Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Και μονο οτι πηδαει τη Μπαστα εμενα μου φτανει στον ΠΑΟΚ με χιλια τωρα.
Περα απο τη πλακα αυτο δεν προκειτε να παιξει μπαλα ποτε εμπλεξε απο τα 18 του με το μουνι που να το βρει το μυαλο για μπαλα? με τα μουτρα θα πεσει και αντε να τον μαζεψεις μετα.
Περα απο τη πλακα αυτο δεν προκειτε να παιξει μπαλα ποτε εμπλεξε απο τα 18 του με το μουνι που να το βρει το μυαλο για μπαλα? με τα μουτρα θα πεσει και αντε να τον μαζεψεις μετα.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
αν ο ιβιτς τα ακυει μια φορα που ειναι αργος, ο ταχτσιδης ειναι ο παικτης που δεν τον προλαβαινει και του τραβαει απο πισω τη φανελα.......εχει να ακουσει το παιδι αν ερθει.....παντως ειναι ακλος τεχνιτης κυριως στη πασα που εχει πολυ καλη τεχνικη για ελληνας και εξαιρετικο σουτ απο αποσταση......εχει αρνηθει πολλες φορες την επεκταση του συμβολαιου του και ο λογος ηταν τα λεφτα και οι προοπτικες....στην αεκ δεν λογιστηκε ποτε ως παικτης βασικος και του προσφερε γυρω στα 200χιλιαρικα .....αυτος θεωρουσε οτι ειναι βασικος και ηθελε λεφτα αναλογα του καφε.....αποψη μου ειναι οτι ο παικτης αυτος πρεπει να φυγει απο ελλαδα, αφου στην ελλαδα παιζουμε ποδοσφαιρο με κινηματογραφικη ταχυτητα και παικτες οπως ταχτσιδης ιβιτς δεν ταιριαζουν.....λολ
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Τον Σαλπιγγίδη...
ΥΓ: Φέρτε πίσω τους χθεσινούυυυςςς....

ΥΓ: Φέρτε πίσω τους χθεσινούυυυςςς....
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Τζάμπα τα ηλεκτρονικά σούτια (δεν είδα μεγαλύτερη χαζομάρα από αυτό) στο τόπικ Μεταγραφές Ιανουαρίου, Σαλπι 2010;gika έγραψε:Τον Σαλπιγγίδη...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
επιθετικό θέλω, Έλληνας να είναι, γκολ να βάζει, έμπειρος να είναι
ΚΑΙ ΠΑΟΚΤΣΗΣ!!!
ΚΑΙ ΠΑΟΚΤΣΗΣ!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Η Μποταφόγκο θέλει τον Ροναλντίνιο10:35 - Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2009 - 6 Αναγνώσεις
Η Μποταφόγκο, μια από τις τέσσερις μεγαλύτερες ομάδες του Ρίο ντε Τζανέιρο, θέλει να εντάξει στο δυναμικό της τον Ροναλντίνιο από τον προσεχή Ιούλιο. Η είδηση δημοσιεύτηκε στο σάιτ «Globoesporte» από τον Μάουρο Αζεβέδο, ο οποίος είναι συνεταίρος και μάνατζερ του αδελφού του Ροναλντίνιο, Ρομπέρτο Ασίς. Όπως πάντως διευκρινίστηκε από τον πρόεδρο της Μποταφόγκο, Μαουρίσιο Ασουμπσάο, η βραζιλιάνικη ομάδα θα ζητήσει τον παίκτη από την Μίλαν δανεικό για ένα χρόνο, καθώς το συμβόλαιο του Ροναλντίνιο με τους «ροσονέρι» λήγει τον Ιούνιο του 2011.
http://www.metropolisradio.gr/13375
ΠΟΙΑ ΜΠΟΤΑΦΟΓΚΟ ΡΕ ΣΕΡΤΖΙΟ???? ΟΡΜΑΑΑΑ
Η Μποταφόγκο, μια από τις τέσσερις μεγαλύτερες ομάδες του Ρίο ντε Τζανέιρο, θέλει να εντάξει στο δυναμικό της τον Ροναλντίνιο από τον προσεχή Ιούλιο. Η είδηση δημοσιεύτηκε στο σάιτ «Globoesporte» από τον Μάουρο Αζεβέδο, ο οποίος είναι συνεταίρος και μάνατζερ του αδελφού του Ροναλντίνιο, Ρομπέρτο Ασίς. Όπως πάντως διευκρινίστηκε από τον πρόεδρο της Μποταφόγκο, Μαουρίσιο Ασουμπσάο, η βραζιλιάνικη ομάδα θα ζητήσει τον παίκτη από την Μίλαν δανεικό για ένα χρόνο, καθώς το συμβόλαιο του Ροναλντίνιο με τους «ροσονέρι» λήγει τον Ιούνιο του 2011.
http://www.metropolisradio.gr/13375
ΠΟΙΑ ΜΠΟΤΑΦΟΓΚΟ ΡΕ ΣΕΡΤΖΙΟ???? ΟΡΜΑΑΑΑ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος danirifle την Σάβ 26 Δεκ 2009, 11:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ωραιο ακουγεται αλλα πως θα γινει να τον κουρδισουμε 5 χρονια πισω;
-
johannes-4
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Σάβ 19 Σεπ 2009, 14:04
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
eric bekoe 200.000 xiliarika 1os skores sthn aigypto me 11 goal kai 23 xronon pisteuw oti kalhtero!!!ksupniste ta onomata p akousa m efigan ta malia mn ksexnate oti akoma theloume eksigiansh!!! http://www.youtube.com/watch?v=PxPNVBDb ... re=related