Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από arisk »

Ο Λορένσο Σέρα Φερέρ μίλησε στον «Sport 103FM» για τον Εντίνιο, τον οποίο είχε παίκτη στην ΑΕΚ: «Η γνώμη του Φερνάντο Σάντος βαραίνει πολύ περισσότερο, αφού τον γνωρίζει και από το πορτογαλικό ποδόσφαιρο. Κατά την γνώμη μου, ωστόσο, είναι ένας πολύ ενδιαφέρον παίκτης και οι εντυπώσεις που έχει αφήσει φέτος στο ισπανικό πρωτάθλημα και την Μάλαγα είναι θετικές. Στον λίγο χρόνο που συνεργαστήκαμε η άποψη που αποκόμισα είναι ότι είναι ένας γρήγορος και δυνατός παίκτης. Μπορεί να παίξει σε διάφορες θέσεις της επίθεσης. Και στα άκρα και στο κέντρο και είναι πολύ καλός στο ψηλό παιχνίδι. Και κάτι πολύ βασικό είναι παίκτης ομάδας. Είναι ομαδικός με την εντύπωση που μου άφησε στις προπονήσεις να ήταν πολύ καλές. Πιστεύω ότι δεν θα έχει πρόβλημα να ταιριάξει στο ελληνικό Πρωτάθλημα. Το γνωρίζει, εξάλλου, ενώ μεγάλο ρόλο θα παίξει η παρουσία του Φερνάντο Σάντος για το πώς θα τον διαχειριστεί και θα πάρει ό,τι καλύτερο από αυτόν. Είναι πιθανό, αν πάει καλά, να είναι στην Εθνική Πορτογαλίας στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής το καλοκαίρι».
http://www.sportonio.gr
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από peris »

paok_4_ έγραψε:Αν έρθει ο Εντίνιο και αγωνιστεί και στο παγκόσμιο κύπελλο, τότε η ομάδα μας δεν θα πάρει και ένα ποσό γύρω στα 100.000 ευρώ? Αφού σε μας θα παίζει, άρα μ' εμας θα έχει συμβόλαιο. Οπότε και τα 200.000 για 6 μήνες λίγα μου φαίνονται.

ΥΓ: Ζήση άσε θα τα βάλω εγώ.... :opaokara:
οχι αδερφε ο δανεισμος τελειωνει τον ιουνιο τα φραγκα πανε στην μαλαγα

καλα ο παππους ειναι προπονητης εκει? :ugeek:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8105
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από teod1980 »

peris έγραψε:
οχι αδερφε ο δανεισμος τελειωνει τον ιουνιο τα φραγκα πανε στην μαλαγα

καλα ο παππους ειναι προπονητης εκει? :ugeek:
οχι αδερφε θα παρουμε κι εμεις φραγκα για τον μουν και φυσικα αν ερθει και ο εντινιο και απο εκει..ενα ποσοστο παιρνει και η ομαδα που παιζει τη χρονια...ταδε εφη Σπυροπουλος
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από peris »

σκουζι δεν το ξερα :roll:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8105
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από teod1980 »

τι σκουζι ρε.... :lol: :lol: :lol:
οτι ακουσα σε ειπα...
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από indian chief »

μ' αρεσει αυτη η μεταγραφη....αν οντως ισχυει,τοτε νομιζω πως για τη φετινη χρονια απο δω και περα μπορουμε να μιλησουμε για υπερπληρες ροστερ....
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1700
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Billy4 »

PARASANDALOS έγραψε:ποιος ηρθε στο αεροδρομιο??????????? :roll: :roll: :roll:
Για πε..
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1700
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Billy4 »

Για να κλείσει στη γριά μάλλον
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από pagotatzis »

kezman?
altintop?
morientes?
papadopoulos?
salpiggidis?
nuno gomez?
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1700
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Billy4 »

Έχουνε ματς με τη γριά δεν έχουνε? Γι αυτό μάλλον
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

Παντως την Παρασκευη ο "προδοτης" θα βρισκεται θεσσαλονικη.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από pagotatzis »

ποπό πως θα γούσταρα edinho και σάλπι τώρα!!!
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1700
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Billy4 »

Στην ολυμπιακή δουλεύετε ρε?
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1700
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Billy4 »

Α, έτσι εξηγείται!! (Το γαμήσαμε το θέμα τώρα που τελειώσαν οι μεταγραφές!!)
maik4
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 01:35

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από maik4 »

τελικα ποιος ειναι? :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”