υγ κραξτε οσο θελετε(
14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Re: Θανάσης Παπάζογλου
γι αυτο ακριβως και δεν θα γινει...ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ..και θα το αποδειξει...φετος ειναι χρονια προσαρμογης κυριως γιαυτον που ελειψε τοσο καιρο...αλλα εγω πιστευω εν καιρω θα δουμε μεγαλα πραγματα...και τα τελειωματα ακομα των φασεων ειναι συνεπεια της απουσιας τοσο καιρο και της ελλειψης συνεχομενων παιχνιδιων...
υγ κραξτε οσο θελετε(
)
υγ κραξτε οσο θελετε(
Re: Θανάσης Παπάζογλου
τον σωζει ο κουτσιαLord_GayrosSlayer έγραψε:Ο Σάκης τείνει να εξελιχθεί στον νέο Σωτήρη..
Πράγμα που απεύχομαι γιατί αυτός εδώ δείχνει να έχει τα φόντα για να βοηθήσει ενώ ο Σωτηράκης δεν...
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Falegkos έγραψε:
Βγαίνει και σε χρώμα ξανθό.
Δεν με νιαζει αν γινομαι κακος κτλ κτλ
το παιδι ειναι αμπαλο τελείως παραπάνω δεν γίνεται
σε καθε ματς και χειρότερος.
Δεν μπορει να βαλει την μπαλα ουτε σε 3 τερματα στην σειρά.
Δεν ειναι ατυχία ειναι αμπαλια.
κράξτε με οσο θέλετε...ολοι το βλέπετε οτι ειναι αμπαλος και κάνουμε τα στραβά ματια να φαμε τον παπα όπως οι παιχταραδες του συμπολίτη που πειρε φετος...αμπρεου 2 μετρα βουνοοοο
Δυστυχώς συμφωνώ.Τι χρόνο προσαρμογής κλπ.Στη πρώτη φάση δεν πιάνει καν τη μπάλα.Για το τετ α τετ δεν σχολιάζω.Τώρα αν θεωρούμε πως μια κεφαλιά σε κάνει μεγάλο παίκτη σέντερ φορ ΟΚ.Αν διαβάζει τα σχόλια κ έχει ψυχολογικά προβλήματα ε...τότε δεν είναι για ΠΑΟΚ !!!
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Ημαρτον ρε παιδια....Νισαφι, τον ξεσκισατε ...!! Ποσο πολυ μπαλαδοροι ειστε εσεις ρε γμτ και τον λετε αμπαλο..? Εσεις θελετε ενα σουτ ,ενα γκολ ,μια κεφαλια ενα γκολ...Μονο για 1 λεπτο να βρισκοσασταν στην θεση του ,και θα δειτε πως θα νιωθατε.!! Θα ειχατε παρει πισω τα μισα απο οσα εχετε πει...Στηριξτε τον παικτη , μελος της ομαδας μας ειναι ,αξιζει να υπαρχουν αυτες οι εκφρασεις..?
ΥΓ. Αν ,αν λεω εβαζε την κεφαλια ,το τι κωλοτουμπα θα ειχε πεσει δεν λεγεται..!!!
ΥΓ. Αν ,αν λεω εβαζε την κεφαλια ,το τι κωλοτουμπα θα ειχε πεσει δεν λεγεται..!!!
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Θανάσης Παπάζογλου
O κλασικος ΠΑΟΚτσης μια θεος μια παλτο δεν τα ξερουμε τοσα χρονια..αν την αλλη κυριακη το βαλει θα ναι θεος.τα ιδια κ με το μουσλι...δεν βαριεστε να κραζετε???αν δεν τον ειχαμε παρει θα λεγαν ολοι τετοιο παιχτη κ δεν τον πειραμε τσαμπα..καποιοι ξεχναν οτι ειναι 3 επιθετικος της ομαδας που 2 χρονια δεν επαιζε μπαλα κ που εκανε μονος του προπονησεις κ που κανονικα επρεπε να παιζει σιγα σιγα να παιρνει χρονο λεπτα συμετοχης κ εμεις τον εχουμε βασικο επιθετικο κ ξαφνικα περιμενουμε να βαζει σε μια ευκερια 2 γκολ...μη λετε πολλα παιχτης της ομαδας μας ειναι αντε...
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Φίλε Μο'ι'κανε
Για να καταλάβεις αν κάποιος παίκτης ''ξέρει'' μπάλα χρειάζονται μόνο 5 λεπτά.Όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται αυτό! Αυτό δε σημαίνει πως ο Παπάζογλου δεν θα κάνει καριέρα! Ο Ινζάγκι κ ο Μίλλερ δεν ξέραν ούτε κοντρόλ να κάνουν αλλά είχαν το ένστικτο.
Ο Παπάζογλου δεν είναι καλός με τη μπάλα στα πόδια.Όση πίστωση κι αν του δώσεις δεν θα μάθει.Με αυτό γεννιέσαι.Αλλά αν είναι σοβαρός κ δουλέψει μπορεί να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και να κάνει καριέρα.Σάμπως ο Χαριστέας καλύτερος είναι?
Για να καταλάβεις αν κάποιος παίκτης ''ξέρει'' μπάλα χρειάζονται μόνο 5 λεπτά.Όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται αυτό! Αυτό δε σημαίνει πως ο Παπάζογλου δεν θα κάνει καριέρα! Ο Ινζάγκι κ ο Μίλλερ δεν ξέραν ούτε κοντρόλ να κάνουν αλλά είχαν το ένστικτο.
Ο Παπάζογλου δεν είναι καλός με τη μπάλα στα πόδια.Όση πίστωση κι αν του δώσεις δεν θα μάθει.Με αυτό γεννιέσαι.Αλλά αν είναι σοβαρός κ δουλέψει μπορεί να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και να κάνει καριέρα.Σάμπως ο Χαριστέας καλύτερος είναι?
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Εγω συμφωνω μαζι σου για την στηριξη...δεν το εθεσες σωστα ομως..ειναι επιεικως ακομψα αυτα που λες..δηλαδη αυτοι που κραζουν να βρεθουν στη θεση του??ελεος..αυτος πληρωνεται για να βρισκεται στη θεση που ειναι και ο φιλαθλος για να κανει τα σχολια του..το ποση μπαλα ξερει κανεις δεν εχει σχεση με το αν παιζει μπαλα αλλα με το πως αντιλαμβανεται αυτο το παιχνιδι που λεγεται ποδοσφαιρο!μν ξεχνας οτι παρα πολλοι μεγαλοι προπονητες δεν επαιξαν ποτε μπαλα η ηταν αποτυχημενοι ερασιτεχνες...απο κει και περα ο παπαζογλου εκανε συμπαθητικη εμφανιση σημερα αν και εχει ενα προβλημα στα τελειωματα!δεν τον θεωρω πια ταλεντο απλα παιχτη που του λειπουν παιχνιδια,22 χρονων εφτασε ελεος...ελπιζω να φορτσαρει σιγα σιγα...moican4 έγραψε:Ημαρτον ρε παιδια....Νισαφι, τον ξεσκισατε ...!! Ποσο πολυ μπαλαδοροι ειστε εσεις ρε γμτ και τον λετε αμπαλο..? Εσεις θελετε ενα σουτ ,ενα γκολ ,μια κεφαλια ενα γκολ...Μονο για 1 λεπτο να βρισκοσασταν στην θεση του ,και θα δειτε πως θα νιωθατε.!! Θα ειχατε παρει πισω τα μισα απο οσα εχετε πει...Στηριξτε τον παικτη , μελος της ομαδας μας ειναι ,αξιζει να υπαρχουν αυτες οι εκφρασεις..?
ΥΓ. Αν ,αν λεω εβαζε την κεφαλια ,το τι κωλοτουμπα θα ειχε πεσει δεν λεγεται..!!!
Re: Θανάσης Παπάζογλου
+100000000brigate4 έγραψε:Φίλε Μο'ι'κανε
Για να καταλάβεις αν κάποιος παίκτης ''ξέρει'' μπάλα χρειάζονται μόνο 5 λεπτά.Όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται αυτό! Αυτό δε σημαίνει πως ο Παπάζογλου δεν θα κάνει καριέρα! Ο Ινζάγκι κ ο Μίλλερ δεν ξέραν ούτε κοντρόλ να κάνουν αλλά είχαν το ένστικτο.
Ο Παπάζογλου δεν είναι καλός με τη μπάλα στα πόδια.Όση πίστωση κι αν του δώσεις δεν θα μάθει.Με αυτό γεννιέσαι.Αλλά αν είναι σοβαρός κ δουλέψει μπορεί να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και να κάνει καριέρα.Σάμπως ο Χαριστέας καλύτερος είναι?
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Κι εγώ τσατίστηκα με το πόσο έξω έστειλε την μπάλα ή με το ότι δεν μπορεί με την μπάλα στα πόδια. Επειδή όμως δεν είμαι της λογικής "κρίνω έναν παίχτη μόνο από τις τρανταχτές ευκαιρίες", βλέπω ότι σιγά σιγά ανεβαίνει, κερδίζει μάχες. Η κεφαλιά του ήταν πάρα πολύ καλή και δύσκολη. Δουλειά δουλειά δουλειά, παιχνίδια στα πόδια του, προετοιμασία καλή το καλοκαίρι και του χρόνου τέτοια εποχή, γεροί να'μαστε, πιστεύω πως η κωλοτούμπα θα πηγαίνει σύννεφο. Αν όχι, θα έχουμε κάποιον να κράζουμε οπότε πάλι "κερδισμένοι" θα είμαστε.
Re: Θανάσης Παπάζογλου
σε 3 χρόνια θα δούμε αν ο παπάζογλου μας βγει ή όχι σα μεταγραφή (αν μείνει μέχρι τότε)
ωστόσο αυτή τη στιγμή δεν κάνει ούτε για επαγγελματική κατηγορία
ωστόσο αυτή τη στιγμή δεν κάνει ούτε για επαγγελματική κατηγορία
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Θανάσης Παπάζογλου
για να τελειώνουμε με το θέμα της στήριξης...
ο λαος του ΠΑΟΚ δεν είναι ούτε ψυχολόγος,ούτε ο ΠΑΟΚ η μικρομεσαία ομάδα που θα στηρίξει τον ποδοσφαιριστή....
πρωταθλητισμος ο στόχος φέτος....αλλά σήμερα χάθηκαν 2 βαθμοί επειδή δεν μπορούν να κάνουν το αυτονόητο...
θα το θέσω ανάποδα...αξίζεις να φοράς την φανέλα του ΠΑΟΚ[απευθύνομαι προς όλους τους ποδοσφαιριστές]
ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ
για τον παπάζογλου δεν θέλω να μιλήσω απο ένα φόρουμ...έχει προπονητή...αυτός θα κρίνει...
δεν μίλησα για κανένα παίχτη άσχημα[σε νορμάλ κατάσταση]...αλλά για τον παπάζογλου συγκεκριμένα διερωτόμαι..
βαλερέγκα
πανιώνιος
+
ηρακλής
γιάννενα
βάζελος
ξάνθη
αεκ
πανθρακικός
αρης
και οκ αυτά τα παραβλέπουμε...
το ότι είναι 2 μέτρα και κερδίζει ελάχιστες εναέριες μονομαχίες?
πως γίνεται αυτό?
ο λαος του ΠΑΟΚ δεν είναι ούτε ψυχολόγος,ούτε ο ΠΑΟΚ η μικρομεσαία ομάδα που θα στηρίξει τον ποδοσφαιριστή....
πρωταθλητισμος ο στόχος φέτος....αλλά σήμερα χάθηκαν 2 βαθμοί επειδή δεν μπορούν να κάνουν το αυτονόητο...
θα το θέσω ανάποδα...αξίζεις να φοράς την φανέλα του ΠΑΟΚ[απευθύνομαι προς όλους τους ποδοσφαιριστές]
ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ
για τον παπάζογλου δεν θέλω να μιλήσω απο ένα φόρουμ...έχει προπονητή...αυτός θα κρίνει...
δεν μίλησα για κανένα παίχτη άσχημα[σε νορμάλ κατάσταση]...αλλά για τον παπάζογλου συγκεκριμένα διερωτόμαι..
βαλερέγκα
πανιώνιος
ηρακλής
γιάννενα
βάζελος
ξάνθη
αεκ
πανθρακικός
αρης
και οκ αυτά τα παραβλέπουμε...
το ότι είναι 2 μέτρα και κερδίζει ελάχιστες εναέριες μονομαχίες?
πως γίνεται αυτό?
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Θανάσης Παπάζογλου
στα τρία αυτά χρόνια θα συνεχίσει να πληρώνεται κανονικά έτσι?danirifle έγραψε:σε 3 χρόνια θα δούμε αν ο παπάζογλου μας βγει ή όχι σα μεταγραφή (αν μείνει μέχρι τότε)
ωστόσο αυτή τη στιγμή δεν κάνει ούτε για επαγγελματική κατηγορία
Re: Θανάσης Παπάζογλου
Δυστυχώς ο Σάκης είναι πολύ πίσω και δεν ξέρω αν θα βελτιωθεί.Μου δείχνει άσχημα σημάδια.

