14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

DimisK έγραψε:Έχουμε μαμηθεί τόσα χρόνια με την υπομονή..

Υπομονή για το ένα, υπομονή για το άλλο, υπομονή για το παράλλο.

Αν η υπομονή ήταν κέντημα θα είχαμε κάνει την προίκα μας όλοι οι ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ της υφηλίου...

Μαμώ την υπομονή μου, μαμώ... :evil:

Υπομονη υπομονη , εμεινε το σπιτι χωρις μ0*νι
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pepermint »

και το μονί....χωρίς Υψιλον
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από brigate4 »

Φίλε tad
έχεις την άποψή σου,όπως όλοι μας.Τώρα αν θεωρείς δικαίωση το ότι βγήκε ο Σάλπι καλύτερος Έλληνας ποδοσφαιριστής συγνώμη αλλά εγώ το θεωρώ κατάντια.Επίσης και τον Βρύζα τον έβλεπα με τα ματάκια μου 4,5 χρόνια.Εγώ λέω πως δεν πρόσφερε ούτε τα μισά απ αυτά που μπορούσε.Αλλά έχω βαρεθεί να βλέπω επιθετικούς που...τη σπάνε δεξιά κ αριστερά,παλεύουν με το κορμί τους,παίρνουν καμιά κεφαλιά,μαρκάρουν σε όλο το γήπεδο,ανοίγουν διαδρόμους .Τέτοιος παίκτης ήταν ο Βρύζας (με καλή τεχνική βέβαια),ο Τόργκελε,ο Σάλμον και πάει να γίνει ο Μούσλι.Δεν βάζαν γκολ αλλά ''βοήθουσαν'' την ομάδα αλλιώς.Ο δε Σαλπιγγίδης εκτός από ταχύτητα(που τον βοηθάει να σκοράρει) δεν έχει τίποτα άλλο.ΒΑΡΕΘΗΚΑ τέτοιους επιθετικούς!
Καταντήσαμε στην Ελλάδα να θεωρούμε παικταράδες τον Γκέκα,τον Χαριστέα,τον Σάλπι κλπ.
Εγώ λέω να ψάξει να βρει η διοίκηση επιτέλους κάποιον που να μπορεί να κάνει μια τρίπλα βρε αδερφέ!!!

ΥΓ. Και ο Βαγγελής στις προπονήσεις έβγαζε μάτια...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

φιλε δεν μπορεις να ζητας απο εναν εναν παιχτη 2 μετρα να κανει οτι και ο ''μαγος της μπαλας''..ο καθενας εχει το ρολο του μεσα στο γηπεδο...ο βρυζας ηταν παρεξηγημενη παιχτουρα ο σαλμον απλα μαρκαρε πισω(κοινως παλτο)...απλα δε σου αρεσουν αυτου του τυπου οι παιχτες αυτο ειναι ολο...ασχετα που για να παιξει το σεντερ φορ θελει και σωστη τροφοδοτηση και οχι μονο να τροφοδοτει..δεν μιλαω για τον παπαζογλου αλλα για τα σεντερ φορ γενικα...
Άβαταρ μέλους
nikos55
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:36

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από nikos55 »

Γενικα συμφωνω με τον tad. Υπαρχει μια προκαταληψη τοσο εις βαρος του Παπαζογλου εξαιτιας του οτι ηρθε απο τον συμπαθη γελωτοποιο συμπολιτη, οσο και υπερ του Αθανασιαδη γιατι τον νιωθουμε δικο μας παιδι. Αλλωστε ποσες φορες ειτε σε καφετεριες ειτε στο γηπεδο δεν ακουσατε καποιον να αναφερεται μειωτικα στον Παπαζογλου για το συγκεκριμενο θεμα. Αυτα δεν ειναι σοβαρα πραγματα και θα πρεπει να ωριμασουμε σαν κοσμος. Ολοι παιχτες του ΠΑΟΚ ειναι.
Στο ψητο, προπονησεις δεν βλεπω ομως αυτα που βλεπω στους αγωνες το εχω ξαναδηλωσει οτι με κανουν να ειμαι πολυ αισιοδοξος για την εξελιξη του παιχτη. Τοσο καποιες μεμονωμενες ενεργειες (γκολ με ΟΦΗ, η προσποιηση με τη Λαρισα που σωστα υπενθυμισε ο tad), οσο και γενικα η παρουσια του. Κατι που μου αρεσει σε αυτον ειναι οτι εχει το θρασσος που βλεπεις σε "μικρους" που ξερουν οτι ειναι ταλεντα, που ξερουν οτι "το εχουν". Δεν φοβαται να δοκιμασει πραγματα, κι ας μην πιασουν. Οταν αρχισουν να πιανουν ομως...
Του χρονου τον θελω οπωσδηποτε στην ομαδα, και πιστευω τοτε θα τον θελουν ολοι.

Οσο για τον καημενο τον ποδοσφαιριστη Βρυζα, ηταν επιθετικος που επαιζε πολυ -και καλα- με την πλατη στο τερμα (μας θυμιζει τιποτα αυτο?). Δυστυχως σε μη συμπαγεις ομαδες τετοιοι παιχτες εκτιθενται. Μπορεις να κρατησεις την μπαλα 2,3,5,10 δευτερολεπτα απεναντι σε πολλους αμυντικους. Αν οι γραμμες της ομαδας σου ομως απεχουν πολυ, αν οι χαφ αργησουν να ανεβουν, αναγκαστικα θα κλειστεις και θα τη χασεις. Και μετα σε κραζει η εξεδρα. Η αξια του φανηκε στο καμπιονατο που ειχε εναν πολυ καλο μεσο ορο γκολ ανα αγωνα, και φυσικα στο Euro 2004, οπου κατα τη γνωμη μου ηταν ενας απο τους 4-5 σημαντικοτερους παιχτες της ομαδας.
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από paok nafplio »

Παιδια κ ο Μπλανκο δεν τριπλαρει ουτε κολωνα της ΔΕΗ κ ο Ινζακι το ιδιο αλλα τα γκολακια τα καρφωνουν αβερτα..δεν ειναι αναγκη να παιρνει τη μπαλα το σεντερ φορ κ να περναει ολη την ομαδα αρκει να το βαλει το τοπι στα δυχτια..κ ο Σακης σε λιγο καιρο θα το βαζει το τοπι στο πλεκτο..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

DimisK έγραψε:Έχουμε μαμηθεί τόσα χρόνια με την υπομονή..

Υπομονή για το ένα, υπομονή για το άλλο, υπομονή για το παράλλο.

Αν η υπομονή ήταν κέντημα θα είχαμε κάνει την προίκα μας όλοι οι ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ της υφηλίου...

Μαμώ την υπομονή μου, μαμώ... :evil:
Δημήτρη μου ...υπομονή!
Πρέπει να την εξασκήσουμε, όχι να την ...σκίσουμε. Πρέπει δηλαδή να μην μας πειράζει να την ανεχθούμε περαιτέρω. Αλλιώς δεν διδαχθήκαμε τίποτε και πάλι από την αρχή...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Υπομονή (για παίκτες), Εγκράτεια (για καλή μπάλα), Νηστεία (από τίτλους) και Προσευχές (να πάρουμε κανα ντέρμπυ)...αυτό δεν είναι ομάδα...για κανά μοναστήρι μου μοιάζει.
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Tetradje »

Και ταμα για να βαλουν οι επιθετικοι μας γκολ!
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από shark4 »

Και ΠΙΣΤΗ ( προς την διοικηση).
Με αυτη την εικονα μηπως μας χρειαζεται ΦΥΛΑΚΑΣ-ΑΓΓΕΛΟΣ ? ;)

Για η-γουμενο δεν το συζητω. :D
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από novito »

Ου ρε αγγελοσκυλα ολοι σας... απο δω το πατε, απο κει το φερνετε παντα εκει καταληγετε!! :lol: :lol: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από gash04 »

shark4 έγραψε:Και ΠΙΣΤΗ ( προς την διοικηση).
Με αυτη την εικονα μηπως μας χρειαζεται ΦΥΛΑΚΑΣ-ΑΓΓΕΛΟΣ ? ;)

Για η-γουμενο δεν το συζητω. :D
Ο φύλακας Άγγελος να γίνει της κολάσεως. :twisted:
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Boksic4 »

εχει παράδοση στη Κρητη......... ;)
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Το πουλέν θα σκοράρει. ΤΕΛΟΣ
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Falegkos »

κλείσε μου το στόμα η προσέφερε μου γέλιο όπως καθε φορα :opaokara:

άιντε να δούμε τη μπορείς να κανεις (με ενα γκολ πάντως δεν μου αλλάζεις την γνώμη μου για σενα)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”