Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από eorptol »

ειμαστε ΟΜΑΔΑ με κεφαλαια γραματα εργο σαντος δεν θελουμε ο πολλες προσθηκες να ανεβουμε παλι επιπεδο
και να δουμε στα ματια το Π.Ο οχι Π.Ο.Κ γιατι προς το παρον η αεκ δεν υπολιζεται.....ειδικα μεσο αμυντικα
ο ΠΑΟΚ αυτος ειναι ο καλλιτερος που θυμαμε θελουμε μπροστα ποιοτικους παικτες για να ειμαστε στην κορυφη
.......αντε καλες γιορτες θα κανουμε και το μπασκετ να κερδισει αυριο και θα κλεισει πολυ καλα το 2009
...... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από keep_paokizein »

Το παιχνίδι της ομάδας μεσοαμυντικά στα δύο τελευταία παιχνίδια είναι για σεμινάριο. Πιέζει ασφυκτικά ψηλά με αποτέλεσμα να μην δημιουργείται ούτε υποψία κινδύνου στην εστία του Χαλκιά κι αυτό το πρέσσινγκ αναγκάζει την αντίπαλη ομάδα σε λάθη ώστε να δημιουργεί φάσεις με 2 επιθετικούς ( 1 βιερίνια, 1/2 ιβιτς και 1/2 παπάζογλου). Αν επιστρέψουν οι τραυματίες Μουσλι και Φιλομένο και με την προσθήκη του Κριστιάνο κι ενός ακόμα επιθετικού θα δούμε ένα δεύτερο γύρο που πολλοί θα κάνουν κωλοτούμπες για τον Σάντος στο τέλος της σεζόν (συμπεριλαμβανομένων των play offs).
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Όντως, η πολύ καλή μεσοαμυντική λειτουργία της ομάδας χρεώνεται στον Σάντος.. Το ότι σε ένα ολόκληρο γύρο κάναμε μόνον δύο πολύ καλά 20λεπτα (Καβάλα και Λειβαδιά) δεν ισχύει;;; Πραγματικά απορώ για τη σημερινή αποθέωση του Σάντος.... Πειράζει που σε κάποιους από εμάς δεν μας φθάνει αυτό;;; που πιστεύουμε ότι η ομάδα έχει επιθετικές δυνατότητες που δεν τις βγάζει στο γήπεδο;;
Δεν ισοπεδώνουμε αυτά που έχει κάνει ο Σάντος (αμυντική λειτουργία, δουλειά στα στημένα κτλ), αλλά όχι και να αποθεώνουμε έναν προπονητή που η ομαδα του για έναν ολόκληρο γύρο προσέφερε όλο κι όλο 2 ημίχρονα καλού ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Φόρτσα ΠΑΟΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
:opaokara:

Σάντος και ξερός!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Σάβ 19 Δεκ 2009, 20:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Σαντισια νικη.........
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Photis »

ioanmits έγραψε:Όντως, η πολύ καλή μεσοαμυντική λειτουργία της ομάδας χρεώνεται στον Σάντος.. Το ότι σε ένα ολόκληρο γύρο κάναμε μόνον δύο πολύ καλά 20λεπτα (Καβάλα και Λειβαδιά) δεν ισχύει;;; Πραγματικά απορώ για τη σημερινή αποθέωση του Σάντος.... Πειράζει που σε κάποιους από εμάς δεν μας φθάνει αυτό;;; που πιστεύουμε ότι η ομάδα έχει επιθετικές δυνατότητες που δεν τις βγάζει στο γήπεδο;;
Δεν ισοπεδώνουμε αυτά που έχει κάνει ο Σάντος (αμυντική λειτουργία, δουλειά στα στημένα κτλ), αλλά όχι και να αποθεώνουμε έναν προπονητή που η ομαδα του για έναν ολόκληρο γύρο προσέφερε όλο κι όλο 2 ημίχρονα καλού ποδοσφαίρου...
Ρε συ Ιωάννη σε πειράζει να παίρνεις τις νίκες και να μην βλέπεις μπάλα???Και που είδες με την καβάλα τι κατάλαβες???Μέσα στα νεύρα ήμασταν όλοι μετά το παιχνίδι....όχι για την εμφάνιση αλλά για το ότι δεν κερδίσαμε.Σήμερα δεν είσαι πιο χαρούμενος???

:pano:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Ρε Φώτη πειράζει που θέλω να βλέπω μπάλα όπως στο διάτημα 45΄-70΄ στην Καβάλα και να νικάμε;;;
Δεν λέω ότι ο Σάντος δεν είναι καλός προπονητής και δεν έχει δουλέψει την ομάδα... απλά αυτή την αποθέωση από κάποιους φίλους συνοπαδούς δεν την καταλαβαίνω όταν για ένα γύρο το θέαμα που βλέπαμε από την ομάδα ήταν επιεικώς μέτριο....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Photis »

Σε σχέση με πέρσι πως μας βλέπεις???

:pano:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

σήμερα η μέρα επιβάλλει να πανηγυρίζουμε και να αποδίσουμε τα εύσημα στον Σάντος.
από αύριο δουλειά για το παιχνίδι με τον πανιόνιο.
μερικοί από εμάς μιζεριάζουνε χωρίς λόγο. έρχονται και γιορτές.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Photis έγραψε:Σε σχέση με πέρσι πως μας βλέπεις???

:pano:
Δεν έχω δει βελτίωση σε σχέση με πέρυσι... πάνω κάτω τα ίδια. Σε αυτό όμως φθαίει και η διοίκηση, διότι από τις μετεγραφές του καλοκαιριού μόνον ο Βιτόλο και ο Τσιρίλο παίζουν ενδεκάδα... άρα η ομάδα ακόμη και στο ρόστερ είναι σχεδόν ίδια..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Photis »

Χμ...οκ βλέπουμε διαφορετικά πράγματα αδελφέ μου.Δεν πειράζει...Καλά να είμαστε ο χρόνος θα δείξει αν υπάρχει βελτίωση.

:pano:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Μακάρι φίλε Φώτη, και με τις προσθήκες του Γενάρη, να δούμε βελτίωση στο β γύρο...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Ευχομαι καλες γιορτες στον αναμορφωτη της ομαδας μας, που παρολο τις αντιξοοτητες του πρωτου γυρου μας διατηρει ψηλα...Συγχαρητηρια για την σημερινη νικη... :pano:
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από keep_paokizein »

ioanmits έγραψε:Όντως, η πολύ καλή μεσοαμυντική λειτουργία της ομάδας χρεώνεται στον Σάντος.. Το ότι σε ένα ολόκληρο γύρο κάναμε μόνον δύο πολύ καλά 20λεπτα (Καβάλα και Λειβαδιά) δεν ισχύει;;; Πραγματικά απορώ για τη σημερινή αποθέωση του Σάντος.... Πειράζει που σε κάποιους από εμάς δεν μας φθάνει αυτό;;; που πιστεύουμε ότι η ομάδα έχει επιθετικές δυνατότητες που δεν τις βγάζει στο γήπεδο;;
Δεν ισοπεδώνουμε αυτά που έχει κάνει ο Σάντος (αμυντική λειτουργία, δουλειά στα στημένα κτλ), αλλά όχι και να αποθεώνουμε έναν προπονητή που η ομαδα του για έναν ολόκληρο γύρο προσέφερε όλο κι όλο 2 ημίχρονα καλού ποδοσφαίρου...
Αδερφέ ioanmits μέχρι πριν τα τελευταία δύο παιχνίδια, εγω τουλάχιστον δεν είπα ποτέ ότι παίξαμε καλή μπάλα. Ελεγα όμως ότι πρέπει να στηρίξουμε τον προπονητή και να κάνουμε υπομονή κι όχι να γκρινιάζουμε και να ζητάμε να φύγει. Εμένα μέχρι το παιχνίδι με την Καβάλα η ομάδα δεν μου άρεζε ούτε αμυντικά. Σ εκείνο το παιχνίδι και το σημερινό όμως είδα αυτά που περίμενα. Ολοκληρωτική κυριαρχία με πρέσσινγκ ψηλά. Από αυτό ξεκινάει το καλό ποδόσφαιρο και οι νίκες. Από τη μεσοαμυντική λειτουργία μιας ομάδας. Με δυο ακόμα καλούς και έτοιμους παίκτες επιθετικούς, αυτή η ομάδα θα μας εκπλήξει όλους στο β' γύρο. Δεν αποθεώνω το Σάντος, πιστεύω όμως στην αξία του και τον εμπιστεύομαι και βλέπω ότι αρχίζω να δικαιώνομαι. Ούτε αφορίζω όσους κάνουν κριτική στον προπονητή, δεν δέχομαι όμως την "βλάχικη" νοοτροπία των προπονητών της κερκίδας. Οι μεγάλες ομάδες δεν χτίζονται όταν διώχνουν προπονητές κάθε χρόνο. Μ αυτή την τακτική χτίζονται μόνο ομάδες πυροτεχνήματα.

Υ.Γ. Χαίρομαι πολύ για την επιστροφή Ζαγοράκη γιατί θέλω να πιστεύω ότι σηματοδοτεί και την παραμονή του προπονητή για μερικά χρόνια ακόμα.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από eorptol »

μακαρι να ο ζαγορ να ανανεωσει το συμβολαιο του σαντος....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”