Συμφωνώ ότι όλες οι ομάδες που αναφέρεις έπαιξαν πιο θεαματικό ποδόσφαιρο από τον ΠΑΟΚ του Σάντος και νομίζω ότι αυτά που λες είναι από τα ελάχιστα αποδεκτά επιχειρήματα που έχω ακούσει εναντίον του Σάντος.ioanmits έγραψε: Αδελφέ, εμένα ως άνθρωπος ο Σάντος μου αρέσει πολύ... Η σοβαρότητα που επιδεικνύει η ομάδα είναι φυσικά έργο δικό του (και πίστεψε με έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του ως άνθρωπο... που τον μεταδίδει και στην ομάδα). Ούτε τα σχόλια για σαρδέλες και Μαδέϊρες με ενοχλούν, ούτε ακόμη που δεν μπορούμε να νικήσουμε το ΠΟΚ εδώ και 2,5 χρόνια... Αυτό όμως που βλέπω από την ομάδα στο γήπεδο, το οικτρό θέαμα και η μηδενική επιθετική ανάπτυξη δεν μπορώ να το αφήσω ασχολίαστο... Είναι 2,5 χρόνια στην ομάδα και δεν υπάρχει σχεδόν καμία βελτίωση σε αυτόν τον τομέα... Δεν μπορεί έναν ολόκληρο γύρο + την Ευρώπη, η ομάδα να παίζει καλά μόνον 2,5 παιχνίδια.... Και για τους λίγους παλαιότερους, θυμηθείτε την πρώτη χρονιά του Χάαν το 94, τον Μπαγιεβιτς του 2001, ακόμη και τον Άγγελο του 2003-2004.. δεν νομίζω ότι εκείνες οι ομάδες είχαν μεγαλύτερη ποιότητα από τη σημερινή (ίσως του Μπάγιεβιτς να είχε ισάξια). Κι όμως δεν χρειαζόσουν κολλύριο για να τις δεις...
Υπάρχει όμως και η άλλη όψη του νομίσματος για τις παλιότερες ομάδες:
- Οι ομάδες του Μπατατούδη είχαν συγκρίσιμα ρόστερ με το σημερινό (σε κάποιες φάσεις, όπως τη χρονιά του κυπέλλου, πιστεύω καλύτερο). Εκείνη την εποχή παίζαμε πολύ επιθετικό ποδόσφαιρο, ειδικά επί Μπάγεβιτς μπροστά πετούσαμε φωτιές, αλλά πίσω ήμασταν χωνί. Πολλές φορές έπρεπε να φάμε γκολ για να αρχίσουμε να παίζουμε. Επίσης, όταν προηγούμασταν βλέπαμε πολλές φορές το σκηνικό που είδαμε φέτος μόνο στον Πανθρακικό, δηλαδή να καθόμαστε και να φαίνεται ο αντίπαλος Μπαρτσελόνα. Επιπλέον, συνήθως στις τελευταίες αγωνιστικές που είχε κριθεί η θέση μας τρώγαμε κάτι 4-1 από ΟΦΗ ή 6-2 από ΑΕΚ. Επίσης, όταν μέναμε με 10 σβήναμε (4-0 από Άρη, 0-4 από ΑΕΚ στο κύπελλο).
- Οι ομάδες του Χάαν το 94 και του Άγγελου το 2004 ήταν φωτοβολίδες, δηλαδή οι επιτυχίες τους κράτησαν μόνο μία χρονιά. Ασφαλώς, η ευθύνη και στις δύο περιπτώσεις οφείλεται και στις διοικήσεις Βουλινού και Γούμενου αντίστοιχα.
- Οι σημερινές αντίπαλες ομάδες που βρίσκονται κάτω από την έκτη θέση είναι πολύ καλύτερες σε σχέση με τις αντίστοιχες ομάδες παλιότερα και αυτό λόγω του ισχυρού κινήτρου που δίνουν τα τηλεοπτικά συμβόλαια. Μόνο ο φετινός Πανθρακικός θυμίζει μικρή ομάδα του παρελθόντος. Η ομάδα του Θρασύβουλου που τερμάτισε τελευταία στο περσινό πρωτάθλημα πιστεύω ότι θα χτυπούσε δεκάδα σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα της εποχής του Μπατατούδη.