Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αμα ο κριστιανο βγει,θελουμε ενα το πολυ δυο παιχτες (ενα δεκαρι και ενα φορ κατ'εμε) με βαση και τα οικονομικα μας...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Photis έγραψε:Η κάθε ομάδα χρειάζεται μεταγραφές φιλαράκι μου....

:pano:

Για πλακα το ειπα εννοειται.... :pano: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Fantomas »

Υπάρχει ένας 23 χρόνος Ιταλός παίχτης στην Λιβαδειά... :lol: ελπίζω να πιάσει τόπο ο δανεισμός του Αμπούμπακάρι.... :lol: εκτός και αν ο κύριος Φεντερίκο Παστορέλο πρότεινε στον κύριο Κονσεισάο κανένα καλό παίχτη του...Να μην ξεχνάμε ότι είναι ο Μάνατζερ του Marco Di Vaio, Bernardo Corradi, Adailton και Giuseppe Rossi!.... :opaokara: και έτσι δικαιολογείται το ρεπορτάζ ότι :


‘’ Ο Ιταλός μάνατζερ δεν ήρθε στην Ελλάδα για να λύσει το σύμβολαιο του Σαβίνι, αλλά για να συζητήσει με τους ανθρώπους του Δικεφάλου για κάποιους επιθετικούς που εκπροσωπεί, οι οποίοι προτάθηκαν στον ΠΑΟΚ.
Τα κασέ τους είναι αρκετά υψηλά για τα δεδομένα της ομάδας και τις οικονομικές δυνατότητες που έχει ο Δικέφαλος τη δεδομένη χρονική στιγμή, ωστόσο γίνονται προσπάθειες να βρεθεί η χρυσή τομή, καθώς 1-2 περιπτώσεις παικτών που εκπροσωπεί ο Παστορέλο είναι εξαιρετικές λύσεις για την επιθετική γραμμή του ΠΑΟΚ. ‘’
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από ioanmits »

Ο Ναπολεόνι είναι νέος και έχει ταλέντο και ποιότητα. Νομίζω ότι είνα μια κίνηση που μπορεί να βοηθήσει... Όσο φίλος κι αν είναι ο Κομπότης θα ζητάει αρκετά για να τον δώσει.... το ίδιο έκανε και με τον Λεονάρντο το καλοκαίρι. Τα ονόματα που γράφεις Fantoma δεν έρχονται στην Ελλάδα. Άσε που είναι όλοι 32φέυγα...
john71
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 22:27

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από john71 »

Σε "πηγαδάκι" με δημοσιογράφους ο ατζέντης του Δημήτρη Σαλπιγγίδη, Βαγγέλης Αγγελής τόνισε ότι προτεραιότητά του πελάτη του είναι να πάει σε ομάδα του εξωτερικού και ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Αγγλία. Παράλληλα, διέψευσε τις φήμες περί επιστροφής του στον ΠΑΟΚ, λέγοντας "πως θα τον πληρώσουν;" και κατέληξε επισημαίνοντας ότι ο παίκτης δεν βιάζεται να πάρει την απόφασή του και ίσως να περιμένει και το Μουντιάλ]
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

Δεν θα σε πληρωσουμε ποτε, βρε κοντε βρε κοντεεεεε!!!!!!!!!!!!!!

Μακρυα απο τον ΠΑΟΚ μας... :evil:
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από niko70 »

john71 έγραψε:Σε "πηγαδάκι" με δημοσιογράφους ο ατζέντης του Δημήτρη Σαλπιγγίδη, Βαγγέλης Αγγελής τόνισε ότι προτεραιότητά του πελάτη του είναι να πάει σε ομάδα του εξωτερικού και ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Αγγλία. Παράλληλα, διέψευσε τις φήμες περί επιστροφής του στον ΠΑΟΚ, λέγοντας "πως θα τον πληρώσουν;" και κατέληξε επισημαίνοντας ότι ο παίκτης δεν βιάζεται να πάρει την απόφασή του και ίσως να περιμένει και το Μουντιάλ]
Εγώ πάλι λέω να πάει να μαμηθεί ο ατζέντης του κ.Σαλπιγγίδη και αν και ο ίδιος έχει τα ίδια μυαλά να πάει να μαμηθεί και αυτός. Απαξιωτικές κουβέντες για τον ΠΑΟΚ δε δεχόμαστε από κανένα τουπανας γιο.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Photis »

john71 έγραψε:Σε "πηγαδάκι" με δημοσιογράφους ο ατζέντης του Δημήτρη Σαλπιγγίδη, Βαγγέλης Αγγελής τόνισε ότι προτεραιότητά του πελάτη του είναι να πάει σε ομάδα του εξωτερικού και ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Αγγλία. Παράλληλα, διέψευσε τις φήμες περί επιστροφής του στον ΠΑΟΚ, λέγοντας "πως θα τον πληρώσουν;" και κατέληξε επισημαίνοντας ότι ο παίκτης δεν βιάζεται να πάρει την απόφασή του και ίσως να περιμένει και το Μουντιάλ]

Ρε γιατί τσιμπάτε???Το παιχνίδι τους παίζουν οι κάτω!!!Πηγαδάκια και παπαριές...Γιορτάστε τα χριστούγεννα,φάτε καμμιά γαλοπούλα κανά οβελία και άστε τον κάθε επαγγελματία ποδοσφαιριστή!Ότι είναι να γίνει θα γίνει....
Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΕΚΤΟΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΥ ΑΠΡΟΟΠΤΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΤΟ ΣΑΜΜΕΡ!!!!
Άβαταρ μέλους
JohnnyCash
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Τετ 25 Νοέμ 2009, 02:20

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από JohnnyCash »

john71 έγραψε:Σε "πηγαδάκι" με δημοσιογράφους ο ατζέντης του Δημήτρη Σαλπιγγίδη, Βαγγέλης Αγγελής τόνισε ότι προτεραιότητά του πελάτη του είναι να πάει σε ομάδα του εξωτερικού και ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Αγγλία. Παράλληλα, διέψευσε τις φήμες περί επιστροφής του στον ΠΑΟΚ, λέγοντας "πως θα τον πληρώσουν;" και κατέληξε επισημαίνοντας ότι ο παίκτης δεν βιάζεται να πάρει την απόφασή του και ίσως να περιμένει και το Μουντιάλ]
Αυτός την δουλειά του κάνει και μην ξεχνάμε οτι πληρώνεται με προμήθεια όσο μεγαλύτερο συμβόλαιο τόσο περισσότερα κέρδη για αυτόν.Ο Τέο αν θυμάσαι δεχόταν "πιέσεις" απο τον μανατζέρ του για να ξανασκεφτεί την απόφασή του να επιστρέψει στον ΠΑΟΚ και να μην χάσει ένα τόσο δυνατό συμβόλαιο.Τώρα αν τελικά δεν έρθει και έρθει κάποιος άλλος δεν θα με χαλάσει,απλά να μην πέφτουμε εύκολα στη λούμπα..
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από nyxteridas »

Επειδή δεν έχω πάρει μέρος στην σαλπιγγιαδα, που γράφεται τους τελευταίους μήνες, θα ήθελα να κάνω την εκτίμησή μου τώρα. Εκτιμώ ότι ο δημητράκης θα έρθει τελικά στον ΠΑΟΚ, αλλά όχι τώρα σε 3-4 χρόνια για να κλείσει την καριέρα του να αποθεωθεί και με την σειρά του να καταλάβει κι αυτός ένα διοικητικό πόστο. Απλά στην παρούσα στιγμή, ο πολιχνιώτης ποδοσφαιριστής κάνει μία πολύ έξυπνη επικοινωνιακή στρατηγική, προκειμένου να κάμψει από τώρα τις αντιστάσεις, αναθερμαίνοντας θέμα επιστροφής του κάθε φορά, προκειμένου τον καιρό της «προαποφασισμένης» επιστροφής του, να μην υπάρχει ούτε ψίθυρος. Ενώ μέσα σε όλα τα άλλα, υπάρχει και το στοιχείο της προσωπικής ηρεμίας, καθώς ο ίδιος σίγουρα δεν επιθυμεί κάθε φορά που ανεβαίνει στα πάτρια εδάφη να ‘χει μουρμούρες μανούρες κ.τ.λ. Οπότε ας ρίξουμε το τυράκι τώρα να βουλώσουν τα πεινασμένα στόματα
Κατά την προσωπική μου άποψη συναίσθημα δεν υπάρχει κανένα το σύγχρονο ποδόσφαιρο(εδώ καλά καλά δεν υπήρχε στο παλιό), άπαντες είναι επαγγελματίες κι έτσι ακριβώς θέλουμε από όλους να φέρονται επαγγελματικά. Αυτό είναι και το κλειδί για την αρμονική λειτουργία μιας ομάδας. Το ατομικό συμφέρον να περνάει μέσα από το συνολικό(και φυσικά όχι το αντίθετο).
Άβαταρ μέλους
geo_athens4
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 01:02
Τοποθεσία: η χειροτερη!!

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από geo_athens4 »

teo1803 έγραψε: Καταρχην κανεις δεν μ απαντησε στην ουσια του θεματος. Αν θες μπορεις να απαντησεις σαυτα που λεω.
geo_athens4 έγραψε: Αδερφε εσυ πως ακριβως ξερεις οτι τον γκαγκατση τον δεχτηκαμε?? Γιατι εγω προσωπικα δεν τον δεχτηκα ποτε κ χαιρομαι που εφυγε..Αλλα μαλλον μερικοι ξερουν τι σκεφτεται ο καθενας απο μας..
Νομιζω σου απαντησα στην ουσια του θεματος..Θες να μου απαντησεις εσυ πως ξερεις οτι δεχτηκα τον γκαγκατση??

Κ προφανως το θεμα σαλπι ειναι τελειως διαφορετικο απο τον τυπο που εδωσε δωδεκα πρωταθληματα στο γαυρο κ κατεστρεψε εμας για πανω απο 10 χρονια..
Άβαταρ μέλους
geo_athens4
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 01:02
Τοποθεσία: η χειροτερη!!

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από geo_athens4 »

john71 έγραψε:Σε "πηγαδάκι" με δημοσιογράφους ο ατζέντης του Δημήτρη Σαλπιγγίδη, Βαγγέλης Αγγελής τόνισε ότι προτεραιότητά του πελάτη του είναι να πάει σε ομάδα του εξωτερικού και ότι υπάρχει ενδιαφέρον από Αγγλία. Παράλληλα, διέψευσε τις φήμες περί επιστροφής του στον ΠΑΟΚ, λέγοντας "πως θα τον πληρώσουν;" και κατέληξε επισημαίνοντας ότι ο παίκτης δεν βιάζεται να πάρει την απόφασή του και ίσως να περιμένει και το Μουντιάλ]
Ρε αδερφε γιατι εκανες bold κ τεραστιο το "δημητρης σαλπιγγιδης" κ οχι το ονομα του ατζεντη του??
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Maximus »

nyxteridas έγραψε:Επειδή δεν έχω πάρει μέρος στην σαλπιγγιαδα ...
:lol: :lol: :lol:

Του Ομηρου ειναι και αυτή ή μηπως ειναι σεναριο μακροχρονου σηριαλ του Φωσκολου;
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από obanebane »

Ρε συ νυχτεριδα μονος σου τα σκεφτηκες ολα αυτα? σε 4 χρονια αδερφε ο ΠΑΟΚ δεν θα εχει αναγκη να κολησει τα τελευταια ενσημα του σαλπιγγιδη εγω ενα θα πω παιχτες τυπου σαλπιγγιδη στην ευρωπη υπαρχουν μυριαδες και με την οικονομικη κριση που υπαρχει και στο ποδοσφαιρο πλεον δεν θα βρεθει ομαδα να του δωσει πανω απο 500 χιλιαρικα.
Το ξερει και ο ιδιος αυτο δεν υπαρχει περιπτωση να παει εξω η θα μεινει στο βαζελο παρεπιμπτοντως παλι σημερα τα βαζελια φωναζαν το ονομα του η θα ερθει στον ΠΑΟΚ αυτο για μενα ειναι δεδομενο.
Αλλα δεν βλεπετε και στο προσωπο του μεσα στο παιχνιδι? δεν περναει πλεον καλα εκει αυτο ειναι ξεκαθαρο το μονο που τον προβληματιζει πιστευω πια για το αν θα γυρισει στον ΠΑΟΚ ειμαστε εμεις οι ιδιοι.

Υ.Γ ο μονος λογος που θελω να γυρισει στην ομαδα ειναι οτι ειναι ελληνας και εχουμε αναγκη ελληνες πρωταγωνιστες στο ροστερ τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.-
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Alekakius »

Telika to .......oukrania-agglia -aerodromio makedonia... giok ...its ok pame parakato........chezarek lemeeeeeeeee........Kai epitelous ksekolate me tin salpiggidia mourla pou sas exi piasi olous E.L.E.OS ...............P.A.O.K EISAI............
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Alekakius την Κυρ 20 Δεκ 2009, 01:25, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”