facstnGgf-c[/youtube]