Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Τωρα πρεπει να παιζουμε μονο με τη μαυρη εμφανιση για να κανει αντιθεση με τα δοντια του ΕΝΤΙΝΙΟ....με ΠΑΟΚΡΕΣΤ τα πλενεις ρεεεεε?
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
vs40 έγραψε:Πολύ καλή κίνηση του Εντίνιο. Ο παίκτης είναι πιο ψηλός από όσο πολλοί νομίζουν, πολύ αλτικός, με κεφαλιά φαρμάκι. Παράλληλα είναι ταχύτατος, πολύ ευέλικτος και με καλή τεχνική. Είναι κοντά στα χαρακτηριστικά του Σισέ. Εγώ τον χαρακτηρίζω καθαρό Φορ και είναι κιόλας. Απλά μπορεί να παίξει και στο 4-4-2 δίπλα σε Μούσλι και τον είδαμε και στην Αεκ44 να παίζει στο 4-3-3 στα δεξιά. Τα χαρακτηριστικά του είναι ότι πρέπει για το Ελληνικό πρωτάθλημα. Αν δούμε τους αριθμούς τα τελευταία χρόνια, τα φορ περιοχής (βαρυά που λέμε και γουστάρουμε) δεν σκοράρουν τόσο, όσο οι παίκτες που είναι ολοκληρωμένοι-γρήγοροι, και όχι απαραίτητα 1,90. Δημόπουλος, Κωστίκος, Μαύρος, Βαζέχα, Δημητριάδης, Αλεξανδρής, Σαλπιγγίδης, Γκέκας, Σισέ, Μπλάνκο. Αυτοί όλοι έχουν βγει πρώτοι σκόρερ του ελληνικού πρωταθληματος. Τα βαρυά φορ που εντυπωσιάσανε τα τελευταία χρόνια ήταν μόνο ο Κοβάσεβιτς για μια καλή σεζόν, ο Κωσταντίνου στον Ηρακλή (δεν θυμάμαι αν βγήκε όμως 1ος σκόρερ) και βρείτε εσείς κανέναν αν ξεχνάω (ίσως και ο Τζιοβάνι όταν βγήκε 1ος σκόρερ έπαιζε σαν βαρύς). Τα ψηλά φορ τύπου Ζλάνταν, διαχρονικά (στην Ελλάδα), τα στατιστικά τους δείχνουν ότι είναι για 6-10 γκολ ανά σεζόν. Βέβαια αυτοί προσφερουν πολλά στην αμυνα, σε φάσεις που χρειάζεται όγκος και ύψος, καθώς και στην υποδοχή της μπάλας από βολε, αποκρούσεις αμυντικών και σένρες. Το θέμα είναι να έχεις τις σωστές ισορροπίες μεσα στην ομάδα και να αποδίδεις. Αμυντικά τις έχουμε βρει και είμστε 1οι. Στο επιθετικό κομμάτι το δουλεύει φέτος πολύ ο Σάντος. Προσωπικά πιστεύω ότι αν παίζει ο Ίβιτς, δεν είναι απαραίτητο το βαρύ φορ. Στην υποδοχή της μπάλας πάει αυτός και την κάνει κοντρόλ ή την προωθεί με κεφαλιά στους επιθετικούς. Όταν θέλει να βγάλει τις πάσες του έχει την δυνατότητα να τριπήσει και με κάθετη στο γρήγορο Εντίνιο για τετ α τετ, και στους 2 διάολους που έχουμε στα πλάγια. Επίσης οι αντεπιθέσεις θα είναι φωτιά. Οι αντίπαλοι πλέον δεν θα είναι προσυλωμένοι στον Βιεϊρίνια, γιατί δεν θα ξέρουν από που θα τους έρθει... Τέλος να πω, ότι σε αυτό το σχήμα δε θα μας χαλάει καθόλου το ότι είναι αργός ο Ίβιτς. Εκεί, θέλω απλά καλή υποδοχή (για μένα είναι σε αυτό ο καλύτερος στο πρωτάθλημα), και καλη τροφοδότηση, και ας μην τρέχει. Στα στημένα, θα βοηθά με το ύψος και το καλό κεφάλι του, και πιστεύω ότι θα συνεχίζει να σκοράρει με τον ίδιο ρυθμό με τώρα. Πάντως μην ξεγράφουμε τα περιουσιακά στοιχεία της ομάδας μας όπως ο Μούσλι. Ο υγειής Μούσλι είναι σημαντικότατος, για να μην πω αναντικατάστατος. Στα play off θέλουμε πολλές λύσεις, και διαφορετικές προσεγγίσεις στην επιθετική τακτική. Με Μούσλι, Εντίνιο και Φιλομένο, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα. Πλέον τα ντέρμπι θα τα παίρνουμε, φτάνει να το πιστέψουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
Όσον αφορά την οψιόν, δεν με αφορά. Πρέπει όλους τους δανεικούς να τους αποκτούμε κιόλας? Για τώρα είναι καλή λύση ο Εντίνιο, το καλοκαίρι περιμένω Σάλπι και ότι άλλο φέρει η διοίκηση.
φιλε μου μαζι σου.πολυ καλη προσεγγιση
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Βρύζας: «Ο Εντίνιο ήταν ο βασικός μας στόχος» Λεπτομέρειες για να «κλείσει»…
Ο Ζήσης Βρύζας όχι μόνο επιβεβαίωσε το δεδομένο ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ για την απόκτηση του Εντίνιο, αλλά πρόσθεσε πως ο Πορτογάλος αποτελούσε και την πρώτη τους επιλογή στην μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου.
Αυτό αποκάλυψε ο πρόεδρος του «Δικεφάλου» στο περιθώριο της εκδήλωσης στην μπουτίκ της ομάδας, στην οποία παρουσιάστηκε το dvd του Κούλη Αποστολίδη. Έτσι λοιπόν, είναι σχεδόν σίγουρο πως για το υπόλοιπο της χρονιάς ο πρώην επιθετικός της ΑΕΚ θα αγωνίζεται με την φανέλα του ΠΑΟΚ.
Σύμφωνα άλλωστε με τις πληροφορίες που υπάρχουν τις τελευταίες ώρες, οι Θεσσαλονικείς τα έχουν βρει σχεδόν σε όλα με την Μάλαγα και δεν αποκλείεται αργά σήμερα το βράδυ να υπάρξει και η τελική συμφωνία.
Το θέμα της διαφωνίας τους για την ώρα φαίνεται πως είναι το ποσό που θα πρέπει να καταβάλει ο ΠΑΟΚ στους Ισπανούς για να τον αποκτήσει όταν τελειώσει ο δανεισμός του μετά το καλοκαίρι. Οι Ισπανοί έχουν θέσει ως οψιόν αγοράς το 1.2 εκατ. ευρώ.
http://www.sportdog.gr/v3/article.aspx?id=119692
καλός ήρθες στην ομαδάρα μας EDINHO
Ο Ζήσης Βρύζας όχι μόνο επιβεβαίωσε το δεδομένο ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ για την απόκτηση του Εντίνιο, αλλά πρόσθεσε πως ο Πορτογάλος αποτελούσε και την πρώτη τους επιλογή στην μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου.
Αυτό αποκάλυψε ο πρόεδρος του «Δικεφάλου» στο περιθώριο της εκδήλωσης στην μπουτίκ της ομάδας, στην οποία παρουσιάστηκε το dvd του Κούλη Αποστολίδη. Έτσι λοιπόν, είναι σχεδόν σίγουρο πως για το υπόλοιπο της χρονιάς ο πρώην επιθετικός της ΑΕΚ θα αγωνίζεται με την φανέλα του ΠΑΟΚ.
Σύμφωνα άλλωστε με τις πληροφορίες που υπάρχουν τις τελευταίες ώρες, οι Θεσσαλονικείς τα έχουν βρει σχεδόν σε όλα με την Μάλαγα και δεν αποκλείεται αργά σήμερα το βράδυ να υπάρξει και η τελική συμφωνία.
Το θέμα της διαφωνίας τους για την ώρα φαίνεται πως είναι το ποσό που θα πρέπει να καταβάλει ο ΠΑΟΚ στους Ισπανούς για να τον αποκτήσει όταν τελειώσει ο δανεισμός του μετά το καλοκαίρι. Οι Ισπανοί έχουν θέσει ως οψιόν αγοράς το 1.2 εκατ. ευρώ.
http://www.sportdog.gr/v3/article.aspx?id=119692
καλός ήρθες στην ομαδάρα μας EDINHO
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Παρασάνδαλε ... στο βίντεο που ο Εντίνιο φοράει το 4 στη φανελα της Εθνικής Πορτογαλίας ....μάλλον απο εκείνη τη στιγμή του μπήκε το ΠΑΟΚτσήδικο μικρόβιο... χαχαχ!!!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
1.2 μυρια για εντινιο?
Ζηση μν δεχτεις..
1.2 μυρια = 4 Βιερινια(300 000)
Πλακα πλακα, καλα κανει ο βρυζας.
Ακους εκει 1.2 μυρια. 650 000 και πολλα του ειναι..
Αλλα θελω ακομα ενα!
Φερε τον ΚΕΖΜΑΝ(Η ελπιδα πεθαινει τελευταια
)
Ζηση μν δεχτεις..
1.2 μυρια = 4 Βιερινια(300 000)
Πλακα πλακα, καλα κανει ο βρυζας.
Ακους εκει 1.2 μυρια. 650 000 και πολλα του ειναι..
Αλλα θελω ακομα ενα!
Φερε τον ΚΕΖΜΑΝ(Η ελπιδα πεθαινει τελευταια
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Τι είπες βρε ιεροσυλε???
Το τόπικ δεν κλείνει μέχρι να λήξει η μεταγραφική περίοδος(ή να ανοίξει το αντίστοιχο του καλοκαιριού. :ugeek: )..

Το τόπικ δεν κλείνει μέχρι να λήξει η μεταγραφική περίοδος(ή να ανοίξει το αντίστοιχο του καλοκαιριού. :ugeek: )..
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Συμφωνώ...και να ανοίξει άμεσα το topic για τις μεταγραφές του καλοκαιριούPhotis έγραψε:Το τόπικ με την μεταγραφή εντίνιο εισηγούμαι να κλείσει....![]()
![]()
υ.γ modia αυτό του Σάλπι τι θα το κάνετε?? άντε να σας δω.....
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Αν έρθει ο Εντίνιο και αγωνιστεί και στο παγκόσμιο κύπελλο, τότε η ομάδα μας δεν θα πάρει και ένα ποσό γύρω στα 100.000 ευρώ? Αφού σε μας θα παίζει, άρα μ' εμας θα έχει συμβόλαιο. Οπότε και τα 200.000 για 6 μήνες λίγα μου φαίνονται.
ΥΓ: Ζήση άσε θα τα βάλω εγώ....
ΥΓ: Ζήση άσε θα τα βάλω εγώ....
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Αrnaldo Edi Lopes da Silva - Edinho...
Θέλω να τον ακούω να το λέει...
[youtube]pv9bdFZ7xqg[/youtube]
Θέλω να τον ακούω να το λέει...
[youtube]pv9bdFZ7xqg[/youtube]
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Τελικα εκλεισε? Ειναι σιγουρο?
Γιατι δεν ανακοινωνει η ΠΑΕ?
Ποση ειναι η οψιον 1 ή 1,2?
Ποσα θα παρει μεχρι το καλοκαιρι?
Τι ζωδιο ειναι?
Κανει καλο φραπε?
Ποια ειναι η γυναικα του?
Μηπως ειναι γκευ?
Γιατι δεν εχει μαλλια?
Θα απαντησει κανεις?
Γιατι δεν ανακοινωνει η ΠΑΕ?
Ποση ειναι η οψιον 1 ή 1,2?
Ποσα θα παρει μεχρι το καλοκαιρι?
Τι ζωδιο ειναι?
Κανει καλο φραπε?
Ποια ειναι η γυναικα του?
Μηπως ειναι γκευ?
Γιατι δεν εχει μαλλια?
Θα απαντησει κανεις?
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Κρατάτε μικρό καλάθι... Τον έχω ικανό τον Ζήσαρο να διέταξε διαρροή σε φημες για εντίνιο για να πάει ήρεμος και να χτυπήσει α-λά-κριστιάνο ενα Σεντερ φορ... Παντως και ο εντίνιο να έρθει δεν με χαλάει αρκεί να παστελώνει, δεν θα μπω στο τριπακι, καλη κινηση, καλος κτλ.. Θα πω Αν καρφώνει μ.ο 2 κομμάτια ανα 3 ματς και παραπάνω καλώς να έρθει, αν ειναι να ερθει για να του δώσει ο ΠΑΟΚ εισιτήριο για Μουντιαλ με μετριες εμφανισεις ας πάει στη Μαριτιμο
και πέρισυ μας λέγαν για κατι κουλιμπαλίδες και ήρθε άλλος τελικά.. ειδωμεν, ειμαι επιφυλακτικός μέχρι να δω ανακοινωση στο επισημο site της ΠΑΕ, οσο για τη ρήτρα, Ζηση έχεις, νο1 παζαρτζης και καταφερτζης ειναι, δεν φοβάμε..
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010
Φίλε Rizla δεν έχει κλεισει ακόμα 100% αλλά είναι σίγουρο... Το θέμα που συζητιέται πλεόν είναι μόνο το ποσό της ρήτρας... Θα κλείσει γύρω στο 1 εκ. ευρώ... Αυτοί ζητάνε περίπου 1.2 εκ., εμείς ξεκινάμε περίπου απο 800 χιλ., για να τα βρούνε περίπου στο 1 χαρτί... Θα μπορούσε να λήξει η υπόθεση δεχόμενοι τις απαιτήσεις τους, αλλά υπάρχει ένα θέμα... Οι ρήτρες συνήθως είναι συζητήσιμες, οπότε λές δε γαμιέται ας είναι 1,2 ούτως ή άλλως αν τον θέλουμε κάνουμε διαπραγμάτευση το καλοκαίρι και θα μειωθεί η ρήτρα... Όμως εν τω προκειμένω δεν είναι έτσι... Ο παίκτης είναι μόλις 27 ετών και πλεόν διεθνής με την εθνική Πορτογαλίας... Η Μάλαγα τον αγόρασε 900.000 συν ποσοστό μεταπώλησης απο την αεκ και η τιμή είχε θεωρηθεί ιδιαίτερα συμφέρουσα, μάλιστα στην αεκ θεωρούσαν πως τον έδωσαν τζάμπα αλλά πιέστηκαν γιατί είχε σφαχτεί με το Μπάγεβιτς (τι περίεργο να σφαχτεί κάποιος με το Ντούσαν...
) και έπρεπε οπωσδήποτε να τον δώσουν γιατί δεν θα έπαιζε ξανά και θα έχανε την αξία του... Επιπρόσθετα, το καλοκαίρι υπάρχει μουντιάλ... Αν ο Εντίνιο παίξει στον ΠΑΟΚ και κληθεί στο μουντιάλ, η παρουσία του και μόνο εκεί (χώρια η περίπτωση να παίξει καλά) θα αυξήσει την αξία του στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο... Επόμένως, κάτω απο τέτοιες συνθήκες είναι πολύ πιθανό να υπάρξει πρόταση στη Μάλαγα άνω του 1 εκ. ευρώ (που είναι πολύ λογικό νούμερο για 27χρονο διεθνή Πορτογάλο που ανήκει σε ομάδα της Primera Division) και έτσι αν θελήσει ο ΠΑΟΚ να τον αποκτήσει (σε περίπτωση που θα ικανοποιήσει και θα έχει αυξήσει και την μεταπωλητική αξία του λόγω μουντιάλ) θα πρέπει ενδεχομένως να καταβάλλει το ακριβές ποσό της ρήτρας για να τον αποκτήσει... Γι'αυτό γίνεται τόσος λόγος για την ρήτρα, μιας και δεν είναι μόνο για τα μάτια του κόσμου (όπως ήταν πχ η ρήτρα του Μάρκος Αντόνιο στα 2 εκ. ευρώ και ήταν εξ αρχής δεδομένο ότι δεν υπήρχε περίπτωση να καλυφθεί απο τον ΠΑΟΚ)... Θυμηθείτε και την περίπτωση του Σεϊταρίδη που πουλήθηκε απο τον παο στην Πόρτο πριν απο το EURO2004 και μετά το τουρνουά η αξία του είχε σχεδόν δεκαπλασιαστεί... 