Ρε αδερφέ συγνώμη αλλά πλάκα έχεις. Βλέπεις εσύ σε αυτά που γράφω να μιλάω για τον Αναστασάκο; η για τον Αθανασιάδη; Μίλησα για τον Μπαγκαγιόκο και μάλιστα μου είναι συμπαθέστατος ο άνθρωπος, διότι πρόσφερε αρκετά στην ομάδα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν ήταν και προβληματικός. Βλέπεις να αναφέρω πουθενά τον Μουσλίμοβιτς;Falegkos έγραψε:και ο αναστασακος ηταν προβληματικός?Realcon έγραψε:Ο συμπαθέστατος Μπαγκαγκόλ ήταν και προβληματικός. Αν δεν τράβαγε και έπρεπε ο Σάντος να τον βγάλει κουνούσε το κεφάλι του σαν την αγελάδα. Δεν το έβλεπε μόνο το γήπεδο, αλλά και όλοι όσοι βλέπανε το παιχνίδι από την τηλεόραση.ilias4_koufalia έγραψε:Αδερφε μν ξεχνας οτι ο ΜΠΑΚΑΓΚΟΛ ηταν 1ος σκορερ περσυ και χαρισε αμετρητους βαθμους!
και για ευχαριστω τον διωξαμε και πηραμε ποιον????? Τν σακη..........![]()
![]()
![]()
![]()
ΓΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ
Μην λέμε για ευχαριστώ τον διώξαμε.
Στα Γιάννενα τα ίδια κάνει και εκεί τα κάνει και στις προπονήσεις.![]()
Δεν θα μπορούσε να ειναι τριτος? τη τριτος...2ος επιθετικός φετος?
3 γκολτζιδες διώξαμε μπακα,κλαους,αναστασακο.....οι 2 ηταν πρώτοι σκορερ και είχαν παίξει τα μισα ματς απο μουσλι
Η παρένθεση μου ήταν για τον Μπαγκαγιόκο!!! Αν και το θέμα εδώ είναι του Παπάζογλου!!!
Έχεις κάτι προφανώς με τον προπονιτή της ομάδος πές γι αυτόν. Δεν με νοιάζει πως η μπάλα θα μπει μέσα, με νοιάζει ο ΠΑΟΚ να παίρνει τους πόντους και να τον βλέπω ψηλά!!!