Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106588
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Παρακαλώ μόνο ...σοβαρές προτάσεις, όπως αρμόζει στο Νο 1 οπαδικό φόρουμ.
-
SergioConceicao
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 18:07
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... rofil.html
Aυτον τον παιχταρα θελω για δεκαρι.Αν αυτο το παιδι ειχε μυαλο θα εκανε τεραστια καριερα.....ομως για μια γυναικα τα κατεστρεψε ολα.Δεν πειραζει εστω κ χαζο εγω τον θελω

Aυτον τον παιχταρα θελω για δεκαρι.Αν αυτο το παιδι ειχε μυαλο θα εκανε τεραστια καριερα.....ομως για μια γυναικα τα κατεστρεψε ολα.Δεν πειραζει εστω κ χαζο εγω τον θελω
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
παρε κ τον δικο μου μπαλαφα εισαι θεος μεχρι τωρα μονο εγω ειχα Μπαλαφα avatar με φτιαξες τωρα!!
off topic??? οχι εγω θελω αυτον το παιχταρα!!!
http://www.paokfc.gr/player.jsp?PLCode= ... &depType=1
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
-----------------ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ----ΚΥΠΕΛΛΟ---------PLAYOFFS-------ΣΥΝΟΛΟ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ-------20-----------------3-------------------1--------------- 24
ΓΚΟΛ-----------------0------------------0-------------------0----------------0
ΑΣΙΣΤ----------------0------------------0-------------------0----------------0
ΔΟΚΑΡΙΑ-------------0------------------0-------------------0----------------0
ΚΟΚΚΙΝΕΣ------------0------------------1-------------------0----------------1
ΚΙΤΡΙΝΕΣ-------------5------------------3-------------------0----------------8
απο το λινκ που εδωσες φιλε για τη σεζον 2008-2009
ρε το μπαλαφα
ολα μηδεν εκτος απο τις καρτες που τα παει αρκετα καλα
κατι ακουσα οτι στο ματς με τον ηρακλη εφυγε με αστυνομικο οχημα γιατι υπηρχαν ακραιες εκδηλωσεις αγαπης απο τους γιαννιωτες προς το προσωπο του
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ-------20-----------------3-------------------1--------------- 24
ΓΚΟΛ-----------------0------------------0-------------------0----------------0
ΑΣΙΣΤ----------------0------------------0-------------------0----------------0
ΔΟΚΑΡΙΑ-------------0------------------0-------------------0----------------0
ΚΟΚΚΙΝΕΣ------------0------------------1-------------------0----------------1
ΚΙΤΡΙΝΕΣ-------------5------------------3-------------------0----------------8
απο το λινκ που εδωσες φιλε για τη σεζον 2008-2009
ρε το μπαλαφα
ολα μηδεν εκτος απο τις καρτες που τα παει αρκετα καλα
κατι ακουσα οτι στο ματς με τον ηρακλη εφυγε με αστυνομικο οχημα γιατι υπηρχαν ακραιες εκδηλωσεις αγαπης απο τους γιαννιωτες προς το προσωπο του
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
εγώ θα ήθελα από το ζήση να πάει και να χτυπήσει την πληγή της αεκ. να της πάρει παίκτη. έναν αξιόλογο. έτσι να τους πονέσει. τώρα που δεν παίζει και ο ξάδερφος από το αμέρικα
-
STOJAKOVIC
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 08:36
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
TSEZAREK ΦΕΡΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΙΚΤΑΡΑ. ΔΩΣΤΕ ΚΑΝΑ 100.000 ΕΥΡΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΧΑΣΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΧΩΡΙΣ ΕΥΡΟ...ΦΕΡΤΕ ΤΟΝ ΤΣΕΖΑΡΕΚ!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Τον θέλει ο Άρης αδερφέ
σοβαρά στα λαικά δικαστήρια που κάνανε στο μεταξύ τους προψές του φωνάζανε 
- geo_athens4
- Δημοσιεύσεις: 221
- Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 01:02
- Τοποθεσία: η χειροτερη!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αυτόν!!!
http://www.youtube.com/watch?v=poeNE9QOT3I
Ή έστω αυτόν που φαίνεται στο 2:21 του video!!!
Χαζά χαζά πιστεύω είναι πολύ σωστό αυτό που είπε κάποιος πιο πάνω, να πατήσουμε εκεί που πονάει η αεκ.. Όταν εμείς είχαμε οικονομικά προβλήματα έκαναν όλοι προσφυγές για να πάνε στο ποκ..Αν κ μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο να έχουν απλήρωτους μπλανκο κ σκοκο, οπως κ να το κάνουμε μόνο αυτοί αξίζουν..
http://www.youtube.com/watch?v=poeNE9QOT3I
Ή έστω αυτόν που φαίνεται στο 2:21 του video!!!
Χαζά χαζά πιστεύω είναι πολύ σωστό αυτό που είπε κάποιος πιο πάνω, να πατήσουμε εκεί που πονάει η αεκ.. Όταν εμείς είχαμε οικονομικά προβλήματα έκαναν όλοι προσφυγές για να πάνε στο ποκ..Αν κ μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο να έχουν απλήρωτους μπλανκο κ σκοκο, οπως κ να το κάνουμε μόνο αυτοί αξίζουν..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
1.Dimitios Salpiggides
2.Efstathios Tavlarides
3.Luis Jimenez
Etsi epeidh apo tote pou phge daneikos sth West ham ton ksexasame.
2.Efstathios Tavlarides
3.Luis Jimenez
Etsi epeidh apo tote pou phge daneikos sth West ham ton ksexasame.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
alejio4 με ελληνικα και οχι γκρικλις σε παρακαλω!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ΑποστόληςΑ έγραψε:Παρακαλώ μόνο ...σοβαρές προτάσεις, όπως αρμόζει στο Νο 1 οπαδικό φόρουμ.
Fury έγραψε:Αξιζει να ριξουμε κ μια ματια στο γεννεολογικο δεντρο του Βιειρινια..
Τι στο καλο ..δεν θα εχει καναν αδερφο,ξαδερφο,μπατζανακι που να παιζει μπαλα?
Συγνωμη Απόστολε, αλλά αυτο που γραφει το ΠΑΟκι Fury...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
εγώ θα ήθελα τον Μάντζιο πάρα πολύ, όπως και τον Σαμαρά και τον Μενδρινό
μαζί με έναν σοβαρό και αξιοπρεπή ξένο σέντερ φορ
επίσης θα ήθελα πίσω τον Γεωργίου που το ξέρει το τόπι
μαζί με έναν σοβαρό και αξιοπρεπή ξένο σέντερ φορ
επίσης θα ήθελα πίσω τον Γεωργίου που το ξέρει το τόπι