Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. 9/1 19:00 Nova
- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Εδω λεει οτι υπηρχε σχετικη συμφωνια μεταξυ του Ζηαη και του "υφυπουργου προστασιας του πολιτη" Σ. Βουγια...
(...)Παρά το γεγονός ότι ο Ζήσης Βρύζας είχε συμφωνήσει σχετικά με τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, Σπύρο Βούγια, κάποια όργανα της τάξης δεν επέτρεψαν στους φίλους του «δικέφαλου του Βορρά» να ταξιδέψουν.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι έγιναν ακόμα και συλλήψεις οδηγών λεωφορείων (!), παρακάπτωντας ουσιαστικά όσα είχαν συμφωνήσει οι κ. Βούγιας και Βρύζας!
Θυμίζουμε ότι και ο πρόεδρος του Λεβαδειακού, Γιάννης Κομπότης, συμφώνησε να πάρει εισιτήρια ο Π.Α.Ο.Κ. σε αντίθεση όμως με τον αστυνομικό διευθυντή της Λιβαδειάς, που από την πρώτη στιγμή είχε διαφορετική άποψη.(...)
http://www.paokmania.gr/el/component/co ... padwn.html
...τελικα ποιος κανει κουμαντο, η κυβερνηση η ο καθε βλαχομπατσος που εχει 2 γαλονια?
(...)Παρά το γεγονός ότι ο Ζήσης Βρύζας είχε συμφωνήσει σχετικά με τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, Σπύρο Βούγια, κάποια όργανα της τάξης δεν επέτρεψαν στους φίλους του «δικέφαλου του Βορρά» να ταξιδέψουν.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι έγιναν ακόμα και συλλήψεις οδηγών λεωφορείων (!), παρακάπτωντας ουσιαστικά όσα είχαν συμφωνήσει οι κ. Βούγιας και Βρύζας!
Θυμίζουμε ότι και ο πρόεδρος του Λεβαδειακού, Γιάννης Κομπότης, συμφώνησε να πάρει εισιτήρια ο Π.Α.Ο.Κ. σε αντίθεση όμως με τον αστυνομικό διευθυντή της Λιβαδειάς, που από την πρώτη στιγμή είχε διαφορετική άποψη.(...)
http://www.paokmania.gr/el/component/co ... padwn.html
...τελικα ποιος κανει κουμαντο, η κυβερνηση η ο καθε βλαχομπατσος που εχει 2 γαλονια?
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
κλαιν μαιν, μας περνανε για ηλιθιους.
ο καλος ο βουγιας εδωσε το πρασινο φως και ο κακος μπατσος εκανε του κεφαλιου του.
σαν να λεμε οτι ο βρυζας ηθελε η ομαδα να μεινει το βραδυ στην αραχωβα και οτι ο γιασερ αποφασισε να μεινουν στην θηβα.
ο καλος ο βουγιας εδωσε το πρασινο φως και ο κακος μπατσος εκανε του κεφαλιου του.
σαν να λεμε οτι ο βρυζας ηθελε η ομαδα να μεινει το βραδυ στην αραχωβα και οτι ο γιασερ αποφασισε να μεινουν στην θηβα.
- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Δεν νομιζω να το εστησαν ετσι με το Βουγια. Εκτιθεται αν δεν μπορει να επιβληθει σε εναν κυρ-αστυνομο απο τη Λειβαδια. Πρεπει να ειναι πολυ βλακας.
Απ την αλλη στεκει ως σκεψη οτι το στηνουν για να δειξουν οτι δεν χαριζονται με τους χουλιγκανς. (ασχετα αν την ιδια ωρα οι βαζελοι ειναι στο δρομο για την Ξανθη). Κωμικοτραγικη κατασταση και στις 2 περιπτωσεις...
Απ την αλλη στεκει ως σκεψη οτι το στηνουν για να δειξουν οτι δεν χαριζονται με τους χουλιγκανς. (ασχετα αν την ιδια ωρα οι βαζελοι ειναι στο δρομο για την Ξανθη). Κωμικοτραγικη κατασταση και στις 2 περιπτωσεις...
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
ρε παιδιά ποιοι μπάτσοι...εντολές εκτελούν...
πουτ@νας γιοι οι άξιωματικοι...
κανένας πουτ@νας γιος αστυνόμος στη βιωτία το έχει κάνει όλο αυτό...
πουτ@νας γιοι οι άξιωματικοι...
κανένας πουτ@νας γιος αστυνόμος στη βιωτία το έχει κάνει όλο αυτό...
- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Αυτο διαβασα, ανεβασε ο κολκας ενα κειμενο πρωι σημερα, λεει οτι πουλαει νταηλικι καποιος ταξιαρχος Τσοτας απο τη Βοιωτια....... για αυτο λεω κωμικοτραγικα πραγματα...
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
μας μαμάνε... κι εμείς σφαζόμαστε με τον Σάλπι...
πο_τσο που θέλετε.. Σκατοκράτος...
πο_τσο που θέλετε.. Σκατοκράτος...
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
παιδια μην λεμε χαζα.
κανεις ταξιαρχος απο την λειβαδια δεν μπορει να δωσει εντολες στην αστυνομικη διευθυνση της θεσσαλονικης.
την αποφαση για συλληψεις την εδωσε η αστυνομικη διευθυνση θεσσαλονικης και μου ειναι αδιαφορο εαν δοθηκε με την συννενεση ή οχι της πολιτικης ηγεσιας.
αυτο που εγινε ο βουγιας μπορουσε να το αποτρεψει ή να το σταματησει σε 5 λεπτα.
εκτος και αν τον "εστησε" ο χρυσοχοιδης.
αυτο για τον ταξιαρχο απο την λειβαδια ειναι αστειο. παντα φταει καποιος ξενος? καποιος που δεν ξερουμε και δεν θα μαθουμε ποτε?
κανεις ταξιαρχος απο την λειβαδια δεν μπορει να δωσει εντολες στην αστυνομικη διευθυνση της θεσσαλονικης.
την αποφαση για συλληψεις την εδωσε η αστυνομικη διευθυνση θεσσαλονικης και μου ειναι αδιαφορο εαν δοθηκε με την συννενεση ή οχι της πολιτικης ηγεσιας.
αυτο που εγινε ο βουγιας μπορουσε να το αποτρεψει ή να το σταματησει σε 5 λεπτα.
εκτος και αν τον "εστησε" ο χρυσοχοιδης.
αυτο για τον ταξιαρχο απο την λειβαδια ειναι αστειο. παντα φταει καποιος ξενος? καποιος που δεν ξερουμε και δεν θα μαθουμε ποτε?
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
έχουμε σοβαρότατη διοίκηση που μπορεί να χρησιμοποιήσει μάρτυρες και να κάνει μια ωραιότατη αγωγή στον συγκεκριμένο μ@λακα και στους ανευθυνους βοηθούς του για αυθαιρεσία...
- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Μα υποτιθεται εχει δοθει το ΟΚ απο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ του, τον υφυπουργο (και καλα), και εχουν συμφωνησει και οι ΠΑΕ μεταξυ τους, ο μονος που δεν ειχε δωσει αδεια ηταν αυτος ο τσελιγκας απο κει περα.kos έγραψε:παιδια μην λεμε χαζα.
κανεις ταξιαρχος απο την λειβαδια δεν μπορει να δωσει εντολες στην αστυνομικη διευθυνση της θεσσαλονικης.
την αποφαση για συλληψεις την εδωσε η αστυνομικη διευθυνση θεσσαλονικης και μου ειναι αδιαφορο εαν δοθηκε με την συννενεση ή οχι της πολιτικης ηγεσιας.
αυτο που εγινε ο βουγιας μπορουσε να το αποτρεψει ή να το σταματησει σε 5 λεπτα.
εκτος και αν τον "εστησε" ο χρυσοχοιδης.
αυτο για τον ταξιαρχο απο την λειβαδια ειναι αστειο. παντα φταει καποιος ξενος? καποιος που δεν ξερουμε και δεν θα μαθουμε ποτε?
Το προφανες ειναι να πηρε ο Λειβαδιωτης ενα τηλ τον δικο μας να στειλει μπατσους να προσεχουν, μην τυχον και κατεβει κανενας. Και ειναι και τοσο χαιβανια που δε θα μου φαινοταν περιεργο να μην ξερουν καν οτι εχει δοθει αδεια απο πιο πανω.
Να χαζευεις.... Λογικα μετα απ αυτο ο κυρ-αστυνομος βλεπω να τον παιρνει τον πουλο...
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Με κόσμο πολύ ή λίγο,εμείς θα τους πηδήξουμε....
Αί σιχτίρ πια, καθάρματα μπάτσοι. Στην Ξάνθη έχουν μαζευτεί τόσοι βάζελοι κι εμάς δεν μας αφήνετε...ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ;
ΠΟΣΟ;
Αί σιχτίρ πια, καθάρματα μπάτσοι. Στην Ξάνθη έχουν μαζευτεί τόσοι βάζελοι κι εμάς δεν μας αφήνετε...ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ;
ΠΟΣΟ;
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Χαλκιάς, Σαβίνι, Αραμπατζής, Μαλεζάς, Λίνο, Γκαρσία, Βιτόλο, Κουτσιανικούλης, Βιεϊρίνια, Ίβιτς, Παπάζογλου.
H αρχική μας ενδεκάδα..
H αρχική μας ενδεκάδα..
Re: Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 9/1 19:00 Nova
Κανα συλλαλητήριο χρειάζεται πάλι... Χρεη, Εκδρομές κτλ... Και θα είμαστε 10.000 στην καμάρα πάλι και θα το βουλώσουν οι πάντες... Κάποιος να το οργανώσει?? 
- paok4lifeG4
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2009, 17:33
- magiktigra
- Δημοσιεύσεις: 322
- Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
- Τοποθεσία: Καβάλα