16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από gika »

:( :( :( :( :(
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από eleos »

/facepalm
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από brigate4 »

Και πάλι πολύ καλός.
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από zoomgr »

Μου άρεσε πολύ και σήμερα!
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από sernikos »

Orwell έγραψε:
ioanmits έγραψε:Εγώ πάντως έχω την πληροφόρηση ότι ο Λίνο θα είναι ίσως ο μόνος από αυτούς που λήγουν τα συμβόλαιά τους το καλοκαίρι που δεν θα ανανεώσει...
Ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω...αρκεί να δει κανείς σε πόσα γκολ-πέρα απ' τα δύο που έχει πετύχει-έχει συμβάλλει...έστω και σαν αλλαγή είναι χρησιμότατος...θα είναι μεγάλη χαζομάρα αν τον αφήσουμε να φύγει.
μηπως εχουμε καλυτερο ή εστω καποιον μπακ απ ωστε να μην ανανεωσουμε;
μηπως παιρνει πολλα το παλληκαρι;
μηπως ειναι γερος;

δε νομιζω, θα ανανεωσει και ετσι πρεπει δηλαδη..
ειναι ο καλυτερος αθλητης, ντουρασελ οπως και ο βιτολο και δεν παρεκτρεπεται με νευρα
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Equalizer »

Παιδιά το γεγονός πως όντως αποδίδει καλά και συμμετέχει στα περισσότερα γκολ κλπ κλπ, δεν σημαίνει πως θα καταστραφεί η ομάδα αν αντικατασταθεί κάποια στιγμη. Χαλαρά..
Προσωπικά εκτιμώ τον Λίνο ώς παίκτη, νομίζω όμως πως δεν αργεί η στιγμή που θα παίζει ως αλλαγή. Στο κάτω κάτω έχουν περάσει οι εποχές που μόλις βρίσκαμε κάποιον αξιόλογο, κρεμόμασταν απο πάνω του. Παίζει μπάλα η ομάδα και δεν φοβάται. Σίγουρα είναι πολύ καλός, αλλά οχι και άριστος. Οπότε δεν βλέπω τον λόγο να μην ψάξουμε κάτι για τη θέση του..Χωρίς αυτό να σημαίνει πως θέλω να φύγει.
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από sernikos »

δεν ειπαμε οτι θα γκρεμιστει κανενας

απλα δεν εχουμε καποιον καλυτερο
βασικα δεν εχουμε αλλον στη θεση του

αν φερουμε παικταρα και ενα φερελπι τοτε μονο βλεπω να φευγει, αλλιως αν ερθει παικταρας παιζει ο λινο παγκο,
οπως και να εχει δεν εδειξε η διοικηση και ο σαντος οτι ψαχνουν προς εκεινη τη θεση

μακαρι να ερθει ο ολιβαρες στα νιατα του και να φυγει ο λινο, εκτιμηση της καταστασης κανουμε..
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από Olorin »

Τον εχω κραξει στο παρελθον και δικαιως, αλλα δεν μπορω να μην παραδεχτω την τεραστια βελτιωση του στο αμυντικο κομματι. Πλεον εχουμε ολοκληρωμενο αριστερο μπακ, ισως το καλυτερο του πρωταθληματος αυτην τη στιγμη.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από danirifle »

έτσι ακριβώς. μεγάλη σοβαρότητα στα αμυντικά του καθήκοντα
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Λίγο έλειψε να το κάνουν και σήμερα το 2-0 παρέα με τον Ίβιτς στο φαουλάκι.

Λίνο με πάσα σε επιθετικό το βάλαμε,
μόνος σου το έβαλες
κάνε και ένα φαουλάκι για αυτογκόλ.
Άβαταρ μέλους
marolas
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 22:29
Τοποθεσία: Βέροια-Αθήνα

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από marolas »

Σύμφωνα με την εξέδρα από το περιβάλλον του διαρέεται οτί μπορεί το καλοκαίρι να πάει κανένα Κατάρ ή Κουβέιτ..
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από kos »

γιατι δεν ρωταει τον σερτζιο να του πει ποσο ωραια περασε?
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO

Δημοσίευση από plato6 »

marolas έγραψε:Σύμφωνα με την εξέδρα από το περιβάλλον του διαρέεται οτί μπορεί το καλοκαίρι να πάει κανένα Κατάρ ή Κουβέιτ..

Αυτό είπε και ο Τσορμπατζόγλου τώρα. ότι ίσως θέλει περισσότερα λεφτά και θα αναζητήσει κάπου αλλού. Λογικό το βρίσκω μιας και θα είναι μπορεί και το τελευταίο του καλό συμβόλαιο.

Υ.Γ. Ποιος άλλαξε το όνομα σε Dorvalino Alves Maciel και έψαχνα μια ώρα να βρω εγώ Λίνο.. :redcard: :redcard:
Γαμώ τον Μίνο σας χάλασε και εσάς.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αν φυγει ας χτυπησουμε τον Τζαβελλα που ειναι πολυ καλο και επιθετικογενες μπακ, αν και την εχει δει λιγο
αριστεροποδαρος Ντανι Αλβες.....
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από paokovia »

Βάλε ένα τέτοιο και στον κηπουρό ρε Λίνο πλιζ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”