Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Billy4 »

Σωστός!! Σαν τα αδέρφια Αμαφούλε ένα πράμα!!! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106588
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Παρακαλώ μόνο ...σοβαρές προτάσεις, όπως αρμόζει στο Νο 1 οπαδικό φόρουμ.
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Billy4 »

Bolat Sinan για σέντερ φορ!!

http://www.goal4replay.com/VideoWatchF. ... 5130&Ln=En
SergioConceicao
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 18:07

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από SergioConceicao »

http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... rofil.html

Aυτον τον παιχταρα θελω για δεκαρι.Αν αυτο το παιδι ειχε μυαλο θα εκανε τεραστια καριερα.....ομως για μια γυναικα τα κατεστρεψε ολα.Δεν πειραζει εστω κ χαζο εγω τον θελω :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok nafplio »

Billy4 έγραψε:Bolat Sinan για σέντερ φορ!!

http://www.goal4replay.com/VideoWatchF. ... 5130&Ln=En
παρε κ τον δικο μου μπαλαφα εισαι θεος μεχρι τωρα μονο εγω ειχα Μπαλαφα avatar με φτιαξες τωρα!!
off topic??? οχι εγω θελω αυτον το παιχταρα!!!

http://www.paokfc.gr/player.jsp?PLCode= ... &depType=1
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ronaldo »

-----------------ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ----ΚΥΠΕΛΛΟ---------PLAYOFFS-------ΣΥΝΟΛΟ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ-------20-----------------3-------------------1--------------- 24
ΓΚΟΛ-----------------0------------------0-------------------0----------------0
ΑΣΙΣΤ----------------0------------------0-------------------0----------------0
ΔΟΚΑΡΙΑ-------------0------------------0-------------------0----------------0
ΚΟΚΚΙΝΕΣ------------0------------------1-------------------0----------------1
ΚΙΤΡΙΝΕΣ-------------5------------------3-------------------0----------------8

απο το λινκ που εδωσες φιλε για τη σεζον 2008-2009

ρε το μπαλαφα
ολα μηδεν εκτος απο τις καρτες που τα παει αρκετα καλα
κατι ακουσα οτι στο ματς με τον ηρακλη εφυγε με αστυνομικο οχημα γιατι υπηρχαν ακραιες εκδηλωσεις αγαπης απο τους γιαννιωτες προς το προσωπο του
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από danirifle »

εγώ θα ήθελα από το ζήση να πάει και να χτυπήσει την πληγή της αεκ. να της πάρει παίκτη. έναν αξιόλογο. έτσι να τους πονέσει. τώρα που δεν παίζει και ο ξάδερφος από το αμέρικα
STOJAKOVIC
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 08:36

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από STOJAKOVIC »

TSEZAREK ΦΕΡΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΙΚΤΑΡΑ. ΔΩΣΤΕ ΚΑΝΑ 100.000 ΕΥΡΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΧΑΣΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΧΩΡΙΣ ΕΥΡΟ...ΦΕΡΤΕ ΤΟΝ ΤΣΕΖΑΡΕΚ!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gash04 »

Τον θέλει ο Άρης αδερφέ :lol: σοβαρά στα λαικά δικαστήρια που κάνανε στο μεταξύ τους προψές του φωνάζανε :lol:
Άβαταρ μέλους
geo_athens4
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 01:02
Τοποθεσία: η χειροτερη!!

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από geo_athens4 »

Αυτόν!!!
http://www.youtube.com/watch?v=poeNE9QOT3I

Ή έστω αυτόν που φαίνεται στο 2:21 του video!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Χαζά χαζά πιστεύω είναι πολύ σωστό αυτό που είπε κάποιος πιο πάνω, να πατήσουμε εκεί που πονάει η αεκ.. Όταν εμείς είχαμε οικονομικά προβλήματα έκαναν όλοι προσφυγές για να πάνε στο ποκ..Αν κ μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο να έχουν απλήρωτους μπλανκο κ σκοκο, οπως κ να το κάνουμε μόνο αυτοί αξίζουν..
Άβαταρ μέλους
alejio4
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Δευ 11 Μάιος 2009, 02:26
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από alejio4 »

1.Dimitios Salpiggides
2.Efstathios Tavlarides
3.Luis Jimenez
Etsi epeidh apo tote pou phge daneikos sth West ham ton ksexasame.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από novito »

alejio4 με ελληνικα και οχι γκρικλις σε παρακαλω!
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Realcon »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Παρακαλώ μόνο ...σοβαρές προτάσεις, όπως αρμόζει στο Νο 1 οπαδικό φόρουμ.
Fury έγραψε:Αξιζει να ριξουμε κ μια ματια στο γεννεολογικο δεντρο του Βιειρινια..
Τι στο καλο ..δεν θα εχει καναν αδερφο,ξαδερφο,μπατζανακι που να παιζει μπαλα? :mrgreen:






Συγνωμη Απόστολε, αλλά αυτο που γραφει το ΠΑΟκι Fury... :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Pepermint »

εγώ θα ήθελα τον Μάντζιο πάρα πολύ, όπως και τον Σαμαρά και τον Μενδρινό

μαζί με έναν σοβαρό και αξιοπρεπή ξένο σέντερ φορ

επίσης θα ήθελα πίσω τον Γεωργίου που το ξέρει το τόπι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”