Κερδίζει απο μόνη της.
Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Santos
Και καλά έκανες και τον πόσταρες τον φίλο μου τον Μόκκα Παρασάνδαλε.
Περιμένω να ακούσω και τις απόψεις των βετεράνων.
Περιμένω να ακούσω και τις απόψεις των βετεράνων.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Fernando Santos
ενταξει ρε πουλεν παρασανδαλε,ακου τη συγκεκριμενη αποψη,αναλογιζομενος βεβαια και τη σταση του μοκκα απεναντι στη νεα διοικητικη κατασταση στην ομαδα εδω και 2,5 χρονια.κανοντας και τα δυο προσωπικα ΟΦΕΙΛΩ να αγνοησω την τοποθετηση αυτη.

Re: Fernando Santos
Συναγωνιστή Όργουελ,
η τέχνη, και δη η ποιητική, έχει πολλές αναγνώσεις. Ο καθένας την ερμηνεύει κατά το δοκούν.
Επανέρχομαι όμως για δύο διορθώσεις :
1. Τι 3-5-1 ρε ; σιγά μην κατεβάζουμε την ομάδα με παίχτη λιγότερο ( το διόρθωσα σε 4-5-1 που μπορεί να σε ικανοποιήσει περισσότερο ).
2. "πανηγυριώτης" είναι ο μετέχων στο πανηγύρι, όπως αυτό που έχει στηθεί στο παρόν τόπικ, καμμία σχέση με τον "πανηγυρτζή" που, ελπίζω όχι δόλια, υποννοείς.
Άσε με τώρα, γιατί γράφω κάτι και για τον Παπάζογλου
υ.γ. navigator11 τι μας λες; τέτοιες ευκαιρίες ψάχνουμε εδώ μέσα...
η τέχνη, και δη η ποιητική, έχει πολλές αναγνώσεις. Ο καθένας την ερμηνεύει κατά το δοκούν.
Επανέρχομαι όμως για δύο διορθώσεις :
1. Τι 3-5-1 ρε ; σιγά μην κατεβάζουμε την ομάδα με παίχτη λιγότερο ( το διόρθωσα σε 4-5-1 που μπορεί να σε ικανοποιήσει περισσότερο ).
2. "πανηγυριώτης" είναι ο μετέχων στο πανηγύρι, όπως αυτό που έχει στηθεί στο παρόν τόπικ, καμμία σχέση με τον "πανηγυρτζή" που, ελπίζω όχι δόλια, υποννοείς.
Άσε με τώρα, γιατί γράφω κάτι και για τον Παπάζογλου
υ.γ. navigator11 τι μας λες; τέτοιες ευκαιρίες ψάχνουμε εδώ μέσα...
Re: Fernando Santos
Καλο θα ειναι να ρωτησουν και τις αποψεις των πρωην Μπατατουδη ,Γουμενου ,εξαλλου και αυτοι εχουν δικαιωμα να εκφρασουν αποψη..Εχουν και τεραστια εμπειρια σε θεματα διοικησης ομαδων και επιλογης προπονητων...Η αποψη τους εχει ιδιαιτερη "βαρυτητα"...

Re: Fernando Santos
Η μόνη μου διαφωνία Μοικάνε με τον κύριο Μόκα είναι στο ότι δε χρειαζόταν να βγεί να πει δημόσια την άποψη του.
Έχω συγκεντρώσει στο δημοσίευμα μου ότι μπορεί με επιχειρήματα να πει κανείς στο γιατί πρέπει να φύγει ο Σάντος .
Δεν χρειαζόταν να ανακυκλώσει αυτά που πλεον δημοσιεύτηκαν και στο παρόν θρέατ στο τιτάνοτεράστιο ποστ εδώ
http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... start=4620
Τα ξέρουμε τα ακούσαμε τα έχουμε στα υποψη μας περάστε απο το λογιστήριο να πληρωθείτε.
Έχω συγκεντρώσει στο δημοσίευμα μου ότι μπορεί με επιχειρήματα να πει κανείς στο γιατί πρέπει να φύγει ο Σάντος .
Δεν χρειαζόταν να ανακυκλώσει αυτά που πλεον δημοσιεύτηκαν και στο παρόν θρέατ στο τιτάνοτεράστιο ποστ εδώ
http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... start=4620
Τα ξέρουμε τα ακούσαμε τα έχουμε στα υποψη μας περάστε απο το λογιστήριο να πληρωθείτε.
Re: Fernando Santos
H αληθεια ειναι καπου στην μεση μεταξυ σ.Τεράτιν και Μόκκα. Ο Παρασανδαλος προσπαθει να βρει που ειναι η μεση. Ο Γκας που ειναι το καπου (της μεσης).
Τοπογραφικη λυση ακριβους ευρεσης της αληθειας μπορει να δωσει μονο ο Αρχιερεας της Middletruthentology (μιντλτρουθεντόλοτζι), Ιεροφάντης του +1 και Μεγας Τεκτονας της Στοας "Ο Σαντος θα κριθει στο τελος". Οταν βαρεθει να δαγκωνει την Μαγδαληνη, ας κοπιασει να μας δωσει τα σκότη του.
Τοπογραφικη λυση ακριβους ευρεσης της αληθειας μπορει να δωσει μονο ο Αρχιερεας της Middletruthentology (μιντλτρουθεντόλοτζι), Ιεροφάντης του +1 και Μεγας Τεκτονας της Στοας "Ο Σαντος θα κριθει στο τελος". Οταν βαρεθει να δαγκωνει την Μαγδαληνη, ας κοπιασει να μας δωσει τα σκότη του.
Re: Fernando Santos
Σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω το nick μου σε " Μεσαληθολόγος " . Χε χε .. ατελείωτοι είστε..
Re: Fernando Santos
Η επίκληση σου σεπτέ Μαγυάρε Πρίγκηπα των Νόλντορ, είχε τις σωστές προσφωνήσεις men, αλλά αμέλησες να κάνεις σπονδή με Τanqueray, τονικ και μία φέτα λίμε the. Την επόμενο φορά σε παρακαλώ να είσαι πιο προσεχτικός.
Με την προδότρα Μαγδαληνή δεν έχω καμία σχέση πλέον και όσο και να παρακαλάει να επιστρέψει στην Κόλαση (της Τούμπας sic) δεν πρόκειται να τη δεχτώ. Που και που όμως βάζω την Εύα να δαγκώνει το μήλο μου.
Τώρα όσον αφορά της τοπογραφικές αναζητήσεις για τον Πορτογάλολγου, οι μύστες γνωρίζουν πως η χιμαιρική Middle Truth κατοικοεδρεύει ανάμεσα στα απόκρυφα δοκάρια της Καμπάλα. Όποιος έχει το θάρρος και προσπεράσει, τις δοκιμασίες του Μάκαρου, τον Κακόυ και του Ντουγκλάου και βάλει το αυτί του στο παγωμένο μέταλλο, θα αφουγκραστεί το εξής γιαπωνέζικου Χαϊκού..
Ντέρμπυ το Μάη
Θα κρίνουνε τον Σάντος
Ο Ζήσης ξέρει.

Με την προδότρα Μαγδαληνή δεν έχω καμία σχέση πλέον και όσο και να παρακαλάει να επιστρέψει στην Κόλαση (της Τούμπας sic) δεν πρόκειται να τη δεχτώ. Που και που όμως βάζω την Εύα να δαγκώνει το μήλο μου.
Τώρα όσον αφορά της τοπογραφικές αναζητήσεις για τον Πορτογάλολγου, οι μύστες γνωρίζουν πως η χιμαιρική Middle Truth κατοικοεδρεύει ανάμεσα στα απόκρυφα δοκάρια της Καμπάλα. Όποιος έχει το θάρρος και προσπεράσει, τις δοκιμασίες του Μάκαρου, τον Κακόυ και του Ντουγκλάου και βάλει το αυτί του στο παγωμένο μέταλλο, θα αφουγκραστεί το εξής γιαπωνέζικου Χαϊκού..
Ντέρμπυ το Μάη
Θα κρίνουνε τον Σάντος
Ο Ζήσης ξέρει.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Santos
"SATANAS"
Ντέρμπυ το Μάη
Θα κρίνουνε τον Σάντος
Ο Ζήσης ξέρει.

Αν και προέρχεται από σατανικό στόμα αυτή είναι η αρχή,η μέση και το τέλος όλης της ιστορίας.
Όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε...
Ντέρμπυ το Μάη
Θα κρίνουνε τον Σάντος
Ο Ζήσης ξέρει.
Αν και προέρχεται από σατανικό στόμα αυτή είναι η αρχή,η μέση και το τέλος όλης της ιστορίας.
Όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε...
Re: Fernando Santos
geoavr έγραψε:Αν και προέρχεται από σατανικό στόμα αυτή είναι η αρχή,η μέση και το τέλος όλης της ιστορίας.
Απλά η μέση γεο, απλά η μέση...
Re: Fernando Santos
Θα διαφωνήσω με τον μάγιστρο Σατανά και τον μαμμωνισμό που τον διακατέχει για να σας διαβάλλει με σκοπό την μετάδοση του Σκότους και την απόκρυψη του φωτός.
Διέλαθε του έκπτωτου να μας αναφέρει ότι μέχρι να αποφασίσει ο Βρύζας η απόλυτη σιωπή θα πρέπει να κυριαρχήσει στο Γαλατικό χωριό εφόσον ο προπονητής φοράει τον παγανιστικό δικέφαλο αετό.
Εωσφόρος.
Διέλαθε του έκπτωτου να μας αναφέρει ότι μέχρι να αποφασίσει ο Βρύζας η απόλυτη σιωπή θα πρέπει να κυριαρχήσει στο Γαλατικό χωριό εφόσον ο προπονητής φοράει τον παγανιστικό δικέφαλο αετό.
Εωσφόρος.