Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από dolphinto »

και για να καταλαβεται πως μας υπολογιζουν εδω και δυο χρονια...μπορει να ειναι οφτοπικ αλλα θεωρω οτι αξιζει να μπει (μπορει να κανω και λαθος...αν ναι, παρακαλω τους mod να σβησουν την παραθεση μου)θα ποσταρω το email που μου εστειλε ενας γαυρος,χημικος μηχανικος 50 ετων με τον οποιο μιλαμε σε ενα ιντερνετικο παιχνιδι... "Ε ναι ρε συ, τα χανουμια και οι βαζελοι ειναι κυριες ! Κοιτα εγω 2 φανελλες σεβομαι στην Ελλαδα σημερα που μιλαμε, του ΠΑΟΚ (ειδες, κεφαλαια...), και του ΠΑΟ. Κανεις απο τους 3 μας δεν θα ηταν αυτο που ειναι, αν δεν υπηρχαν οι αλλοι 2 !!! καταλαβαινεις τι εννοω ; Οσο πιο μεγαλος ο αντιπαλος, τοσο καλυτερος πρεπει να γινεις. Οι αλλοι ειναι για τον χαβαλε ! χαχαχαχχαχα..... Εμενα μου αρεσει ο φανατισμος, αλλα οχι το ξυλο και τα εκτροπα, εκει χαλιεμαι. Γουσταρω φανατισμο στην ομαδα και στην εξεδρα, αλλα διαολε μεχρι εκει. Θελω το παιχνιδι στο γηπεδο, οχι εξω απο αυτο. Η μπαλλ αμου αρεσει οχι οι τυποι που γουσταρουν ξυλο. οχι οτι θα το αρνηθω αν προκληθω βεβαια... χαχαχαχαχχαχα"...αυτο ειναι εργο ολης της διοικησης...ΟΛΗΣ...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Και κάτι ακόμα..το να υπάρχουν σε μιά ομάδα οπαδοί της που πιστεύουν ότι με τον υπαρχοντα προπονητή η ομάδα τους δεν μπορεί παραπάνω και να μην είναι ικανοποιημένοι απ' αυτόν είναι συχνό φαινόμενο.
Το να υπάρχουν όμως οπαδοί μιάς ομάδας που βάζουν πάνω απ' την ομάδα τους έναν κάποιον προπονητή και να εύχονται ανανεώσεις για 10-20-30 χρόνια ως την αιωνιότητα χωρίς να διαφαίνεται και τέτοια πρόθεση απ' την διοίκηση της ομάδας σίγουρα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία...οπαδούς προπονητή πρώτη φορά βλέπω.
Υ.Γ. Αυτά με τα ξύδια εκτός από χιλιοποσταρισμένα δείχνουν και σαφή έλλειψη φαντασίας όπως ακριβώς το ποδόσφαιρο που παίζουμε...άσε που μπορεί να χρησιμοποιηθούν στο μέλλον για τον εντελώς αντίθετο λόγο.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από pagotatzis »

orwell +35+4-1
πολύ ωραία τα είπες
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Οργουελ ,αν ο αλλος που εννοεις ειμαι εγω τοτε εχω να σου πω οτι εισαι εκτος τοπου και χρονου ...τα δεδομενα σου ανεφερα που λενε που Π.Α.Ο.Κ και Σαντος συμπλεουν μαζι ,συμπιπτουν τα χνωτα τους βρε αδερφε..Δεν το καταλαβαινεις..? Απορω αυτο που λες" δεν τον ειδα τον Βρυζα ζεστο", δηλαδη εσυ τι ηθελες να κανει για τον Σαντος ..? Να πεταει την σκουφια του..? Ας ειμαστε λιγο σοβαροι ,δεν βλαπτει...Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....

Υγ. το κυρηγμα περι οπαδων και Π.ΑΟ.Κ αστο κατα μερος για αλλους. καλυτερα...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Εσύ είσαι Moican και επειδή το συνεχίζεις λέγοντας ότι συμπίπτουν τα χνώτα τους...τον Σάντος δεν τον θέλουμε για γαμπρό αλλά για προπονητή..οπότε καλές οι αγάπες,τα πλάνα και οι φιλοσοφίες αλλά η δουλειά του προπονητή περιλαμβάνει και κάποια άλλα πράγματα...
Μελίσση και οικοδόμο ποιός τους ανακάλυψε??...να τον κρατούσαμε για καμιά 35αρια χρόνια....ενα τάληρο εκ. πήραμε..γιατί τόση αχαριστία??
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Ας αναλαβεις εσυ τοτε , να κανεις κουμαντο γιατι προφανως κατι βλεπεις παραπανω απο αυτους που ειναι στην διοικηση...Οταν λεω χνωτα εννοω αγωνιστικα...Τον αγγελο δεν τον κρατησαμε και τελειωσε..και σου ειπα με αυτην την διοικηση δεν προκειται ΠΟΤΕ να επιστρεψει..Υπαρχουν λογοι που δεν ειναι να τους αναφερω εδω μεσα...Τωρα αν εσυ θελεις να εισαι "κολλημενος " εκει δικαωμα σου ,αλλα οχι να κανεις και υποδειξεις στους αλλους γιατι θελουν να ειναι προπονητης ο Σαντος...Ελεος δηλαδη...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Σάβ 12 Δεκ 2009, 20:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

σαντος φυγε!! κουπερ ελα!!
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Petm »

τι το θελες maxime το ποσταρισμα σήμερα?

δε μπορούσες να περιμένεις 24 ώρες?

PS: πίστευα ότι τα είχα δει όλα από τh ζωή μου όταν ο santos έβγαλε το κούτσια και πέρασε το μουν στο mats με το ΠΑΟ. αλλα αυτό που ο κούπερ έκανε σήμερα με την αλλαγή του κάλβο για να περάσει κάποιο παιδάκι με δυο ψιλά πόδια με ισοπέδωσε
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από erevos187 »

ehemithos 199 έγραψε:σαντος φυγε!! κουπερ ελα!!

βλεπεις μπροστα αδελφε βλεπεις μπροστα :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από eorptol »

ο σαντος ειναι και ακριβοπληρωμενος παιρνει 600.000 ο κουπερ 1.000.000 και 2 χρονια με την εθνικη γεωργιας
δεν πηρε ουτε μια νικη......αλλα μπορει στον ρουλη να πετυχει :) :)
ο σαντος θα ανεωσει αλλα 2 χρονακια και μετα παει εθνικη ελλαδας...... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από keep_paokizein »

Φίλε orwel επειδή κι εγώ είμαι ένας από αυτούς που στηρίζουν τον προπονητή, θέλω να σου πω ότι δεν είναι θέμα προσώπου. Εχουμε ένα προπονητή ο οποίος προσφέρει καλές υπηρεσίες στην ομάδα, προσωπική μου άποψη, κι επομένως θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος ν αλλάξει. Ασφαλώς και δέχομαι την διαφορετική άποψη, όταν όμως δεν είναι απόλυτη και δεν δημιουργεί προβλήματα. Είμαι γενικότερα υπέρμαχος της πολύχρονης παραμονής προπονητών σε μια ομάδα, γιατί θεωρώ ότι κανένας προπονητής δεν μπορεί να κριθεί σε λιγότερο από πέντε χρόνια. Ιδίως σε μια ομάδα που βρίσκεται στην οικονομική κατάσταση του ΠΑΟΚ, όπου λόγω της οικονομικής στενότητας ένα καλό ρόστερ δεν μπορεί να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από τρία χρόνια. Πιστεύω ότι η επόμενη είναι η κρίσιμη χρονιά για το που θα φτάσει η ομάδα, όχι από άποψη τίτλων, αλλά από αγωνιστική ποιότητα και δυναμική. Και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την επιμονή για την αρνητική κριτική στον προπονητή. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να περιορίσει την ελεύθερη έκφραση, με χαροποιεί όμως το γεγονός ότι και ο ίδιος ο προπονητής αλλά κυρίως η διοίκηση φαίνεται πως έχει κλειστά πλέον τα αυτιά της και δεν άγεται και φέρεται απ' τις φωνασκίες μερίδας των φιλάθλων. Κι αυτό για μένα είναι ασφαλές δείγμα ότι η ομάδα γενικότερα αλλάζει επίπεδο.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Petm »


Βασίλη ο Σάντος δουλευει στον ΠΑΟΚ τρια χρόνια. Δε μου φαίνεται ότι η ομάδα βελτιώθηκε.

Ανεξάρτητα από την εμπάθεια που πραγματικα βγάζει για τον ΠΑΟΚ ο Καρπετόπουλος, υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να μπορεί να διαφωνίσει σε αυτά που γράφει για τον Σάντος
τι αναγκάζει πολλούς εδώ μέσα που δεν είναι 100% ευχαριστημένοι με το Santos να συμπεριφέρονται σαν να είναι 100% ευχαριστημένοι με το Santos?
η απόλυτη ισοπέδωση.

παράδειγμα . λέγοντας ο αξιότιμος κύριος καρπετ ότι

"Βασίλη ο Σάντος δουλευει στον ΠΑΟΚ τρια χρόνια. Δε μου φαίνεται ότι η ομάδα βελτιώθηκε."

υπονοεί ,αν όχι ότι λέει ξεκάθαρα, ότι αγωνιστικά ο ΠΑΟΚ τώρα einai όπως ήταν πριν 3 χρονια. δε ξέρω ποιος θυμάται το ΠΑΟΚ πριν 3 χρονια αλλα το παιχνίδι πριν αναλάβει ο santos ton ΠΑΟΚ ο ΠΑΟΚ το έπαιξε εκτος έδρας με τι ξανθη με αμυντικό δίδυμο χαραλάμπους-μπαλάφα, δεξί μπακ το μελίσσι και αμυντικά half τους μουμίν-βαγγέλη.
για να φτάσεις από εκείνη την ομάδα στην ομάδα του σήμερα, έχουν ανεβεί δεκάδες σκαλοπάτια στα οποια ο santos έχει βάλει αρκετά λιθαράκια.

να βγει και να πει ότι είναι κακός σε κάποια mats . ok το καταλαβαίνω . αλλα η απόλυτη ισοπέδωση με γραφόμενα που κάποιος μπορεί να τα ερμηνεύσει και κατά το δοκούν (δηλαδή για παράδειγμα ο ένας το ερμηνεύει ότι δεν έχει βελτίωση σε σχέση με πέρσι , ο άλλος το ερμηνεύει σε σχέση με 3 χρονια , ο άλλος θα το ερμηνεύσει κάπως αλλιώς) δε βοηθάει σε τίποτε. ισα ισα συσπειρώνει κάποιους στην αντίθετη άποψη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Σάβ 12 Δεκ 2009, 21:08, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

υποδείξεις για το ποιόν προπονητή πρέπει σώνει και καλά να θέλουμε εσείς κάνετε Μόικαν...όχι εγώ.
Εσύ τον θες ,εγώ όχι...ποιός λέει στον άλλον να το βουλώσει γιατί είναι εμπαθής, κουραστικός,σπασαρχίδης αν ανατρέξεις παραπίσω στο τοπικ θα το βρείς πολύ εύκολα γι' αυτό άσε καλύτερα.....
Οταν έλεγα για Μελίσση και οικοδόμο δεν εννοούσα τον Αγγελο...ούτε και θυμάμαι ποιός τους έφερε,νομίζω ο Κωστίκος...αλλά αυτό δεν είναι λογική για να κρατήσεις πολλά χρόνια κάποιον όπως προσπαθείτε να πείτε για Βιέρι.
Και τεσπα δε λέω καλά κάνεις και στηρίζεις τον προπονητή της ομάδας σου, φτάνει αυτή η στήριξη να μη σε εμποδίζει να βλέπεις κάποια πράγματα....
αα και κόψε τους χαρακτηρισμούς γιατί μπορώ να κάνω και γω τέτοιους.
Απορία...η πρώτη χρονιά του Σάντος έχει σβηστεί απ' τον χάρτη λες και ήρθε στον ΠΑΟΚ να κάνει διακοπές...ο Κούπερ βλέπω ούτε μήνα δεν έχει και με πολύ ευκολία βαφτίστηκε άμπαλος...αυτό ναι είναι αντικειμενικότητα και γνώση του ποδοσφαίρου.
keep paokizein ωραίο το πόστ σου, αλλά εγώ τα βλέπω κάπως διαφορετικά....το να μην άγεται και φέρεται η διοίκηση από φωνασκίες είναι πολύ καλό αλλά δεν είναι και αυτοσκοπός....νομίζω ακόμα ότι 3ος χρόνος ενός προπονητή σε μιά ομάδα κάτι θα έπρεπε να δείχνει έστω κι αν το ρόστερ ήταν γεμάτο σαρδέλες...και ειδικά από πέρυσι για μένα η βελτίωση είναι μηδενική.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Petm »

ο χριστό. νομίζω είναι του αγγέλου από τον ας νεαπόλεως αν δε κάνω λάθος. άσχετος ποιος τον προώθησε στη πρώτη ομάδα
Άβαταρ μέλους
Nigrita4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:38
Τοποθεσία: Νυρεμβέργη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Nigrita4 »

Ειλικρινά ρε μάγκες, να μα την Παναγία σας το λέω δλδ, απορώ και με τους μεν και με τους δεν...
Έχετε γράψει ο καθένας απο 50 ποστ στο συγκεκριμένο τόπικ κ το μόνο που κάνετε είναι να πετάει ο ένας ξύδια ΤΟΠ κ ο άλλος να βρίζει... Φτάνει να ούμε έβγαλαν καρούμπαλα τα παπάρια μας...
Μέχρι στιγμής δεν δείχνει να φεύγει ο Σάντος.. Πως να το κάνουμε δλδ;;; Το ότι η ομάδα έχει καλύτερο ρόστερ των τελευταίων ετών, δεν σημαίνει ότι η ομάδα θα πάρει κ το πρωτάθλημα.. Οι άλλοι δλδ δεν δυναμώνουν, δεν κάνουν μεταγραφές;; Εμάς περιμένουν;;
Τώρα οι εμφανίσεις με Πανθρακικό κ Λάρισα δείχνουν ότι η ομάδα αγωνιστικά ακόμα δεν έχει δέσει.. Πήρε όμως το γαμημένο το αποτέλεσμα.. Γιατί η ομάδα παίζει κάτω των δυνατοτήτων τις τώρα, όντως είναι κ θέμα προπονητή... Δεν εμπνέει ως φαίνεται όσο θα έπρεπε απο τον πάγκο..
Αλλά δεν μπορεί να αμφισβιτήσει κανείς ότι η ομάδα έκανε τεράστια άλματα. Ναι με τον Σάντος μαζί.. Η ομάδα για μένα είναι 2 επίπεδα πάνω απο όλους τους άλλους κ 1 επίπεδο κάτω απο γαυροβάζελο..
Με λίγα λόγια θα μπορούσαμε με άλλον προπονητή να είμασταν καλύτεροι θα μπορούσαμε κ χειρότερη.. Το ότι θα φύγει ο Σάντος κ έρθει ένας άλλος, δεν σημαίνει ότι η ομάδα θα μαμάει κ θα δέρνει.. Το ότι θα φύγει ο Σάντος όμως απο την άλλη δεν σημαίνει ότι θα καταστραφεί ο ΠΑΟΚ...
Οπότε αυτόν έχουμε, με αυτόν προχωράμε κ βλέπουμε.. Εγώ προσωπικά στην παρούσα φάση δεν βλέπω καλύτερη λύση και είμαι αρνητικός σε απομάκρυνση προπονητή στα μέσα τις σεζόν.. Αυτά λοιπόν..
Α περιμένετε τουλάχιστον μέχρι αύριο ρε μλκες, να δούμε ποιος θα την λέει σε ποιον.. Να έχετε κ το αποτέλεσμα, μην τρελλαίνεστε μια μέρα πριν..
ΠΑΟΚ ΡΕ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”