Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21300
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από navigator11 »

"Τον ΠΑΟΚ δεν τον μικραίνει η αυτογνωσία της κατάστασης του, θα τον μικρύνουν όμως οι υπέρογκες απαιτήσεις που απειλούν το πλάνο του Σάντος και της διοίκησης. Το παραδειγμα της αεκ44 η πτώση της και η διογκωση των χρεών είναι τόσο μα τόσο ορατό και όμως αρνούμαστε να το δούμε."

οταν βρεθουμε αδερφε μου στην ιδια κατασταση με την αεκ,περιμενοντας τη "θεια απ'το σικαγο" να μας βγαλει απ'τα σκατα,μιας και "παοκ εισαι,φερε και κανεναν παιχταρα για τον κοσμακη που γεμιζει την τουμπα καθε κυριακη,μονο τα διαρκειας ξερεις να αυξανεις κ.βρυζα?",τοτε θα το δουμε μια και καλη!!εχουμε μαθει ολοι να αρεσκομαστε στο ευφημερο,στο πυροτεχνημα που μας δινει τη δυνατοτητα να πουλησουμε και μεις μια στο τοσο βλαχομαγκια σε φιλους,γνωστους,συγγενεις,συναδελφους αλλοθρησκους.ο αλλος σου λεει με οκκα και κουκελκα "αστεγους" ο αγγελαρας με εκανε πρωτο μαγκα,με πηρε κυπελλο.μου προσδωσε αυτοπεποιθηση σαν οπαδο.ασχετα αν αυτη γκρεμιστηκε λιγους μολις μηνες μετα.εχει να το θυμαται.με τον καρπουζα τι να θυμαται?οτι βγηκε δευτερος,οτι εκανε αμυντικο ρεκορ στην ιστορια του συλλογου ή οτι δε βγηκε εκτος στοχων απο οκτωβριο?οτι αποκλειστηκε στο κυπελλο απο το γαυρο με 9 για ενα ημιχρονο περιπου και στο 112?οπως ορθοτατα λεει ο τερατιος,η αναγνωση της παρουσιας του σαντος στον παοκ γινεται μονοπλευρα και μονον κακη τη προαιρεσει.πηρε λεει ο ηρακλης ισοπαλια απο γαυρο στο καραισκακη.οκ,με γκολ στις καθυστερησεις και τον ολυμπιακο να μην του εχει μετρηθει καθαρο γκολ.πολυ απλα δεν προλαβαινε ο γαυρος να ανατρεψει το σκηνικο μεσω του διαιτητη λογω ελλειψης χρονου!οι του ποκ χανουν βαθμους μονον οταν κανουν το σφαλμα να υποτιμησουν τον αντιπαλο.ε,με τον παοκ δε συμβαινει αυτο,αγωνιζονται σοβαρα γιατι ξερουν ποιον αντιμετωπιζουν,εχοντας προνοησει και για παν ενδεχομενο!!αλλα το ρολακι του να υποτιμαμε την ομαδα μας και τα μελη της το παιζουμε μια χαρα και μονοι μας,τί τους χρειαζομαστε τους αλλους??
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αυτη η σταθεροτητα που επιδεικνυει η ομαδα στα παιχνιδια με τους "μικρους" ειναι δημιουργημα σαντος.Ο ΠΑΟΚ εχει 9 βαθμους απο την κορυφη.Αδικειται καθαρα σε 2 παιχνιδια.Η διαφορα θα ηταν γυρω στα 5 πονταλακια.Δε μιλαω για πρωταθλημα αλλα για πρωταθλητισμο.Ποιος ειναι αυτος που εχει σταθεροποιησει την ομαδα στις 3 πρωτες θεσεις???Εχει ιδιο υλικο με τους αλλους του ΠΟΚ και ιδια αβαντα απο τη διαιτησια???Η καβαλα που εφερε 2 ισοπαλιες με βαζελο και γαυρο και κερδισε την αεκ ειναι πιο πανω απο εμας???Μηπως αμα παρεις ολα τα "μικρα" παιχνιδια παιρνεις πρωταθλημα???Αρα δεν κρινουν τα ντερμπι το πρωταθλημα.Με προηγουμενους προπονητες κατεβαιναμε σε κατι ιωνικους,πανιωνιους και μαζευαμε πραμα.Το Χ ηταν επιτυχια...Αλλα κερδιζαμε το γαυρο και εγιανε ο πονος...Οταν θα χει ο προπονητης σε δυο τρια ποστα παιχτες ιδανικους θα χτυπαει και αυτα τα ματς..Αλλα απο την αλλη θα μου πεις οτι η δευτερη θεση την παιρναμε χρονια...Μια φορα φτασαμε μετα απο χρονια και "δεν εγινε και τιποτα"...Εδω δευτεροι δε βγαιναμε στις καλες εποχες που οι ιδιοι παραδεχοντουσαν την ανωτεροτητα μας...Και κατι τελευταιο..Ολες οι ομαδες βρισκουν ρυθμο και σταθεροτητα οταν υπαρχει καλη συνεννοηση μεταξυ ολων των κομματιων της ομαδας..Απο τον προεδρο μεχρι τον τελευταιο φιλαθλο.Αμα ο καθενας εκανε οτι γουσταρε θα το λεγανε καφενειο οχι ομαδα...Εμεις αφου πιστεψαμε σε ζαγορακη-ζηση και τους υπολοιπους συμφωνα με το πλανο τους θα πορευτουμε...Αμα δε θελαμε να φερναμε τους επιχειρηματιες που μας φτασανε στο χειλος του γκρεμου και στη αρχη της διχονοιας...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

teratios
Kατ' αρχήν χαίρομαι γιατί διαβλέπω ότι πάει να γίνει ένας διάλογος χωρίς πρόθεση να καταλήξει σε διαγωνισμό εξυπνάδας και ελπίζω να είναι ειλικρινής και χωρίς δεύτερες σκέψεις...εγώ τουλάχιστον θα το προσπαθήσω.

Λάτρης των στατιστικών όπως αναφέρεις δεν είμαι...κάπου λένε την αλήθεια και κάπου όχι...boring κλισέ αλλά το πιστεύω....αν και στην περίπτωσή μας δεν μιλάμε για στατιστικά αλλά για προιστορία.
Τα οποία και ξεκίνησαν όταν κάποιος εδώ σ' αυτό το topic μας είπει ότι σε 50 χρόνια με το βάζελο είχαμε μόνο 4 νίκες,"ξεχνώντας" τις ισοπαλίες και "ξεχνώντας" ότι δεν μιλάμε μόνο για τα εκτός αλλά ΚΑΙ για τα εντός.
Τα στατιστικά βοηθάνε κάποιες φορές αλλά με την απαραίτητη προυπόθεση να παρατίθονται όλα και όχι ένα μέρος αυτών επειδή έτσι βολεύει.
Φαντάζομαι εκεί αναφερόσουν όταν έλεγες ότι κάποιος που στηρίζει τον Σάντος χαρακτηρίζεται τσάτσος.....
Το παραπάνω για μένα είναι εμπάθεια απέναντι στο Σύλλογο και με εκνευρίζει απίστευτα και ειδικά όταν γίνεται από συν-οπαδούς για να στηρίξουν μιά άποψη ή κάποιον περαστικό απ' τον ΠΑΟΚ όποιος κι αν είναι αυτός.

Οπως μου είναι απίστευτα εκνευριστική και η λογική "δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε" όπως έλεγε και ένα άρθρο στην κεντρική σελ. πριν από το ματς με το βάζελο, με αυτόν ακριβώς τον τίτλο.
Πριν ακόμα και από μεγάλωμα του μπάτζετ,από οργάνωση,από προπονητές και τεχ. διευθυντές,από ξεχρέωμα η ταπεινή μου άποψη είναι ότι εκεί πρέπει να δουλέψει ο ΠΑΟΚ γιατί εκεί υστερούμε αφάνταστα σε σχέση με τους από κάτω...εφησυχασμένος στον ΠΑΟΚ δεν πρέπει να είναι ΚΑΝΕΙΣ.

Για το άρθρο που χαρακτήριζε πελάτη τον Σάντος.....
1.Οταν είδα το άρθρο δεν κοίταξα καν ποιός το γράφει άσε που και να κοίταζα τον συγκεκριμένο δεν τον ξέρω οπότε μη μου λες για ενστερνισμό απόψεων "αλλοθρήσκων".
2.Εξάπτομαι και σχολιάζω όταν ο άλλος μπορεί να μ' ακούσει ή να με διαβάσει....στο συγκεκριμένο άρθρο να κάτσω να γράψω σχόλιο που να μην το διαβάσει καν ο αρθρογράφος sorry αλλά δεν θα το κάνω, ότι μαλακία και αν γράφει.
3.Στα 6 ματς που αναφέρεται(έχει και ένα ως προπονητής του βάζελου -που επίσης το έχασε- οπότε εκεί δεν πιστεύω να έφταιγε πάλι η διαιτησία) σε ένα ματς αδικηθήκαμε...με Κάκο...ο Παμπορίδης θα έπρεπε να δείξει κόκκινη σε Μπασινά αλλά sorry τέτοια γίνονται συνεχώς και παντού και χαρίστηκαν και σε μας...δεν τον θεωρώ υπεύθυνο για το Χ...ας μάθουμε κάποτε να μην ρίχνουμε το φταίξιμο σε άλλους παρά μόνο όταν πρέπει και να μη στεκόμαστε σε τέτοια όπως κάνουν οι παραδίπλα γιατί τότε χάνουμε το δίκιο μας for sure.Και αυτό άσχετα με το ποιός κάθεται στον πάγκο.
20' λεπτά πειστικής εμφάνισης και γκολ και μετά as usual...εμένα αυτό μου φταίει όποιος και αν είναι υπεύθυνος γι' αυτό.
Πόσο μάλλον όταν την ίδια ομάδα την ίδια περίοδο δεν την κερδίζεις με 9..τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα την κέρδιζες με 10??
4.Και όπως βλέπεις στο κείμενο μου που παραθέτεις και το έχω και τονισμένο κιόλας λέω"στα ντέρμπυ δεν πάει καλά και όχι μόνο με ΠΑΟΚ"...δεν μπορεί πάντα και με οποιαδήποτε ομάδα να φταίει η διαιτησία που δεν τα πάει καλά στα ντέρμπυ.
5.Και ακόμα κι αν δεχτώ ότι γίνανε διαιτητικές σφαγές επί Σάντος ίδιες με των προηγούμενων-άρα αυτό είναι σταθερό-γιατί εκείνοι τα καταφέρνανε καλύτερα?? Ευθεία σύγκριση 2 ας πούμε ομοειδών καταστάσεων που είναι όμως σε βάρος του...εδώ για μένα τα στατιστικά λένε αλήθεια...σταθερές(να δεχτώ) οι σφαγές,υπέρ του το μπάτζετ,κατά του Σάντος τα αποτελέσματα....

Και αφού σου αρέσει να ψάχνεις τα post μου για να αποδείξεις ότι είμαι εμπαθης μαζί του θα σου προσφέρω ακόμα δύο,σχετικά πρόσφατα γραμμένα, καλοκαιράκι.....
PABLO GARCIA έγραψε:Tα πράγματα είναι πολύ απλά.....
Ο Σάντος έχει κατορθώσει να δημιουργήσει μία ομάδα υπόδειγμα σταθερότητας η οποία στα ματς με θεωρητικά κατώτερους αντιπάλους παίρνει σχεδόν πάντα αυτό που θέλει.
Αυτό το είδαμε αρκετά πέρυσι και δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι θα το δούμε πολύ περισσότερο φέτος κάνοντας ρεκόρ συγκομιδής βαθμών στα ματς με ομάδες από την 5η-6η θέση και κάτω.
Ολα αυτά βέβαια σε συνθήκες πρωτοφανείς για προπονητή του ΠΑΟΚ-πρωτοφανής διοικητική σταθερότητα και στήριξη του κόσμου στην ομάδα και μεγάλο μπάτζετ με την έλευση καλών ποδοσφαιριστών στην Τούμπα για τα δεδομένα μας-που όμως σε τίποτα δεν μειώνουν την συμβολή του στην αναγέννηση της ομάδας γιατί παραδείγματα προπονητών που με όλα τα παραπάνω έκαναν μιά τρύπα στο νερό είναι πολλά και πρόσφατα....
Αυτό που δεν μπόρεσε ο Σάντος να κάνει ήταν να σταθεί ο ΠΑΟΚ σαν ίσος προς ίσο στα ντέρμπυ με τους 3 της Αθήνας αν και είδα ότι στα play-off o ΠΑΟΚ κατέβηκε με καλύτερη νοοτροπία και με θέληση για νίκη άσχετα αν λόγω συγκυριών-αποβολές,τύχη και μειωμένες λύσεις-τα αποτελέσματα ήταν πολύ άσχημα.
Αν ο Σάντος κατορθώσει να κάνει τον ΠΑΟΚ να δει στα μάτια τους 3 της Αθήνας και ομάδες Ευρωπαικές ανώτερες απ' αυτόν όπως φαντάζομαι θα είναι αυτή που θα παίξουμε στον επόμενο γύρο του UEFA-ασχέτως αποτελεσμάτων- τότε θα μεταβληθεί από έναν σημαντικό προπονητή στον σημαντικότερο προπονητή στην ιστορία του Συλλόγου.......
PABLO GARCIA έγραψε:ο Σάντος ποτέ στην Ελλάδα δεν είχε την ευκαιρία να διαχειριστεί ρόστερ πολλών εκ. και πάντα πάλευε με άνισους όρους βλ.Κρασσάς και Μπούρμπος απέναντι σε Καρεμπέ και Τζιοβάνι...η μέρα με τη νύχτα....
Και από αυτήν την άποψη είναι λίγο έως πολύ αδικημένος.....
Θεωρώ ότι ως προπονητής του αποτελέσματος και όχι του θεάματος, θέλει χρόνο για να σου δείξει πράγματα....πρώτα θέλει να είναι σίγουρος ότι η ομάδα του πατάει καλά στα πόδια της.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να τον δούμε σε μιά ομάδα πολλών εκ. και τότε θα μπορούσαμε να τον κρίνουμε πολύ καλύτερα.
Και ο Κετσπάγια δείχνει αρκετά συντηρητικός και μη σε ξεγελάνε οι περυσινές 3άρες...του έκατσαν πολύ καλά και τα 2 ματσάκια.
Αλλά πάντως σε κάθε περίπτωση θα προτιμούσα τον real-one από την απομίμηση....
Στα υπόλοιπα...το γάβρος-γριά το είδα και με τους 2 τρόπους που λες...γίνεται και αυτό...όχι μόνο με τον έναν ή με τον άλλον αλλά και με τους 2...και έχεις δίκιο στον δεύτερο που στάθηκες...εγώ στέκομαι περισσότερο όμως στον πρώτο τρόπο γιατί εκεί θέλω να φτάσω...και δεν θέλω να κοιτάω τα χαμηλά αλλά τα ψηλά....να παίρνω αποτελέσματα απ' τις μεγάλες ομάδες και ας χάσω και κανα βαθμό απ' τις μικρές...αυτό θα με κάνει μεγάλη ομάδα και όχι να κερδίζω τη Λειβαδιά...ο γάβρος έφερε Χ με τα Γιάννενα αλλά ψιλορεζίλεψε το βάζελο...τι βαραίνει περισσότερο στη ζυγαριά?? τι τον ανέβασε περισσότερο?? τι του έδωσε τεράστιο ψυχολογικό αβαντάζ?? τι κάνει τα μικρά να γίνονται γάβροι?? το δεύτερο φίλε μου...το δεύτερο.
Το πρώτο σε κάνει απλώς σταθερό, το δεύτερο σε κάνει μεγάλη ομάδα.
Ασε που με γκολ στο 90' όπως με Ξάνθη και γριά η πιθανότητα να πάθεις στο μέλλον ότι έπαθε και ο γάβρος δεν είναι και πολύ λίγες ...και τότε δεν θα μπορείς να υπερηφανεύεσαι(σαν ομάδα εννοώ) ούτε καν γι' αυτό.
Και όταν η σταθερότητα αρχίζει να έχει χαρακτηριστικά εμμονής και δείχνει να υπερισχύει κατά κράτος της διάθεσης για υπέρβαση αρχίζει η παγίωση σ' αυτήν τη θέση ΚΑΙ ΜΟΝΟ που είναι και non acceptable για αρκετούς από μας.
Κάποιος που ασχολείται με managment θα μπορούσε να γράψει ολόκληρο κατεβατό για αυτό...

Οσο για τις ερωτήσεις σου....
1.Συνολικά επιτυχημένη αλλά ορατά τα σημάδια σε μένα ότι το αγωνιστικό μοντέλο του Σάντος έχει ταβάνι.
Και για να εξηγήσω τι εννοώ θα δώσω ένα παράδειγμα αναφερόμενος σε ένα ματς που μνημονεύεται αρκετά εδώ μέσα το 0-4 της ΑΕΚ επί Μπάγεβιτς στην Τούμπα.
Σε εκείνο λοιπόν το κωλομάτς το πρώτο τέταρτο-εκοσάλεπτο η ΑΕΚ σχεδόν δεν πέρασε σέντρα και χάνουμε 3-4 μεγάλες ευκαιρίες με τον Χιώτη σε μεγάλη μέρα...διάχυτη σε όλο το γήπεδο η εντύπωση ότι θα τους πατήσουμε, ότι τους "έχουμε"...στραβώνει το ματς με πέναλτυ και αποβολή(Κουλακιώτης αν θυμάμαι) πέφτει η ψυχολογία και 0-4
Ο κόσμος όμως φωνάζει γιατι κάτι βλέπει ...ότι εκείνη η ομάδα από λεπτομέρειες έπαθε αυτό που έπαθε(σαρδέλες στην άμυνα) και ότι αυτές οι λεπτομέρειες είναι εύκολο να διορθωθούν με λιγοστές κινήσεις...1-2 καλούς αμυντικούς.
Το δοκάρι και μέσα=θεός ενώ το δοκάρι και έξω=μ@λ@κ@ς δεν ισχύει πάντα και για μένα σχεδόν ποτέ.
Η νοοτροπία νικητή και η επιθετική λειτουργία δεν είναι λεπτομέρεια για μένα σε αντίθεση με την ικανότητα του να αμύνεσαι σωστά...το ένα είναι μέταλλο και ικανότητα, το άλλο είναι απλώς τακτική.
Και σήμερα δεν πιστεύω ότι είμαστε μόνο λεπτομέρειες από το επιθυμητό.
Πειστικές εμφανίσεις θέλω και ας μην έχω αποτέλεσμα για κάποιο διάστημα...θα έρθει και αυτό είναι σίγουρο.
2.Αρκετά μεγάλο.
3.Παρόλο που απάντησα ναι λόγω του αλλά θα πω ότι βλάπτουν τα πολλά μπράβο σε όλους και οι αποθεώσεις γιατί φέρνουν εφησυχασμό...ειδικά όταν απευθύνονται και σε ξένους που δεν καταλαβαίνουν ποιές είναι και οι απαιτήσεις μας από αυτούς. Ισως κάποιοι να νόμισαν ότι αν επαναληφθεί το περυσινό θα τους είμαστε και ευγνώμονες...και δεν αποκλείω να περιλαμβάνονται και Ελληνες.
4.Απόλυτος δεν είμαι και δεν ήμουν ποτέ αλλά σε πολύ μεγάλο ποσοστό θεωρώ πως θα τα πήγαιναν τουλάχιστον το ίδιο....και αναφέρομαι στους γνωστούς δύο για να μην μιλάμε και αόριστα.
Αν και ποτέ δεν ήμουν Αγγελόσκυλο όπως και κανενός είδους -όσκυλο θα μιλήσω γι' αυτόν-γιατί ο άλλος δεν έχει την παραμικρή πιθανότητα για come back- με την απαραίτητη επισήμανση ότι προπονητές υπάρχουν πολλοί και άλλοι εκτός του Αγγελου και του Σάντος...δεν τελειώνει η ζωή σε αυτούς τους δύο.
Ο Αγγελος σαν προπονητής-για μένα πάντα-είναι κανα 2 κλάσεις ανώτερος του τωρινού....σαν coach,σαν μεταδότης νοοτροπίας,σαν προπονητής που μπορεί να παίρνει το 100% απ' τους παίκτες του και αυτό όσο και αν δεν μας αρέσει φαίνεται ακόμα και στην Κύπρο.
Οπως έχει και στραβά..όλοι τα ξέρουμε, όλοι τα ζήσαμε...και εκτός από στραβά προσπάθησε να επεκταθεί και σε άλλους τομείς πέρα απ' το καθαρά προπονητικό την τελευταία φορά που ήταν σε μας με καταστροφικά αποτελέσματα...όπως κάνει και ο Μπάγεβιτς τώρα στην ΑΕΚ με τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα.
Ισως τότε δεν είχε άλλη επιλογή,ίσως κάπου το παρατράβηξε αλλά με Γούμενο ίσως δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς, ίσως μπλέχτηκε στην παλιοκατάσταση.
Αν ήμουν σίγουρος ότι όλα αυτά δεν θα τα (ξανα)κουβαλήσει στον ΠΑΟΚ, θα τον ήθελα γιατί μου έλειψε αυτό που μου έδινε τότε.
Πιστεύω ότι ακόμα και με τα ίδια αποτελέσματα βαθμολογικά με τον Σάντος, θα μου έδινε την ελπίδα ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει ορατό τουλάχιστον ταβάνι και μπορεί να κάνει υπερβάση και όχι διαχείριση και κλεφτοπόλεμο.
Για όσους ξεχνάνε υποδειγματική σταθερότητα είχαμε το 2003 και ρεκόρ νικών εκτός έδρας με τους μικρομεσαίους παράλληλα με νίκες και πειστικότατες-σε σχέση με το ρόστερ-εμφανίσεις κόντρα στο ΠΟΚ...
Και αποκλεισμούς από Θρασύβουλο είχε και ο Σάντος όπως και ο Αγγελος...αυτό δεν κάνει ΚΑΝΕΝΑ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ....Συνολικά τους βλέπω και όχι μεμονωμένα.

Δυό λόγια ακόμα...
Ο Βρύζας αποφασίζει...
Εγώ λέω απλώς την άποψη μου, όπως κάποιοι έχουν αντίθετες απόψεις και καλά κάνουν γιατί έτσι γίνεται κουβέντα μεταξύ συν-οπαδών και εκφράζονται προβληματισμοί, αγωνίες κ.λ.π.
Αποψη είναι και ούτε καν "καλοπροαίρετη κριτική" όπως κάποιοι ειρωνικά τη χαρακτηρίζουν...τέτοια θα ήταν αν είχα τον Βρύζα απέναντι μου και του τα έχωνα...δεν τον έχω, ούτε και θα θελα να τον έχω για να είναι ανεπηρέαστος κατά το δυνατόν στις αποφάσεις του γιατί αυτός έχει το βάρος των αποφάσεων και αυτός θα ακούσει τα μπράβο και το γιούχα και όχι εγώ....
Λέω να το κάνω και υπογραφή μπας και κάποιοι το καταλάβουν καλύτερα.
Και κάτι ακόμα...ακόμα και μιά μπαλαδόφατσα μπορεί και έχει το δικαίωμα στο λάθος...αν κάποιος άσχετος σε σύγκριση με αυτόν το καταλάβει πρώτος, δεν σημαίνει ότι άλλαξαν οι ρόλοι.
Τα παραδείγματα άπειρα...κάποιος Ντέμης π.χ.-μπαλαδόφατσα και αυτός- έκανε 5 χρόνια συμβόλαιο σε ένα προπονητή το οποίο μετα από κάποιο διάστημα αποδείχτηκε λάθος και μάλιστα μεγάλο....ας το θυμόμαστε.
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από teratios »

Συμφωνούμε σε αρκετά και διαφωνούμε σε περισσότερα.

Συμφωνώ πως είναι απίστευτα εκνευριστική η λογική "δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε" όπως έλεγε και ένα άρθρο στην κεντρική σελ. πριν από το ματς με το βάζελο, με αυτόν ακριβώς τον τίτλο. Το είπα και στον αγώνα με την ΑΕΚ ο ΠΑΟΚ αν θέλει να πάρει πρωτάθλημα πρέπει να παίζει ντέρμπι με το ΠΟΚ. Και τα ντέρμπι ξεκινάνε με ποσοστά που να απέχουν ελάχιστα από 33-33-33, η λογική "δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε" είναι λογική ενάντια σε ομάδα ανώτερη απ' την δική σου, λογική που εκ των προτέρων αναγνωρίζει πως τα ποσοστά δεν είναι ισοσκελισμένα.

Να εξηγηθώ, συμφωνώ τώρα, τώρα, Δεκέμβριο του 2009. Ήμουν κάθετα αντίθετος πέρσι ή πρόπερσι γιατί είμαι υπέρ της λογικής να απλώνεις τα ποδάρια σου μέχρι εκεί που φτάνει το πάπλωμα. Αλλά όταν έχουμε βαλθεί όλοι, ένας ολόκληρος λαός μαζί με διοίκηση, τεχνικό επιτελείο και παίχτες να ράβουμε να μεγαλώσουμε το πάπλωμα, δεν είναι κακό να το απλώσεις λίγο παραπάνω το γαμημένο το ποδαράκι να δεις μέχρι που σε παίρνει. Και ειδικά με την ΑΕΚ πίστευα και πιστεύω πως μας έπαιρνε να παίξουμε ντέρμπι και δεν το κάναμε. Κατεβήκαμε σαν αουτσάιντερ και το πληρώσαμε.

Σε αυτό συμφωνώ πως πρέπει να γίνουν βήματα. Αλλά διαφωνώ πως αυτά τα βήματα είναι να διωχθεί ο Σάντος, διαφωνώ πως αυτός είναι ο κύριος υπεύθυνος για το ότι ο ΠΑΟΚ δεν παίζει ντέρμπι με το ΠΟΚ. Οι κύριοι υπεύθυνοι είμαστε όλοι μας. Από τους φιλάθλους που αν τους πεις πως πάμε για διπλό μες την αθήνα θα σου πούνε "χαμηλά την μπάλα αδερφέ" μέχρι την διοίκηση που δεν απαιτεί τίποτα από τους αγώνες με τις ομάδες του ΠΟΚ (και ειδικά μέσα στην αθήνα). Λογικό δεν είναι να περνάει ηττοπάθεια στην ομάδα όταν όλοι αντιμετωπίζουν αυτούς τους αγώνες σαν νομοτελειακά καταδικασμένους να χαθούν; Δηλαδή εμείς κατεβήκαμε μουτζαχεντίν μέσα στην αθήνα και ο Σάντος μας ξενέρωσε γιατί φοβήθηκε παραπάνω από ότι πρέπει; Αντίθετα, όταν από την Θεσσαλονίκη είχε δημιουργηθεί κλίμα ντέρμπι (όρα τον περσινό επαναληπτικό με τον γάβρο) είδαμε έναν ΠΑΟΚ να μασάει σίδερα, να θέλει πολλαπλή σφαγή με αποβολές και γκολ οφσάιντ για να αποκλειστεί στο 120.

Προπονητικά μάλιστα είδαμε έναν ΠΑΟΚ να κατεβαίνει στα μέχρι τώρα φετινά παιχνίδια πολύ καλύτερα από ότι πέρσι. Τόσο με την ΑΕΚ που, αντίθετα με πέρσι, έστω για 1 ημίχρονο είμασταν τα αφεντικά του αγώνα, όσο και με τον γάβρο που είμασταν καλύτεροι σε όλο τον αγώνα και η ήττα είναι μαγική εικόνα σε σχέση με την πορεία του παιχνιδιού. Και προφανώς δεν χωράει καμία σύγκριση μεταξύ της ήττας από τον βάζελο πέρσι και φέτος. Συνολικά, και στα 3 παιχνίδια φαίνεται να υπάρχει φέτος μια σημαντική αγωνιστική βελτίωση. Αυτό που λείπει είναι η ψυχολογία να διαχειριστείς τον αγώνα (ειδικά όταν στραβώνει) αλλά επαναλαμβάνω, με τι αρχίδια να μπεις να τα δώσεις όλα όταν ξέρεις πως στην τελική δεν έγινε και τίποτα, πως στην Θεσσαλονίκη περιμένουν από σένα "να παλέψεις για το Χ" και πως όταν θα γυρίσεις ηττημένος θα είναι απλά another day at work?

Όσο για την σχέση του Σάντος με τα ντέρμπι δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως φαίνεται να υπάρχει μια ανεξήγητη κατάρα που ελπίζουμε να λήξει σύντομα, δη μέσα στο Καραισκάκη ( :nairepaok: ). Αλλά δεν είναι τόσο αδικαιολόγητη όσο εμφανίζεις, ο Σάντος έχει πολύ περισσότερα ελαφρυντικά από όσα του αναγνωρίζονται. Πρώτα απ΄ όλα για προφανής λόγους είναι άδικο να του φορτώνονται τα παιχνίδια της σεζόν 2007-08. Επομένως το σερί του αφορά στην πραγματικότητα την περσινή χρονιά και τους 3 φετινούς αγώνες.

Δεύτερον, δεν ισχύει πως οι σφαγές που γίνοταν στο προσεχές παρελθόν επαναλαμβάνονται και σήμερα. Μην ξεχνάμε πως σε 1.5 χρόνο έχουμε παίξει 7 ντέρμπι με παίχτη λιγότερο. Δεν θυμάμαι να γινόταν αυτό τις δεκαετίες 90 και 2000 (για τα παλιότερα ρώτα τον Praktorino και τον Gordon). Όπως επίσης δεν θυμάμαι αυτή την εικοσαετία να υπήρξε άλλη χρονιά που την ίδια χρονιά σφαχτήκαμε καταφανώς σε αγώνες και με τις 3 ομάδες του ΠΟΚ. Όχι μόνο με την μία, και μες τις 3 και μάλιστα με κάποιες παραπάνω από μια φορές. Τρίτον αυτό το επιχείρημα για υποτίμηση του ΠΑΟΚ στα προηγούμενα χρόνια δεν είναι τόσο άστοχο. Γιατί, η τωρινή αναγέννηση του ΠΑΟΚ λογικό ήταν να αφυπνίσει την προσοχή των ομάδων του ΠΟΚ, ακόμα και μέσω του γοήτρου που πλέον έχει ξαναρχίσει να προσφέρει μια νίκη επί του ΠΑΟΚ (μην ξεχνάς πως οι αεκτζήδικες εφημερίδες κυκλοφόρησαν πανηγυρικά για την νίκη επί του ΠΑΟΚ. Δεν θα το κάναν αυτό π.χ. το 1999). Και βεβαίως, δεν έχει λείψει και η γκαντεμιά.

Όλα αυτά μαζί σε μια νέα οδοντόκρεμα πιστεύω εξηγούν εν πολλοίς τους λόγους του αρνητικού σερί του Σάντος. Ελάχιστοι είναι οι αγώνες που χάθηκαν από τακτικά λάθη, που θα μπορούσαν να φορτωθούν αποκλειστικά σε λάθη δικά του. Προσωπικά πιστεύω πως από όοοολα αυτά τα παιχνίδια που έχασε ο ΠΑΟΚ απ' το ΠΟΚ 100% ευθύνη έχει ο Σάντος μόνο στον αγώνα των πλέι-οφ με την ΑΕΚ μέσα στην Τούμπα που ο Μπάγεβιτς τον κέρδισε με την μαγκιά του. Και όπως και να χει, δεν πιστεύω πως θα βελτίωνε τίποτα η αντικατάσταση του Σάντος, αντίθετα θα κατέστραφε το ήδη αρκετά χτισμένο οικοδόμημα που θα έπρεπε να ξεκινήσει ξανά από το μηδέν.


Γιατί ο ΠΑΟΚ έχει έναν δρόμο για να ξαναποκτήσει την αίγλη του παρελθόντος, να ξαναγίνει πειστική εναλλακτική πρόταση σε αυτές του ΠΟΚ. Και αν την δεκαετία του 70 αυτό έγινε μέσω ενός ρομαντικού υγιούς ερασιτεχνισμού τώρα πρέπει να γίνει από ίδιο και αντίθετο δρόμο, από έναν ρομαντικό υγιή επαγγελματισμό. Που θα πει, παιχνίδι μόνο με τους κανόνες προκλητικά αδιαφορώντας για το παρασκήνιο, ευρωπαικός τρόπος οργάνωσης του ποδοσφαιρικού τμήματος, οικονομική εξυγίανση. Να γίνει ο ΠΑΟΚ η αντιπρόταση στην σαπίλα του ελληνικού αθλητισμού, να ξαναγίνει το περήφανο σύμβολο ότι υγιούς ασφυκτιά στον αιώνιο κι απέραντο ελληνικό βόθρο.

Στο δεύτερο μέρος αυτού του εγχειρήματος ο Σάντος έχει προσφέρει πολλά και έχει ακόμα περισσότερα, αφού προέρχεται από μια χώρα που είναι αιώνες μπροστά σε θέματα ποδοσφαιρικής οργάνωσης, και ο ίδιος έχει τύχει να φάει αυτή την οργάνωση με το κουτάλι. Γιατί σε αυτό το ευρωπαικό μοντέλο που θέλουμε για τον ΠΑΟΚ ο προπονητής δεν είναι αυτός που παίρνει το χαρτάκι από τον πρόεδρο και συμπληρώνει "πάμε γερά παιδιά" όπως συμβαίνει στον δύσμοιρο συμπολίτη, ο προπονητής είναι (μαζί με τον τεχνικό διευθυντή) το αφεντικό του ποδοσφαιρικού τμήματος που έχει λόγο για το τι συμβαίνει από τα τμήματα υποδομής 10ετών πιτσιρικάδων μέχρι τις μεταγραφές της πρώτης ομάδας.

Ο Σάντος με την βοήθεια πλέον του Κονσεισάο προσπαθούν να δημιουργήσουν στον ΠΑΟΚ μια ομάδα βασισμένη σε ευρωπαικά πρότυπα, την πρώτη και τελευταία στην Ελλάδα. Μαζί με τα ΠΑΟΚτσάκια που έχουν μαζευτεί στην διοίκηση που ασχολούνται με τα οικονομικής και οργανωτικής φύσεως και βεβαίως και τον κόσμο που στηρίζει την όλη προσπάθεια βαδίζουν στον μόνο δρόμο που μπορεί να φτάσει τον ΠΑΟΚ στο σημείο που αξίζει να βρίσκεται. Και βεβαίως, από τους διαθέσιμους προπονητές, ο Σάντος είναι ο μόνος που έχει αυτές τις δυνατότητες, οποιοσδήποτε άλλος της ελληνικής αγοράς θα ήταν ένα μεγάλο πισωγύρισμα, όχι τόσο γιατί δεν θα μπορούσε να κοουτσάρει τόσο καλά όσο ο Σάντος (αν και και σ' αυτό πιστεύω πως είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα) αλλά γιατί δεν θα έκανε απολύτως τίποτα πέρα από αυτό. Και όπως είπαμε, ο σύγχρονος προπονητής δεν φτάνει να αρκείται μόνο σε ένα κοουτσάρισμα μια φορά την βδομάδα και καθημερινή δουλειά 9 με 5, σαν δημόσιος υπάλληλος που βαράει κάρτα.

Και για να τελειώνω για να πάμε και για ύπνο (για ότι έμεινε αναπάντητο θα επανέρθω αύριο), πιστεύω πως ο Σάντος ως κάθε μηχανικός που σέβεται τον εαυτό του έχει καταγουστάρει με την ιδέα να συμμετέχει στο χτίσιμο από το μηδέν ενός συλλόγου με τόσο μεγάλες προοπτικές, για αυτό και έχει πέσει εδώ και 2+ χρόνια με τα μούτρα στην δουλειά και έχει προσφέρει πάρα πολλά στην ομάδα, για αυτό και δεν θέλει να την κάνει με τίποτα και εκτός απροόπτου θα μείνει να προσφέρει κι άλλα τόσα κι άλλα τόσα κι άλλα τόσα, ενώ μετατρέπεται σιγά σιγά σε άρρωστο ΠΑΟΚτσάκι και μάλιστα του χειρότερου είδους, άρρωστος ΠΑΟΚτσης μηχανικός 8-) (έτσι δεν είναι συνάδελφε Φερνάντο;)...
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Νομίζω πως ο teratios δεν θα μπορούσε να τα κάνει πιο λιάνα τα πράγματα....

Πάνω κάτω συμφωνώ με το όλο σκεπτικό γιατί εξηγεί το ρολο του Santos (και όχι οποιουδήποτε προπονητή σε οποιαδήποτε ομάδα , γιατί ως γνωστόν από σύλλογο σε σύλλογο ο εκάστοτε προπονητής έχει και διαφορετικές αρμοδιότητες) σε όλη του τη διάσταση.

Πραγματικά , ο προπονητής του Λεβαδειακού η της Καβαλας η του ΠΑΣ Γιάννενα , απλά προπονούνε την ομάδα.Ο Santos εκτος από coach είναι και manager της ομάδας.Για τους μη Αγγλομαθείς , δεν προπονεί την ομάδα απλά , αλλα συμμετέχει σχεδόν σε ο,τι έχει σχέση με το αγωνιστικό τμήμα.

Αυτή η σκέψη ήταν βασικά που με έκανε να αλλάξω γνώμη φιλε Maximus και φιλε Orwell.Νομίζω πως όχι απλά πρέπει να μείνει , αλλα τον έχουμε και ανάγκη , για το γενικότερο συμμάζεμα της ομάδος.Άσε που μαζί με Sergio είμαι σίγουρος πως θα βγάλουν πολλούς λαγούς απ το καπέλο.

Από την άλλη , αυτή η νοοτροπία πρέπει να εκλείψει από την ομάδα.Κι αφού αυτή η ομάδα ανθρώπων , μπόρεσε να πάρει τον ΠΑΟΚ μισοπεθαμένο , να τον ξυπνήσει από το κόμμα , να του μάθει να ξαναπερπατάει και να του μάθει να αγωνίζεται και πάλι , τότε έχω πολλές ελπίδες πως θα μπορέσει να ξεπεράσει κι αυτό το εμπόδιο.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από novito »

Καλά ρε δε κουραστήκατε?? Τι νοημα έχει η κουβέντα??? Που θέλετε να καταλήξετε και τι θα κερδίσει ο ΠΑΟΚ απ όλη αυτή τη κουβέντα??
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Mπα?Δεν το καταλαβα!!!

Κι εσενα τι σε εχουμε και σε πληρωνουμε? :mrgreen: Αχαριστε.Αντι να μας εισαι ευγνωμον που σου δινουμε δουλιτσα (μιας κι αν δεν ειχες να καθαριζεις υβριστικα ποστ θα ειχες παρει ποδι...τριζει η καρεκλα σου οφ-τοπικιστη!!! :mrgreen: ) , μας τη λες κι απο πανω?
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από kos »

gash04 έγραψε:
kos έγραψε: το προβλημα ειναι οτι ο ιδιος ο σαντος εχει λαθος προσεγγιση σε αυτα τα ματς.

δεν εχει ψυχολογια. θεωρει οτι εχει χειροτερη ομαδα και οτι η ηττα ειναι φυσιολογικη. η νικη για τον σαντος θα ειναι εκπληξη ακομη και μεσα στην τουμπα. εξαιρεση το ματς με την αεκ που το πιστεψε γιατι η αεκ ειναι πραγματικα αθλια.
Επέτρεψε μου να τα βλέπω τα πράγματα ακριβώς αντίθετα απο ότι τα βλέπεις φίλε kos.

Δηλαδή δεν υπάρχει θέμα ψυχολογίας για τα ντέρμπι καθότι επαγγελματίας ότι δεν θεωρεί ότι έχει χειρότερη ομάδα αλλιώς δεν θα καθόταν να δουλέψει σε εμάς και φυσικά δεν ψάχνει για το Χ στην Τούμπα με εξαίρεση το παιχνίδι με την ΑΕΚ που έχασε δίκαια.
Στο ματς με τον γάβρο έχασε με ένα 40-60 διαιτησία και με βάζελο με ένα 20-80.
Αν τα ξέχασες να στο θυμίσω το πως.

Είναι η κλασσική τακτική του νεοΈλληνα που ισοπεδώνει ότι ποιο άξιο και αγνό έρχεται στην χώρα και φροντίζει να το σπιλώσει και να το ποδοπατήσει σε φήμη σε όλα.
Ο λόγος ότι τα γνωρίζουμε όλα εμείς οι Έλληνες καλύτερα απο όλους τους υπόλοιπους.
μαλλον κανεις πλακα.
ισοπεδωσα, σπιλωσα και ποδοπατησα τον σαντος????

1) η διατησια δεν εχει σχεση με την εικονα της ομαδας. με το αποτελσμα ισως. με το πως αντιμετωπιζει η ομαδα τα μας αυτα οχι.
2) το οτι θεωρει οτι εχει χειροτερη ομαδα δεν σημανει οτι δεν πρεπει να δουλεψει σε εμας. το αντιθετο. δουλευει για να κανει καλυτερη ομαδα.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από teod1980 »

kos φαντάζομαι ο γκας δεν αναφερότανε σε σένα στην τελευταία φράση....γενικά μιλούσε
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Kos έχω κάνει παράθεση εσένα αλλά δεν αναφέρομαι σε σένα.
Ουσιαστικά θέλω να τονίσω κάτι που σαν φήμη έχει κυκλοφορήσει και διαχέεται αποκλειστικά στην Θεσσαλονίκη απο στόμα σε στόμα και γυρνάει στα αυτιά μου στην Αθήνα.
Ποιο είναι αυτό?
Ο Σάντος είναι λούζερ ηττοπαθής και δεν μπορεί παραπάνω στα ντέρμπι.
Οκ εξηγούμαι λοιπόν γιατί εννοώ ότι ξεχνάμε πάρα πολύ εύκολα.
Τόσο εύκολα που πλεον αρχίζω να πιστεύω ότι μας ραντίζουν δεν βρίσκω άλλη εξήγηση.



Πάμε βήμα βήμα να κάνουμε μια ανάλυση λοιπόν και μετά θέλω τα συμπεράσματα σου τόσο τα δικά σου όσο και άλλων.


Παιχνίδι με ΟΣΦΠ

Εικόνα

Όπως παρατηρείς πρόσεξε το καλά ο παίχτης κάνει ένα βηματάκι παραπάνω και οοοοοπ πάρτον κάτω.
Το πόδι του παίχτη μας είναι αλλού και ο παίχτης του γάβρου μετά απο 1 δευτερόλεπτο οοοοοοπ παααααααααάει.
Αν δεν το βλέπεις καλά όχι εσύ αλλά και οι υπόλοιποι συν-ΠΑΟΚτσήδες υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
Ξαναδές την φάση καλά είναι εικόνα κινούμενη και είναι αποδεικτικό στοιχείο.
Αλλού το πόδι του παίχτη του ΠΑΟΚ που λέει και ο Βαρούχας και μετά απο λίγο τσουπ στο χόρτο ο παίχτης του Ολυμπιακού.
Άλλη μια φορά δες την και πάμε παρακάτω.


Φάση σαν και αυτή έγιναν πολλές τόσες που ήταν αρκετές να αρχίσεις να φοβάσαι να μην φας κανά ξεκάρφωτο γκολ όπως και έγινε με την παραπάνω φάση τραγικά στο τέλος.
Το 2007 με τις σαρδέλες στο 3-1 επίσης έγιναν τα ίδια ακριβώς πράγματα και σου στέρησαν νίκη μέσα στο Καραισκάκη.
Δεν θα συζητήσω το τι έγινε επίσης στο κύπελλο αναφέρθηκε παραπάνω.
Ας σταθούμε σε αυτό το παιχνίδι και σε αυτή την φάση που εντελώς τυχαία το βαφτίζουν εδώ χάμου ''ανθρώπινο λάθος''
Αυτό το ανθρώπινο λάθος φίλε μου είναι για σένα 0 βαθμοί αντί για 1 πόντος και για τον Ολυμπιακό 3 βαθμοί μόνο αντί για 1.
Βγάλε την διαφορά τώρα απο το φετινό πρωτάθλημα και θα δεις πως πάει έτσι

ΟΣΦΠ 28
ΠΑΟ 27
ΠΑΟΚ 22


Είναι μια φάση καθοριστική που αλλοιώνει το αποτέλεσμα σε ένα παιχνίδι που όπως είχα πει νωρίτερα έπαιξε 40-60% την ομάδα μας.


Και αν εδώ το δείχνει καθαρά μια φάση κάπου είχα ποστάρει και για το παιχνίδι με τον Παναθηναικό απο ένα άρθρο του PAOKWORLD που κατέγραψε καρέ καρέ την σφαγή με τον βάζελο.
Το ξαναβάζω και εδώ για να δούμε πως διαμορφώνονται ορισμένα πράγματα.

παιχνίδι με ΠΑΟ

01.50 η φάση σημειώνεται για λόγους ιστορικούς γιατί είναι η πρώτη βουτιά του καραγκούνη στο ματς. Ο σορλεν φαίνεται να του πατάει στιγμιαία το πόδι, οπότε μάλλον είναι όντως φαουλ, αλλά ο καραγκούνης εντυπωσιακός όπως πάντα, γονατίζει στο πάτημα και απο θέση γονατιστού χαφ, βουτάει τραντάζοντας το πολυτάλαντο κορμί του. Μοναδική στιγμή.. Λίγοι μπορούν να βουτήξουν γονατιστοί. Το φαουλ δόθηκε κανονικά απο τον σπάθα.

07.20 φαουλ απο τον σορλεν στον σπυροπουλο. Τίποτα..

17.04 φαουλ κουτσιανικουλη στον σπυροπουλο. Απλή διεκδίκηση, τίποτα επιλήψιμο που λεει και ο μπαρούφας και άουτ για τον ΠΑΟΚ.

18.29 γίνετε σέντρα για τον ΠΑΟΚ ο γκαμπριελ πάει να καλύψει την μπάλα για να βγει αουτ υπερ του βαζελου, ο βειρινια μπαίνει μπροστά του με ταχύτητα φωτός, του την παίρνει αλλα ο γκαμπριελ προφανώς ταράχθηκε και πέφτει… ο σπαθας δίνει φαουλ… Τίποτα...

20.34 επέλαση βειρινια, κάνει γιογιο τον γκαμπριελ ο οποίος τον τραβάει παρατεταμένα 2-3 φορές απο φανέλα και ώμο. Ο σπάθας δεν βλέπει τιποτα παρά μόνο την μπάλα που βγαίνει άουτ, η οποία θέλει pause στο βίντεο για να καταλάβεις αν όντως βγήκε... Παρόμοια φάση στο 12.19 με σαβινι και σαλπιγιδι που ο σαβινι κράτησε 1 φορα μόνο τον κοντό, αλλα η διαφορα είναι ότι ο κοντός γλίστρησε και έπεσε, οπότε και το φαουλ δόθηκε κανονικά.

27.35 φαουλ του νινη στον βειρινια όπου τον τραβάει απο φανέλα. Τιποτα ο σπαθας..

35.23 ο σορλεν βγαίνει στην πλάτη του νινη και κλέβει την μπαλα, αλλά ο νινης ο οποίος έχει χάσει το κοντρόλ μόνος του, κάνει μια θαυμάσια πιρουέτα και πέφτει δείχνοντας οτι χτυπηθηκε στο στομάχι ή στο μπρατσο (!!). Ο φωτακης ειχε πάρει την μπάλα ήδη και έβγαινε αντεπίθεση 3 με 3 αλλά ο σπαθας δίνει φαουλ στον νινη που σφαδάζει στο έδαφος. Ο ιβιτς δέχεται την 1η κίτρινη γιατί είπε στον διαιτητή το προφανές...

39.00 Ισοφάριση για τον ΠΑΟΚ… Τώρα ξεκινάει το μεγάλο show…

43.58 ο γκαρσια καταδιώκει τον καραγκουνη τον ακουμπάει στην πλάτη με το χέρι και ο καραγκουνης δεχόμενος τα 3.500 volt από το χέρι του super ηρωα, εξαπολύει μια βουτιά γεμάτος τρόμο και κοιτάζει σοκαρισμένος... Κίτρινη στον γκαρσια. Στην εκτέλεση του φαουλ ο σπαθας στήνει το τοίχος κοντά στην σπύρου λούη, αλλά ο καραγκουνης καταφέρνει να την στείλει εκεί...δλδ πάνω στο τοίχος.

44.32 αμέσως μετά την τζούφια εκτέλεση του καραγκούνη η μπάλα με τα πολλά θα φτάσει στον σπυροπουλο ο οποίος θα γεμίσει απο το κέντρο μια καμινάδα, και εκεί ο σισε όπου δεν θα την έφτανε ποτέ, πέφτει σε διεκδίκηση με τον κοντρερας και έτσι έχουμε άλλη μια ευκαιρία για την ζελα έξω απο την περιοχή.. παπάρια φαουλ.

45+ έχουμε μια μοναδικής αξίας φάση οπού βλέπουμε τον νινη να συγκρούετε με τον σπαθα και να πέφτει φωνάζοντας για φαουλ. Εντάξει, ναι, αυτό δεν το έδωσε.

49.22 ο καραγκουνης πιέζεται απο τον γκαρσια, έρχεται σε βοηθεια ο βειρινια να κλείσει την πάσα και ο καραγκουνης εξαπολύει μια βουτιά για να γλυτώσει.. Όντως, δίνετε φαουλ στον γκαρσια. Τίποτα εννοείτε..

49.50 σιλβα και φωτακης πέφτουν μαζί με τακλιν για την μπάλα, ο σπαθας δίνει φαουλ στον φωτακη. Το replay είναι μισό αλλα απο όσο φαίνεται δεν υπάρχει τπτ και παλι..

51.10 έχουμε εκτέλεση φαουλ έξω απο την περιοχή απο φαουλ που έκανε ο κοντρερας (κίτρινη κάρτα), αλλά το αξιοπερίεργο παλι είναι το τοίχος που αυτή την φορά στήνεται κάπου κοντά στην λεωφόρο Βεϊκου.. Ο "αντικειμενικός" σπίκερ που μόνο για mute εκανε, παραδέχεται οτι "αλλού το τοίχος, αλλού ο κύκλος (εννοώντας το εφε απο την κάμερα που δειχνει που να στηθεί το τοίχος) όπως θα έχετε παρατηρήσει απο το 1ο ημίχρονο".. Το φαουλ εκτελείτε απο τον καραγκουνη επάνω στο τοίχος και συγκεκριμένα στον σορλεν ο οποίος βγαίνει απο το τοιχος κατα την εκτέλεση και την βρίσκει με τον κωλο. Ο σπαθας δείχνει κίτρινη στον σορλεν και δίνει επανάληψη. Αυτη την φορά το τοιχος στήνετε κάπου κοντά στην στάση του ΗΣΑΠ αμαρουσίου οπότε το εφε με τον κύκλο δεν το βάζει καν ο σκηνοθέτης γιατί δεν έχει νόημα πλέον. Η μπάλα πάλι στο τοίχος, εεε 3η ευκαιρία δεν έχει...αρκετά γελάσαμε.

54.11 η φάση σημειώνεται διότι έχουμε ρεσιτάλ υποκριτικής απο τον καραγκούνη που βουτάει γιατί μπερδεύει τα πόδια του στα πόδια του φωτακη. Οχι, δεν δίνεται φαουλ προς έκπληξη όλων. Σωστά ο σπάθας αφήνει το παιχνίδι..

56.44 Το πεναλτι στον κουτσιανικουλη απο τον σαριεγκι, οποίος βάζει τον αγκώνα του μεταξύ ώμου και λαιμού του κουτσιανικουλη, σπρώχνοντας τον προς τα κάτω. Τπτ φυσικά ο σπαθας. Πληροφορίες αναφέρουν πως έκανε παρατήρηση στον μικρό να φάει να καρδαμώσει...

59.59 Διεκδίκηση της μπάλας απο κουτσιανικουλη και σπυροπουλο όπου ανάθεμα και αν ακουμπήσανε ο ενας τον άλλο. Δίνεται φαουλ υπέρ του βαζελου(!) Φάση για να γελάς με δάκρυα στα μάτια

60.20 αμέσως μετά την εκτέλεση του διασκεδαστικού φάουλ, ο σαλπιγιδης σε προσπάθεια του να μπει στην τροχιά της μπάλας και να βγάλει μια πάσα, πατάει τον σαβινι που τον καλύπτει σωστά και πέφτουν και οι 2 στο έδαφος.. Φυσικά σε αυτή την φάση δεν δίνεται το φαουλ. Μαλακιες θα δίνουμε τώρα.... Η μπάλα καταλήγει κόρνερ για τον βαζελο. Το σημαντικο εδώ είναι ότι σε συνδυασμό με την παραπάνω φάση (59.59), έχουμε δει ξεκάθαρα μέσα σε μισό λεπτό το 80-20 (στην καλύτερη) του σπαθα..

60.38 ο τσιριλο κλείνει το καραγκουνη με το ποδι... τι το θέλε.. βουτιά, και φαουλ εξω απο την περιοχή.

61.50 ο βειρινια πιέζει τον νινη και του παίρνει την μπαλα, ο νινης πέφτει και δίνεται πάλι φαουλ. Με όποιον δασκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις... Τιποτα εννοείτε..

63.05 Φαουλ του σπυροπουλου στον κουτσιανικουλη που τον πάει γαμιόντας ολο το ματς αλλα τις περισσότερες φορές οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν καθαρός. Τιποτα στην φαση από τον σπαθα και δίνει αουτ για τον βαζελο(!)

65.42 φαουλ του σαλπιγιδι στον σαβινι, τιποτα απο τον σπαθα και έχουμε ευκαιρία για τον βαζελο και καταπληκτική απόκρουση απο τον χαλκια.

71.30 μαρκάρει ο σαβινι έξω απο την περιοχή τον σαλπιγιδι ο οποίος γκρεμίζεται μόνος του, η μπάλα παει στον καραγκουνη ο οποίος μπερδεύει τα πόδια του στα ποδια του σαβινι που πρόλαβε να παει και έχουμε μια απίστευτη βουτιά και ενα ρεσιτάλ υποκριτικής απο τον βουτσα του ελληνικού ποδοσφαίρου ο οποίος σφαδάζει σχεδόν κλαίγοντας. Ο σπαθας δίνει φαουλ(!!) (τι να κάνει άλλωστε..).. Μπαίνουν οι γιατροί στο γήπεδο να βάλουν σπρέι στον ταλαντούχο ηθοποιό, αλλά ο καραγκούνης ανένδοτος συνεχίζει να χτυπιεται φέρνοντας τούμπες στο χορτάρι, ο σπαθας επιστρατεύει το αμαξάκι του γηπέδου και εκεί ο καραγκουνης σαν γνήσιος άνδρας σηκώνεται και βγαίνει έξω μονος του...

73.14 ο σπαθας δίνει φαουλ στον μουν πάνω στο σπυροπουλο λιγο πιο εξω απο την περιοχη του ΠΑΟΚ... η κωμωδία συνεχίζεται..

77.28 η φαση καταγράφεται μόνο για το γέλιο της μιας και ο καραγκουνης δίνει πασα και καπακι πέφτει πανω στον τσιριλο επιτιδες και εξφεντονιζεται κατω εξω απο την περιοχή του ΠΑΟΚ για το φαουλ το οποίο φυσικά και δεν δίνεται.. ο σπίκερ βεβαία μας ενημερωνει πως ο σπαθας άφησε πλεονέκτημα(!!) μιας και η μπάλα τελικά πήγε στον σαλπιγιδι...

78.10 τακλιν απο πίσω του κατσουρανη στον ιβιτς... απλό φαουλ λέει ο σπαθας(!!) Ποια καρτα? κάνεις πλάκα ρε σέρβε...

80.37 ο σιλβα βρίσκεται έξω απο την περιοχή, ο γκαρσια μπαίνει μπροστά του και του κλεβει την μπάλα καλύπτοντας την με το σώμα, ο σιλβα πεφτει ελαφρα πάνω στον γκαρσια αλλα δυστυχως μετα τον πονάει το χερι του. Δινεται φαουλ(!!) και ο παγκος του ΠΑΟΚ πλέον αρχίζει να το διασκεδάζει γελώντας. Ο παμπλο πιάνει την μπάλα κατω στο χορτάρι και τις σκάει μπουκέτο απο τα νεύρα του, χωρίς ωστόσο αυτή να αναπηδήσει και να έχουμε και καμιά κόκκινη απο το πουθενά.. Ο σιλβα συνεχίζει να σφίγγετε απο τον πόνο.. Η φαση θέλει αρκετό χιούμορ για να την πάρεις στα σοβαρά.. Μεχρι και η σφυρίχτρα του σπάθα καλά καλά δεν ακούστηκε.. αντανακλαστικό σφύριγμα σαν ύπουλη κλανιά.

84.50 ο ιβιτς κοντρολάρει-πασάρει με τον ώμο στον έτοιμο για γκολ βειρινια, αλλα ο διαιτητής το είδε χέρι και έκοψε σίγουρο γκολ ή πεναλτι. 2η κίτρινη στον ιβιτς γιατί έδωσε πάρε βάλε πασα στον βειρινια. Ο "αντικειμενικος" σπικερ λεει γελώντας πως η κιτρινη ήταν για τον ώμο... η κωμωδία εφτασε και στα στουντιο της νοβα..

90.00 η αλλαγή του παίχτη ανεκδοτο-καραγκουνη ο οποιος φοράει τρυφερά το περιβραχιόνιο στο μπράτσο του επαγγελματία σαλπιγιδι.. Ακολουθεί σκηνή οπου οι 2 πράσινες αδερφές αλληλοσπαράζονται με ένα γλυκό χτύπημα στο κεφαλι και ενα δάκρυ κυλάει απο τους θεατές της αισθηματικής κομεντι - σαπουνόπερας.



Εδώ φίλε μου σε έχει παίξει 20-80% χωρίς κανένα πέναλτι κατά ούτε αποβολές δεν χρειάζονται.
Σε στριμώχνει στην εστία και δεν μπορεί κάποια στιγμή θα γίνει το μοιραίο όπως έγινε και στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό παραπάνω.
Και οι άλλοι οι παίχτες οι αντίπαλοι σου δεν είναι μ@λ@κες και άχρηστοι υπάρχουν πολύ καλές μονάδες για να σε χτυπήσουν απο κάτι τέτοια.
Μια φάση διαμορφώνει ολόκληρη ψυχολογία.
Μόνο στην φάση του 20ου λεπτού να σταθούμε ο ΠΑΟΚ θα έβγαινε με διπλό απο εκεί μέσα.
Ανθρώπινο λάθος και αυτό?
Μάλλον πρέπει να το ψάξει ο Χαρδαβέλας το πως γίνεται το ανθρώπινο λάθος να χτυπάει σε ειδικά παιχνίδια με ορισμένους διαιτητές γνωστούς απο το παρελθόν.

Σε αυτό το παιχνίδι θα έπρεπε να είχες 3 βαθμούς και ο αντίπαλος σου 0.
Έχουμε αντίστροφο αποτέλεσμα καθαρά διαμορφωμένο όμως και συνεπώς η βαθμολογία θα έπρεπε να είχε έτσι


ΟΣΦΠ 28
ΠΑΟΚ 25
ΠΑΟ 24


Παιχνίδι με ΑΕΚ

Η διαιτησία ήταν άριστη και η ήττα μας 100% δίκαια.
Συνεπώς καμία αλλαγή στην βαθμολογία.

Προσοχή τώρα δεν σου έβαλα το καραμπινάτο με τον Πανιώνιο διπλό άρα ο Σάντος μόνο με Πανθρακικό μπορεί.
Δεν σου έβαλα το ανθρώπινο λάθος με Ατρόμητο που θα έπρεπε να έχεις άλλους 4 βαθμούς και να ήσουν πρώτος σήμερα και να μην γινόταν η συζήτηση αυτήν την στιγμή καθόλου για Σάντος.
Μιλάω μόνο για τα ντέρμπι.
Και ούτε και κάτι παιχνίδια που φωνάζουν κάτι ΑΕΚ κάτι Πανιώνιοι κάτι Άρης δικαιολογημένα στα αντίστοιχα παιχνίδια.

Που θέλω να καταλήξω με το παραπάνω?
Ότι και πρωταθλητισμό κάνεις όπως έκανες και πέρσι αλλά δεν σε αφήσανε στο τέλος.

Αδερφέ στην Ελλάδα ζεις.

Ολυμπιακός και Παναθηναικός φρόντισαν να πάρουν απο όλες τις ομάδες μια διαφορά 10 βαθμών ασφαλείας.
Ο λόγος το Τσάμπιονς Λιγκ.
Γνώριζαν πολύ καλά ότι θα κάνουν και γκέλες σε μικρότερες ομάδες.
Δεν έχουν προπονητές στο στυλ του Σάντος για να μπορέσουν να έχουν σταθερότητα.
Όπως επίσης καμία ομάδα που είναι στο Τσάμπιονς Λιγκ δεν προχωράει και στο πρωτάθλημα χωρίς απώλειες.
Δεν είναι εφικτό αυτό να γίνει μέσα στα ανθρώπινα πλαίσια.
Σε καμία περίπτωση δεν θα άφηνε ένας Πατέρας ένας Κόκαλης τα πράγματα στην τύχη και τα ΔΙΣ που έχουν σκάσει να πάνε κουβά.
Θα χρησιμοποιήσουν κάθε αθέμιτο μέσο για να προστατέψουν την περιουσία τους.
Και θα γίνει και ΔΙΕΘΝΗΣ ο διαιτητής για την προσφορά του.
Ψάξε να δεις τι κέρδη έχουν οι διεθνείς διαιτητές.
Και αυτά επίσης συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα αποκλειστικά έτσι.
Άλλο το να γίνει το ανθρώπινο λάθος μια φορά και άλλο κάθε φορά.

Θα μου πεις πρέπει να κοιτάξουμε να κερδίσουμε τους διαιτητές αυτήν την κουταμάρα.
Ανέφικτο και ρομαντικό.
Άλλες εποχές είμαστε αλλά και στις παλιότερες πάλι είχες και ένα Κούδα έτσι?
Αλλά και τότε πάλι έπρεπε να είχες 16 κύπελλα και έχεις 2 τότενες που λέει και ο Πέπερμιτ.
Συνεπώς παπαριές όλην την ώρα.

Άλλος θα πει δεν πρέπει να ασχολούμαστε με την διαιτησία.

Ναι εντάξει να μην ασχολούμαστε με τον έναν να μην ασχολούμαστε με τον άλλον να κοιτάμε την πάρτι μας μόνο και στο τέλος βγάλαμε το πόρισμα φταίει ο Σάντος γιατί είναι χέστης τον ξυρίσαμε τον γαμπρό.
Δεν πάει καθόλου έτσι.
Ούτε σπόρι κάτω.

Θα βάλεις όλα τα στοιχεία μέσα για να δικάσεις τον κάθε Σάντος για το κατά πόσο φταίει τον κάθε Μπαλάφα τον κάθε Ίβιτς τον κάθε Γκαρσία τον κάθε Ζαγοράκη τον κάθε κάφρο οπαδό.

Ιστορικά ΔΕΝ έχει αλλάξει τίποτα απολύτως στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ακόμα και οι μεγάλες ομάδες ΟΣΦΠ ΠΑΟ ΑΕΚ τις λέμε μεγάλες μόνο στην χώρα μας.
Έξω??
Μπούλο!
Η 4αρα πέφτει σύννεφο.

Όπως και στο 60 ένα πράμα.Ξεφτίλα παντού.

Αν νομίζεις πως δεν γίνεται σήμερα ότι και παλιά θα ψάξω εκείνα τα ντέρμπι που χάναμε με σφαγές όπως και σήμερα να παραθέσω με διαιτητές και ποιοι βάλανε τα γκολ και πως απο το 1926 και μετά.
Καμία αλλαγή τα ίδια και τα ίδια η ίδια νερόβραστη σούπα.
Και φυσικά ούτε ο συμπαθής Άγγελος ή ο Μπάγιεβιτς φταίγανε σε κάτι τότενες.

Και άντε να τα αφήσουμε και όλα αυτά και πάμε παρακάτω να μην εξετάσουμε την διαιτησία γιατί και γραφικούς μας είπανε.

Ακόμα γελάω εδώ στην Αθήνα με φίλους μου βάζελους που με λέγανε το καλοκαίρι ότι εμάς μας νοιάζει το πρωτάθλημα μόνο.
Τους έλεγα δεν έχεις πρωθυπουργό στην διοίκηση και γελούσα με τις αθώες σκέψεις τους.

Σήμερα με κοιτάνε και με προσπερνάνε.
Ακόμα ελπίζουν!
Και ακόμα γελάω με την χαζομάρα τους.

Με άλλα λόγια φιλαράκι είναι προκαθορισμένα τα πάντα πριν καν αρχίσουν.
Το πως θα τερματίσουν οι ομάδες στα Play off επίσης.


Ξέρω θέλεις να δεις μπαλίτσα.
Μπαλίτσα θα δεις όταν θα φτιαχτεί η ομάδα.

Θα πάρω συνέντευξη του Σάντος σε σεμινάρια προπονητών που έλαβε χώρα στην Θεσσαλονίκη και υπήρχαν όλοι οι επι Ελλάδος δημοσιογράφοι και αρκετοί προπονητές.

Πρώτα φτιάχνουμε την άμυνα.
Μετά το κέντρο.
Και τέλος την επίθεση.

Το πρώτο το είδαμε πέρσι το βλέπουμε και φέτος ενώ και το κέντρο έχει φτιαχτεί.
Μένει η επίθεση για να χτιστεί το οικοδόμημα και αυτό πρέπει να φτιαχτεί φέτος.
Έτσι κάνει καθε καλός Μηχανικός.
Ξεκινάει απο τα θεμέλια και απο τις βάσεις (ακαδημίες) και χτίζει ασταμάτητα και αλλάζει ότι υλικό δεν είναι καλό.
Υπο κατασκευή είναι το οικοδόμημα να ολοκληρωθεί και εδώ δεν θα υπάρχει καμία παρέμβαση απο αλλού για το πως θα χτίσει ο μηχανικός την οικοδομή απο κάθε άσχετο.

Κάποια στιγμή θα γίνει το οικοδόμημα.
Έχεις στο πλευρό του και κάποιους συνεργάτες Παγκοσμίας εμβέλειας.
Ζαγοράκης-Βρύζας-Κονσεισάο.
Πίσω απο Κονσεισάο κάποιες άλλες ομάδες που μόνο να σκεφτούμε περίπτωση να παίξουμε μαζί τους την 3άρα δεν την γλιτώνουμε.
Δεν μπορεί?
Και αν δεν γίνει να είσαι σίγουρος πως μετά Θύρα 4 ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ και κάθε ΠΑΟΚτσής θα κυνηγάνε τον Σάντος να τον διώξουν.
Απλά όπως λέει και ο Teratios τίποτα δεν είναι στην τύχη και κάποια πράγματα πάνε να γίνουν όπως πρέπει να γίνουν και όχι να φτιαχτεί κάτι το εφήμερο για μια χρονιά.
Αν δεν το βλέπετε αυτό τι να κάνουμε δεν μπορούμε να βλέπουμε όλοι τα ίδια πράγματα ούτε ο Ζαγοράκης ούτε ο Βρύζας ούτε όλοι οι Έλληνες ποδοσφαιριστές ούτε η Ουέφα.
Προσωπικά αυτούς θα εμπιστευτώ που είναι επίσημα αναγνωρισμένοι και όχι τον κάθε χρήστη του ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ που θα πει το μακρύ και το κοντό του.
Δεν θα κάτσω περαιτέρω να ασχοληθώ όπως συμβαίνει κάθε φορά με τα ψυχολογικά του καθενός.
Αν δεν τα βλέπει όλα αυτά ή την βελτίωση στην ομάδα ας πάει να το κοιτάξει υπάρχει πρόβλημα σοβαρό.

Όσο για τον ΑΒΟΛΕΥΤΟΙ το είπε πολύ καλά νωρίτερα.
Η συζήτηση πρέπει να λαμβάνει χώρα στο τόπικ του Βρύζα κανονικά και όχι εδώ μέσα.
Κανείς όμως δεν κάνει τα παράπονα εκεί.

Γιατί???


Υ.Γ
Φυσικά kos δεν απευθύνομαι σε σένα όπως κατάλαβες αλλά γενικά σε όλους μας/σας.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από sourmenetes »

Κατατοπιστικοτατος ο gash για μια ακομα φορα...Για αυτο οι διοικουντες φτιαχνουν ομαδα οχι για να κερδιζει μονο τον ΠΟΚ αλλα ΚΑΙ τη διαιτησια...Με βαση το πλανο τους σε λιγο καιρο θα επιτευχθει και αυτο...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

H σωστή ερώτηση δεν είναι "που πρέπει να γίνει η κουβέντα" αλλά "αν πρέπει να γίνεται κουβέντα" γιατί βλέπω ότι ο mod novito είναι της άποψης ότι τέτοιες κουβέντες δεν εξυπηρετούν και μάλλον κάνουν κακό στην ομάδα...και έχω την εντύπωση να μην πω τη σιγουριά ότι έτσι σκέφτονται και πολλοί άλλοι όπότε αν αυτό είναι το γενικότερο κλίμα και σαν αποτέλεσμα αυτού εγώ θα ακούω αναθέματα είμαι πρόθυμος να κόψω την κουβέντα-παρόλο που διαφωνώ με αυτόν τον τρόπο σκέψης-για να τελειώνουμε.
Είναι άδικο να τρώμε την ώρα μας και να γράφουμε σεντόνια και κάποιος διαβάζοντας τα επιφανειακά να σε χαρακτηρίζει...δε λέω, δεν γνωριζόμαστε εγώ ειδικά δεν ξέρω από κοντά κανέναν σας,οπότε ίσως και κάποιοι να νομίζουν ότι ούτε καν ΠΑΟΚ δεν είμαι και όλα αυτά τα λέω για κακό...αν και κάποιος που περνάει τόσες ώρες εδώ εεεε τι στο διάολο μαζόχας θα ήταν να κάθεται να γράφει ώρες για τον ΠΑΟΚ αν δεν είναι ΠΑΟΚ.
Ας αποφασιστεί πρώτα αυτό και μετά αναλόγως η συνεχίζουμε(το που είναι δευτερεύον για μένα) ή το κόβουμε...no problem
και αυτό το λέω φιλικά και χωρίς καμιά διάθεση παρεξήγησης....
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Petm »

κάπου χάνεται η μπάλα στα μεγάλα posts. εγώ προσωπικά αδύνατο να τα διαβάσω, ίδιος αν έχω να μπω στο forum ας πούμε 10 ώρες και έχω να διαβάσω 3-4 σελίδες.

ο νοβιτο όταν δε κάνει spam , τα posts του είναι το maximum μιάμιση σειρά :lol:
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από teratios »

Συνοψίζω: Χλωμό πρόσωπο θέλει Σάντος ΠΑΟΚ. Ουγκ.
(στέλνετε και με σήματα καπνού)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Και κάπου χάνεται το νόημα όταν κρίνουμε κάποιον με μια μπακαλίστικη αναφορά 2 γραμμών χαρακτηρίζοντας τον με διάφορα όπως λούζερ άμπαλος φοβιτσιάρης χέστης ή την ομάδα μας κομπλεξικιά.
Έτσι απλά χωρίς κανένα επιχείρημα.
Συνεπώς ή το αναλύουμε πως έχει το θέμα ή προσέχουμε το τι λέμε όταν θίγομαι ένα θέμα.

Υ.Γ
Όσο κουραστικό είναι ένα τεράστιο ποστ άλλο τόσο κουραστικό είναι η ανάγνωση της ίδιας άποψης.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”