Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από DimisK »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Το παρακάτω θα προκαλέσει κατάθλιψη σε ορισμένους.. :lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Ανανέωσε ο Αναστασιάδης με Κύπρο

Προπονητής της Κύπρου για τα επόμενα δύο χρόνια θα παραμείνει ο Άγγελος Αναστασιάδης. Ο Έλληνας τεχνικός βρίσκεται στο τιμόνο της Εθνικής Κύπρου από το 2004.

http://www.gazzetta.gr/football/europe/ ... F%81%CE%BF

8-)
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Συμφωνω με τον teratio...Τι ντερμπι τωρα...Αυτα τα '"καθαριζουμε" απο νωρις ..Κατοχη μπαλας , κυκλοφορια στο κεντρο και....γκολ!!! :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Sera4 »

teratios έγραψε:Ντέρμπυ; Ποιο ντέρμπυ; Θα σας πάρουμε άνετα με 1-0...το μόνο που με απασχολεί είναι το κοράκι μην μας ακυρώσει κανά γκολ ή μην βγάλει καμιά μούφα κόκκινη

το σύστημα που θα κατέβουμε είναι απλό: ο Κοντέρας πίσω για να καθαρίζει ότι περνάει, αριστερά όλη την πτέρυγα ο Εορπτολίνο, δεξιά το ίδιο ο Αραμπατζίκος55 (αλλά θα αλλάζουν πλευρά ανά 10λεπτο), στο κέντρο ο Σερλέν και μπροστά ο Μοικάνοβιτς. Ο Γκασία μπακό.
:lol: :lol: :lol: :lol: ετσι μπραβο...το ντερμπυ θα ειναι την επομενη αγωνιστικη με τους αγγελικους... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από kass4 »

teratios έγραψε: το σύστημα που θα κατέβουμε είναι απλό: ο Κοντέρας πίσω για να καθαρίζει ότι περνάει, αριστερά όλη την πτέρυγα ο Εορπτολίνο, δεξιά το ίδιο ο Αραμπατζίκος55 (αλλά θα αλλάζουν πλευρά ανά 10λεπτο), στο κέντρο ο Σερλέν και μπροστά ο Μοικάνοβιτς. Ο Γκασία μπακό.

Πλάκα μας κάνεις ρε ;
Με το ζόρι ομάδα βόλεϊ φτιάχνετε. 3-0 χωρίς αγώνα θα χάσετε...
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από teratios »

η Λοκομοτίβ Παοκμάνια να μην προκαλεί, θα έρθει και η σειρά της...
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από 8emis4 »

μέσα κι εγώ φυσικά, θα φορέσω και φανέλα ΠΟΚ και σας έχω πελάτες μιλάμε! :opaokara:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από novito »

έχετε χαζέψει τελείως όμως.... :lol: :lol: μα πόσο ΠΑΟΚ είμαστε τελικά... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Realcon »

[youtube]iwSggAICJ2A[/youtube]

Ετσι απλά γιατι ξεφυγαμε...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Σωστος...Φερναντο Σαντος οεο οεο οεο....!!! Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Realcon »

moican4
Μηπως εισαι το παιδί στο video;

[youtube]N1CwRVi_I9g&feature[/youtube]
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Sera4 έγραψε:
teratios έγραψε:Ντέρμπυ; Ποιο ντέρμπυ; Θα σας πάρουμε άνετα με 1-0...το μόνο που με απασχολεί είναι το κοράκι μην μας ακυρώσει κανά γκολ ή μην βγάλει καμιά μούφα κόκκινη

το σύστημα που θα κατέβουμε είναι απλό: ο Κοντέρας πίσω για να καθαρίζει ότι περνάει, αριστερά όλη την πτέρυγα ο Εορπτολίνο, δεξιά το ίδιο ο Αραμπατζίκος55 (αλλά θα αλλάζουν πλευρά ανά 10λεπτο), στο κέντρο ο Σερλέν και μπροστά ο Μοικάνοβιτς. Ο Γκασία μπακό.
:lol: :lol: :lol: :lol: ετσι μπραβο...το ντερμπυ θα ειναι την επομενη αγωνιστικη με τους αγγελικους... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Πριν γίνει το παιχνίδι τα ρίχνουμε στη διαιτησία... Σκουληκοσκορδικές τακτικές.... Αν και εμείς λογικά θα είμαστε τα πουρά και οι γέροι (πάω στοίχημα ότι οι Σαντικοί δεν είναι πάνω από 25, διότι μόνο έτσι εξηγείται να είναι ευχαριστημένοι από το θέαμα που παρουσιάζει η ομάδα... δεν έχουν δει στη ζωή τους τον καλό ΠΑΟΚ άλλων εποχών...) το ντερμπι είναι δικό μας... Τι θα γίνει θα το κανονίσουμε το παιχνιδάκι;;;

ΥΓ Σε όσους δεν αρέσει το θέαμα και το ποδόσφαιρο που παίζει η ομάδα, δε σημαίνει ότι είναι αγγελικοί...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

:lol: :lol: :lol: .Οχι δα....!! Αυτος ειναι σαν τον γεωργιου πιτσιρκας..!! Εγω ειμαι ....μοντελο..!! :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Δεκτό το στοίχημα για Μ.Ο 25 over όπως λέμε εμείς οι Σαντικοί :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Εσύ gash δεν μετράς.... για αυτούς που θα παίξουν εννοώ... εσύ παραείσαι πουρό για να κλωτσάς το τόπι...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Καλά ξεκινήσαμε με κόκκινη απο τα αποδυτήρια :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”