Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

navigator11 έγραψε:
ioanmits έγραψε:Νομίζω ότι αγωνιστικά το είπε (γιατί τότε παίζαμε όντως σαν τη Μαδέϊρα...), απλά ήταν ατυχής ο παραλληλισμός καθώς έπρεπε να γνωρίζει ότι το μέγεθος του συλλόγου μας είναι τεράστιο... απλά πιστεύω ότι είναι τόσο ρεαλιστής που φθάνει καμιά φορά και στα όρια του κυνικού ρεαλισμού με τις δηλώσεις του...

για σενα,εμενα,το γκας,τον οργουελ,το μαξιμο,τον παρασανδαλο( ;) ) και λοιπους συνοπαδους ο ΠΑΟΚ ειναι τεραστιος.βασει της εικονας,αγωνιστικης και διοικητικης,των αμεσως προηγουμενων ετων δεν αδικω το μη ΠΑΟΚΤΣΗ σαντος για τις συγκεκριμενες του δηλωσεις.αν τωρα του το κρατατε ακομα μανιατικο που ειπε τα πραγματα με το ονομα τους τη δεδομενη χρονικη στιγμη,το σεβομαι αλλα νομιζω οτι οι ωμες αληθειες συμβαλλουν στην εξελιξη σε καθε ανθρωπινη δραστηριοτητα.νομιζω οτι η σταση του αυτη απεναντι στο "μεγεθος" του συλλογου,οπως το αντιλαμβανεται ακομα και σε εποχες ατελειωτης παρακμης ο παοκτσης,ξεκινησε τη σχεση εντονης αμφισβητησης κι αντιδρασεων μεταξυ μεριδας του κοσμου και σαντος.προτιμω παντως το ρεαλισμο παρα το ζειν και μεγαλοπιανεσθαι με το ενδοξο μεν,πεπερασμενο δε παρελθον!
Αδελφέ, εμένα ως άνθρωπος ο Σάντος μου αρέσει πολύ... Η σοβαρότητα που επιδεικνύει η ομάδα είναι φυσικά έργο δικό του (και πίστεψε με έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του ως άνθρωπο... που τον μεταδίδει και στην ομάδα). Ούτε τα σχόλια για σαρδέλες και Μαδέϊρες με ενοχλούν, ούτε ακόμη που δεν μπορούμε να νικήσουμε το ΠΟΚ εδώ και 2,5 χρόνια... Αυτό όμως που βλέπω από την ομάδα στο γήπεδο, το οικτρό θέαμα και η μηδενική επιθετική ανάπτυξη δεν μπορώ να το αφήσω ασχολίαστο... Είναι 2,5 χρόνια στην ομάδα και δεν υπάρχει σχεδόν καμία βελτίωση σε αυτόν τον τομέα... Δεν μπορεί έναν ολόκληρο γύρο + την Ευρώπη, η ομάδα να παίζει καλά μόνον 2,5 παιχνίδια.... Και για τους λίγους παλαιότερους, θυμηθείτε την πρώτη χρονιά του Χάαν το 94, τον Μπαγιεβιτς του 2001, ακόμη και τον Άγγελο του 2003-2004.. δεν νομίζω ότι εκείνες οι ομάδες είχαν μεγαλύτερη ποιότητα από τη σημερινή (ίσως του Μπάγιεβιτς να είχε ισάξια). Κι όμως δεν χρειαζόσουν κολλύριο για να τις δεις...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Photis »

Από το παιχνίδι με την Καβάλα και μετά ο ΠΑΟΚ είναι μια χαρά....Τι μπάλα δηλαδή παίζανε εκείνες οι ομάδες...??Μια χαρά είναι.Κορυφαίος προπονητής της σύγχρονης ιστορίας του ΠΑΟΚ.Τον αναμόρφωσε σε όλα τα επίπεδα.Μόλις κάνει και νίκη με το ΠΟΚ θα ξεχαστούν τα πάντα που του επισηνάπτουν...Ο ΠΑΟΚ είναι πιο ομάδα από ποτέ αυτή τη στιγμή που μιλάμε....
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Φίλε Photi, αν σου άρεσε η ομάδα στο α΄ημίχρονο με τον Εργοτέλη, στο β΄ημίχρονο με τον Πανιώνιο και στο α΄ημίχρονο με τον Λεβαδειακό, τότε μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη για το τι είναι καλό ποδόσφαιρο...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Εδώ εγώ θα διαφωνήσω λιγάκι γιατί εμένα τουλάχιστον δεν με ενδιαφέρει και τόσο πολύ το "καλό" ποδόσφαιρο...αυτό που θέλω πλέον είναι επιτυχίες σε μεγάλα ματς, που θα φέρουν αύξηση του μπάτζετ και θα έρθει και η καλή μπάλα με τον καιρό.
Και εντάξει...δεν παίζουμε και αποκρουστικά....
Και ακόμα δεν με πειράζει τόσο ο Σάντος να μας θεωρεί Νασιονάλ Μαδέιρα....φτάνει να μην θεωρεί ότι κούλες,βάζελοι και γάβροι είναι Μπαρτσελόνες όπως πολλάκις έχουν αποδείξει μικρομεσαίες ομάδες της αθάνατης Ελ. επαρχίας.

Για την Κυριακή-sorry αλλά όσο κι αν λέμε για το ματς της Τετάρτης εγώ δεν μπορώ να το πάρω σοβαρά και να πιστέψω ότι μπορούμε να απειληθούμε- τα πράγματα είναι συγκεχυμένα.
ο γάβρος φανερά έχει τα χάλια του-πιό φανερά δεν γίνεται- και αυτό είναι άσχετο με τον προπονητή που είχαν,θεωρώ ότι το γεγονός ότι παίζουμε στον Πειραιά υπό προυποθέσεις μπορεί να είναι και αβαντάζ για μας-αν φάνε πρώτοι γκολ ή αν τους κάνουμε να σέρνονται στο γήπεδο θα πέσει και άλλο η ψυχολογία τους απ' τα γιούχα- αλλά απ' την άλλη εμείς θα είμαστε κουρασμένοι απ' το ματς κυπέλου και απ' το ματς της Κυριακής που το βγάλαμε σχεδόν όλο με 10 και θα έχουμε και πάλι αρκετές ελλείψεις...αν θα λείψει και ο Βιέρι ακόμα χειρότερα...αν σκεφτούμε πως είναι ο Μούσλι όταν επιστρέφει από τραυματισμό,πρακτικά δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να αλλαχτεί κάτι στην επίθεση,ενώ διακρίνεται και μιά τάση συσπείρωσης των γάβρων τώρα που έφυγε ο "κακός" Ζίκο(ς),καθώς πάντα μιά αλλαγή προπονητή έχει έστω και άμεσα και βραχύβια πολλές φορές θετικά αποτελέσματα....
Οψόμεθα λοιπόν...αναμφισβήτητα πάντως το ματς θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και θα είναι ένα καλό crash-test γιατί τις νίκες με Λεβαδειές και με Λάρισες τις εμπεδώσαμε...το μάθαμε το μάθημα νεράκι...καιρός είναι να δούμε αν το παιδάκι πλέον μεγάλωσε και μπορεί εκτός απ' το να παπαγαλίζει, να απαντάει και σε καμιά ερώτηση κρίσεως.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

arisk έγραψε: ..."Δωρεάν μάθημα τακτικής και οργάνωσης παρέδωσε ο ΠΑΟΚ (και) στο ματς με τον Αστέρα. Ομάδα που παίζει ουσιαστικά χωρίς φορ από το… καλοκαίρι (και οι τρεις «φουνταριστοί» του έχουν βάλει μαζί… 3 γκολ σε 18 αγωνιστικές, όταν μόνο οι Αναστασάκος - Περόνε έχουν ήδη φτάσει στα 13 στον Ατρόμητο), ξεμένει εντελώς από επιθετικούς στο 10', παίζει με δέκα από το 20ό λεπτό, χάνοντας κοτζάμ Βιεϊρίνια, βλέπει έναν «καινούργιο» να έχει… τυπική συμμετοχή (Κριστιάνο) και έναν ταλαντούχο «μικρό» (Κουτσιανικούλης) μες στο άγχος και τα λάθη (ακόμη και στο γκολ… σκόνταψε στην μπάλα αντί να πλασάρει) και παρ' όλα αυτά καταφέρνει να δίνει την εντύπωση ότι παίζει με… 14 παίκτες, δεν μπορεί παρά να είναι (και πάλι) μεγάλη! Εργο Σάντος"…

Γιώργος Κοσμάς - Διευθυντής (??)"Εξέδρα Σπορ"
http://www.exedrasports.gr/default.aspx ... &aid=51188
Αυτοί εκεί στην "Εξέδρα" και ειδικά ο Κοσμάς ζωντανό να τον φάνε τον Μπάγεβιτς δεν θα χορτάσουν :lol: :lol: :lol:
γι' αυτό μάλλον και οι τόσοι ύμνοι στον Σάντος....
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από eorptol »

Photis έγραψε:Από το παιχνίδι με την Καβάλα και μετά ο ΠΑΟΚ είναι μια χαρά....Τι μπάλα δηλαδή παίζανε εκείνες οι ομάδες...??Μια χαρά είναι.Κορυφαίος προπονητής της σύγχρονης ιστορίας του ΠΑΟΚ.Τον αναμόρφωσε σε όλα τα επίπεδα.Μόλις κάνει και νίκη με το ΠΟΚ θα ξεχαστούν τα πάντα που του επισηνάπτουν...Ο ΠΑΟΚ είναι πιο ομάδα από ποτέ αυτή τη στιγμή που μιλάμε....
εκεινες οι ομαδες και ειδικα του μπαγιεβιτς ηταν σαν την αεκ των τελευταιων αγωνων η χαρα των αντιπαλων
του ατρομητου 3-3 και ηρακλη του 1-1..... ....τραγικη αμυνα καπου καπου μεγαλες νικες
και πολλες "κηδειες" απο παναχαικες και σια.....η ομαδα βελτιωνετε μερα με την μερα ειναι θεμα χρονου και τα
αποτελεσματα με το ΠΟΚ το θεμα ειναι να κρατησουμε την νοοτροπια που εχουμε με τις μικρομεσαιες ομαδες
και να αρχισουμε να περνουμε αποτελεσματα με την χαβουζα τοτε πλεον το πρωταθλημα θα ειναι πολυ κοντα
.......ειμαστε σε πολυ καλο δρομο και οποιος δεν το βλεπει κανει μεγαλο λαθος.......
:nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Rizla »

Δλδ για να καταλαβω και εγω που ειμαι λιγο(πολυ) χαζος,αν ο Μηχανικος προπονουσε την Μπαρτσα θα ακολουθουσε το ιδιο συστημα κι αν ναι θα το επαιζαν οι παιχτες της Μπαρτσα οπως οι δικοι μας?
Αν ο Σαντος παει στον οφη,θα βγει ο οφη 2ος ή 4ος?
Ο παλιοπουστογαυρος(δεν βγαζω εμπαθεια) παιζει καλυτερο ποδοσφαιρο απο εμας?
Αν δεν παιζει καλυτερα γιατι ειναι 2ος?
Παιζει η 44 καλυτερα?Παιζει ο λαγουδιαρης καλυτερα?
Ποιος παιζει καλυτερα στην Ελλαδα?
Τα ματια μου οταν βλεπω τον ΠΑΟΚ δεν πονανε αλλα δακρυζουν...
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από shark4 »

Mια -δυο διευκρινισεις : Οι νικες στα μεγαλα ματς δεν αυξανουν κανενα μπατζετ , αν δεν συνοδευονται απο καλη πορεια , νικες και βαθμολογικη συγκομιδη σε ολο το πρωταθλημα.
- Αν ηταν ετσι η Μπολτον του Στελλακη που κερδιζε καθε χρονο την Αρσεναλ και εκανε την ζωη δυσκολη σε Μαντσεστερ και τσελσι , θα ειχε μεγαλυτερο μπατζετ απο αυτες τις ομαδες . Το ιδιο περιπου ισχυει για την Περουτζια του Ζηση , που καθε χρονο εκανε κατι τρελες κηδειες σε Μιλαν κλπ.
Το προβλημα με το ΠΟΚ ειναι γνωστο και περιμενουμε ολοι ανεξαιρετως την επιλυση του . Αυτο ειναι αληθεια περα για περα . Απο την αλλη η ληξη των "σκωτσεζικων ντους " , οι αγγλικου τυπου ανατροπες και οι νεκραναστασεις των διαφορων παναχαικων -ατρομητων-αιγαλεω κλπ, ειναι σημαντικη υποθεση τοσο γαι τον ΠΑΟΚ ( οσο και για την ψυχικη υγεια των οπαδων του ;) )
Υπομονη χρειαζεται, απο ολους ανεξαιρετως.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

με το δεδομένο ότι πλέον "έχουμε' τα μικρά ματς,αυτό που απομένει για κάποιον τίτλο ή για ΤσουΛου ή για κάποια καλή πορεία στην Ευρώπη είναι τα μεγάλα και κρίσιμα ματς-και δεν εννοώ μόνο τα ντέρμπυ αλλά και τα ματς αλα Χέρενφεν-και μ' αυτήν την έννοια το είπα...πιστεύω ότι είναι κατανοητό.
Ωραία τα "έχουμε" τα μικρά ματς...το είπαμε, το ξαναείπαμε,μπράβο και στον Φερνάντο και σ' όλη την ομάδα αλλά ας ξεκολλήσουμε και λίγο απ' αυτό.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gika »

Δηλαδή Όργουελ λες: "Μπράβο Σάντος, μπράβο ομάδα, κάνατε βήματα προόδου, σταθεροποιηθήκαμε στις πρώτες τρεις ομάδες. Αντε σιγά σιγά να κάνουμε και το επόμενο βήμα..." Σωστά?? Αν λες αυτό τότε πάρε πολλά +++...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Οι γάβροι δεν θέλανε Βαλβέρδε γιατί δεν έβαζε τους νέους.

Οι γάβροι πήρανε Κετσπάγια για να βάζει τους νέους.

Τελικά πήρανε τον Ζίκο γιατί ούτε ο Κετσπάγια έβαζε τους νέους.

Τώρα κατηγορούν τον Ζίκο γιατί έβαζε τους νέους με αποτέλεσμα να χάσουν πολλούς βαθμούς.

Την κατρακύλα τους μόνο δεν βλέπουν.

Σε αντίθεση με εμάς που αποκτούμε σταθερότητα εκτός απο την εμφανή βελτίωση και με τα ταμεία μας άδεια.

Ακόμα και με ήττα η ομάδα δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα όπως ακόμα και αν κερδίσει καθότι ακολουθούν πολύ δύσκολοι αγώνες για την συνέχεια και κυρίως εκτός έδρας.

Και με 0-0 μια χαρά όλα.

Έτσι και αλλιώς ο στόχος είναι σε πρώτη φάση τα ΠΟ και μετά όλα αρχίζουν απο την αρχή.

ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Αν υπαρχει ενας ανθρωπος πανω σε αυτη τη γη που θελει να νικησει στο Καραιταβλι περισσοτερο ακομα και απο εμας τους οπαδους, αυτος ειναι σιγουρα ο Σαντος. Και επειδη καποιοι θα αναρωτηθουν οτι το θεμα ειναι αν μπορει, εγω θα πω με βαση οσα εχω δει προπονητικα, ειναι 2 κλασεις ανωτερος απο καθε αλλο προπονητη της σουπαλιγκ.

Σκεφτειτε οτι εχασε απο το Μπαντοβιτς (δηλ ενα μαθητευομενο προπονητη) μεσα στην Τουμπα στον πρωτο γυρο, εχει ακουσει τα μυρια οσα για την ομαδα του που δε μπορει να παρει ντερμπυ και υποψην οτι θελει να μεταφερει στη διοικηση την πιεση για να του δωσει το καλοκαιρι ολα τα εργαλεια που χρειαζεται για να χτυπησει το πρωταθλημα. Το οτι ανελαβε την ομαδα πριν 2,5 χρονια ενω ηταν σε τετοια χαλια μου δειχνει ανθρωπο με ΤΕΡΑΣΤΙΟ κινητρο και ΤΡΟΜΕΡΗ εμπιστοσυνη στη δουλεια του επομενως νομιζω οτι ουτε ο ιδιος δε θα ανεχτει απο τον εαυτο του να χασει απο αυτον τον ολυμπιακο.

Οσο βαζω στο μυαλο μου ολα τα παραπανω μου δημιουργειται η αισθηση οτι προπονητικα θα δουμε οργια απο το Σαντος μεσα στο γκευ και ο Μπαντοβιτς θα ψαχνει απο που του ηρθε.

Το μονο που δεν ξερω ειναι ποσο πιστευουν οι παιχτες οτι μπορουν να κερδισουν εκει μεσα...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

αυτό λέω gika,δεν νομίζω ότι είναι και τόσο δύσκολο να γίνω κατανοητός...
Συνεχίζοντας για το ματς,θα πω ότι σχεδόν δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι θα κάνουμε ένα τακτικά σωστότατο παιχνίδι και ότι ο γάβρος ούτε πάρτυ θα κάνει μέσα στην περιοχή μας, ούτε θα μας απειλήσει πολύ....κάτι σαν το ματς με την Κούλα στο ΟΑΚΑ.
Εκείνο όμως που φοβάμαι ιδιαίτερα είναι ότι αυτό-όπως έχει αποδειχτεί πολλές φορές στο παρελθόν-δεν είναι αρκετό για να πάρεις τη νίκη σε ένα τέτοιο ματς ή έστω ένα καλό αποτέλεσμα...ένα γκολ μπορεί να μπεί από τύχη, από στραβοκλωτσιά, από κάποια ωραία ατομική ενέργεια ή ακόμα και από διατητικό "λάθος"...και η αντίδρασή μας τότε φοβάμαι ότι θα είναι "λίγη"...
γι' αυτό πιστεύω ότι δεν θα αποδειχτεί αρκετή η καταστροφή του παιχνιδιού του γάβρου αλλά να μην τους φοβηθούμε και να βγούμε μπροστά με πολλούς παίκτες...και όχι με τους συνηθισμένους ένα-δύο...αν τους χτυπήσουμε πρώτοι, θα έχουμε πολλές πιθανότητες...

υ.γ. αυτά όλα βέβαια δεν αφορούν μόνο τον Σάντος αλλά και τους παίκτες...απλώς τα γράφω εδώ γιατί δεν έχει ανοίξει ακόμα topic για το ματς.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από navigator11 »

δεν διαφωνω διολου.ακομα και στραβη να κατσει κατα τη διαρκεια του αγωνα ειμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ.δυστυχως σε αγωνες με το ποκ ειτε προηγουμαστε ειτε μενουμε στο σκορ πισω αποσυντονιζομαστε και οι οδηγιες του προπονητη για διαχειριση του αγωνα δεν εφαρμοζονται απο τους παικτες.ευθυνη γι'αυτο δεν μπορει παρα να εχουν ολοι,προπονητης και παιχτες.αρχης γενομενης απο την κυριακη πρεπει να δουμε σημαδια συμπεριφορικης ανακαμψης απο τους παιχτες μας στην αντιμετωπιση των οποιων δυσκολιων στην εξελιξη του ματς.πλεον δεν αναμενω κατι τετοιο,το απαιτω απο την ομαδα.κι ας ηττηθουμε.οχι ομως ΕΥΚΟΛΑ.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

navigator11 έγραψε:κι ας ηττηθουμε.οχι ομως ΕΥΚΟΛΑ.
++++++
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”