80. Cristiano Moraes Oliveira

Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από geoavr »

Και γω το έβαλα στο Google να το μεταφράσει από Πορτογαλικά σε Ελληνικά και μου έβγαλε άλλα αντί άλλων.
Pagotatzis οι φίλοι σου σε κορόιδεψαν.Δεν είναι Πορτογάλοι :D :D :D
Άβαταρ μέλους
sarkofagoktinos
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από sarkofagoktinos »

ευγε τζωρτζ μ'αρεσεις!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4161
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από pagotatzis »

μπήκα στο transfermarkt.de στο forum τις ΠΑΚΟΣ και ρώτησα για τον παίχτη.
και φυσικά μου απάντησαν σε γερμανικά βρε.
η μετάφραση είναι δικια μου .

κάτι λίγα γερμανικά ξέρω ,δεν πήγε χαμένη μια ολόκληρη ζωή στην γερμανία :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από gash04 »

Κερνάει Παγωτά ο Παγωτατζής :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4161
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από pagotatzis »

ο παγωτατζής πάντα κερνάει :lol:

άντε του χρόνου να παίξουμε με καμια γερμανική ομάδα και οποιος έρθει έχει παγωτό free

που θα πάει δεν θα σας γνωρίσω και από κοντά

θα έχει μπόλικο γλείψιμο :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

pagotatzis έγραψε:οποιος έρθει έχει παγωτό free
εβγαλες και παγωτο με το ονομα του free?
πιασε 4!!! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Olorin »

pagotatzis έγραψε:παρακατο θα διαβάσετε τι μου έγραψαν πορτογάλοι για τον παίχτη

Mit ihm verliert Pacos de Ferreira seinen Star und der portugiesische Fussball einen Spieler dem man gerne zugeschaut hat.
in meinen augen der stärkste spieler bei pacos! macht viel nach vorn, kann tore schießen, seine freistöße sind sehr präzise und landen auch meistens im Tor. ist 26 jahre alt, also das perfekte fußballeralter.

spielt eigentlich auf der position des 10ers, aber man findet ihn häufig systembedingt auf dem linken flügel, hat ein starken rechten fuß

auch porto war an ihn dran glaube ich irgenwann mal gelesen zu haben.

η πάκος χάνει το αστέρι τις, και το πορτογαλικό ποδόσφαιρο έναν χαρισματικό ποδοσφαιριστή. καλύτερος παίχτης τις πάκος.κάνει πολύ δουλειά για την επίθεση,σκοράρει.εκτελεί καλά foul που συνήθως μπαίνουν goal,παίζει συνήθως 10ari αλλα λόγου συστήματος τον βρίσκειs συχνά στην αριστερή πτέρυγα,έχει και πολύ δυνατό δεξί πόδι.

και η porto ήταν κοντά να τον αποκτήσει
Welcome to sastalega club :opaokara: :twisted:

Μαλλον δεκαρι λοιπον ο τυπος, και λιγο ωλαραουντ εξτρεμιζων. Αισθανομαι δικαιωμενος, συγκινημενος θα 'λεγα.

Περα απ'την πλακα, ας περιμενουμε να δουμε πως θα τον βαλει να παιζει ο Σαντος.

edit: μπραβο παγωτατζη για το ψαξιμο :D
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Realcon »

pagotatzis έγραψε:μπήκα στο transfermarkt.de στο forum τις ΠΑΚΟΣ και ρώτησα για τον παίχτη.
και φυσικά μου απάντησαν σε γερμανικά βρε.
η μετάφραση είναι δικια μου .

κάτι λίγα γερμανικά ξέρω ,δεν πήγε χαμένη μια ολόκληρη ζωή στην γερμανία :lol:
Αδερφέ και μόνο που μπήκες σε τόσο κόπο... πάρε να χεις+++++++++++++ όσα θες!

Μένω σ' αυτό...
η πάκος χάνει το αστέρι τις, και το πορτογαλικό ποδόσφαιρο έναν χαρισματικό ποδοσφαιριστή. καλύτερος παίχτης τις πάκος.κάνει πολύ δουλειά για την επίθεση,σκοράρει.εκτελεί καλά foul που συνήθως μπαίνουν goal,παίζει συνήθως 10ari αλλα λόγου συστήματος τον βρίσκειs συχνά στην αριστερή πτέρυγα,έχει και πολύ δυνατό δεξί πόδι.

και η porto ήταν κοντά να τον αποκτήσει
Άβαταρ μέλους
PAOK_RULEZ
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 20:14
Τοποθεσία: PYLAIA

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από PAOK_RULEZ »

όλα αυτά που λένε τα αδέρφια αποσαφηνίζονται και από το παρακάτω βιντεάκι!μία φάση είναι δεν λέω αλλά παίρνεις μία γεύση!ας ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά!!!



http://www.youtube.com/watch?v=qY6t08bI ... re=related
Άβαταρ μέλους
Saty
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Τρί 19 Μάιος 2009, 10:57

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Saty »

πιστευω φετος θα παιζει ειτε αριστερα ειτε δεξια τις περισσοτερεσ φορες και οταν μπαινει ο κουτσια μονο σαν δεκαρι, το οποιο και θα βλεπουμε πιο συχνα του χρονου βλεπωντας τον πιτσιρικα να μην ειναι τοσο ετοιμος για να παιξει βασικος σε καθε παιχνιδι! :pano:
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4161
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από pagotatzis »

αξίζει να σημειωθεί ότι όλα αυτά μού τα έγραψε όχι οπαδός τις pacos
αλλα οπαδός τις porto.
πιστεύω λέει πολλά αυτό
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4161
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από pagotatzis »

έχεις δίκιο αλλα το δεξί του είναι επίσης καλο.
μην ξεχνάμε όμως και το μεσαίο.
εκείνο μαμάει και δέρνει :lol:
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από evans4 »

χεχεχεχεχεχεχεχε κεντησες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ugandezos
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:57

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από ugandezos »

Οποιος ασχολειτε με facebook ας μπει στο group του Κριστιάνο
:opaokara: :opaokara:


http://www.facebook.com/group.php?gid=198810889891
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από gash04 »

Επιστρέφοντας στην Πορτογαλία για να πάρει τα πράγματά του, ο Κριστιάνο Μοράις δεν έχασε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τον αγώνα της πρώην -πλέον- ομάδας του Πάσος Φερέιρα με τη Νασιονάλ.

Και μετά το τέλος του αγώνα και τη νίκη (με 2-1) της Πάσος ο Κριστιάνο αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες του και είπε και ορισμένα πράγματα, θέλοντας να δείξει τη δυσαρέσκειά του για όλους αυτούς που τον κατηγόρησαν για την επιλογή του και τον χαρακτήρισαν απείθαρχο.


«Θέλω να αποδείξω κάποια πράγματα μέσα στο γήπεδο και κυρίως ότι κάνουν λάθος για όσα έχουν πει για μένα. Εκανα ένα λάθος που δεν πήγα σε μία προπόνηση και το αναγνώρισα, αλλά δεν πρέπει να λένε όλα αυτά για το πρόσωπό μου» είπε ο Κριστιάνο Μοράις στα πορτογαλικά ΜΜΕ και αναφέρθηκε στη νέα σελίδα της καριέρας του, μιλώντας με κολακευτικά λόγια για τον Π.Α.Ο.Κ. και τον Σέρτζιο Κονσεϊσάο:

«Για μένα είναι μία μεγάλη ευκαιρία να παίξω σε αυτή την ομάδα. Και δεν θέλω να απογοητεύσω τον Σέρτζιο Κονσεϊσάο, γιατί είμαι η πρώτη του επιλογή στα νέα του καθήκοντα και έχω πολύ μεγάλη ευθύνη με την παρουσία μου στον Π.Α.Ο.Κ.».
http://www.paokmania.gr/el/articles/foo ... eisao.html
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”