Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από teratios »

navigator11 έγραψε:μηχανη των γκολ,πιπο ιντζακι ελα ακομα και τωρα στην παοκαρα να τα σαρωσουμε ολα στο μπουρδελο μας!!και με μισο ποδι στο ελλαντα θα ηταν μακραν ο παραγωγικοτερος φορ.παιδια αν ημουν παραγοντας και αφου 40ριζε θα του εκανα προταση.θειλα μιλαμε ο τυπας!!!!
γουστάρεις δεύτερο Ίβιτς, ε; τόσο σαdιστής πια;

μαζί σου αδερφέ, υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα, με ποιον τρόπο να τον πείσεις να έρθει από τα μέρη μας, ούτε τα φράγκα του λείπουν (και αν του λείπουν δεν μπορούμε να του τα δώσουμε), ούτε την Ελλάδα ψάχνει για δόξα...

αν τον πείσεις πάντως, θα ρίξουμε πολύ γέλιο με το κράξιμο που θα τρώει και θα βγάλουμε πολλά γούστα με τα γκολ που θα βάζει...και συμφωνώ μαζί σου, ας είναι 622 χρονών και περπατάει με Π, δεν έχει σημασία, θα τον ήθελα...
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Εφραιμ, Χριστοφη και Κασερες απο Ομονοια.
Θα παραδεχτω τον Σερτζιο αν καταφερει να πεισει τον Παντεφ, ο οποιος μαλλον μενει ελευθερος απο Lazio!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από navigator11 »

teratios έγραψε:
navigator11 έγραψε:μηχανη των γκολ,πιπο ιντζακι ελα ακομα και τωρα στην παοκαρα να τα σαρωσουμε ολα στο μπουρδελο μας!!και με μισο ποδι στο ελλαντα θα ηταν μακραν ο παραγωγικοτερος φορ.παιδια αν ημουν παραγοντας και αφου 40ριζε θα του εκανα προταση.θειλα μιλαμε ο τυπας!!!!
γουστάρεις δεύτερο Ίβιτς, ε; τόσο σαdιστής πια;

μαζί σου αδερφέ, υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα, με ποιον τρόπο να τον πείσεις να έρθει από τα μέρη μας, ούτε τα φράγκα του λείπουν (και αν του λείπουν δεν μπορούμε να του τα δώσουμε), ούτε την Ελλάδα ψάχνει για δόξα...

αν τον πείσεις πάντως, θα ρίξουμε πολύ γέλιο με το κράξιμο που θα τρώει και θα βγάλουμε πολλά γούστα με τα γκολ που θα βάζει...και συμφωνώ μαζί σου, ας είναι 622 χρονών και περπατάει με Π, δεν έχει σημασία, θα τον ήθελα...
υπηρξε και εμφανισιμος παναθεμα τον και δεν ειναι σιγουρο οτι θα τσιμπουσε με κανενα νινι απο διπλα!που ξερεις,μερες που ειναι.οσο αναπνεει το παιδι,ακομα και με Π οπως ευστοχα αναφερεις,ειναι κινδυνος-θανατος.ζηση φερτον και διωξε σαντος.ουγκ! :redcard: :yellowcard: :nairepaok: :opaokara: :D 8-) :lol: ;)
nagbe
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από nagbe »

Δεν ξέρω αν το δημοσιοεύω στο σωστό χώρο αλλά έχει χαβαλέ αυτό που διάβασα στην παρακάτω στήλη για το πως απάντησε ο Ζαγοράκης στον Σαλπιγγίδη όταν αυτός ζήτησε από τον Άγιο Βασίλη να γυρίσει στον ΠΑΟΚ

http://www.sportonio.gr/index.php?optio ... photostory
nagbe
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από nagbe »

Όσον αφορά ποιον παίκτη, θέλω να πάρουμε, η γνώμη μου είναι έναν και καλό στην επίθεση. Μέχρι το καλοκαίρι μπορούμε να πορευτούμε με Ίβιτς, με κάποιους ακόμα παίκτες που δεν μπορούν να κάνουν τη διαφορά όπως ο Τσιρίλο αλλά η ανάγκη που άμεσα πρέπει να καλυφθεί, είναι αυτή του επιθετικού (και μακάρι να επιστρέψουν υγιείς και Μουσλίμοβιτς, Φιλομένο). Πουλέν μου είναι ο Τζιμπούρ με δεκτές τις ενστάσεις για τον χαρακτήρα του και λέω όχι σε ενδιαφέρον για τον Αμπρέου. Άλλωστε πόση άλλη καζούρα να τους κάνουμε μετά και την τεσσάρα...
Άβαταρ μέλους
argonaytis
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2009, 23:26

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από argonaytis »

Σαλπιγγιδηηηηηηηη με τρελα!!!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Take a look of this video. What tha f@ck did this goaly do man? When I saw this I was wundering how many of this saves would Xalkias do?

http://www.asse.fr/index.php?page=detail_actu&id=5205


This is a goaly with balls!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από free4 »

Θέλει να γυρίσει στον ΠΑΟΚ ο Σαλπιγγίδης

Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης πεισματικά εδώ και πολύ καιρό δεν υπογράφει την ανανέωση του συμβολαίου του με τον Παναθηναϊκό. Από την άλλη, παρά τις προτάσεις που έχει από το εξωτερικό, φαίνεται πως επιθυμία του είναι να γυρίσει στον ΠΑΟΚ, την ομάδα που υποστηρίζει από μικρό παιδί, όπως ο ίδιος έχει δηλώσει και ως παίκτης του Παναθηναϊκού.

Την ομάδα που τον μεγάλωσε ποδοσφαιρικά, που μαζί της αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ αλλά και την ομάδα που άφησε σε μία πολύ περίεργη περίοδο για τον ασπρόμαυρο σύλλογο, για την ακρίβεια σε μία από τις χειρότερες περιόδους του Δικεφάλου. Σίγουρα πολλά μπορούν να γράφονται και να λέγονται αλλά το μόνο που είναι δεδομένο είναι η πρόθεση του παίκτη να γυρίσει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ κάτι που δεν μπορεί να αφήσει ασυγκίνητους του ανθρώπους του Δικεφάλου. Υπάρχουν εμπόδια o Σαλπιγγίδης είναι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει το ελληνικό ποδόσφαιρο στην θέση του επιθετικού, μία θέση όπου ο ΠΑΟΚ ψάχνει αγωνιωδώς να ενισχυθεί. Το αν όμως τελικά ο ΠΑΟΚ αποφασίσει να προχωρήσει σε βαθύτερες διαπραγματεύσεις με τον ποδοσφαιριστή, θα φανεί στην συνέχεια. Άλλωστε μεταξύ άλλων εμποδίων, αυτό που θα πρέπει να εξετασθεί είναι και το κλίμα που θα επικρατεί την δεδομένη στιγμή (όποια θα είναι αυτή και αν έρθει ποτέ), στις τάξεις των φιλάθλων του Δικεφάλου για τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη. Άλλωστε κόσμος και Σαλπιγγίδης έχουν ένα πολύ περίεργο δέσιμο μίσους και αγάπης, αγάπης και μίσους… Όλα αυτά φυσικά εξαιτίας εκείνης της απόφασης του, τον Αύγουστο του 2006 να συνεχίσει την καριέρα στον Παναθηναϊκό. Απόφαση άκρως αντίθετη με την τωρινή του πρόθεση, να επιστρέψει στον ΠΑΟΚ, σε μία περίοδο που θα μπορούσε να κερδίσει ένα «βασιλικό» συμβόλαιο στους πράσινους ή να κάνει το άλμα σε κάποιο πρωτάθλημα του εξωτερικού!

http://athlhtikoipsithyroi.blogspot.com/
bremen
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 22 Δεκ 2009, 23:33

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από bremen »

p[youtube][/youtube]
πιστευω ο βαν νιστελροι ειναι οτι καλητερο υπαρχει για την παοκαρα μας
Άβαταρ μέλους
predragpaok
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 16:02
Τοποθεσία: Iraklio-Crete

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από predragpaok »

Αυτον εδώ http://www.asterastripolis.gr/index.php ... Itemid=190 και το συμβόλαιό του λήγει τον Ιούνιο του 2010.Δυνατός,ογκόλιθος,βοηθά και στα στημένα ακόμα και με απευθείας εκτελέσεις.


Μαρσελάο!
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Επειδη υπαρχει προβλημα με το Σαλπιγγιδη ο Βρυζας αποφασισε να παρει τον Ρουνει που του μοιαζει :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Photis »

Mario Jardel έγραψε:Εφραιμ, Χριστοφη και Κασερες απο Ομονοια.
Θα παραδεχτω τον Σερτζιο αν καταφερει να πεισει τον Παντεφ, ο οποιος μαλλον μενει ελευθερος απο Lazio!!!!!!!!
Τους πρώτους 3 ελπίζω να τους είπες για πλάκα...Ο Πάντεφ είναι παικταράς...

:pano:
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Μα που παει κ ο εφραιμ με τετοιο ονομα :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Photis έγραψε:
Mario Jardel έγραψε:Εφραιμ, Χριστοφη και Κασερες απο Ομονοια.
Θα παραδεχτω τον Σερτζιο αν καταφερει να πεισει τον Παντεφ, ο οποιος μαλλον μενει ελευθερος απο Lazio!!!!!!!!
Τους πρώτους 3 ελπίζω να τους είπες για πλάκα...Ο Πάντεφ είναι παικταράς...

:pano:
Η αληθεια ειναι οτι το ειπα για πλακα αλλα αν εχοντουσαν τζαμπα οι δυο κυπριοι τους θεωρω καλες περιπτωσεις.Οχι κατι το αξιολογο αλλα αν σου βγουν;Σαματι ο Οκκας τι ηταν πριν ερθει σε μας;Τεσπα
Διαβασα στον φιλαθλο σε ενα παραθυρακι στο ρεπορταζ του ΠΑΟΚ οτι κατι παιζει με γνωστο βαλκανιο σεντερ φορ.Αλλα δεν ελεγε τιποτε αλλο. Τωρα δε νομιζω να ειναι ο Παντεφ γιατι λογικα θα θελει της Παναγιας τα ματια για συμβολαιο, ασε που τον διεκδικουν λεει κατι Ιντερ, ΜΙλαν και γενικα ομαδες με μπατζετ απειρως μεγαλυτερο απο το δικο μας. Απο την αλλη βαλκανιος και γνωστος σεντερ φορ ειναι ο Μπερμπατοφ, ι Μπουσι και ο Παντεφ. Δε μου ερχεται καποιος αλλος. Α αντε και ο Ταρε αν παιζει ακομη.
Αυτον το Ljajic απο το αδελφο σωματειο της Παρτιζαν δε γινεται να τον παρουμε τωρα που η Μαντσεστερ Γ. αποφασισε να μην τον παρει;Εγω αυτον τον παικτη θα ηθελα στην ΠΑΟΚαρα!!!
Άβαταρ μέλους
Cesco
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 23:16

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Cesco »

Καιρός για αντεπίθεση


Διαλύεται η ΑΕΚ….Θυμάμαι όταν διέλυαν εμάς λόγο χρεών οι τρεις του ΠΟΚ και έπαιρναν ελεύθερους του καλύτερους μας παίκτες.
Είναι καιρός νομίζω να ανταποδόσιμε στην ΑΕΚ….




Ο Ταχτσιδης μένει ελεύθερος


Λόγω της διοικητικής ανυπαρξίας, υπάρχει κίνδυνος να χαθεί ο Παναγιώτης Ταχτσίδης, ο οποίος είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί με οποιαδήποτε ομάδα από την 1η Ιανουαρίου. Το συμβόλαιο του διεθνή μέσου ολοκληρώνεται το καλοκαίρι και κανείς τώρα δεν τον έχει φωνάξει να συζητήσουν για την ανανέωση του.


Θα θέλατε να τον αποκτήσουμε το καλοκαίρι στην θέση του Βερον?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”