Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Ο Λορένσο Σέρα Φερέρ μίλησε στον «Sport 103FM» για τον Εντίνιο, τον οποίο είχε παίκτη στην ΑΕΚ: «Η γνώμη του Φερνάντο Σάντος βαραίνει πολύ περισσότερο, αφού τον γνωρίζει και από το πορτογαλικό ποδόσφαιρο. Κατά την γνώμη μου, ωστόσο, είναι ένας πολύ ενδιαφέρον παίκτης και οι εντυπώσεις που έχει αφήσει φέτος στο ισπανικό πρωτάθλημα και την Μάλαγα είναι θετικές. Στον λίγο χρόνο που συνεργαστήκαμε η άποψη που αποκόμισα είναι ότι είναι ένας γρήγορος και δυνατός παίκτης. Μπορεί να παίξει σε διάφορες θέσεις της επίθεσης. Και στα άκρα και στο κέντρο και είναι πολύ καλός στο ψηλό παιχνίδι. Και κάτι πολύ βασικό είναι παίκτης ομάδας. Είναι ομαδικός με την εντύπωση που μου άφησε στις προπονήσεις να ήταν πολύ καλές. Πιστεύω ότι δεν θα έχει πρόβλημα να ταιριάξει στο ελληνικό Πρωτάθλημα. Το γνωρίζει, εξάλλου, ενώ μεγάλο ρόλο θα παίξει η παρουσία του Φερνάντο Σάντος για το πώς θα τον διαχειριστεί και θα πάρει ό,τι καλύτερο από αυτόν. Είναι πιθανό, αν πάει καλά, να είναι στην Εθνική Πορτογαλίας στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής το καλοκαίρι».
http://www.sportonio.gr
http://www.sportonio.gr
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
οχι αδερφε ο δανεισμος τελειωνει τον ιουνιο τα φραγκα πανε στην μαλαγαpaok_4_ έγραψε:Αν έρθει ο Εντίνιο και αγωνιστεί και στο παγκόσμιο κύπελλο, τότε η ομάδα μας δεν θα πάρει και ένα ποσό γύρω στα 100.000 ευρώ? Αφού σε μας θα παίζει, άρα μ' εμας θα έχει συμβόλαιο. Οπότε και τα 200.000 για 6 μήνες λίγα μου φαίνονται.
ΥΓ: Ζήση άσε θα τα βάλω εγώ....
καλα ο παππους ειναι προπονητης εκει? :ugeek:
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
οχι αδερφε θα παρουμε κι εμεις φραγκα για τον μουν και φυσικα αν ερθει και ο εντινιο και απο εκει..ενα ποσοστο παιρνει και η ομαδα που παιζει τη χρονια...ταδε εφη Σπυροπουλοςperis έγραψε:
οχι αδερφε ο δανεισμος τελειωνει τον ιουνιο τα φραγκα πανε στην μαλαγα
καλα ο παππους ειναι προπονητης εκει? :ugeek:
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
μ' αρεσει αυτη η μεταγραφη....αν οντως ισχυει,τοτε νομιζω πως για τη φετινη χρονια απο δω και περα μπορουμε να μιλησουμε για υπερπληρες ροστερ....
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Α, έτσι εξηγείται!! (Το γαμήσαμε το θέμα τώρα που τελειώσαν οι μεταγραφές!!)