Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. 9/1 19:00 Nova
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Πυροβολιστε τον Παπάζογλου, ή τουλάχιστον μάθετε του να κάνει κοντρολ!!! 
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Πάλι αυτός ο αργός το ταγάρι το σταξε?
Μα δεν μπορεί το παλικάρι...
Υ.γ
Ερπετούλη που παρακολουθείς δεν σε χάλασε που είσαι φυτώριο
Μα δεν μπορεί το παλικάρι...
Υ.γ
Ερπετούλη που παρακολουθείς δεν σε χάλασε που είσαι φυτώριο
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Από το 1ο ημίχρονο κρατάω μόνο το πανέμορφο γκολ και τις κατα διαστήματα καταπληκτικές εναλλαγές της μπάλας από τους μέσους μας...Κινδυνέψαμε αρκετά μπορώ να πω και σε αυτό οφείλονται οι απουσία του Κοντρέρας που χωρίς αυτόν ο Μάλε είναι άλλος παίκτης και η παρουσία του ανεκδιήγητου Ιταλού...

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Eνω εχουμε καλη κυκλοφορια ειμαστε πολυ επιπολαιοι και κακοι στην τελικη πασα......για μια ακομα φορα, και πρεπει να σκοραρουμε γιατι πισω δεν ειμαστε τοσο σταθεροι σημερα.....
- paok4lifeG4
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2009, 17:33
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
ο σαντος στα αποδητηρια θα τους τα ψαλει και θα μπουν λιονταρια στο 2ο ειδικα στην αρχη

-
paokpatras35
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 07:19
-
paokpatras35
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 07:19
- paok4lifeG4
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2009, 17:33
- paok4lifeG4
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2009, 17:33