ioanmits έγραψε:Όντως, η πολύ καλή μεσοαμυντική λειτουργία της ομάδας χρεώνεται στον Σάντος.. Το ότι σε ένα ολόκληρο γύρο κάναμε μόνον δύο πολύ καλά 20λεπτα (Καβάλα και Λειβαδιά) δεν ισχύει;;; Πραγματικά απορώ για τη σημερινή αποθέωση του Σάντος.... Πειράζει που σε κάποιους από εμάς δεν μας φθάνει αυτό;;; που πιστεύουμε ότι η ομάδα έχει επιθετικές δυνατότητες που δεν τις βγάζει στο γήπεδο;;
Δεν ισοπεδώνουμε αυτά που έχει κάνει ο Σάντος (αμυντική λειτουργία, δουλειά στα στημένα κτλ), αλλά όχι και να αποθεώνουμε έναν προπονητή που η ομαδα του για έναν ολόκληρο γύρο προσέφερε όλο κι όλο 2 ημίχρονα καλού ποδοσφαίρου...
Αδερφέ ioanmits μέχρι πριν τα τελευταία δύο παιχνίδια, εγω τουλάχιστον δεν είπα ποτέ ότι παίξαμε καλή μπάλα. Ελεγα όμως ότι πρέπει να στηρίξουμε τον προπονητή και να κάνουμε υπομονή κι όχι να γκρινιάζουμε και να ζητάμε να φύγει. Εμένα μέχρι το παιχνίδι με την Καβάλα η ομάδα δεν μου άρεζε ούτε αμυντικά. Σ εκείνο το παιχνίδι και το σημερινό όμως είδα αυτά που περίμενα. Ολοκληρωτική κυριαρχία με πρέσσινγκ ψηλά. Από αυτό ξεκινάει το καλό ποδόσφαιρο και οι νίκες. Από τη μεσοαμυντική λειτουργία μιας ομάδας. Με δυο ακόμα καλούς και έτοιμους παίκτες επιθετικούς, αυτή η ομάδα θα μας εκπλήξει όλους στο β' γύρο. Δεν αποθεώνω το Σάντος, πιστεύω όμως στην αξία του και τον εμπιστεύομαι και βλέπω ότι αρχίζω να δικαιώνομαι. Ούτε αφορίζω όσους κάνουν κριτική στον προπονητή, δεν δέχομαι όμως την "βλάχικη" νοοτροπία των προπονητών της κερκίδας. Οι μεγάλες ομάδες δεν χτίζονται όταν διώχνουν προπονητές κάθε χρόνο. Μ αυτή την τακτική χτίζονται μόνο ομάδες πυροτεχνήματα.
Υ.Γ. Χαίρομαι πολύ για την επιστροφή Ζαγοράκη γιατί θέλω να πιστεύω ότι σηματοδοτεί και την παραμονή του προπονητή για μερικά χρόνια ακόμα.