16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
μηπως εχουμε καλυτερο ή εστω καποιον μπακ απ ωστε να μην ανανεωσουμε;Orwell έγραψε:Ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω...αρκεί να δει κανείς σε πόσα γκολ-πέρα απ' τα δύο που έχει πετύχει-έχει συμβάλλει...έστω και σαν αλλαγή είναι χρησιμότατος...θα είναι μεγάλη χαζομάρα αν τον αφήσουμε να φύγει.ioanmits έγραψε:Εγώ πάντως έχω την πληροφόρηση ότι ο Λίνο θα είναι ίσως ο μόνος από αυτούς που λήγουν τα συμβόλαιά τους το καλοκαίρι που δεν θα ανανεώσει...
μηπως παιρνει πολλα το παλληκαρι;
μηπως ειναι γερος;
δε νομιζω, θα ανανεωσει και ετσι πρεπει δηλαδη..
ειναι ο καλυτερος αθλητης, ντουρασελ οπως και ο βιτολο και δεν παρεκτρεπεται με νευρα
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Παιδιά το γεγονός πως όντως αποδίδει καλά και συμμετέχει στα περισσότερα γκολ κλπ κλπ, δεν σημαίνει πως θα καταστραφεί η ομάδα αν αντικατασταθεί κάποια στιγμη. Χαλαρά..
Προσωπικά εκτιμώ τον Λίνο ώς παίκτη, νομίζω όμως πως δεν αργεί η στιγμή που θα παίζει ως αλλαγή. Στο κάτω κάτω έχουν περάσει οι εποχές που μόλις βρίσκαμε κάποιον αξιόλογο, κρεμόμασταν απο πάνω του. Παίζει μπάλα η ομάδα και δεν φοβάται. Σίγουρα είναι πολύ καλός, αλλά οχι και άριστος. Οπότε δεν βλέπω τον λόγο να μην ψάξουμε κάτι για τη θέση του..Χωρίς αυτό να σημαίνει πως θέλω να φύγει.
Προσωπικά εκτιμώ τον Λίνο ώς παίκτη, νομίζω όμως πως δεν αργεί η στιγμή που θα παίζει ως αλλαγή. Στο κάτω κάτω έχουν περάσει οι εποχές που μόλις βρίσκαμε κάποιον αξιόλογο, κρεμόμασταν απο πάνω του. Παίζει μπάλα η ομάδα και δεν φοβάται. Σίγουρα είναι πολύ καλός, αλλά οχι και άριστος. Οπότε δεν βλέπω τον λόγο να μην ψάξουμε κάτι για τη θέση του..Χωρίς αυτό να σημαίνει πως θέλω να φύγει.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
δεν ειπαμε οτι θα γκρεμιστει κανενας
απλα δεν εχουμε καποιον καλυτερο
βασικα δεν εχουμε αλλον στη θεση του
αν φερουμε παικταρα και ενα φερελπι τοτε μονο βλεπω να φευγει, αλλιως αν ερθει παικταρας παιζει ο λινο παγκο,
οπως και να εχει δεν εδειξε η διοικηση και ο σαντος οτι ψαχνουν προς εκεινη τη θεση
μακαρι να ερθει ο ολιβαρες στα νιατα του και να φυγει ο λινο, εκτιμηση της καταστασης κανουμε..
απλα δεν εχουμε καποιον καλυτερο
βασικα δεν εχουμε αλλον στη θεση του
αν φερουμε παικταρα και ενα φερελπι τοτε μονο βλεπω να φευγει, αλλιως αν ερθει παικταρας παιζει ο λινο παγκο,
οπως και να εχει δεν εδειξε η διοικηση και ο σαντος οτι ψαχνουν προς εκεινη τη θεση
μακαρι να ερθει ο ολιβαρες στα νιατα του και να φυγει ο λινο, εκτιμηση της καταστασης κανουμε..
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Τον εχω κραξει στο παρελθον και δικαιως, αλλα δεν μπορω να μην παραδεχτω την τεραστια βελτιωση του στο αμυντικο κομματι. Πλεον εχουμε ολοκληρωμενο αριστερο μπακ, ισως το καλυτερο του πρωταθληματος αυτην τη στιγμη.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Λίγο έλειψε να το κάνουν και σήμερα το 2-0 παρέα με τον Ίβιτς στο φαουλάκι.
Λίνο με πάσα σε επιθετικό το βάλαμε,
μόνος σου το έβαλες
κάνε και ένα φαουλάκι για αυτογκόλ.
Λίνο με πάσα σε επιθετικό το βάλαμε,
μόνος σου το έβαλες
κάνε και ένα φαουλάκι για αυτογκόλ.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Σύμφωνα με την εξέδρα από το περιβάλλον του διαρέεται οτί μπορεί το καλοκαίρι να πάει κανένα Κατάρ ή Κουβέιτ..
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
marolas έγραψε:Σύμφωνα με την εξέδρα από το περιβάλλον του διαρέεται οτί μπορεί το καλοκαίρι να πάει κανένα Κατάρ ή Κουβέιτ..
Αυτό είπε και ο Τσορμπατζόγλου τώρα. ότι ίσως θέλει περισσότερα λεφτά και θα αναζητήσει κάπου αλλού. Λογικό το βρίσκω μιας και θα είναι μπορεί και το τελευταίο του καλό συμβόλαιο.
Υ.Γ. Ποιος άλλαξε το όνομα σε Dorvalino Alves Maciel και έψαχνα μια ώρα να βρω εγώ Λίνο..
Γαμώ τον Μίνο σας χάλασε και εσάς.
Re: Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αν φυγει ας χτυπησουμε τον Τζαβελλα που ειναι πολυ καλο και επιθετικογενες μπακ, αν και την εχει δει λιγο
αριστεροποδαρος Ντανι Αλβες.....
αριστεροποδαρος Ντανι Αλβες.....