14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

PAOK LEME!!! έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Υπόδειγμα καλού χαρακτήρα, δουλευταρά, ατάλαντου που όμως λόγω σκληρής προπόνησης έγινε καλός παίκτης, πειθαρχημένου, και επίμονα γιατί παρ' όλο τον πάγο που έφαγε επί ένα χρόνο και το άσχημο ξεκίνημα της σεζόν 2009 - 2010 δεν το έβαλε κάτω, αλλά με περισσή αυταπάρνηση δούλεψε σαν σκύλος και ήρθε το θαύμα του 2011-2012.

Και στο καπακι πεφτουν οι τιτλοι τελους με τον Παπαζογλου να οδηγει τη Harley του στο ηλιοβασιλεμα :lol: :lol: :lol:
ή σε αλογο:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από paok nafplio »

αφηστε ρε το παιδι το φαγατε...αμαν ειστε...μην κοροιδευετε..
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από DimisK »

gsavvas έγραψε:Παπαζογλου μην στιχιονεις αλλο τα ονειρα μας!!! :lol:
Ετσι!

ΥΓ: Ρε Αποστόλη, μπας και σε λένε...Σάκη; :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από DimisK »

΄Ημουνα βέβαιος....Σάκη μου!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gika »

Θλάση Α βαθμού ο Παπαζογλου... Εκτός αν προλάβουν και τον κλέψουν το σπίτι, τον απαγάγουν, εχει αυτοκινητιστικό δυστυχημα και όλα τα άλλα που προβλέπει η γκάμα του Αποστόλη...

Αλλά για θλάση είπαν στο ραδιοφωνο οτι θα πάθει το απόγευμα...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Σάκης δεν θα παίξει το Σάββατο, γιατί στην επίθεση θα αγωνιστεί ο Λουκιανός. Κατά τα άλλα το παλικάρι θα σφίξει τα δόντια και θα συνεχίσει να αγωνίζεται, να κοπιάζει, να ιδρώνει και να ματώνει στην προπόνηση, γιατί...
ΠΑΟΚ είναι!
(οι επιτυχίες την μεθεπόμενη σεζόν, για όσους βιάζονται)
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από DimisK »

Δεν βαριέσαι. Έχουμε...υπομονή... 8-)

@αμώ την υπομονή μου, @αμώ...
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Billy4 »

gika έγραψε:Θλάση Α βαθμού ο Παπαζογλου... Εκτός αν προλάβουν και τον κλέψουν το σπίτι, τον απαγάγουν, εχει αυτοκινητιστικό δυστυχημα και όλα τα άλλα που προβλέπει η γκάμα του Αποστόλη...

Αλλά για θλάση είπαν στο ραδιοφωνο οτι θα πάθει το απόγευμα...
contra.gr έγραψε:* Σε ό,τι αφορά τα αγωνιστικά, στην προπόνηση της Τετάρτης ο Σάντος δοκίμασε το ίδιο σχήμα στο δίτερμα με αυτό της Τρίτης. Να σημειωθεί πως οι Παπάζογλου και Κρέσιτς αποχώρησαν τραυματίες από το την προπόνηση. Ο πρώτος με πρόβλημα στον λαγονοψοϊτη και ο δεύτερος από χτύπημα στο γόνατο. Και οι δύο ωστόσο δεν βρίσκονται στα πλάνα του Σάντος για την αρχική ενδεκάδα απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης.
Έλεος!! "λαγονοψοϊτη" ρε θηρίο Αποστόλη?? Ποιος είσαι τέλος πάντων??
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Billy4 την Τετ 13 Ιαν 2010, 15:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gika »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης, Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Σάκης οεοεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Μια μέρα μετά απο το μηνυμα του Αποστόλη:

ΠΑΟΚ: Πρόβλημα για Παπάζογλου, Κρέσιτς


Με ενοχλήσεις στους προσαγωγούς αποχώρησε ο Θανάσης Παπάζογλου από τη σημερινή προπόνηση του ΠΑΟΚ. Η κατάσταση του νεαρού επιθετικού θα επανεκτιμηθεί αύριο.

Εκτός του διεθνούς επιθετικού, ο Ντάριο Κρέσιτς δέχτηκε ένα χτύπημα κατά τη διάρκεια του διπλού και αποχώρησε, επίσης, από το πρόγραμμα του «Δικεφάλου». Να σημειωθεί ότι κανένας από τους δύο παίκτες δεν αναμένοταν να αγωνιστεί ως βασικός στο σαββατιάτικο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης στην Τούμπα.

Σύμφωνα με όσα έχει δείξει ο Φερνάντο Σάντος, την ενδεκάδα των «ασπρόμαυρων» θα αποτελέσουν οι Χαλκιάς, Σνάουτσνερ, Κοντρέρας, Μαλεζάς, Λίνο, Γκαρσία, Βιτόλο, Κριστιάνο, Βιεϊρίνια, Ίβιτς και Φιλομένο.

Από την πλευρά τους, οι Μουσλίμοβιτς, Σορλέν και Τσιρίλο συνέχισαν με τρέξιμο και ενδυνάμωση τα ατομικά τους προγράμματα.

Εν τω μεταξύ, ο κ. Σάντος θα μιλήσει αύριο (στις 13:15) στους εκπροσώπους του Τύπου ενόψει του ματς κόντρα στους Αρκάδες.

http://www.sport-fm.gr/article/212985




Αντε γεια.... Τώρα πείστηκαν και οι πιο δύσπιστοι.... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Lord »

Ούτε τα πουλέν δεν την γλυτώνουν τελικά.. :redcard: :lol: :lol: :lol:


ΥΓ Παρακαλούνται οι μοντ να μπανάρουν τον Αποστόλη αν εισέλθει στο τόπικ του Γκαρσία,Βιεϊρίνια και σε τόπικ για αγώνες της ομάδας..
Ευχαριστώ.. :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κρέσιτς, Κρέσιτς, οεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Κρέσιτς, Κρέσιτς, οεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Κρέσιτς, Κρέσιτς, οεοεοε, οεοεοε, οεοεοε

Είστε όλοι καντέμηδες!


paokmania, paokmania, οεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
paokmania, paokmania, οεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
paokmania, paokmania, οεοεοε, οεοεοε, οεοεοε
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gika »

Μίλησε ο Αποστόλης, και πρόβλεψα τον τραυματισμό... Βεβαια πήρα ελάχιστα μιας και με απόδοση 0,01 το ότι θα τραυματιστεί ο Θανασάκης δεν κερδίζεις πολλά... Και αφού μίλησε ο Αποστόλης πως να τολμήσουν να βάλουν μεγαλύτερη αποδοση???
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Gash, Novi, yannisPAOKitalia, savas, teacher, vaggt, sidpanos, platon, stallion, mixanikos και όσοι άλλοι υπάρχουν που είναι υπεύθυνοι του σάιτ και του φόρουμ παρακαλούνται να απαγορέψουν την πρόσβαση στο σάιτ στον Αποστόλη και αφού αλλάξουν το αβατάρ μου (το next να το κάνουν first) να του το βάλουν για αβατάρ!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

1. Γιάννη, από σένα που στροφάρεις θα περίμενα να μην πιστεύεις σε προλήψεις και δεισιδαιμονίες, γιατί αλλιώς αυτό σημαίνει ότι τζάμπα ξοδεύεται ο πατέρας σου, για να σε μορφώσει!
2. Σάκη, μη μασάς! Θα επανέλθεις δριμύτερος και η αγωνιστική σου βελτίωση θα είναι πολύ πιο εντυπωσιακή από κάτι άλλων...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gika »

Αποστόλη, επειδή στροφάρω, δεν πιστεύω σε συμπτώσεις!!

Έχω πλέον πειστεί ότι εσύ τραυματίζεις τους παίκτες, λόγο αποθημένων, και τα καλά λόγια που λες πριν εκτελέσεις το στιγερό αυτό έγκλιμα τα λες για ξέκαρφωμα...

Δεν έχει να κάνει με δεισιδαιμονίες αλλά με μυστικό, οργανομένο σχέδιο... Το θέμα είναι το υποκινείς εσύ ή είσαι ένα ακόμα πιόνι?? :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”