14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gash04 »

Ας δεν γίνει ευκολοχτένιστος το σαμπουάν που χρησιμοποιεί δεν με ενοχλεί.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Σιγουρα ειναι αδικη η κριτικη μας μιας και απο αλλους περιμεναμς γκολ...αλλα κτ πρεπει να δειξει κπ στιγμη....
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από peris »

σακη βουλωσε στοματα αυριο
καιρος ειναι
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να βουλώσει στόματα αύριο! Έχει καιρό να το κάνει!

Ας μην ξεχνάμε όμως ότι στην Κρήτη κέρδισε πέναλτυ, γιατί διαθέτει και ένα κορμί που προκαλεί τρόμο στον αντίπαλο αμυντικό, άσχετα αν ο ανεκδιήγητος δεν το έδωσε (+ κάρτα που θα μπορούσε να είναι μέχρι και κόκκινη όπως σχολίασε ο Βασιλάκης στον Σκάϊ)
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από sidpanos »

ο καιλας?
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από DimisK »

Ο Περικλίλας.... :lol:
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1323
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από fidel »

ποδαρικο αυριο στην Τουμπα με γκολ δικο σου Σακης........... :opaokara: :opaokara:
crabsody
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Σάβ 01 Μαρ 2008, 18:44

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από crabsody »

Δεν με νοιάζει αν θα βάλει γκολ αύριο. Θέλω να παίξει με τσαμπουκά. Μόνο αυτό...
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Ανθρωποφαγοι....

Κρα, κρα, κρα....

Κανενας δε βλεπει πει οτι σε καθε παιχνιδι οι κινησεις του στον χωρο ειναι καλυτερες?... οι γραμμες του μεσα στο γηπεδο, κυνηγαει φασεις, ειναι κινητικοτατος, τραβαει αμυντικο(υς) πανω του, πιεζει τον αμυντικο οταν εχει μπαλα... Μας ξελασπωσε και στον ΟΦΗ, μην ξεχνιομαστε..... τι θελετε ρε σεις? Να περναει την μπαλα κατω απ τα @ρχιδια του αμυντικου και να κανει ψαλιδακια και γκολ με τακουνακια? 3ος σεντερ φορ ειναι, λεφτα-χαρτζηλικι παιρνει, κι ουτε σταξαμε εκατομμυρια για να τον παρουμε (γκουχ-γκουχ)... ας τον κρινουμε σε συναρτηση με αυτα τα δεδομενα, οχι με βαση ο,τι θα θελαμε στον ΠΑΟΚ που ονειρευομαστε κλπ...

Για θυμηθειτε πως ηρθε απο τον αρη κατεψυγμενος απο τους "υγιεις" ρουληδες που τον βαλαν στον καταψυκτη επειδη δεν ανανεωνε και ηθελε να ερθει σε μας? Σκονταφτε στα ποδια του οταν ηρθε.

Το κρα-κρα οταν χανει καμμια ευκαιρια ειναι το πανευκολο... δωστου "πω το μαλακα τι εχασε", "αυτο και γω το βαζα", "μονο για μοντελο/πορτιερης/καλησπερακιας/συνοδος κυριων κανει" κλπ.
Χαλλλαραααααααααα λεμεεεεεε

και συ ρε μαντραχαλα αντε κοιτα να βαλεις κανα γαμωγκολ αυριο, μη τζαμπα πλατες σε κανω!!...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Maximus »

Pepermint έγραψε:...στατιστικά και θεωρητικά...κάποτε μπορεί να βάλει γκολ, όλα είναι πιθανά άλλωστε

πρακτικά για να βάλει γκολ όμως θα πρέπει

1. να είναι η μπάλλα πάνω στην γραμμή του τέρματος
2. να είναι μόνος του σε θέση κάθετη προς την μπάλλα ώστε να σουτάρει μέσα (γιατί ειδάλλως υπάρχει κίνδυνος να την στείλει δοκάρι ή αράουτ)

βέβαια ακόμα και με τις 2 παραπάνω αναγκαίες συνθήκες...το ικανόν υπόκειται σε αβεβαιότητα επιπέδου 10%....μιάς και μπορεί κάλλιστα να μπερδέψει τα πόδια του, παραπατώντας, οπότε και να μην σουτάρει ποτές την μπάλλα


πάντως είναι εμφανώς βελτιωμένος (άλλαξε κοντίσιονερ) ως top model (και ας μην ξέρει να περπατά στο catwalk) :D

πως έλεγε ο Πλάτωνας για την εξέλιξη...των ειδών θνητός, φθαρτός, βροτός, μέροπας, ευγενής...?


ε το ίδιο και στην μπάλλα
sta tessera, sta dio, saki, gidoboskos, xilokopos, xilokopos me renta, paiktakos, paiktis, paiktaras...

εμείς είμαστε ακόμα στην πορεία προς τον σάκον !!!

θα μάθει δεν θα μάθει..? 8-)
Νομιζω αδικειτε το ποστ του Pepermint λιγο πιο πανω! :lol: Ειναι κλασικο, συλλεκτικό και χρηζει προσοχής και φυλαξης σε αρχειο για να το δειχνουμε στα παιδια μας!
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Billy4 »

Μαχητικός και με καλές τοποθετήσεις. Τα γκολ θα ερθουν, που θα πάει. Εδώ δεν τα βάζουν άλλοι κι άλλοι με 8πλάσια συμβόλαια
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

PAOK LEME!!! έγραψε:Ανθρωποφαγοι....

Κρα, κρα, κρα....

Κανενας δε βλεπει πει οτι σε καθε παιχνιδι οι κινησεις του στον χωρο ειναι καλυτερες?... οι γραμμες του μεσα στο γηπεδο, κυνηγαει φασεις, ειναι κινητικοτατος, τραβαει αμυντικο(υς) πανω του, πιεζει τον αμυντικο οταν εχει μπαλα... Μας ξελασπωσε και στον ΟΦΗ, μην ξεχνιομαστε..... τι θελετε ρε σεις? Να περναει την μπαλα κατω απ τα @ρχιδια του αμυντικου και να κανει ψαλιδακια και γκολ με τακουνακια? 3ος σεντερ φορ ειναι, λεφτα-χαρτζηλικι παιρνει, κι ουτε σταξαμε εκατομμυρια για να τον παρουμε (γκουχ-γκουχ)... ας τον κρινουμε σε συναρτηση με αυτα τα δεδομενα, οχι με βαση ο,τι θα θελαμε στον ΠΑΟΚ που ονειρευομαστε κλπ...

Για θυμηθειτε πως ηρθε απο τον αρη κατεψυγμενος απο τους "υγιεις" ρουληδες που τον βαλαν στον καταψυκτη επειδη δεν ανανεωνε και ηθελε να ερθει σε μας? Σκονταφτε στα ποδια του οταν ηρθε.

Το κρα-κρα οταν χανει καμμια ευκαιρια ειναι το πανευκολο... δωστου "πω το μαλακα τι εχασε", "αυτο και γω το βαζα", "μονο για μοντελο/πορτιερης/καλησπερακιας/συνοδος κυριων κανει" κλπ.
Χαλλλαραααααααααα λεμεεεεεε

και συ ρε μαντραχαλα αντε κοιτα να βαλεις κανα γαμωγκολ αυριο, μη τζαμπα πλατες σε κανω!!...

Δεν θέλω αδερφέ ούτε ψαλιδάκια ούτε τακουνάκια ούτε γκολ ΦανΜπάστεν ούτε άλλα σκοπίμως δοσμένα σε υπερβολικό τόνο, τα οποία μας απομακρύνουν από οφθαλμοφανείς λογικές διαπιστώσεις. Δεν με αποκαρδιώνει καν η αφλογιστία, παρόλο που στον ΠΑΟΚ συντελείται το μοναδικό στον κόσμο φαινόμενο μία ομάδα να βρίσκεται τρίτη στη βαθμολογία, με 9 νίκες 4 ισπολίες και 3 ήττες έχοντας λάβει 3 (!!!) γκολ από τα σέντερ φορ της. (Μου θυμίζει τη νοσηρή κατάσταση με τους τερματοφύλακες στο πρόσφατο παρελθόν. Όπως με Τοχούρογλου, Φερνάντεζ θεωρούσαμε φυσιολογική την αστάθεια στο τέρμα, τώρα θεωρούμε φυσιολογική την αφλογιστία των επιθετικών.)
Με ενοχλούν όλα αυτά που εσύ βλέπεις ως θετικά, στα οποία διαφωνώ και αδυνατώ να τα δω. Εγώ βλέπω τον Παπάζογλου να μην παίρνει καθόλου σωστές θέσεις, να μην υποδέχεται και να μην σπάει σωστά την μπάλα, να κερδίζει ελάχιστες κεφαλιές βάσει ύψους και το κυριότερο να μην δαγκώνει στο χορτάρι, ώστε να εκμεταλλευτεί τη χρυσή ευκαιρία του να αγωνιστεί βασικός.
Να ξεκαθαρίσω πως σιχαίνομαι το ανελέητο κράξιμο και τη μουρμούρα στο γήπεδο, η οποία πέρα από αντιαισθητική, κάνει κακό σε κάθε παίκτη ατομικά και στην ομάδα συνολικά. Από εκεί και πέρα όμως, θεωρώ πως το φόρουμ υπάρχει για να εκφράζει κανείς τις απόψεις του κόσμια και χωρίς αφορισμούς και καννιβαλισμούς.
Και η δική μου άποψη είναι πως μου φαίνεται περίεργο να δοθεί δανεικός ο Αθανασιάδης και όχι ο Παπάζογλου και εξαιρετικά περίεργη τη βεβαιότητα πως πρόκειται για μεγάλο ταλέντο που αναμφίβολα θα αποδώσει καρπούς. Ως τώρα δεν είχε παίξει μπάλα πριν τον ΠΑΟΚ και στον ΠΑΟΚ έχει σπαταλήσει τις ευκαιρίες που του δόθηκαν.

ΥΓ Αν τυχόν βάλει γκολ το Σάββατο ή κάποτε τέλος πάντων, θα είναι αστείο να μιλάμε για δικαίωση και άλλα τέτοια, καθότι κάποτε μπορεί και να βάλει κάποιο, στατιστικά να το πάρεις. Επίσης, αν συμβεί αυτό, θα το πανηγυρίσω και θα τον ενθαρρύνω, όπως κάνω με όλους τους παίκτες ανά πάσα στιγμή, δεν έχω καμία εμπάθεια μαζί του προφανώς, όπως και με κανένα παίκτη που φορά τη φανέλα μας.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Maximus »

Τον βλέπω για σεντερ μπακ το Σαββατο, αν δεν παιξει ο Σαβινις...

Μπορει και να σκοραρει κανενα αυτογκολ...που ξερεις;! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από DimisK »

Εγώ το έχω πει. Μόνο για αυτογκόλ την παλεύει. 8-)
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Aureliano Buendia έγραψε: Δεν θέλω αδερφέ ούτε ψαλιδάκια ούτε τακουνάκια ούτε γκολ ΦανΜπάστεν ούτε άλλα σκοπίμως δοσμένα σε υπερβολικό τόνο, τα οποία μας απομακρύνουν από οφθαλμοφανείς λογικές διαπιστώσεις. Δεν με αποκαρδιώνει καν η αφλογιστία, παρόλο που στον ΠΑΟΚ συντελείται το μοναδικό στον κόσμο φαινόμενο μία ομάδα να βρίσκεται τρίτη στη βαθμολογία, με 9 νίκες 4 ισπολίες και 3 ήττες έχοντας λάβει 3 (!!!) γκολ από τα σέντερ φορ της. (Μου θυμίζει τη νοσηρή κατάσταση με τους τερματοφύλακες στο πρόσφατο παρελθόν. Όπως με Τοχούρογλου, Φερνάντεζ θεωρούσαμε φυσιολογική την αστάθεια στο τέρμα, τώρα θεωρούμε φυσιολογική την αφλογιστία των επιθετικών.)
Με ενοχλούν όλα αυτά που εσύ βλέπεις ως θετικά, στα οποία διαφωνώ και αδυνατώ να τα δω. Εγώ βλέπω τον Παπάζογλου να μην παίρνει καθόλου σωστές θέσεις, να μην υποδέχεται και να μην σπάει σωστά την μπάλα, να κερδίζει ελάχιστες κεφαλιές βάσει ύψους και το κυριότερο να μην δαγκώνει στο χορτάρι, ώστε να εκμεταλλευτεί τη χρυσή ευκαιρία του να αγωνιστεί βασικός.
Να ξεκαθαρίσω πως σιχαίνομαι το ανελέητο κράξιμο και τη μουρμούρα στο γήπεδο, η οποία πέρα από αντιαισθητική, κάνει κακό σε κάθε παίκτη ατομικά και στην ομάδα συνολικά. Από εκεί και πέρα όμως, θεωρώ πως το φόρουμ υπάρχει για να εκφράζει κανείς τις απόψεις του κόσμια και χωρίς αφορισμούς και καννιβαλισμούς.
Και η δική μου άποψη είναι πως μου φαίνεται περίεργο να δοθεί δανεικός ο Αθανασιάδης και όχι ο Παπάζογλου και εξαιρετικά περίεργη τη βεβαιότητα πως πρόκειται για μεγάλο ταλέντο που αναμφίβολα θα αποδώσει καρπούς. Ως τώρα δεν είχε παίξει μπάλα πριν τον ΠΑΟΚ και στον ΠΑΟΚ έχει σπαταλήσει τις ευκαιρίες που του δόθηκαν.

ΥΓ Αν τυχόν βάλει γκολ το Σάββατο ή κάποτε τέλος πάντων, θα είναι αστείο να μιλάμε για δικαίωση και άλλα τέτοια, καθότι κάποτε μπορεί και να βάλει κάποιο, στατιστικά να το πάρεις. Επίσης, αν συμβεί αυτό, θα το πανηγυρίσω και θα τον ενθαρρύνω, όπως κάνω με όλους τους παίκτες ανά πάσα στιγμή, δεν έχω καμία εμπάθεια μαζί του προφανώς, όπως και με κανένα παίκτη που φορά τη φανέλα μας.

Αδερφε για την αφλογιστια των σεντερ φορ δε σε φταιει το 3ο σεντερ φορ....ετσι δεν ειναι?
Ειχαμε τραυματισμους και ετσι κι αλλιως ειμαστε ασφαιροι επιθετικα και με τους αλλους 2.... Γαβ για να νικησουμε με 1-0 κανουμε, κι εσεις δυσανασχετειτε που δεν εβαλε γκολ ο Παπαζογλου....

Αυτα που λες σε ενοχλουνε, τι ακριβως σε ενοχλει?
Οτι ενας παιχτης νεαρος/απειρος, αλλαγη της αλλαγης και που ειναι 6 μηνες στην ομαδα τρεχει πανω κατω με τη γλωσσα εξω, μαρκαρει και κυνηγαει τις φασεις μεχρι να πιασει τη μπαλα ο τερματοφυλακας?

Το δεν παιρνει καθολου σωστες θεσεις σορρυ αλλα ακυρο.... 2 μετρα σεντερ φορ ειναι που ειναι μες στην περιοχη (που ειναι η δουλεια του) ΚΑΙ βγαινει πιο πισω να δινει στηριγματα αν δεν "τσουλαει" η μπαλα.
Δεν θα σου πω οτι ειναι τεχνιτης, ουτε σπαει μπαλες δεξια αριστερα, αλλα δεν ειναι και η δουλεια του αυτη. Συμφωνω οτι δεν παιρνει κεφαλιες ειδικα για το μποι του αλλα ολο αυτο το "δε δαγκωνει στο χορταρι" που λες ειναι ακυρο. Μονο κυριολεκτικα που δεν το κανει. Το μοναδικο που δεν μπορεις να τον κατηγορησεις ειναι αυτο. Οσο μπορει, αυτο που μπορει, το κανει.

Ξαναλεω, κρινε τον Παπαζογλου για αυτο που ειναι, και αυτο που ειναι ειναι αναπληρωματικος του αναπληρωματικου αυτη τη στιγμη, και ενας παιχτης που ΙΣΩΣ βγει στο μελλον. Οχι ο παιχτης που θα σου βγαλει τα καστανα απ τη φωτια, ουτε η σεντερφορακλα του ΠΑΟΚ που θα χτυπαει πρωταθληματα. Ο,τι μπορει να δωσει το δινει, και για αυτο ειμαι ικανοποιημενος απο αυτον. Οχι ευτυχισμενος. Ικανοποιημενος.

Τωρα για την τελευταια παραγραφο πριν το ΥΓ, σειρα μου να χρησιμοποιησω την ατακα "σκοπιμως δοσμενος υπερβολικος τονος".
Καμμια ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ δεν υπαρχει πως ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ για ΜΕΓΑΛΟ ταλεντο που ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ θα αποδωσει καρπους. Τον πηραμε τζαμπα, αμα μας βγει ταλεντο καλως τον κραταμε, αν οχι στα @@ μας, δεν ξοδευτηκαμε κιολας. Δωσαμε Αναστασακο πηραμε Παπαζογλου, πανω κατω τα ιδια σε λεφτα (συμβολαιο) κ ικανοτητες, (ασχετα αν του κατσανε 2-3 γκολακια του Λιακου.... ) αρα δεν εχεις να χασεις τιποτα απολυτως.
Δεν πονταραμε τιποτα που να μας τσουξει αν δε βγει...

ΥΓ Φυσικα και θα ημουν μεγαλος καραγκιοζης αν εβαζε γκολ μεθαυριο και εβγαινα να θριαμβολογησω εδω περα και να πω "σας τα λεγα, ειναι παιχταρας".... Λυση ΑΝΑΓΚΗΣ ειναι ο παιχτης, αν βαλει γκολ λες ωραια, αν βαλει γκολ και δεν βαλεις αλλο σ ολον τον αγωνα το εκτιμας ακομα περισσοτερο, οπως οταν μας περασε απ τον ΟΦΗ με γκολ του (απο φαση που κυνηγησε) και προχωρησαμε στο κυπελλο, για μενα τα λεφτα του τα βγαλε για φετος
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”