ΑποστόληςΑ έγραψε:...και καλή τύχη όπου κι αν πας...
Joe Émerson Bizera Bastos
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
ενταξει ρε αποστολη ειπαμε να φυγει μην τον πεθανουμε κιολας τον ανθρωπο

Re: Joe Emerson Bastos Bizera
Δίαυλο επικοινωνίας έχουν ανοίξει οι Κρητικοί με τον ΠΑΟΚ και μετά τον δανεισμό του Μπαλάφα, ο Εργοτέλης ετοιμάζεται να αποκτήσει και τον Τζόε Μπιζέρα που δεν συμπεριλαμβάνεται στα πλάνα του Φερνάντο Σάντος.
Η ομάδα του Νίκου Καραγεωργίου φέρεται να έχει έρθει σε συμφωνία με τον Ουρουγουανό κεντρικό αμυντικό για να τον αποκτήσει ως δανεικό για τους επόμενους έξι μήνες. Οι Κρητικοί θα πληρώσουν το μισό συμβόλαιο του Μπιζέρα, δηλαδή ένα ποσό που αγγίζει τις 270.000 ευρώ.
http://www.exedrasports.gr/football/sup ... ?aid=50836
σημ: ρε ουφο που το γραψες, 270χιλιαρικα ειναι ολο το συμβολαιο του Τζο, οχι το μισο...

Η ομάδα του Νίκου Καραγεωργίου φέρεται να έχει έρθει σε συμφωνία με τον Ουρουγουανό κεντρικό αμυντικό για να τον αποκτήσει ως δανεικό για τους επόμενους έξι μήνες. Οι Κρητικοί θα πληρώσουν το μισό συμβόλαιο του Μπιζέρα, δηλαδή ένα ποσό που αγγίζει τις 270.000 ευρώ.
http://www.exedrasports.gr/football/sup ... ?aid=50836
σημ: ρε ουφο που το γραψες, 270χιλιαρικα ειναι ολο το συμβολαιο του Τζο, οχι το μισο...
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
τλσπ. καλη συνεχεια στην καριερα του
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kos την Παρ 15 Ιαν 2010, 16:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
Το ότι πάει δανεικός εκεί συμφέρει και τους δύο. Εμείς ωφελούμαστε ΚΑΙ γιατί δεν θα πληρώσουμε το μισό του συμβόλαιο ΚΑΙ γιατί θα ελευθερωθεί και μία θέση μη κοινοτικού.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
πλακα με κανεις και τον ferdinand να παρουμε στην δοξα με τετοια διαιτησια δεν ανεβαινουμε ... το εχω παρει αποφαση ...εδω μας ακυρωνουν σχεδον καθε αγωνιστικη γκολ ... ελλαδισταν 
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
το δευτερο.... σιγα μην ειχε 540χιλιάρικα συμβόλαιο ο Τζο....Pegasus1589 έγραψε:Το "μισό" είναι λάθος ή το 270χιλ; Λογικά το δεύτερο.
- sarkofagoktinos
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
- Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
σωστο ειναι ρε παιδια,θα καλυψει το μισο συμβολαιο των 270 που παιρνει τον χρονο,αφου για μισο χρονο τον παιρνουν 
Re: Joe Emerson Bastos Bizera
sarkofagoktinos το ντουγάνι που το έγραψε, χρησιμοποίησε τόσο καλά την ελληνική που άφηνε να εννοηθεί ότι το μισό συμβόλαιο του Μπιζέρα είναι 270χιλιάρικα:

δημοσιογραφάρες, τι να πεις...novito έγραψε:...Οι Κρητικοί θα πληρώσουν το μισό συμβόλαιο του Μπιζέρα, δηλαδή ένα ποσό που αγγίζει τις 270.000 ευρώ.
...
http://www.exedrasports.gr/football/sup ... ?aid=50836

Re: Joe Emerson Bastos Bizera
Στην Ισπανία είναι το πιο πιθανό να συνεχίσει την καριέρα του ο Τζόε Μπιζέρα. Η παρουσία του Ισπανού εκπροσώπου του στη Θεσσαλονίκη θα δώσει οριστικό τέλος στις συζητήσεις με τον ΠΑΟΚ. Υπάρχει καλή διάθεση κι από τις δύο πλευρές για να κλείσει το θέμα το συντομότερο.
Το πιο πιθανό πάντως είναι να συνεχίσει την καριέρα του στην Ισπανία και πιο συγκεκριμένα στην Αλμπαθέτε, αλλά με τη μορφή του δανεισμού, ώστε επιστρέφοντας το καλοκαίρι στον ΠΑΟΚ (με τον οποίο έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος της σεζόν 2010-2011) να ξεκαθαρίσει εάν θα παραμείνει στην ομάδα ή θα φύγει ως ελεύθερος πλέον.
Πώς έρχονται τα πράγματα καμιά φορά. Η αλλαγή στην τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού γίνεται και πάλι, όπως στον πρώτο γύρο, πριν από το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ. Την πρώτη φορά δεν πρόλαβε ο Κετσπάγια και στην Τούμπα κοουτσάρισαν (και νίκησαν) Μπάντοβιτς και Νινιάδης, οι οποίοι θα είναι στον πάγκο των «ερυθρόλευκων» και την Κυριακή.
Για μία περίπου ώρα μιλούσε το βράδυ της Δευτέρας στην TV100 ο Πάμπλο Κοντρέρας και πριν αποχωρήσει είπε το εξής εκπληκτικό: «Θέλω να ευχαριστήσω αλλά και να δώσω συγχαρητήρια στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ που δεν ξέχασε τον Μάρκος Αντόνιο και τον έφερε πάλι κοντά μας».
Τα λόγια και μόνο του Κοντρέρας τα λένε όλα για μία ενέργεια που πραγματικά είναι άξια συγχαρητηρίων. Πολύ περισσότερο μάλιστα από τη στιγμή που η Οσέρ, στην οποία ανήκε, δεν έδειξε παρόμοιο ενδιαφέρον.
Γκολντέινε.
Το πιο πιθανό πάντως είναι να συνεχίσει την καριέρα του στην Ισπανία και πιο συγκεκριμένα στην Αλμπαθέτε, αλλά με τη μορφή του δανεισμού, ώστε επιστρέφοντας το καλοκαίρι στον ΠΑΟΚ (με τον οποίο έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος της σεζόν 2010-2011) να ξεκαθαρίσει εάν θα παραμείνει στην ομάδα ή θα φύγει ως ελεύθερος πλέον.
Πώς έρχονται τα πράγματα καμιά φορά. Η αλλαγή στην τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού γίνεται και πάλι, όπως στον πρώτο γύρο, πριν από το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ. Την πρώτη φορά δεν πρόλαβε ο Κετσπάγια και στην Τούμπα κοουτσάρισαν (και νίκησαν) Μπάντοβιτς και Νινιάδης, οι οποίοι θα είναι στον πάγκο των «ερυθρόλευκων» και την Κυριακή.
Για μία περίπου ώρα μιλούσε το βράδυ της Δευτέρας στην TV100 ο Πάμπλο Κοντρέρας και πριν αποχωρήσει είπε το εξής εκπληκτικό: «Θέλω να ευχαριστήσω αλλά και να δώσω συγχαρητήρια στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ που δεν ξέχασε τον Μάρκος Αντόνιο και τον έφερε πάλι κοντά μας».
Τα λόγια και μόνο του Κοντρέρας τα λένε όλα για μία ενέργεια που πραγματικά είναι άξια συγχαρητηρίων. Πολύ περισσότερο μάλιστα από τη στιγμή που η Οσέρ, στην οποία ανήκε, δεν έδειξε παρόμοιο ενδιαφέρον.
Γκολντέινε.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos
Την πορτα της εξοδου τη βρηκε ο μπιζερα..Συμφωνα με το novasport..
"Τελικά ο Τζόε Μπιζέρα θα αποτελέσει οριστικά παρελθόν από τον ΠΑΟΚ, μια και χθες αποκλείστηκε το ενδεχόμενο να δοθεί δανεικός και συμφωνήθηκε να λυθεί η συνεργασία του με τον σύλλογο."
http://www.sport-fm.gr/article/214469
"Τελικά ο Τζόε Μπιζέρα θα αποτελέσει οριστικά παρελθόν από τον ΠΑΟΚ, μια και χθες αποκλείστηκε το ενδεχόμενο να δοθεί δανεικός και συμφωνήθηκε να λυθεί η συνεργασία του με τον σύλλογο."
http://www.sport-fm.gr/article/214469
- mesimvrinos
- Δημοσιεύσεις: 148
- Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36
Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos
καλα αυτος η θα πηγαινε δανικος ακομα και στην ελλαδα η θα ελυνε το συμβολαιο του......δηλαδη το προβλημα ηταν με τον ΠΑΟΚ??? 
υ.γ αμα τον διωξαμε και δεχτηκε να λυσει το συμβολαιο του ειναι μεγαλο αλανι
υ.γ αμα τον διωξαμε και δεχτηκε να λυσει το συμβολαιο του ειναι μεγαλο αλανι