Ζήσηηηηηηηηηηηη πάρε το τρελό το Παρτιζανάκι..
ΥΓ Να μπορέσει να εξιλεωθεί και για όσα έκανε με την φανέλα της ολλανδέζας..
Σ.Φ "ΖΗΣΗ ΦΕΡΕ ΤΟΝ ΚΕΖΜΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΟΚΑΡΑ"Lord_GayrosSlayer έγραψε:Πλάκα πλάκα Παγωτατζή ένας επιθετικός τύπου Κέζμαν,δηλαδή τσαμπουκάς(καλά ο συγκεκριμένος είναι ψυχάκιας,για αυτό τον γουστάρω τρελά) και γκολτζής μας χρειάζεται..
Ζήσηηηηηηηηηηηη πάρε το τρελό το Παρτιζανάκι..![]()
![]()
![]()
ΥΓ Να μπορέσει να εξιλεωθεί και για όσα έκανε με την φανέλα της ολλανδέζας..