Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Δεν χρειάζεται τόσο ψυχανάλυση φίλε Δημήτρη... ότι βλέπουν τα ματάκια σου... αν σου αρέσει καλώς, αν όχι πάλι καλώς...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από danirifle »

nikos55 έγραψε:Προπονουμαστε νυχθημερον για τη μητερα των μαχων
όντως μάλλον είμαστε κάτω από τις μπάρες και πάνω στους διαδρόμους μέρα-νύχτα... :lol: :lol:

μάλλον μέσα στα ψυγεία και πάνω από ταψιά είμαστε :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Realcon »

DimisK έγραψε:
Maximus έγραψε: ΥΓ. DimisK, pagotatzis, Isaak διαλεξτε στρατoπεδο!
Εγώ βρίσκομαι σε κατάσταση πλήρους συγχύσεως, ποιός είμαι, που πάω, γιατί ζω... 8-)
Και συνεχίζω....

...Τι τρώω, πόσο τρώω και γιατί τρώω...
...Τι χαλάω, πόσα χαλάω και γιατί χαλάω...
...Τι χρωστάω, πόσα χρωστάω και γιατί χρωστάω...

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:


Χαιρετισμούς από την Αυστραλία!!!

Να είσαι καλά.
Άβαταρ μέλους
free_billi
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2007, 03:32
Τοποθεσία: UK

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από free_billi »

SANTOS FTW
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από novito »

Να σαι καλα ρε parasandale... Δε μπορείς να φανταστείς ποσο χαιρομαι που εχει τετοια γνωμη για τον Σαντος αυτο το μ@λακομπουκωμα... αυτος που με θεωρει βουλγαρο τραμπουκο, ικανο μονο για ουγκ και ξυλο... :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Realcon »

Καρπετόπουλος= :redcard:
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

novito έγραψε:. αυτος που με θεωρει βουλγαρο τραμπουκο, ικανο μονο για ουγκ και ξυλο... :nairepaok:
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

kos έγραψε:για να μην ειμαστε αχαριστοι η ανανεωση του βιερινια ειναι 100% εργο σαντος.
το μεγαλυτερο κεφαλαιο του ΠΑΟΚ ειναι εργο σαντος.
αυτος τον εφερε, αυτος τον ανεδειξε και ο πιτσιρικας (που απεδειξε οτι δεν ειναι αχαριστος) υπεγραψε κατι που ελαχιστοι θα υπεγραφαν.

αυτο για οσους κραζουν τοσο καιρο τον σαντος και σημερα αρχισαν να μετρανε τα ευρω που θα φερει βιερινια.
για τον ευατο του εκανε.....τι προτιμουσε???να παει κατευθειαν κανα αγγλικο πρωταθλημα και να καει σαν παικτης????
μονο αν μεινει στον ΠΑΟΚ ακομα 3 χρονια δεν θα καει
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Realcon »

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team


Ο ΠΑΟΚ εχει 3 χρονια που σωθηκε απο το ναυαγιο αδερφε. Η ομαδα τωρα δειχνει σταθεροτητα. Ο Βιερινια, οπως και ο Κουτσια στην συνεχεια θα ειναι εργο Σαντος. Μην τα ισοπεδονουμαι ολα!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Συμφωνω απολυτα ... :pano:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από novito »

ContrerasPablo έγραψε:
novito έγραψε:. αυτος που με θεωρει βουλγαρο τραμπουκο, ικανο μονο για ουγκ και ξυλο... :nairepaok:
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
τι δε καταλαβες?? ετσι δεν αποκαλει τους ΠΑΟΚτζζζζζηδες...??

υ.γ. παράθεση σε αμέσως προηγούμενο ποστ και μάλιστα του εαυτού σου?? :shock:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

PARASANDALOS έγραψε:καρπετοπουλος κ απαντησεις περι τον σαντος!!!!!!!


Τρια χρόνια τωρα ο ΠΑΟΚ έχει παίξει αυτα τα ματς με 30 διαφορετικους παίκτες, ολα με τον ίδιο τρόπο. Κάποτε πήρε Χ απο την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ με το Μπαλαφα και τον Ηλιάδη και κέρδισε τον Ολυμπιακο...

Βασίλη ο Σάντος δουλευει στον ΠΑΟΚ τρια χρόνια. Δε μου φαίνεται ότι η ομάδα βελτιώθηκε. Ολες οι ομάδες που δούλεψε στην Ελλάδα είχαν σοβαρα προβλήματα στα ντέρμπι- με τον ΠΑΟ π.χ έχασε 4-1 στην Τούμπα και 1-0 απο την ΑΕΚ. Οι ποδοσφαιριστες, ειδικα οι Ελληνες, εκτιμουν την συμπεριφορά του και το ποδόσφαιρο που παίζουν οι ομάδες του γιατί έτσι αντιλαμβάνονται το ποδόσφαιρο. Το κακο στην περίπτωση είναι ότι αυτού του τύπου το ποδοσφαιρο δεν είναι κατα τη γνωμη μου συμβατο με την ιστορια και την εξεδρα της ομαδας.



Ανεξάρτητα από την εμπάθεια που πραγματικα βγάζει για τον ΠΑΟΚ ο Καρπετόπουλος, υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να μπορεί να διαφωνίσει σε αυτά που γράφει για τον Σάντος;;;
Τι λέει δηλαδή;; Αυτό που βλέπουμε όλοι μας: Ότι έχει πρόβλημα με τα ντέρμπι και ότι ο ΠΑΟΚ του Σάντος δεν παίζει ποδόσφαρο αντάξιο της ιστορίας του και της εξέδρας του..
Βέβαια ο Καρπετόπουλος "θάβει" (δεν αναφέρει) τα όποια θετικά του Σάντος, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να διαφωνίσω στην κριτική του πάνω στον Σάντος...
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από paokovia »

Το συμβατό με την ιστορία και την εξέδρα της ομάδας, για τον Καρπετόπουλο, είναι να κερδίζει ντέρμπι και να βγαίνει το πολύ 4ος και καταϊδρωμένος. Έτσι, πολύ φυσιολογικά, έναν προπονητή που βγάζει τον ΠΑΟΚ 2ο δεν τον θεωρεί καλό για την ομάδα.
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από paok nafplio »

Realcon έγραψε:Καρπετόπουλος= :redcard:

οχι μονο μια
καρπετοπουλος= :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: +.....+ :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
savic79
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: κάπου στο αριστερό κεφάλι του δικεφάλου

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από savic79 »

ioanmits έγραψε:
PARASANDALOS έγραψε:καρπετοπουλος κ απαντησεις περι τον σαντος!!!!!!!


Τρια χρόνια τωρα ο ΠΑΟΚ έχει παίξει αυτα τα ματς με 30 διαφορετικους παίκτες, ολα με τον ίδιο τρόπο. Κάποτε πήρε Χ απο την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ με το Μπαλαφα και τον Ηλιάδη και κέρδισε τον Ολυμπιακο...

Βασίλη ο Σάντος δουλευει στον ΠΑΟΚ τρια χρόνια. Δε μου φαίνεται ότι η ομάδα βελτιώθηκε. Ολες οι ομάδες που δούλεψε στην Ελλάδα είχαν σοβαρα προβλήματα στα ντέρμπι- με τον ΠΑΟ π.χ έχασε 4-1 στην Τούμπα και 1-0 απο την ΑΕΚ. Οι ποδοσφαιριστες, ειδικα οι Ελληνες, εκτιμουν την συμπεριφορά του και το ποδόσφαιρο που παίζουν οι ομάδες του γιατί έτσι αντιλαμβάνονται το ποδόσφαιρο. Το κακο στην περίπτωση είναι ότι αυτού του τύπου το ποδοσφαιρο δεν είναι κατα τη γνωμη μου συμβατο με την ιστορια και την εξεδρα της ομαδας.



Ανεξάρτητα από την εμπάθεια που πραγματικα βγάζει για τον ΠΑΟΚ ο Καρπετόπουλος, υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να μπορεί να διαφωνίσει σε αυτά που γράφει για τον Σάντος;;;
Τι λέει δηλαδή;; Αυτό που βλέπουμε όλοι μας: Ότι έχει πρόβλημα με τα ντέρμπι και ότι ο ΠΑΟΚ του Σάντος δεν παίζει ποδόσφαρο αντάξιο της ιστορίας του και της εξέδρας του..
Βέβαια ο Καρπετόπουλος "θάβει" (δεν αναφέρει) τα όποια θετικά του Σάντος, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να διαφωνίσω στην κριτική του πάνω στον Σάντος...
διαφωνώ κάθετα:
1ον φυσικά και η ομάδα βελτιώθηκε,ίσως όχι θεαματικά αλλά δε νομίζω πως παρουσιάζει το ίδιο πρόσωπο όπως 2 χρόνια πριν.Ακόμα και από πέρυσι είναι βελτιωμένη άσχετα αν δεν ήρθαν κάποια αποτελέσματα που πέρυσι πάρθηκαν και με περρίσια δόση τύχης.
2ον στον βάζελο ο Σάντος έμεινε 3 αγωνιστικές και πρόλαβαν και βγάλανε και κρίση.Να θυμήσω πως ως προπονητής της ΑΕΚ είχε κερδίσει ντέρμπι.
3ον επειδή αυτό το πράγμα με τα ντέρμπυ έχει ξεφύγει, εγώ προσωπικά δε θυμάμαι ποτέ τον ΠΑΟΚ να πηγαίνει να παίρνει σωρηδών διπλά στην Αθήνα τα τελευταία 30 χρόνια.
4ον κάθε ντέρμπι έχει τη δική του ιστορία, πέρυσι παίζαμε συνέχεια με 10 παίκτες (ακόμα και 9 με γαύρο στο κύπελλο) και αυτές οι ήττες χρεώνονται στον Σάντος χωρίς να συνυπολογίζονται οι ευθύνες των παικτών
5ον να θυμήσω ότι τα ντέρμπι αξίζουν και αυτά 3 βαθμούς οπότε δε χρίζουν κατά τη γνώμη μου περισσότερης ανάλυσης από τους άλλους αγώνες.
6ον η εποχή Σάντος χαρακτηρίζεται από μια αξιοσημείωτη σταθερότητα σε σχέση με την ομάδα τρελλοκομείο των προηγούμενων δεκαετιών όπως τότε που κέρδιζε το βάζελο στην αθήνα και στα καπάκια έφερνε χ με το γιάννενο στην τούμπα.
7ον και τελευταίο η εξέδρα μπορεί να ξέρει από μπάλλα αλλά από ποδόδφαιρο λίγοι σκαμπάζουνε, όλοι έχουν δικαίωμα στην άποψη αλλά κανείς δεν έχει δικαίωμα να απαξιώνει μέσω ραδιοφώνων, ιντερνετ και λοιπά μήντια τον προπονητή και γενικότερα το οικοδόμημα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ επειδή στράβωσε γιατί δεν κερδίσαμε ξέρω γω τον γαύρο.Δυστυχώς στην Ελλάδα οι περισότεροι κρίνουν μόνο εκ του αποτελέσματος πχ αν ο φιλομένο έβαζε εκείνο το άχαστο με γαύρο όλοι θα ήμασταν ωραία και καλά, όμως αυτό δεν αποτελεί σωστή και τεκμηριωμένη κριτκή.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”