Joe Émerson Bizera Bastos

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΑποστόληςΑ έγραψε:...και καλή τύχη όπου κι αν πας...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από Sera4 »

ενταξει ρε αποστολη ειπαμε να φυγει μην τον πεθανουμε κιολας τον ανθρωπο :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από novito »

Δίαυλο επικοινωνίας έχουν ανοίξει οι Κρητικοί με τον ΠΑΟΚ και μετά τον δανεισμό του Μπαλάφα, ο Εργοτέλης ετοιμάζεται να αποκτήσει και τον Τζόε Μπιζέρα που δεν συμπεριλαμβάνεται στα πλάνα του Φερνάντο Σάντος.

Η ομάδα του Νίκου Καραγεωργίου φέρεται να έχει έρθει σε συμφωνία με τον Ουρουγουανό κεντρικό αμυντικό για να τον αποκτήσει ως δανεικό για τους επόμενους έξι μήνες. Οι Κρητικοί θα πληρώσουν το μισό συμβόλαιο του Μπιζέρα, δηλαδή ένα ποσό που αγγίζει τις 270.000 ευρώ.

http://www.exedrasports.gr/football/sup ... ?aid=50836

σημ: ρε ουφο που το γραψες, 270χιλιαρικα ειναι ολο το συμβολαιο του Τζο, οχι το μισο... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Το "μισό" είναι λάθος ή το 270χιλ; Λογικά το δεύτερο.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από kos »

τλσπ. καλη συνεχεια στην καριερα του
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kos την Παρ 15 Ιαν 2010, 16:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το ότι πάει δανεικός εκεί συμφέρει και τους δύο. Εμείς ωφελούμαστε ΚΑΙ γιατί δεν θα πληρώσουμε το μισό του συμβόλαιο ΚΑΙ γιατί θα ελευθερωθεί και μία θέση μη κοινοτικού.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Bizera Joe Emerson Bastos

Δημοσίευση από peris »

να το δωσει στην δοξα να ανεβει κατηγορια :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ας ανέβει φέτος η Δόξα γιατί του χρόνου, ο Πιερικός!
Άβαταρ μέλους
Saty
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Τρί 19 Μάιος 2009, 10:57

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από Saty »

πλακα με κανεις και τον ferdinand να παρουμε στην δοξα με τετοια διαιτησια δεν ανεβαινουμε ... το εχω παρει αποφαση ...εδω μας ακυρωνουν σχεδον καθε αγωνιστικη γκολ ... ελλαδισταν :roll:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από novito »

Pegasus1589 έγραψε:Το "μισό" είναι λάθος ή το 270χιλ; Λογικά το δεύτερο.
το δευτερο.... σιγα μην ειχε 540χιλιάρικα συμβόλαιο ο Τζο.... ;)
Άβαταρ μέλους
sarkofagoktinos
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από sarkofagoktinos »

σωστο ειναι ρε παιδια,θα καλυψει το μισο συμβολαιο των 270 που παιρνει τον χρονο,αφου για μισο χρονο τον παιρνουν ;)
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από novito »

sarkofagoktinos το ντουγάνι που το έγραψε, χρησιμοποίησε τόσο καλά την ελληνική που άφηνε να εννοηθεί ότι το μισό συμβόλαιο του Μπιζέρα είναι 270χιλιάρικα:
novito έγραψε:...Οι Κρητικοί θα πληρώσουν το μισό συμβόλαιο του Μπιζέρα, δηλαδή ένα ποσό που αγγίζει τις 270.000 ευρώ.
...
http://www.exedrasports.gr/football/sup ... ?aid=50836
δημοσιογραφάρες, τι να πεις... Εικόνα
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από gash04 »

Στην Ισπανία είναι το πιο πιθανό να συνεχίσει την καριέρα του ο Τζόε Μπιζέρα. Η παρουσία του Ισπανού εκπροσώπου του στη Θεσσαλονίκη θα δώσει οριστικό τέλος στις συζητήσεις με τον ΠΑΟΚ. Υπάρχει καλή διάθεση κι από τις δύο πλευρές για να κλείσει το θέμα το συντομότερο.

Το πιο πιθανό πάντως είναι να συνεχίσει την καριέρα του στην Ισπανία και πιο συγκεκριμένα στην Αλμπαθέτε, αλλά με τη μορφή του δανεισμού, ώστε επιστρέφοντας το καλοκαίρι στον ΠΑΟΚ (με τον οποίο έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος της σεζόν 2010-2011) να ξεκαθαρίσει εάν θα παραμείνει στην ομάδα ή θα φύγει ως ελεύθερος πλέον.

Πώς έρχονται τα πράγματα καμιά φορά. Η αλλαγή στην τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού γίνεται και πάλι, όπως στον πρώτο γύρο, πριν από το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ. Την πρώτη φορά δεν πρόλαβε ο Κετσπάγια και στην Τούμπα κοουτσάρισαν (και νίκησαν) Μπάντοβιτς και Νινιάδης, οι οποίοι θα είναι στον πάγκο των «ερυθρόλευκων» και την Κυριακή.

Για μία περίπου ώρα μιλούσε το βράδυ της Δευτέρας στην TV100 ο Πάμπλο Κοντρέρας και πριν αποχωρήσει είπε το εξής εκπληκτικό: «Θέλω να ευχαριστήσω αλλά και να δώσω συγχαρητήρια στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ που δεν ξέχασε τον Μάρκος Αντόνιο και τον έφερε πάλι κοντά μας».

Τα λόγια και μόνο του Κοντρέρας τα λένε όλα για μία ενέργεια που πραγματικά είναι άξια συγχαρητηρίων. Πολύ περισσότερο μάλιστα από τη στιγμή που η Οσέρ, στην οποία ανήκε, δεν έδειξε παρόμοιο ενδιαφέρον.
Γκολντέινε.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από sourmenetes »

Την πορτα της εξοδου τη βρηκε ο μπιζερα..Συμφωνα με το novasport..
"Τελικά ο Τζόε Μπιζέρα θα αποτελέσει οριστικά παρελθόν από τον ΠΑΟΚ, μια και χθες αποκλείστηκε το ενδεχόμενο να δοθεί δανεικός και συμφωνήθηκε να λυθεί η συνεργασία του με τον σύλλογο."
http://www.sport-fm.gr/article/214469
Άβαταρ μέλους
mesimvrinos
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από mesimvrinos »

καλα αυτος η θα πηγαινε δανικος ακομα και στην ελλαδα η θα ελυνε το συμβολαιο του......δηλαδη το προβλημα ηταν με τον ΠΑΟΚ??? :yellowcard:



υ.γ αμα τον διωξαμε και δεχτηκε να λυσει το συμβολαιο του ειναι μεγαλο αλανι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”