Και εσυ techno βρούτε;gash04 έγραψε:Διέλαθε του έκπτωτου να μας αναφέρει ότι μέχρι να αποφασίσει ο Βρύζας η απόλυτη σιωπή θα πρέπει να κυριαρχήσει στο Γαλατικό χωριό εφόσον ο προπονητής φοράει τον παγανιστικό δικέφαλο αετό.
Νεαρε και πολλα υποσχόμενε Γας η ελευθερη επιλογή και βούληση είναι το σημα κατατεθεν (τραδεμαρκ) της θρησκευτικης μας Α.Ε, εν αντιθεση με την ετερη...
Με ποιο δικαιωμα λοιπον θα υπαγορευσουμε στις αντιπερα οχθες να παυσουν πυρ; Βια, χαος, αιμα και αναρχια είναι η μαγιά και το προζύμι για το καρβέλι της Δημιοργίας και Γαλήνης. (*εγώ βαζω και λίγο τζιν προαιρετικα..)
Κακα τα ψεματα φετος αν εξαιρεσουμε τον χρυσωμενο χαπι του κυπελλου(πρωταθλημα των φτωχων), αλλο τιποτα δεν υπαρχει για να ξεδινουμε. Τους κοκκινοπρασινους τους βλεπουμε με το κυαλι αζ γιουζουαλ. Tα διοικητικα κανουν τζιζ (και καλα κανουν ετσι οπως ειναι). Η ευρωπη χαθηκε πριν καν βρεθει. Ο μπαλαφας δοξα τον Αλη Μπαμπα και την κυρα Αφροσύνη κανει κανοε/καγιακ στη λιμνη. Οι κουτσια ειναι μικρος ακομα. Ο κουμπαρος-bigestmistakefromteo πηρε το μπουλο δοξα το ιερο συρταρι του σωκρατη.
Οποτε τι μας μενει;
Ο ρουλης και το γελιο που μας προσφερει και οταν τελειωσει κι αυτο, ενας γλυκος εμφύλιος για το μονο αμφιλεγόμενο πρόσωπο που μπορουμε σχεδον ατιμωρητοι να βρίζουμε και να βγαζουμε το χτικιο μας .
Με αλλα λογια. Αν δεν υπηρχε Σαντος θα επρεπε να τον εφευρουμε...
