Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
Χαιρετίζω και όλους τους σύντροφους τρελαμένους, ως νέο μέλος, και εύχομαι να βλέπουμε πάντα την ομαδάρα που θέλουμε!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
Ε ρε και θυμάμαι μια εποχή παλιότερα που με το που τρώγαμε κόκκινη χάναμε τα αυγά και τα καλάθια...
Μεγάλη νίκη.
Μουν@πανο ντάκο μπροστά στα μάτια σου τον πάτησε κ@ριόλη
Μια φορά δεν μπορούμε να ευχαριστηθούμε ματσάκι...θα βρεθεί ένας μ@λ@κας να το γ@μήσει...
Μεγάλη νίκη.
Μουν@πανο ντάκο μπροστά στα μάτια σου τον πάτησε κ@ριόλη
Μια φορά δεν μπορούμε να ευχαριστηθούμε ματσάκι...θα βρεθεί ένας μ@λ@κας να το γ@μήσει...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
καλως ορισες interted,
6ο παιχνιδι διχως γκολ, σπαμε τα ρεκορ, χωρις επιθετικο, χωρις 11 παικτες, χωρις ευνοιες απο κορακια, χωρις λεφτα, μονο με κοσμο χορηγο και το πλεον επιστημονικα καταρτισμενο διοικητικο προσωπικο
τετοια υγια δεν βγαζει αλλη ομαδα στο οικογενειακοκρατουμενο ελληνικο πρωταθλημα
θεε μου κανε να νικησουμε τους παντες(και κορακα) στο τηγανι και θα κοψω το σεξ για φετος!!!
ο αντελινο αντεδρασε λαθος, σε ενα ηδη χαμενο παιχνιδι απο τα χερια του διαιτητη, σε μια φαση που του ηρθε ο ουρανος στο κεφαλι κυριολεκτικα..μην τον αδικουμε ομως, το πολυ παθος δεν σε αφηνει παντα να κρατας την ψυχραιμια σου, και εμεις θελουμε παθιασμενους παικτες να τα δινουν ολα, οχι σαν τον γαλλο που χαζογελουσε απο τοτε που μπηκε..
6ο παιχνιδι διχως γκολ, σπαμε τα ρεκορ, χωρις επιθετικο, χωρις 11 παικτες, χωρις ευνοιες απο κορακια, χωρις λεφτα, μονο με κοσμο χορηγο και το πλεον επιστημονικα καταρτισμενο διοικητικο προσωπικο
τετοια υγια δεν βγαζει αλλη ομαδα στο οικογενειακοκρατουμενο ελληνικο πρωταθλημα
θεε μου κανε να νικησουμε τους παντες(και κορακα) στο τηγανι και θα κοψω το σεξ για φετος!!!
ο αντελινο αντεδρασε λαθος, σε ενα ηδη χαμενο παιχνιδι απο τα χερια του διαιτητη, σε μια φαση που του ηρθε ο ουρανος στο κεφαλι κυριολεκτικα..μην τον αδικουμε ομως, το πολυ παθος δεν σε αφηνει παντα να κρατας την ψυχραιμια σου, και εμεις θελουμε παθιασμενους παικτες να τα δινουν ολα, οχι σαν τον γαλλο που χαζογελουσε απο τοτε που μπηκε..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
ρε σεις στο 20' περίπου ακούστηκε ο σπικερ απο τα μεγάφωνα για ενα αυτοκινητο που εμποδιζε... οι πινακίδες που φώναξε ηταν αθηναϊκες!
ΥΗΑ ...
ΥΗΑ ...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
zoomgr έγραψε:
Ο Σάντος σε ποιον αναφέρθηκε? για το υπεροπτικά? για Κριστιάνο?
σε ολους απ οτι λεει εδω:
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%AF%CE%B1
Με τους παίκτες του που όπως και ο ίδιος τόνισε, έδειξαν αλαζονεία, τα έβαλε μετά το ματς με τον Αστέρα Τρίπολης, ο τεχνικός του ΠΑΟΚ Φερνάντο Σάντος.
Ο τεχνικός του ΠΑΟΚ Φερνάντο Σάντος δεν έχει μάθει να κρύβεται ούτε στα εύκολα, αλλά ούτε και στα δύσκολα. Ο Πορτογάλος στην συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε το νικηφόρο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης καταφέρθηκε εναντίον των ποδοσφαιριστών του, λέγοντας πως έδειξαν αλαζονεία. Αναλυτικά ο Σάντος ανέφερε: «Ήταν μια δίκαιη νίκη σε ένα δύσκολο παιχνίδι. Εμείς το κάναμε ακόμα πιο δύσκολο από τα λάθη μας. Τραυματίστηκε ο Φιλομένο με αποτέλεσμα να προχωρήσουμε σε αναγκαστική αλλαγή και οι παίκτες μου στη συνέχεια έδειξαν αλαζονεία. Κάναμε παιδικά λάθη τα οποία θα μας στοίχιζαν ακριβά. Παρότι παίζαμε με δέκα παίκτες βρήκαμε τα στοιχεία, ενώ ο Αστέρας δεν έφτασε στην εστία μας ποτέ άλλοτε εκτός από μια φορά με αξιώσεις. Ο αντίπαλος παρά το ότι είχε τον ανούσιο έλεγχο του αγώνα εμείς δημιουργήσαμε 3-4 ευκαιρίες για γκολ. Η ομάδα μου αντέδρασε σωστά στα προβλήματα».
Εκνευρισμένος με τον Βιεϊρίνια και τον τρόπο, με τον οποίο αντέδρασε και εξήγησε ότι: «τα λάθη του παρελθόντος δεν πρέπει να τα επαναφέρουμε και πάλι».
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
paok nafplio έγραψε:ioanmits αν προσεξες στην αρχη του 2 ημιχρονου ο ιβιτσ κηνουταν δεξια κ ο κουτσια κρεντρικα μεχρι λιγο μετα απο το γκολ..
Ναι ρε παιδιά έγινε για κάποια λεπτά αυτό που λέτε, αλλά στην περισσότερη διάρκεια του παιχνιδιού ο Κουτσια έπαιζε δεξιά και ο Ίβιτς κάτι σαν σέντερ φορ (λίγο μπροστά από Γκαρσία - Βιτόλο). Εγώ αυτό είδα...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
E ναι αλλά αυτή η κίνηση έδωσε τη φάση του γκολ...
τες πάντων μετά ξαναγύρισε ο ίβιτς για να παίρνει τις μονομαχίες ψηλά ρε αδερφέ...
τες πάντων μετά ξαναγύρισε ο ίβιτς για να παίρνει τις μονομαχίες ψηλά ρε αδερφέ...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
Να δω τώρα πως δεν θα πάρουν τα μυαλά μου αέρα.
ΤΕΡΑΣΤΙΑ κίνηση η βράβευση του Μαρκαντώνη. Πήρε τα λουλούδια του, πήρε και το χειροκρότημά του. Σιδερένιος του εύχομαι.
Καταφέραμε να διχειριστούμε άριστα ένα παιχνίδι που δε μας πήγαινε. Ελπίζω να μας τύχει και στα Σέρρας καμιά στραβή γιατί αν πάμε με αλαζονεία δεν έχουμε τύχη. Θέλω να το καθαρίσουμε το ματς στο 90λεπτο.
Ισοφαρίσαμε και αυτό το ρεκός και πάμε την Τετάρτη για το 7ο στη σειρά με 0 παθητικό. Προτείνω για του χρόνου να βγει διαρκείας στην εστία μας.

ΤΕΡΑΣΤΙΑ κίνηση η βράβευση του Μαρκαντώνη. Πήρε τα λουλούδια του, πήρε και το χειροκρότημά του. Σιδερένιος του εύχομαι.
Καταφέραμε να διχειριστούμε άριστα ένα παιχνίδι που δε μας πήγαινε. Ελπίζω να μας τύχει και στα Σέρρας καμιά στραβή γιατί αν πάμε με αλαζονεία δεν έχουμε τύχη. Θέλω να το καθαρίσουμε το ματς στο 90λεπτο.
Ισοφαρίσαμε και αυτό το ρεκός και πάμε την Τετάρτη για το 7ο στη σειρά με 0 παθητικό. Προτείνω για του χρόνου να βγει διαρκείας στην εστία μας.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
Βιτολο : Το καλυτερο αμυντικο χαφ στο πρωταθλημα. Κατα τ'αλλα πηγαν να μας ξυρισουν με την κοκκινη στην αρχη αλλα μετα ισως στο ημιχρονο να του παν ξερω γω και επαιξαν καλυτερα γιατι αντικειμενικα στο δευτερο παιξαμε σκληρα.Μετραει η νικη και η αναγεννηση ( ? ) του Κουτσια.
ΥΓ. Για το Βιτολο την καλυτερη ατακα την ειπε ο Κολκας στον ''αρρενα89.2'' : Aν Ιβιτς και Γκαρσια ανανεωσουν χρωστανε μεγαλο κερασμα στον ισπανο...Σωστοτατος.
ΥΓ2. Με το πανο τι εγινε ? στο επομενο εντος εδρας? μακαρι γιατι πιο πολυ φοβαμαι μην μας προλαβουν τιποτα αεκ και τετοια και φανουμε μετα ζηλιαρηδες...
ΥΓ3. Δεν γουσταρα καθολου Σαντος αλλα εχει δωσει νοοτροπια νικητη στους παιχτες αυτο να λεγεται.Με δεκα και ειχαμε ενα σωρο επιθεσεις.Αν μας ξαναβγαλει και δευτερους δε θα κλεισει στοματα ( και το δικο μου αν και ηδη τον παραδεχομαι αν και πολεμιος του αρχικα)
ΥΓ. Για το Βιτολο την καλυτερη ατακα την ειπε ο Κολκας στον ''αρρενα89.2'' : Aν Ιβιτς και Γκαρσια ανανεωσουν χρωστανε μεγαλο κερασμα στον ισπανο...Σωστοτατος.
ΥΓ2. Με το πανο τι εγινε ? στο επομενο εντος εδρας? μακαρι γιατι πιο πολυ φοβαμαι μην μας προλαβουν τιποτα αεκ και τετοια και φανουμε μετα ζηλιαρηδες...
ΥΓ3. Δεν γουσταρα καθολου Σαντος αλλα εχει δωσει νοοτροπια νικητη στους παιχτες αυτο να λεγεται.Με δεκα και ειχαμε ενα σωρο επιθεσεις.Αν μας ξαναβγαλει και δευτερους δε θα κλεισει στοματα ( και το δικο μου αν και ηδη τον παραδεχομαι αν και πολεμιος του αρχικα)
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
1. Μεγάλη η ανοησία του Βιειρίνια και άλλο τόσο μεγάλο το κόμπλεξ του Ντάκου. Όλοι στην Τούμπα ξέρουν να το παίζουν μάγκες. Αλλού γαργάρες...
2. Αυτός ο Κούτσι πότε θα σταματήσει να παίζει σα χεσμένος ρε γαμώτο. Κόντεψε να χάσει σίγουρο γκολ. Τι φταίει ρε γαμώτο, διότι το παιδί έχει μεγάλες δυνατότητες.
3. Η ομάδα πάλι τα κατάφερε στα δύσκολα και αναρωτιέμαι αν από το καλοκαίρι είχαμε τη μισή από την τωρινή μας απόδοση πού θα είμαστε τώρα; Εγώ πιστεύω στους 16 του Europa League.
Άντε τώρα με το καλό και τον Εντίνιο οδηγό στην ψαραγορά για να τους ρίξουμε πιο βαθιά στο λάκκο που έχουν ήδη πέσει...Φόρτσααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Αυτός ο Κούτσι πότε θα σταματήσει να παίζει σα χεσμένος ρε γαμώτο. Κόντεψε να χάσει σίγουρο γκολ. Τι φταίει ρε γαμώτο, διότι το παιδί έχει μεγάλες δυνατότητες.
3. Η ομάδα πάλι τα κατάφερε στα δύσκολα και αναρωτιέμαι αν από το καλοκαίρι είχαμε τη μισή από την τωρινή μας απόδοση πού θα είμαστε τώρα; Εγώ πιστεύω στους 16 του Europa League.
Άντε τώρα με το καλό και τον Εντίνιο οδηγό στην ψαραγορά για να τους ρίξουμε πιο βαθιά στο λάκκο που έχουν ήδη πέσει...Φόρτσααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
το ευτυχως μια κουβεντα ειναι γιατι πας μαλλον χωρις επιθετικο, αλλα μπρος γκρεμος και πισω ρεμα...PARASANDALOS έγραψε:στο κυπελλο ευτυχως...
α ρε Αντζελίτο...
Όντως... 2ο ματς παίζουμε με παίκτη λιγότερο, σχεδόν όλο το ματς σήμερα και ειμαστε χαλαροι λες και δεν υπηρξε αποβολη... εχει αλλαξει επιπεδο η ομαδα!!!paokovia έγραψε:Ε ρε και θυμάμαι μια εποχή παλιότερα που με το που τρώγαμε κόκκινη χάναμε τα αυγά και τα καλάθια...
Μεγάλη νίκη
.....
διπλο μες το τηγανι
ΠΑΟΚ λε, ολε!!
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
ο επόμενος
και μην τρελενόμαστε με τον βιερίνια....καλο θα τον κάνει ετσι και αλλιως ψιλοντεφορμέ ειναι
ΣΕ ΛΕΩ
και μην τρελενόμαστε με τον βιερίνια....καλο θα τον κάνει ετσι και αλλιως ψιλοντεφορμέ ειναι
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
[youtube]R6wuIJc7nFs[/youtube]MANIAKOS έγραψε:
Ενα αυτοκίνητο παραδόθηκε στις φλόγες μετά από επίθεση που δέχτηκαν οπαδοί του ΠΑΟΚ
Επεισόδια στη Θεσσαλονίκη
Σάββατο 16/01/10
Τα παιχνίδια ΠΑΟΚ-Αστέρας Τρίπολης και Ηρακλής-ΑΕΚ ήταν η αφορμή να δημιουργηθούν και πάλι επεισόδια στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα στην οδό Αγίου Δημητρίου, έξω από το Καυτανζόγλειο Στάδιο όπου θα διεξαχθεί το παιχνίδι του Γηραιού με την Ενωση, οπαδοί του ΠΑΟΚ που κατέβαιναν στο γήπεδο της Τούμπας για το ματς με τους Αρκάδες συνεπλάκησαν με αυτούς του Γηραιού.
Συγκεκριμένα ένα αυτοκίνητο κι ένα μηχανάκι στα οποία επέβαιναν οπαδοί του Δικέφαλου του Βορρά δέχθηκαν επίθεση από αγνώστους. Αποτέλεσμα ήταν, τα οχήματα, να υποστούν υλικές ζημιές και να καούν.
Ωστόσο, το ευχάριστο... είναι ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν σημειωθεί περαιτέρω επεισόδια.
http://www.exedrasports.gr/football/sup ... ?aid=50989
ΕΙναι ενα θεμα πολυ σοβαρο που απο περσι οι γριες το κανουν συνεχεια....ΚΑι συνεχιζουν κποιοι να βαζουν τα ματς σε ωρες που να πεφτουν ο ενας πανω στον αλλον ΚΤ που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ....
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας Τρίπολης 1-0 σχολια και παρελειπομενα
Εντάξει, ας μην υπερβάλουμε και μην πάμε και στο άλλο άκρο... όχι και βλέπουμε μπαλίτσα... παρακολουθώ τον ΠΑΟΚ ζωντανα 23 χρόνια... υπήρχαν πάρα πολλές χρονιές που παίζαμε όντως καλή μπάλα... τα τελευταία 2,5 χρόνια σίγουρα δεν έχουμε την καλύτερη ομάδα από πλευράς θεάματος σε σχέση με προηγούμενες και παλαιότερες χρονιές... απλά μπορώ να συμφωνήσω ότι ίσως έχουμε τη σοβαρότερη ομάδα που είχαμε ποτέ.. και αυτό το τελευταίο είναι 100% έργο του προπονητή...teod1980 έγραψε:Έτσι ρε μάγκες...βλέπουμε μπαλίτσα...έκανε την κίνηση ο πορτογάλος και το κλείδωσε...

