Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από navigator11 »

ενας εγχρωμος για εμπροσθεν απαιτειται!αλλωστε ελληνικο κ βελγικο πρωταθλημα ποσο μεγαλη διαφορα να εχουν??μεχρι το τελος του πρωταθληματος χρειαζομαστε παιχτη με παιχνιδια στα ποδια του.μη σας πω οτι αυτος μαλλον θα βρισκεται σε μεγαλυτερη ετοιμοτητα απο ολους τους φορ μας!οποτε με μηδενικο κοστος αποκτησης κ καποια καλα στοιχεια στο παιχνιδι του συνιστα must buy περιπτωση.ο λογος ασφαλως στον προπονητη.οφειλω να ομολογησω παντως οτι ενας ενδεκαδατος μαυρος μου εχει λειψει απο την ομαδα ....
τωρα τα περι κεζμαν μαλλον ως ανεκδοτολογια παραθετονται!μη βασανιζουμε αλλο το μυαλο μας πλαθοντας οι ιδιοι σεναρια,γιατι στερουμε απο τους δημοσιογραφους τη μονη χαρα που τους εχει απομεινει σε καθε μετεγγραφικη περιοδο την τελευταια 3ετια.δειξτε αλληλεγγυη στο συμπαθες ειδος ......
Άβαταρ μέλους
kordelio paok
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 19:12

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από kordelio paok »

Εντινιο συμφωνα με τα σπορ του βορρα....

http://www.sport.gr/default.asp?pid=88
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από tigon4 »

καλα ρε παιδια τι γινετε για εναν επιθετικο πηγαιναμε, ποσους θα παρουμε? kezman-edinho-jayzee-σαλπι

1. ο σαλπι κατα ενα μεγαλο ποσοστο θα ερθει
2.ο μαυρουκος αφου εμεινε ελευθερος και παει καλα στις προπονησεις τον κοβω να μενει αφου δεν χρειαζονται πολλα χρηματα.
3.ο εντινιο μου φαινετε λιγο δυσκολο αλλα τα σπορ του βορρα δεν γραφουν συνηθως παπα...αλλα περιμενουμε
4.ο κezman ναι μου φαινετε πσιλοπαπας.

και εχουμε ηδη musli,filomeno,παπαζογλου και δανεικο τον klaus...............για να δουμε τι θα γινει
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από gash04 »

Και απο όλους αυτούς ας δούμε πως τα πάμε με τα εφικτά μέχρι στιγμής.




Την πρώτη του προπόνηση με την ομάδα του Π.Α.Ο.Κ. πραγματοποίησε σήμερα ο Τζεϊσι Τζον Οκβουνβάνε στη Σουρωτή και έδειξε πολύ καλά στοιχεία. Αυτή ήταν και η πρώτη προπόνηση της ομάδας μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, με τον Φερνάντο Σάντος να μετράει συνολικά δέκα απόντες...

Ο διεθνής με την Εθνική Μπαχρέιν επιθετικός, πέτυχε στην πρώτη του προπόνηση δύο γκολ κατά την διάρκεια του οικογενειακού διπλού, το ένα με κοντινό πλασέ και το άλλο με ευθύβολο δυνατό σουτ. Ο παίκτης έδειξε στον Σάντος ότι έχει τα στοιχεία ενός αποτελεσματικού επιθετικού που ξέρει να παίζει με επιιτυχία τη θέση για την οποία προορίζεται. Βέβαια το σημερινό ήταν απλά ένα δείγμα αφού τις επόμενες μέρες ο παίκτης θα βρεθεί στο μικροσκόπιο του Σάντος.

Θυμίζουμε ότι ο ποδοσφαιριστής που είναι τέταρτος σκόρερ στο Βέλγιο έχοντας πετύχει 8 γκολ σε 16 αγώνες, θα συνεχίσει να προπονείται με το Δικέφαλο όλη την εβδομάδα και αν τελικά πείσει για τις ικανότητες του θα αποκτηθεί με ελεύθερη μεταγραφή, καθώς η ομάδα στην οποία ανήκει, η Μουσκρόν καθώς η βελγική ομάδα χρεοκόπησε και οι ποδοσφαιριστές της μπορούν πλέον να διαπραγματευτούν ως ελεύθεροι με τις ομάδες που θέλουν να αποκτήσουν τα δικαιώματά τους.

Στο μεταξύ τελευταία δημοσιεύματα αναφέρουν πως η αγγλική Γουέστ Μπρόγμουιτς, η οποία βρίσκεται στη δεύτερη θέση της Τσάμπιονσιπ , ενδιαφέρεται για την απόκτηση του παίκτη.

http://www.paokmania.gr/el/articles/foo ... nvane.html
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από kos »

johannes-4 έγραψε:δεν υπάρχει κέζμαν πλέον καμένο χαρτί είναι
εδω και καιρο. ο ΠΑΟΚ δεν εχει αναγκη απο παικτες που παιζουν εαν και οποτε γουσταρουν.
ασε που κεζμαν και σαλπι δυσκολα χωρανε στην ιδια ομαδα
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από eleos »

tigon4 έγραψε:καλα ρε παιδια τι γινετε για εναν επιθετικο πηγαιναμε, ποσους θα παρουμε? kezman-edinho-jayzee-σαλπι

1. ο σαλπι κατα ενα μεγαλο ποσοστο θα ερθει

2.ο μαυρουκος αφου εμεινε ελευθερος και παει καλα στις προπονησεις τον κοβω να μενει αφου δεν χρειαζονται πολλα χρηματα.
3.ο εντινιο μου φαινετε λιγο δυσκολο αλλα τα σπορ του βορρα δεν γραφουν συνηθως παπα...αλλα περιμενουμε
4.ο κezman ναι μου φαινετε πσιλοπαπας.

και εχουμε ηδη musli,filomeno,παπαζογλου και δανεικο τον klaus...............για να δουμε τι θα γινει
Ρε παιδιά ακόμα το συζητάτε αυτό..?

Ο Σάλπι έχει ΗΔΗ συμβόλαιο με την ομάδα μας και το θέμα είναι ΜΟΝΟ το ΠΟΤΕ θα έρθει.
Τώρα, καλοκαίρι (το πιθανότερο) ή θα φύγει μετά το παγκόσμιο εξωτερικό (και θα πάρουμε ΕΜΕΙΣ τα φράγκα της μετεγγραφής).
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Steenage »

Εντίνιο προ των πυλών


Πολύ κοντά στην απόκτηση του Εντίνιο είναι ο ΠΑΟΚ έστω και με την μορφή δανεισμού από την Μάλαγα. Ο Κονσεϊσάο έχει έρθει ήδη σε επαφή με τον Πορτογάλο μεσοεπιθετικό.

Ο πρώην άσος της ΑΕΚ μεταγράφηκε από την Ένωση στην ισπανική ομάδα για να έχει χρόνο συμμετοχής αλλά δεν τονβρήκε ούτε στην Ανδαλουσία την... Ιθάκη του. Ο Εντίνιο έχει φέτος μόλις έξι συμμετοχές στην Πριμέρα Ντιβιζιόν και φαίνεται πως δεν υπολογίζεται στα βασικό πλάνα του προπονητής της Μάλαγα, Μουνίθ.

Ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο έχει έρθει ήδη σε επαφή ώστε ο παίκτης να μετακομίσει στην Θεσσαλονίκη και την Τούμπα και παρότι έχει συμβόλαιο με την ομάδα της Πριμέρα Ντιβιζιόν μπορεί να δοθεί δανεικός στον «δικέφαλο». Ο 27χρονος διεθνής «ψήνεται» να επιστρέψει στην Σούπερ Λιγκ καθώς στο μυαλό του υπάρχει και το Παγκόσμιο Κύπελλο. Αν ο Εντίνιο πραγματοποιήσει καλές εμφανίσεις με τον ΠΑΟΚ δεν αποκλείεται στο τέλος της σεζόν να βρεθεί στην αποστολή που θα καλέσει ο Κάρλος Κεϊρόζ για τα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής.

Οκβουνάνε και Μπιζέρα

Ο Τζέισι Τζον Οκβουνβάνε συνεχίζει να δοκιμάζεται στον ΠΑΟΚ και φαίνεται να έχει πείσει τους ανθρώπους του «δικεφάλου». Ο διεθνής με την Εθνική Μπαχρέιν επιθετικός, όπως όλα δείχνουν, θα αποκτηθεί από την ομάδα της Θεσσαλονίκης αλλά πιάνει θέση ξένου και το πιθανότερο είναι να δοθεί δανεικός σε άλλο σύλλογο ώστε να... ψηθεί. Πάντως, στην Τούμπα έχουν και το θέμα του Τζο Μπιζέρα, ο οποίος έχει ραντεβού σήμερα με τη διοίκηση. Για τον Ουρουγουανό αμυντικό ενδιαφέρεται η πρώην ομάδα του Πενιαρόλ και φαίνεται ότι εκεί θα καταλήξει με τον ΠΑΟΚ να είναι διπλά κερδισμένος. Πρώτον θα αδειάσει μια θέση ξένου με την παραχώρηση του 29χρονου άσου και δεύτερον θα βάλει χρήματα στο ταμείο του.

http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... F%8E%CE%BD




http://www.abola.pt/nnh/ver.aspx?id=187681

Σε μεταφραση

http://translate.google.com/translate?j ... l=pt&tl=el
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από sernikos »

μακαρι να παει στην ομαδα του ο μπιζερα , να μας μεινει και κανα φραγκο μιας και τα φετινα του χρηματα αδουλευτα πηγανε..

αν και ειχα μια συμπαθει στο τζο, λογω χαρακτηρα και μαχητικοτητας δεν με πειραζει καθολου που φευγει, αφου για παγκιτης επαιρνε αρκετα, επιανε και θεση ξενου..
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Billy4 »

Τζεϊσι Τζον Οκβουνβάνε

Χρονιά | Ομάδα | Συμμετοχές (Γκολ)
2004-2006 | Al-Ahli Manama | 25 (23)
2006-2008 | Muharraq Club | 30 (29)
2008-Σήμερα | Mouscron | 46 (12)

Εθνική ομάδα:
2006-Σήμερα |Bahrain |43(11)

Πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/Jaycee_Okwunwanne

Σα να το ψιλοέχει το γκολ μου φαίνεται από τα στατιστικά. (Αν και στη Μουσκρόν τον βλέπω λίγο πεσμένο είναι η αλήθεια)
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Steenage »

Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από peris »

λογικα θα παρουμε 1 απο τους 2
εκτος κι αν γινει πραγματικοτητα το σεναριο αγορας και αμεσου δανεισμου του οκβουνβανε και κρατησουμε τον εντινιο ο οποιος εχει και κινητρο το μουντιαλ
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από sernikos »

αν θεωρησουμε οτι ειναι αληθινα η εστω σωστα αυτα που γραφει ο βελγος ρεπορτερ, θα αποκτηθει ακομη ενας μετριος προς καλος παικτης , με τιποτα ομως ενας που θα κανει τη διαφορα.
σε μια θεση που ηδη υπαρχουν μετριοι παικτες 4-5 στον αριθμο.
συν το οτι θα χρειαστει περιοδο προσαρμογης, δηλαδη καλο φθινοπωρο..

και μενα μαρεσει η περιπτωση του, τη στιγμη που ειναι και δωρεαν αλλα πρεπει να διωξουμε καποιον φορ, δεδομενου οτι καποια στιγμη θα ειναι υγιης και ο λουσιο και ο ζλαταν..

αφηστε που μιλαμε για μια θεση (φορ) στην οποια παιζει μονο ενας!
απλα μας εκατσε γκαντεμια και τραυματιστηκαν οι 2 πρωτοι..
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4162
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από pagotatzis »

παιδιά είχα ένα πρόβλημα με το internet τις τελευταίες μέρες.
ποιος μπορεί να μου κάνει ένα σύντομο resume για το τι έγινε.
κατάλαβα μονο ότι ήρθε για δοκιμη το μαuράκι από βέλγιο ,που δείχνει ότι μάλλον θα αποκτηθεί.
διαβάζω και κάτι για ΚΕΖΜΑΝ.
είναι αλήθεια .έρχεται το πουλέν πολλών εδώ μέσα? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μαλλον για 2 θα κινηθουμε...Τον Μπαχρεινο για μελλοντικη προοπτικη και τον αλλον προσωρινα(στυλ Εντινιο δλδ)....
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

δεν πιστευα οτι υπαρχει θεμα αποκτησης εντινιο αλλα ο βασιλοπουλος ολοι ξερουμε οτι ειναι ο πιο καλα ενημερωμενος απο τους δημοσιογραφους του ΠΑΟΚ οποτε κατι θα παιζεται λογικα...για τον οκβουβανε ειναι ενας παιχτης χαμηλου ρισκου(αν κλεισει θα κλεισει με λιγα λεφτα) που εχει δειξει καποια στοιχεια και τον προτειναν οι διασυνδεσεις του σερτζιο(κυριως ο ντονοφριο που σε κατι τετοια ειναι μανουλα)...καλο ειναι να δοκιμαστει μπορει να ειναι λαβρακι..ο εντινιο για μενα ειναι πολυ καλος παιχτης και σκορερ με πολυ καλα δειγματα γραφης στην ξαδερφη ενω ειναι και διεθνης πορτογαλος πραγμα που θα τον κανει να εχει καλυτερη συννενοηση με σαντος...για τη συμπεριφορα του δεν ανησυχω καθολου..τωρα αν αποκτηθει και για μετα το καλοκαιρι και μεινει και ο μαυρουκος και αν οπως λεει και ο αρισκ ερθει και ο παιχτης του βαζελου τοτε λογικα χτυπανε οι καμπανες για τους 2 επιθετικους με τα μεγαλα συμβολαια...αλλα με τα αν δε γινεται τπτ οποτε περιμενουμε... :nairepaok: :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”