Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. 9/1 19:00 Nova

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Εδω λεει οτι υπηρχε σχετικη συμφωνια μεταξυ του Ζηαη και του "υφυπουργου προστασιας του πολιτη" Σ. Βουγια...

(...)Παρά το γεγονός ότι ο Ζήσης Βρύζας είχε συμφωνήσει σχετικά με τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, Σπύρο Βούγια, κάποια όργανα της τάξης δεν επέτρεψαν στους φίλους του «δικέφαλου του Βορρά» να ταξιδέψουν.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι έγιναν ακόμα και συλλήψεις οδηγών λεωφορείων (!), παρακάπτωντας ουσιαστικά όσα είχαν συμφωνήσει οι κ. Βούγιας και Βρύζας!
Θυμίζουμε ότι και ο πρόεδρος του Λεβαδειακού, Γιάννης Κομπότης, συμφώνησε να πάρει εισιτήρια ο Π.Α.Ο.Κ. σε αντίθεση όμως με τον αστυνομικό διευθυντή της Λιβαδειάς, που από την πρώτη στιγμή είχε διαφορετική άποψη.(...)

http://www.paokmania.gr/el/component/co ... padwn.html


...τελικα ποιος κανει κουμαντο, η κυβερνηση η ο καθε βλαχομπατσος που εχει 2 γαλονια?
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από kos »

κλαιν μαιν, μας περνανε για ηλιθιους.

ο καλος ο βουγιας εδωσε το πρασινο φως και ο κακος μπατσος εκανε του κεφαλιου του.

σαν να λεμε οτι ο βρυζας ηθελε η ομαδα να μεινει το βραδυ στην αραχωβα και οτι ο γιασερ αποφασισε να μεινουν στην θηβα.
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Δεν νομιζω να το εστησαν ετσι με το Βουγια. Εκτιθεται αν δεν μπορει να επιβληθει σε εναν κυρ-αστυνομο απο τη Λειβαδια. Πρεπει να ειναι πολυ βλακας.

Απ την αλλη στεκει ως σκεψη οτι το στηνουν για να δειξουν οτι δεν χαριζονται με τους χουλιγκανς. (ασχετα αν την ιδια ωρα οι βαζελοι ειναι στο δρομο για την Ξανθη). Κωμικοτραγικη κατασταση και στις 2 περιπτωσεις...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από sidpanos »

ρε παιδιά ποιοι μπάτσοι...εντολές εκτελούν...
πουτ@νας γιοι οι άξιωματικοι...
κανένας πουτ@νας γιος αστυνόμος στη βιωτία το έχει κάνει όλο αυτό...
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Αυτο διαβασα, ανεβασε ο κολκας ενα κειμενο πρωι σημερα, λεει οτι πουλαει νταηλικι καποιος ταξιαρχος Τσοτας απο τη Βοιωτια....... για αυτο λεω κωμικοτραγικα πραγματα...
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από zoomgr »

μας μαμάνε... κι εμείς σφαζόμαστε με τον Σάλπι...
πο_τσο που θέλετε.. Σκατοκράτος...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από kos »

παιδια μην λεμε χαζα.
κανεις ταξιαρχος απο την λειβαδια δεν μπορει να δωσει εντολες στην αστυνομικη διευθυνση της θεσσαλονικης.
την αποφαση για συλληψεις την εδωσε η αστυνομικη διευθυνση θεσσαλονικης και μου ειναι αδιαφορο εαν δοθηκε με την συννενεση ή οχι της πολιτικης ηγεσιας.
αυτο που εγινε ο βουγιας μπορουσε να το αποτρεψει ή να το σταματησει σε 5 λεπτα.

εκτος και αν τον "εστησε" ο χρυσοχοιδης.

αυτο για τον ταξιαρχο απο την λειβαδια ειναι αστειο. παντα φταει καποιος ξενος? καποιος που δεν ξερουμε και δεν θα μαθουμε ποτε?
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από sidpanos »

έχουμε σοβαρότατη διοίκηση που μπορεί να χρησιμοποιήσει μάρτυρες και να κάνει μια ωραιότατη αγωγή στον συγκεκριμένο μ@λακα και στους ανευθυνους βοηθούς του για αυθαιρεσία...
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από 8emis4 »

Πάμε γερά για το διπλό! ΠΑΟΚ ρε!
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

kos έγραψε:παιδια μην λεμε χαζα.
κανεις ταξιαρχος απο την λειβαδια δεν μπορει να δωσει εντολες στην αστυνομικη διευθυνση της θεσσαλονικης.
την αποφαση για συλληψεις την εδωσε η αστυνομικη διευθυνση θεσσαλονικης και μου ειναι αδιαφορο εαν δοθηκε με την συννενεση ή οχι της πολιτικης ηγεσιας.
αυτο που εγινε ο βουγιας μπορουσε να το αποτρεψει ή να το σταματησει σε 5 λεπτα.

εκτος και αν τον "εστησε" ο χρυσοχοιδης.

αυτο για τον ταξιαρχο απο την λειβαδια ειναι αστειο. παντα φταει καποιος ξενος? καποιος που δεν ξερουμε και δεν θα μαθουμε ποτε?
Μα υποτιθεται εχει δοθει το ΟΚ απο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ του, τον υφυπουργο (και καλα), και εχουν συμφωνησει και οι ΠΑΕ μεταξυ τους, ο μονος που δεν ειχε δωσει αδεια ηταν αυτος ο τσελιγκας απο κει περα.
Το προφανες ειναι να πηρε ο Λειβαδιωτης ενα τηλ τον δικο μας να στειλει μπατσους να προσεχουν, μην τυχον και κατεβει κανενας. Και ειναι και τοσο χαιβανια που δε θα μου φαινοταν περιεργο να μην ξερουν καν οτι εχει δοθει αδεια απο πιο πανω.
Να χαζευεις.... Λογικα μετα απ αυτο ο κυρ-αστυνομος βλεπω να τον παιρνει τον πουλο...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από DimisK »

Με κόσμο πολύ ή λίγο,εμείς θα τους πηδήξουμε....

Αί σιχτίρ πια, καθάρματα μπάτσοι. Στην Ξάνθη έχουν μαζευτεί τόσοι βάζελοι κι εμάς δεν μας αφήνετε...ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ;

ΠΟΣΟ;
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από Lord »

Χαλκιάς, Σαβίνι, Αραμπατζής, Μαλεζάς, Λίνο, Γκαρσία, Βιτόλο, Κουτσιανικούλης, Βιεϊρίνια, Ίβιτς, Παπάζογλου.

H αρχική μας ενδεκάδα..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από gika »

Κανα συλλαλητήριο χρειάζεται πάλι... Χρεη, Εκδρομές κτλ... Και θα είμαστε 10.000 στην καμάρα πάλι και θα το βουλώσουν οι πάντες... Κάποιος να το οργανώσει?? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
paok4lifeG4
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2009, 17:33

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από paok4lifeG4 »

Παιδια δωστε κανα λινκ !!! ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova

Δημοσίευση από magiktigra »

Γκοοοοοολλ...Ίβιτς..Ποιός άλλος? :opaokara:
Εγώ το βλέπω στο http://www.vshare.tv/live/49677/tsapr/1
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”