14. Αθανάσιος Παπάζογλου
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Γελάστε με τον Sakis!
Αυτός όμως δεν έχει συμβόλαιο 700.000 ευρώ και όταν θα φτάσει να σκοράρει ίσα γκολ με τον Ζλάταν, να δω τι θα πείτε!
Αυτός όμως δεν έχει συμβόλαιο 700.000 ευρώ και όταν θα φτάσει να σκοράρει ίσα γκολ με τον Ζλάταν, να δω τι θα πείτε!
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Το ένα από τα δύο γκολ που θα χρειαστεί για να φτάσει τον Ζλάταν, θα το βάλει μεθαύριο. Έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε σχέση με τα πρώτα ματς και θα βελτιωθεί κι άλλο.
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θανάσης Παπάζογλου
stephanos έγραψε:Το ένα από τα δύο γκολ που θα χρειαστεί για να φτάσει τον Ζλάταν, θα το βάλει μεθαύριο.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Καθε αγωνιστική λετε "τωρα θα βαλει γκολ"
ε κάποτε θα το πετύχετε και μετα θα λετε "να η παικταρα το καρφωσεεεεεεε "
ε κάποτε θα το πετύχετε και μετα θα λετε "να η παικταρα το καρφωσεεεεεεε "
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Με συγχωρεις Μιχαλη , αλλα δε νομιζω οτι θα επρεπε να ειμαστε κι ευγνομωνες επειδη το σεντερ φορ μας εβαλε γκολ.Φυσικα και του αναγνωριζω ολα τα ελαφρυντικα και τον πιστευω σαν παιχτη , αλλα μη λεμε κι οτι θεμε.
Υ.Γ.:Φαλεγκο εισαι μεγαλο πουλεν
Υ.Γ.:Φαλεγκο εισαι μεγαλο πουλεν
Re: Θανάσης Παπάζογλου
...στατιστικά και θεωρητικά...κάποτε μπορεί να βάλει γκολ, όλα είναι πιθανά άλλωστε
πρακτικά για να βάλει γκολ όμως θα πρέπει
1. να είναι η μπάλλα πάνω στην γραμμή του τέρματος
2. να είναι μόνος του σε θέση κάθετη προς την μπάλλα ώστε να σουτάρει μέσα (γιατί ειδάλλως υπάρχει κίνδυνος να την στείλει δοκάρι ή αράουτ)
βέβαια ακόμα και με τις 2 παραπάνω αναγκαίες συνθήκες...το ικανόν υπόκειται σε αβεβαιότητα επιπέδου 10%....μιάς και μπορεί κάλλιστα να μπερδέψει τα πόδια του, παραπατώντας, οπότε και να μην σουτάρει ποτές την μπάλλα
πάντως είναι εμφανώς βελτιωμένος (άλλαξε κοντίσιονερ) ως top model (και ας μην ξέρει να περπατά στο catwalk)
πως έλεγε ο Πλάτωνας για την εξέλιξη...των ειδών θνητός, φθαρτός, βροτός, μέροπας, ευγενής...?
ε το ίδιο και στην μπάλλα
sta tessera, sta dio, saki, gidoboskos, xilokopos, xilokopos me renta, paiktakos, paiktis, paiktaras...
εμείς είμαστε ακόμα στην πορεία προς τον σάκον !!!
θα μάθει δεν θα μάθει..?
πρακτικά για να βάλει γκολ όμως θα πρέπει
1. να είναι η μπάλλα πάνω στην γραμμή του τέρματος
2. να είναι μόνος του σε θέση κάθετη προς την μπάλλα ώστε να σουτάρει μέσα (γιατί ειδάλλως υπάρχει κίνδυνος να την στείλει δοκάρι ή αράουτ)
βέβαια ακόμα και με τις 2 παραπάνω αναγκαίες συνθήκες...το ικανόν υπόκειται σε αβεβαιότητα επιπέδου 10%....μιάς και μπορεί κάλλιστα να μπερδέψει τα πόδια του, παραπατώντας, οπότε και να μην σουτάρει ποτές την μπάλλα
πάντως είναι εμφανώς βελτιωμένος (άλλαξε κοντίσιονερ) ως top model (και ας μην ξέρει να περπατά στο catwalk)
πως έλεγε ο Πλάτωνας για την εξέλιξη...των ειδών θνητός, φθαρτός, βροτός, μέροπας, ευγενής...?
ε το ίδιο και στην μπάλλα
sta tessera, sta dio, saki, gidoboskos, xilokopos, xilokopos me renta, paiktakos, paiktis, paiktaras...
εμείς είμαστε ακόμα στην πορεία προς τον σάκον !!!
θα μάθει δεν θα μάθει..?
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Πες τα παλικάρι μου....Falegkos έγραψε:Καθε αγωνιστική λετε "τωρα θα βαλει γκολ"
ε κάποτε θα το πετύχετε και μετα θα λετε "να η παικταρα το καρφωσεεεεεεε "
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Την ευκαιρία που του δίνεται να παίξει βασικός και να προσφέρει στον ΠΑΟΚ, που τον προτίμησε με συμβόλαιο το περασμένο καλοκαίρι, θέλει να αξιοποιήσει ο Θανάσης Παπάζογλου, που είχε την συγκυρία να πάρει θέση ενδεκάδας σε αρκετά παιχνίδια πρωταθλήματος φέτος στον πρώτο γύρο, λόγω και των σοβαρών τραυματισμών που έχουν υποστεί ο Λούσιο Φιλομένο, ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς αλλά και λόγω της ξαφνικής αποχώρησης του Ηλία Αναστασάκου στο ξεκίνημα της σαιζόν. Παρ’ όλα αυτά ο μακεδόνας φορ ακόμα δεν βρήκε τα πατήματα του, και είναι μακριά από το γκολ, κάτι που τον απασχολεί φυσικά. Ετσι στο διάστημα των διακοπών για τις γιορτές των Χριστουγέννων, επέλεξε σπιτίσια και οικογενειακή ζωή, με προσεγμένη διατροφή και συντηρητική ζωή, ώστε με την επιστροφή στους ρυθμούς πρωταθλήματος να είναι σε κατάσταση ετοιμότητας. Μάλιστα στις προπονήσεις των τελευταίων ημερών τα δίνει όλα και δουλεύει για να καλύψει το χαμένο έδαφος, γιατί όπως και να έχει ο σοβαρός περυσινός τραυματισμός του τον κράτησε μακριά από τους καλούς ρυθμούς στο γήπεδο.
http://www.metrosport.gr/i-efkeries-tou-papazoglou
Tωρα που το διαβασα αυτο νομιζω...ηρθε η ωρα για γκολ
http://www.metrosport.gr/i-efkeries-tou-papazoglou
Tωρα που το διαβασα αυτο νομιζω...ηρθε η ωρα για γκολ
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Κι αν όχι με τον Νιονιο, με την Λιβαδειά... Κι αν και εκεί δεν τα καρφώσει θα το κάνει με Τρίπολη ή Ατρόμητο... Κι αν ούτε εκεί στον επόμενο αγώνα... Μην ανυσηχήτε... Θα το βάλει καποτε! 
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Το... αυτογκολ μου φαίνεται πιο εφικτό....
Δεν μπορώ ρε παιδιά! Δεν μπορώ με δαύτον....
Δεν μπορώ ρε παιδιά! Δεν μπορώ με δαύτον....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Όχι μόνο αυτό! Θα λέμε (εγώ τουλάχιστον) "Είδατε που σας τα 'λεγα; Να με ακούτε άλλη φορά!"Falegkos έγραψε:Καθε αγωνιστική λετε "τωρα θα βαλει γκολ" ε κάποτε θα το πετύχετε και μετα θα λετε "να η παικταρα το καρφωσεεεεεεε "
ΥΓ: Σάκη, κλείσε τα αυτιά σου, σε παρακαλώ! Μόνο εσύ κι εγώ γνωρίζουμε οτι ο καλός παίκτης δημιουργείται και δεν γενινέται (εν αντιθέσει με το "ταλέντο")! Εφόσον συνεχίσεις τη σκληρή προπόνηση που κάνεις, θα δικαιωθείς, έχτω και αν αυτό γίνει του χρόνου! Μην απογοητεύεσαι γιατί δεν σε πήραμε να μας λύσεις το επιθετικό μας πρόβλημα ΦΕΤΟΣ! (Ουαί κι αλίμονο σ' αυτούς που αγοράσθηκαν γι' αυτόν ακριβώς το λόγο)
ΥΓ2: Περισσότερο απ' όλους μην ακούς τον Δημήτρη!