16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
έχει πλάκα αυτός
τον κωλοδαχτύλιασε ο ανανεωμένος...και δεν ξεμυτά πλέον πέρα από την σένδρα
ούτως ή άλλως και όταν ξεμυτούσε...σένδρα μπροστά δεν ήξερε να κάνει...και πίσω γινότανε πάρτυ
θετικόν...η πολύ εκτέλεση φάουλ που έχει
αλλά το κακόν είναι
ότι δεν κερδίζουμε φάουλ...από όξω
και όταν κερδίζουμε τα χτυπά...ο Πάμπλος Νερούδας
τον κωλοδαχτύλιασε ο ανανεωμένος...και δεν ξεμυτά πλέον πέρα από την σένδρα
ούτως ή άλλως και όταν ξεμυτούσε...σένδρα μπροστά δεν ήξερε να κάνει...και πίσω γινότανε πάρτυ
θετικόν...η πολύ εκτέλεση φάουλ που έχει
αλλά το κακόν είναι
ότι δεν κερδίζουμε φάουλ...από όξω
και όταν κερδίζουμε τα χτυπά...ο Πάμπλος Νερούδας
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Αν και δεν έπιασε την απόδοση της Καβάλας, είχε γενικά θετική παρουσία. Ουσιαστικός και προσεκτικός στις αμυντικές του υποχρεώσεις, θα μπορούσε, όμως να βοηθήσει περισσότερο στην επιθετική ανάπτυξή της ομάδας.
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
εχω λιωσει λεμεPepermint έγραψε:έχει πλάκα αυτός
τον κωλοδαχτύλιασε ο ανανεωμένος...και δεν ξεμυτά πλέον πέρα από την σένδρα
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Στα θετικά του γιατί μόνο αρνητικά είδα όχι ότι δεν έκανε την δουλειά του αλλά είναι η φύσις τέτοια να περιμένει κανείς τα παραπάνω η ντρίμπλα σε έναν άμοιρο παίχτη του Εργοτέλη ο οποίος προσπαθούσε μάταια με κόπους να κρατηθεί για να μην πέσει!
Απίστευτο σακούλιασμα που είχα χρόνια να δω.
Στο βίδεο του Στέφανου είναι ορατό.
Απίστευτο σακούλιασμα που είχα χρόνια να δω.
Στο βίδεο του Στέφανου είναι ορατό.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Ωραιος αλλα μεγαλος... Διλλημα και εδω η ανανεωση του συμβολαιου του. Ισως ενα ρισκο με τον Ζαν Καρλος να ηταν καλυτερο απο μια ανανεωση;
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Του ύψους ή του βάθους ακόμα και μέσα σε ένα παιχνίδι.
Παραδόξως από τότε που ήρθε οι σέντρες του γίνονται όλο και χειρότερες.
Παραδόξως από τότε που ήρθε οι σέντρες του γίνονται όλο και χειρότερες.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Αχ και να παιρναμε εμεις τον αντικαταστατητου στην Πορτο. Με 300Κ τον ειχανε παρει και μετα απο λιγο τον πουλησαν 10Μ+.
Παντως ειναι πολυ καλος παικτης αλλα δεν εχει στην ουσια ανταγωνισμο ρε συ!
Παντως ειναι πολυ καλος παικτης αλλα δεν εχει στην ουσια ανταγωνισμο ρε συ!
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Κι εμείς αυτό θα αρχίσουμε να κάνουμε..
Οχι με το Λίνο βέβαια, γιατί δεν προλαβαίνει, αλλά με άλλους!!

Οχι με το Λίνο βέβαια, γιατί δεν προλαβαίνει, αλλά με άλλους!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Εννοείς ότι από 300 Kbytes επεκτάθηκε (expanded) στα 10 Μbytes?Mario Jardel έγραψε:Αχ και να παιρναμε εμεις τον αντικαταστατητου στην Πορτο. Με 300Κ τον ειχανε παρει και μετα απο λιγο τον πουλησαν 10Μ+. !
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Τα ακραια μας μπακ τελευταια μαμουν και δερνουν σε αμυνα και επιθεση
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Πολυ καλος για αλλη μια φορα ασσιστ παρε βαλε στον Ιβιτς πανω κατω για αλλη μια φορα πολλα χιλιομετρα και τωρα τελευταια ειναι πολυ καλος και αμυντικα ..Συνεχισε ετσι Λινο ...
Ανανεωση χθες !!
Ανανεωση χθες !!
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
έτσι είναι. και αυτό μάλλον γιατί έχουμε βιτόλο-γκαρσία οι οποίοι τους καλύπτου άριστα.. έτσι παίζεται το σύγχρονο ποδόσφαιρο. με επιθετικογενή μπακMANIAKOS έγραψε:Τα ακραια μας μπακ τελευταια μαμουν και δερνουν σε αμυνα και επιθεση
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
Πραγματικά στα τελευταία μάτς η αμυντική λειτουργία μας είναι απο άλλο πλανήτη...
Re: Ντορβαλίνο Άλβες Μασιέλ LINO
πολύ καλό ματς από το λίνο. ίσως το πιο ποιοτικό αριστερό μπακ στην ελλάδα