Υ.Γ.
Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Που να πας με τον ιταλο παπαζογλου βρεεεεε????????????
Υ.Γ.
σε μενα για τς μλκιες που λεω... 
Υ.Γ.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
"διαφορα τρικ" μηχανων αναζητησης (απλοϊκη εξηγηση, αλλα ΠΑΟΚ εισαι μας κανει...) όπως και τα Yahoo [Bot], MSN [Bot], κλπ....obanebane έγραψε:Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Effrem1, Google [Bot], obanebane και 19 επισκέπτες
Τι ακριβως ειναι το google [Bot] ?
Κέζμαν το καλοκαιρι δεν μας εκανες το χατηρι... τώρα μήπως...??
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Οι επαφές του Κονσεϊσάο όμως δεν θα σταματήσουν εδώ, αφού στη συνέχεια θα μιλήσει και με την Λάτσιο, όπου ο Πορτογάλος διατηρεί επαφές από το πετυχημένο πέρασμά του από την ομάδα της πρωτεύουσας.
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%BF%CE%BA
Cesco ίσως τελικά έρθει ο Αγιοντέλε..
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%BF%CE%BA
Cesco ίσως τελικά έρθει ο Αγιοντέλε..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
εβλεπα την κληρωση του τσαμπιονς λιγκ και εκπροσωπος της ιντερ ηταν ο λουις φιγκο.
Βεβαια, μουρινιο-σερτζιο τα ειχαν τσουγκρισει παλια, αλλα αυτο δεν παιζει ρολο.
Βεβαια, μουρινιο-σερτζιο τα ειχαν τσουγκρισει παλια, αλλα αυτο δεν παιζει ρολο.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4161
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
MAKAAY
34 χρόνον βεβαια αλλα για ελλάδα πιτσιρικάς.
τον αφήνει η FEYENORD τον χειμώνα.
ποσα να παίρνει αρραγές το καθίκι?
34 χρόνον βεβαια αλλα για ελλάδα πιτσιρικάς.
τον αφήνει η FEYENORD τον χειμώνα.
ποσα να παίρνει αρραγές το καθίκι?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Mateja Kezman..Όπως έχουν γράψει πολλά αδέρφια,τρελό παρτιζανάκι απίστευτη παιχτούρα,λίγο τρελάρας βέβαια αλλά εδώ θα ταιριάξει ταμάμ(
).Θα πέσουν τα τσιμέντα λέμε!!! 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Το τρελάρας δεν μας πειράζει..
Ίσα ίσα πρέπει να θεωρείται απαραίτητο προσόν..

Ίσα ίσα πρέπει να θεωρείται απαραίτητο προσόν..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Γεια σου ρε lord εισαι lord με ολη τη σημασια της λεξης δεν ξερω γιατι αλλα μου εβγαλε ενα νευρικο γελιο αυτο που εγραψες ακομα δεν μπορω να σταματησω να εισαι καλα αδερφε.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
μηχανη των γκολ,πιπο ιντζακι ελα ακομα και τωρα στην παοκαρα να τα σαρωσουμε ολα στο μπουρδελο μας!!και με μισο ποδι στο ελλαντα θα ηταν μακραν ο παραγωγικοτερος φορ.παιδια αν ημουν παραγοντας και αφου 40ριζε θα του εκανα προταση.θειλα μιλαμε ο τυπας!!!!
- paokathens
- Δημοσιεύσεις: 356
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2009, 14:26
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Σαφώς και θέλω τον Κεζμαν (σας ξάφνιασα με το πρωτότυπο όνομα που πρότεινα ε??) 
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=1083003&cid=131
Zisis bring him to PAOK and greece will burn! Espicially omonia and pireas! AINTE PAOKARA!!!!
Zisis bring him to PAOK and greece will burn! Espicially omonia and pireas! AINTE PAOKARA!!!!
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=1083022&cid=83
We need this kind of greek players! Comone ZISIS!! What are youu waiting for?
We need this kind of greek players! Comone ZISIS!! What are youu waiting for?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Βλέπει Λονδίνο ο Κέζμαν!
Η παρουσία του Ματέγια Κέζμαν στην Αγία Πετρούπολη δεν εντυπωσίασε τη Ζενίτ και φυσικά δεν γίνεται λόγος για παραμονή του στην ομάδα. Ο δανεισμός τελείωσε, ο Σέρβος ετοιμάζεται να επιστρέψει στην Παρί, ωστόσο η Γουέστ Χαμ είναι έτοιμη να προβεί στην απόκτησή του.
Οι εμφανίσεις του Ματέγια Κέζμαν με τη Ζενίτ δεν ήταν οι αναμενόμενες, οι Ρώσοι δεν μπήκαν στον κόπο να προβούν στην απόκτησή του και έτσι ο Σέρβος επιστρέφει στην Παρί Σεν Ζερμέν. Βέβαια, η νέα χρονιά μπορεί να τον βρει σε άλλη χώρα, αφού η Γουέστ Χαμ επιθυμεί την απόκτησή του. Τα άσχημα οικονομικά των Λονδρέζων απαγορεύουν μια μεταγραφή, ωστόσο ο δανεισμός είναι πολύ πιθανός.
http://www.gazzetta.gr/football/europe/ ... E%B1%CE%BD
Η παρουσία του Ματέγια Κέζμαν στην Αγία Πετρούπολη δεν εντυπωσίασε τη Ζενίτ και φυσικά δεν γίνεται λόγος για παραμονή του στην ομάδα. Ο δανεισμός τελείωσε, ο Σέρβος ετοιμάζεται να επιστρέψει στην Παρί, ωστόσο η Γουέστ Χαμ είναι έτοιμη να προβεί στην απόκτησή του.
Οι εμφανίσεις του Ματέγια Κέζμαν με τη Ζενίτ δεν ήταν οι αναμενόμενες, οι Ρώσοι δεν μπήκαν στον κόπο να προβούν στην απόκτησή του και έτσι ο Σέρβος επιστρέφει στην Παρί Σεν Ζερμέν. Βέβαια, η νέα χρονιά μπορεί να τον βρει σε άλλη χώρα, αφού η Γουέστ Χαμ επιθυμεί την απόκτησή του. Τα άσχημα οικονομικά των Λονδρέζων απαγορεύουν μια μεταγραφή, ωστόσο ο δανεισμός είναι πολύ πιθανός.
http://www.gazzetta.gr/football/europe/ ... E%B1%CE%BD