Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Odi »

6 μήνες δανεικό τον Τζιμπούρ με 150.000-200.000 όπως φημολογείται τώρα που καίγεται να πάει μουντιάλ και δεν θα κάνει μανούρες και το καλοκαίρι στην ευχή της Παναγίας και πάμε για σοβαρό φορ που θα υπάρχουν και πολλές επιλογές.. :nairepaok:
crabsody
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Σάβ 01 Μαρ 2008, 18:44

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από crabsody »

Xλωμό για Τζιμπούρ. Τον θέλει ο Άρης στον οποίο χρωστάει η ΑΕΚ η οποία είναι για κλάματα. Αν πει η ΑΕΚ ότι δίνει δανεικό τον Τζιμπούρ στον ΠΑΟΚ ο Άρης θα την απειλήσει.... Μόνο αν ο ίδιος ο Τζιμπούρ πει ότι πάει ΠΑΟΚ έχουμε ελπίδες αλλά και πάλι δύσκολο γιατί και αυτός στριμωγμένος είναι.
Άβαταρ μέλους
PaokChalkidiki
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 22:24

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PaokChalkidiki »

Ξυπνίστε αδέρφια ΠΑΟΚ είμαστε και όχι κέντρο απόσυρσης η ανακύκλωσης παλαιών υλικών. Τόσα χρόνια ότι αποσυρουν οι άλλες ομάδες το παραλαμβάνουμε εμείς ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ. ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ? Εγω προσωπικά πιστεύω ότι έχουμε σοβαρή διοίκηση και θα παρουν την σωστή απόφαση για σεντερ-φορ και όχι δουλειες του ποδαριού για να λέμε ότι εχουμε σεντερ-φορ. Θέλω επιτέλους ουσία και αξιοπρέπεια για την ομάδα μου. Να σέβονται τον ΠΑΟΚ, οπότε προδότες δεν δέχομαι πίσω (αρχικά) και δόξα τον Θεό υπάρχουν και άλλοι αξιόλογοι παίκτες ( ΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ,ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥΣ). Υπάρχουν άτομα που τους πληρώνουμε στην ΠΑΕ ώστε να πέρνουν σοβαρές και ώριμες αποφάσεις για μια ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΜΑΔΑ και όχι μόνο. Ελπίζω με τις γιορτές να μην παρασυρθούν από βιαστικές και επιπόλαιες αποφάσεις που ίσως και να μας βουλιάξουν. ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ !!! ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΟΛΑ. ΠΑΟΚ ΜΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΕ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΙΣΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΗΡΕΜΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΟΣΟ ΜΑΣ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΑΣ ΠΟΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ !!!!. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από pagotatzis »

http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... daten.html

JAN SIMAK
τον δίνει η στουτγκάρδη το χειμώνα
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok87 »

Jan Šimák is a Czech footballer who plays for Bundesliga team VfB Stuttgart. He is an attacking midfielder well known for his powerful shot and goalscoring from midfield, as well as to his affility to alcohol.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_%C5%A0im%C3%A1k

:opaokara:
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok nafplio »

Ρε φερτε πισω τον Ηλια τον Αναστασακο το παιδι ξερει πως να βαζει τη μπαλα στο πλετκο..3 εβαλε σημερα κ στη χρονια εχει 6-7 νομιζω κ 4 ασιστ...ενα γκολ...κ αλλες ποσες που εχει χασει το παλτο ο περονε.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από pagotatzis »

paok87 έγραψε:Jan Šimák is a Czech footballer who plays for Bundesliga team VfB Stuttgart. He is an attacking midfielder well known for his powerful shot and goalscoring from midfield, as well as to his affility to alcohol.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_%C5%A0im%C3%A1k

:opaokara:
:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

O Tζαβελλας πολυ καλο αρ μπακ ....Και ο Ντουγκλαο σταθερη αξια....
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ioanmits »

Να προσθέσω σε αυτούς τους δύο και τον Κουμόρτζι...
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από peris »

pagotatzis έγραψε:
paok87 έγραψε:Jan Šimák is a Czech footballer who plays for Bundesliga team VfB Stuttgart. He is an attacking midfielder well known for his powerful shot and goalscoring from midfield, as well as to his affility to alcohol.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_%C5%A0im%C3%A1k

:opaokara:
:opaokara: :opaokara:
δικο μας παιδι :opaokara: :opaokara:
georgebest
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Παρ 22 Μάιος 2009, 02:27
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από georgebest »

Ο ΠΑΟΚ χρειάζεται ένα επιθετικό που θα είναι ΓΡΗΓΟΡΟΣ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ-ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΣ-ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ και με ΨΥΧΗ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ. Ο ΠΑΟΚ χρειάζεται τον ΣΑ'Ι'ΤΙΩΤΗ. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

θα τον μαζευουμε απο τις καντινες κατευθειαν στο ζεσταμα πριν τον αγωνα:lol: :lol: :lol:
Effrem1
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41
Τοποθεσία: Τριανδρια

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Effrem1 »

Τι λες ρε georgebest????τα σκεφτεσαι αυτα??ποιον σαιτιωτη??τι ειναι ο ΠΑΟΚ?...κανα χωριο??και γω ΠΑΟΚ ειμαι αλλα δεν παιζω στην ομαδα!
SergioConceicao
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 18:07

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από SergioConceicao »

ΑΔΕΡΦΕ ΠΑΓΟΤΑΤΖΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΔΕΣ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ SIMAK ΠΟΣΤΑΡΑ ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.ΒΛΕΠΩ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΣΧΕΔΟΝ ΓΕΙΤΟΝΕΣ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ VFB ΕΓΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΟ ΑΝΝΟΒΕΡΟ.ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑ ΑΛΑ ΕΣΤΩ Κ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΣΤΗΝ ΠΑΟΚΑΡΑ.ΤΟ ΑΝΝΟΒΕΡΟ ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΜΟΝΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ BUNDESLIGA.EXEI ΦΟΒΕΡΑ ΣΤΗΜΕΝΑ Κ ΔΥΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΔΙΑ,ΘΥΜΑΜΕ ΣΤΟ ΑΝΝΟΒΕΡΟ ΠΟΖ ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ ΦΑΟΥΛ Κ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΑΛΑ ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ Κ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ.ΒΑΣΙΚΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ Κ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ Η ΟΠΟΙΑ ΞΟΔΕΨΕ ΤΟΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ,ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΑ Κ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΥ.

ΥΓ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΟΚΑΡΑ.
ΥΓ.2 ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΜΟΥΝ ΛΙΓΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΛΑ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΗ ΚΑΨΟΥΡΑ ΜΟΥ.

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από pagotatzis »

και εγώ τον simak τον γνωρίζω από αννόβερο και τον παρακολουθώ πολύ καιρό τώρα.

όταν ξαναήρθε από τσεχία και έπαιξε στην augsburg έπαιξε φοβερή μπάλα.

πολύ καλο σουτ και καλή πασα.ιδανικό 10 ari για την παοκάρα.

φέρτε και τον ΚΕΖΜΑΝ που είναι τρελό PARTIZANI
και δηλωμένος HOOLIGAN :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”