Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Καλή και απολύτως φυσιολογική η σκέψη για μεγάλωμα της ρήτρας, μόνο που για να αυξηθεί τόσο η ρήτρα και να πάει στα 13 τόσα εκ. πρέπει να αυξηθει ανάλογα και το συμβόλαιο του παίκτη και όχι μόνο 15%...αυτό νομίζω αλλά το λέω με επιφύλαξη γιατί θυμάμαι ότι σε κάτι περιπτώσεις παίκτών με δυσανάλογη ρήτρα σχετικά με το συμβόλαιο τους όταν φεύγανε με μεταγραφή το ποσό της πληρωμής το κανόνιζε η ΦΙΦΑ και που φυσικά απείχε απ' το ποσό της ρήτρας.
Ας το έχουμε στο μυαλό μας....
Ας το έχουμε στο μυαλό μας....
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ρε τον φουκαρά τον ΠΑΟΚ !!!!!!
Μετά από τις περήφανες πωλήσεις, μετά από τις ατελείωτες προσφυγές των περιουσιακών στοιχείων του ΠΑΟΚ τώρα μετά από μόλις 3 χρόνια παοκτσήδικης διοίκησης και ενωμένου κόσμου ο ΠΑΟΚ έχει την δυνατότητα να παρέχει κίνητρα σε πολύ ικανούς ποδοσφαιριστές να κάνουν καριέρα στον ΠΑΟΚ !!!
Μεγάλη υπόθεση τα 4ετή συμβόλαια σε παίχτες από 20-25 ετών (Μαλεζάς, Βιτόλο, Παπάζογλου, Βιερίνια, Κουτσιανικούλης, Κρέσιτς, Αραμπατζής κλπ). Κρατάς παίχτες στην καλύτερη ποδοσφαιρική ηλικία ! Στα ντουζένια τους !!!
Μόνο στον πιτσιρίκο είχε γίνει τριετές και φαίνεται ότι διορθώνεται το θέμα. Την αύξηση την αξίζει και δεν έχει κανένας αμφιβολία για αυτό.
Όσο αφορά την ρήτρα έχει για εμένα μόνο μία σημασία. Ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα. Ακόμα και όταν αναγκάζομαι να πουλήσω θα το κάνω με τέτοιο όφελος που μου επιτρέπει να επενδύσω σε ακόμα μεγαλύτερα πράγματα. Ολοκλήρωση αθλητικού κέντρου, βιωσιμότητα στα οικονομικά, νέο γήπεδο, κ.α.
Ας γίνω μία Πόρτο της Πορτογαλίας. Ας πάρω έαν ουεφάκι και ένα Champions League και καμιά 5-6 πρωταθλήματα. Συγχρόνως ας έχω πουλήσει καμιά 20αριά παίχταράδες. Αν βγάζω από πίσω άλλους 20 παιχταράδες δεν με νοιάζει καθόλου.
Έτσι και αλλιώς αυτό που έχω βιώσει 25 χρόνια τώρα ως παοκτσής απέχει πάρα μα πάρα πολύ από αυτό το νοικοκυριό.
Ζήση, Τέο και λοιποί προχωρήστε. Βγάλτε και την ΑΜΚ να βάλουμε κανά φράγκο γιατί κάμποσοι από εμάς βιάζονται ...
Μετά από τις περήφανες πωλήσεις, μετά από τις ατελείωτες προσφυγές των περιουσιακών στοιχείων του ΠΑΟΚ τώρα μετά από μόλις 3 χρόνια παοκτσήδικης διοίκησης και ενωμένου κόσμου ο ΠΑΟΚ έχει την δυνατότητα να παρέχει κίνητρα σε πολύ ικανούς ποδοσφαιριστές να κάνουν καριέρα στον ΠΑΟΚ !!!
Μεγάλη υπόθεση τα 4ετή συμβόλαια σε παίχτες από 20-25 ετών (Μαλεζάς, Βιτόλο, Παπάζογλου, Βιερίνια, Κουτσιανικούλης, Κρέσιτς, Αραμπατζής κλπ). Κρατάς παίχτες στην καλύτερη ποδοσφαιρική ηλικία ! Στα ντουζένια τους !!!
Μόνο στον πιτσιρίκο είχε γίνει τριετές και φαίνεται ότι διορθώνεται το θέμα. Την αύξηση την αξίζει και δεν έχει κανένας αμφιβολία για αυτό.
Όσο αφορά την ρήτρα έχει για εμένα μόνο μία σημασία. Ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα. Ακόμα και όταν αναγκάζομαι να πουλήσω θα το κάνω με τέτοιο όφελος που μου επιτρέπει να επενδύσω σε ακόμα μεγαλύτερα πράγματα. Ολοκλήρωση αθλητικού κέντρου, βιωσιμότητα στα οικονομικά, νέο γήπεδο, κ.α.
Ας γίνω μία Πόρτο της Πορτογαλίας. Ας πάρω έαν ουεφάκι και ένα Champions League και καμιά 5-6 πρωταθλήματα. Συγχρόνως ας έχω πουλήσει καμιά 20αριά παίχταράδες. Αν βγάζω από πίσω άλλους 20 παιχταράδες δεν με νοιάζει καθόλου.
Έτσι και αλλιώς αυτό που έχω βιώσει 25 χρόνια τώρα ως παοκτσής απέχει πάρα μα πάρα πολύ από αυτό το νοικοκυριό.
Ζήση, Τέο και λοιποί προχωρήστε. Βγάλτε και την ΑΜΚ να βάλουμε κανά φράγκο γιατί κάμποσοι από εμάς βιάζονται ...
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Δεν γουστάρω αυτήν την ανανεωσιολογία. Μου βάζει ο άλλος στα σπορ του βορρά πρώτο θέμα αυτό. Ημαρτον ρε!
Αυτά πρέπει να γίνονται ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΝΕΙΣ.
Κάνε αύξηση της ρήτρας και μετά βγάλε το ποσό. Δηλ. σώνει και καλά πρέπει να έχουμε θέμα στον ΠΑΟΚ.
Γράψτε για το σκύλο του Γκαρσία που ξενοπηδ@ει του ντιοgay τη σκυλίτσα, για την miss τσιμπουκτού που φοράει πρασινοκόκκινα πουά εσώρουχα, για το μελαγχολικό μελαχρινό καναρίνι, για τους μύθους του τιραμόλα. Τόσα και τόσα θέματα έχετε να ταϊσετε.
Αυτά πρέπει να γίνονται ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΝΕΙΣ.
Κάνε αύξηση της ρήτρας και μετά βγάλε το ποσό. Δηλ. σώνει και καλά πρέπει να έχουμε θέμα στον ΠΑΟΚ.
Γράψτε για το σκύλο του Γκαρσία που ξενοπηδ@ει του ντιοgay τη σκυλίτσα, για την miss τσιμπουκτού που φοράει πρασινοκόκκινα πουά εσώρουχα, για το μελαγχολικό μελαχρινό καναρίνι, για τους μύθους του τιραμόλα. Τόσα και τόσα θέματα έχετε να ταϊσετε.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
εδώ τον Σαβίνι έχουμε 3 χρόνια... τον Αντελίνο πρέπει να τον κλείσουμε για 13 χρόνια..
παιδία μακάρι να είναι και του χρόνου στην ΠΑΟΚΑΡΑ.... αλλά πολύ χλομό.
δεν είναι για Supa league το παιδί... μην γελιόμαστε
με 13 εκατομύρια εγώ πάντως δίνω και δώρο Αραμπατζή-Σαβίνι και μια τρίχα από τα κάκαλα του Ζήση

παιδία μακάρι να είναι και του χρόνου στην ΠΑΟΚΑΡΑ.... αλλά πολύ χλομό.
δεν είναι για Supa league το παιδί... μην γελιόμαστε
με 13 εκατομύρια εγώ πάντως δίνω και δώρο Αραμπατζή-Σαβίνι και μια τρίχα από τα κάκαλα του Ζήση
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
βραδιατικα τον πηρες τηλεφωνο ή διαβαζει παοκμανια?gash04 έγραψε:gash04 έγραψε:Βρύζα νοιώθεις?
Προψές ήταν αούτοι.
Αταλάντα, Τζένοα, Ουντινέζε, Χέρτα Βερολίνου, Σάλτσμπουργκ, Μάντσεστερ Σίτι και Έβερτον.
Συνεπώς δεν θα περιμένουμε πολύ για την ανανέωση.
Α έτσ΄ Ζησάκο μ΄αμ πώς. :ugeek:
13 είναι 13 και 5 χρόνια συμβόλαιο έτσι να τον γουσταρίσουμε και λιγάκι τον παίχτη.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Bάλτε άλλα τόσα και στον Κούτσια και τα ξαναλέμε το 2013 (αν υπάρχουμε βεβαίως, βεβαίως!!
)
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Αυτόν τον παίχτη θέλουμε να τον χορτάσουν τα ματάκια μας.
ΣΑΣ ΘΕΡΜΟΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ Κύριε Πρόεδρε Ζ. Βρύζα, θέλουμε να τον χαιρόμαστε στο χορτάρι της Τούμπας.

ΣΑΣ ΘΕΡΜΟΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ Κύριε Πρόεδρε Ζ. Βρύζα, θέλουμε να τον χαιρόμαστε στο χορτάρι της Τούμπας.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
«Είμαι ΠΑΟΚ»!
Super League
ΠΑΟΚ
Την προσήλωσή του στο αγωνιστικό κομμάτι και την προετοιμασία της ομάδας του εξέφρασε ο Αντελίνο Βιεϊρίνια σε δηλώσεις του σε αθλητική ιστοσελίδα της Θεσσαλονίκης.
Ο Πορτογάλος άσος τόνισε σε επικοινωνία του με το «Μetrosport» ότι με το θέμα του συμβολαίου του θα ασχοληθεί αποκλειστικά ο μάνατζέρ του, ενώ εξωτερίκευσε για ακόμα μια φορά την αγάπη του για τον «Δικέφαλο του Βορρά» και το πόσο ευτυχισμένος είναι στην Θεσσαλονίκη.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον ΠΑΟΚ. Για την ακρίβεια είμαι… ΠΑΟΚ! Θέλω να μείνω και να βοηθήσω την ομάδα πολλά χρόνια. Έχουν γίνει συζητήσεις εδώ και καιρό για ένα νέο συμβόλαιο. Δεν έχουμε καταλήξει κάπου, αλλά συμφωνούμε ότι θα βρούμε τη λύση που συμφέρει όλους. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο με νούμερα, ούτε για τη ρήτρα, ούτε για τις αποδοχές. Υπάρχει μία διάθεση για επέκταση του συμβολαίου ως το 2013, και σε αυτό είμαι απολύτως σύμφωνος. Θέλω να μείνω προσηλωμένος στα αγωνιστικά, να δίνω τα πάντα για την ομάδα και πρώτα απ’ όλα να νικήσουμε τη Λάρισα το Σάββατο. Για τα υπόλοιπα θα ασχοληθεί ο μάνατζέρ μου όταν έρθει η ώρα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο βραχύσωμος μεσοεπιθετικός.
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%BF%CE%BA
Α ρε ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ άρρωστο ..
Μείνε όσο θες στον ΠΑΟΚ,αλλά κομματάκι δύσκολο αυτό..
Super League
ΠΑΟΚ
Την προσήλωσή του στο αγωνιστικό κομμάτι και την προετοιμασία της ομάδας του εξέφρασε ο Αντελίνο Βιεϊρίνια σε δηλώσεις του σε αθλητική ιστοσελίδα της Θεσσαλονίκης.
Ο Πορτογάλος άσος τόνισε σε επικοινωνία του με το «Μetrosport» ότι με το θέμα του συμβολαίου του θα ασχοληθεί αποκλειστικά ο μάνατζέρ του, ενώ εξωτερίκευσε για ακόμα μια φορά την αγάπη του για τον «Δικέφαλο του Βορρά» και το πόσο ευτυχισμένος είναι στην Θεσσαλονίκη.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον ΠΑΟΚ. Για την ακρίβεια είμαι… ΠΑΟΚ! Θέλω να μείνω και να βοηθήσω την ομάδα πολλά χρόνια. Έχουν γίνει συζητήσεις εδώ και καιρό για ένα νέο συμβόλαιο. Δεν έχουμε καταλήξει κάπου, αλλά συμφωνούμε ότι θα βρούμε τη λύση που συμφέρει όλους. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο με νούμερα, ούτε για τη ρήτρα, ούτε για τις αποδοχές. Υπάρχει μία διάθεση για επέκταση του συμβολαίου ως το 2013, και σε αυτό είμαι απολύτως σύμφωνος. Θέλω να μείνω προσηλωμένος στα αγωνιστικά, να δίνω τα πάντα για την ομάδα και πρώτα απ’ όλα να νικήσουμε τη Λάρισα το Σάββατο. Για τα υπόλοιπα θα ασχοληθεί ο μάνατζέρ μου όταν έρθει η ώρα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο βραχύσωμος μεσοεπιθετικός.
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%BF%CE%BA
Α ρε ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ άρρωστο ..
Μείνε όσο θες στον ΠΑΟΚ,αλλά κομματάκι δύσκολο αυτό..
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Σε επικοινωνία του «Μetrosport» με τον Αντελίνο Βιεϊρίνια για το θέμα της επέκτασης του συμβολαίου του και της αύξησης των αποδοχών και της ρήτρας, ο ίδιος τόνισε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον ΠΑΟΚ. Για την ακρίβεια είμαι… ΠΑΟΚ! Θέλω να μείνω και να βοηθήσω την ομάδα πολλά χρόνια. Έχουν γίνει συζητήσεις εδώ και καιρό για ένα νέο συμβόλαιο. Δεν έχουμε καταλήξει κάπου, αλλά συμφωνούμε ότι θα βρούμε τη λύση που συμφέρει όλους. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο με νούμερα, ούτε για τη ρήτρα, ούτε για τις αποδοχές. Υπάρχει μία διάθεση για επέκταση του συμβολαίου ως το 2013, και σε αυτό είμαι απολύτως σύμφωνος. Θέλω να μείνω προσηλωμένος στα αγωνιστικά, να δίνω τα πάντα για την ομάδα και πρώτα απ’ όλα να νικήσουμε τη Λάρισα το Σάββατο. Για τα υπόλοιπα θα ασχοληθεί ο μάνατζέρ μου όταν έρθει η ώρα».
«Πυροτέχνημα» με πακτωλούς εκατομμυρίων
Εδώ και αρκετές εβδομάδες, λίγο μετά από την αρχή του φετινού πρωταθλήματος, υπάρχει ανοιχτό στον ΠΑΟΚ το θέμα της δέσμευσης του Αντελίνο Βιεϊρίνια, με αφορμή τις λαμπρές παρουσίες του στην καινούργια σαιζόν.
Ταυτόχρονα με την «δέσμευση» του ποδοσφαιριστή, υπάρχουν και οι λογικές παράμετροι του θέματος αυτού, όπως η ρήτρα για την απελευθέρωση του, η αύξηση των αποδοχών του και η μερική επέκταση του συμβολαίου του.
Ο ποδοσφαιριστής που ήρθε φέτος σαν ελεύθερος και όχι με την υποχρέωση του δανεισμού, έχει τριετές συμβόλαιο που τελειώνει το 2012. Είναι έτσι κι αλλιώς δεσμευμένος για το χρονικό αυτό διάστημα που στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, με την ύπαρξη βραχύβιων συμβολαίων, είναι ένα διάστημα πραγματικά σημαντικό.
Ο ΠΑΟΚ επιθυμώντας να εξασφαλίσει το «περιουσιακό» αυτό στοιχείο του, που επιβάλλεται να το κάνει για να εξασφαλίσει τον λαμπρό επιθετικό ποδοσφαιριστή του, όπως αποδεικνύεται από τις μέχρι τώρα ενέργειες και σκέψεις της διοίκησης του, ξεκίνησε μια σειρά διαπραγματεύσεων με τον πορτογάλο επιθετικό, συνεπικουρούμενος και από την παρουσία του νέου διευθυντή ποδοσφαιρικού τμήματος, συμπατριώτη και καλού φίλου του Βιεϊρίνια, Σέρτζιο Κονσεϊσάο.
«Πυροτέχνημα»
Τα δεδομένα ως εδώ είναι γνωστά και άλλωστε σταδιακά ως και πολύ πρόσφατα αναλύθηκαν από τις στήλες αυτής της εφημερίδας όπως και από τον υπόλοιπο αθλητικό Τύπο. Χθες εκτοξεύτηκε ένα «πυροτέχνημα» που αναφέρει πως η ρήτρα για την δέσμευση ή αποδέσμευση του ποδοσφαιριστή από τον ΠΑΟΚ ορίζεται στα 12 εκατομμύρια ευρώ. Μια εξαιρετικά εντυπωσιακή θεωρία, που μπορεί να πυροδοτήσει ανεξέλεγκτες καταστάσεις αν αποδειχτεί αλήθεια, ή να «μαγέψει» τους αφελείς, που ενδεχομένως με βάση αυτό τον αριθμό, να πιστέψουν πως ζουν στον μαγικό κόσμο της Πρέμιερ Λιγκ, της Μπουντεσλίγκα, της Πριμέρα Ντιβιζιόν ή ακόμα και του ίδιου του Τσάμπιονς Λιγκ.
Γιατί πολύ απλά το ελληνικό ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα, με όποιους παίκτες και να διαθέτει, δεν μπορεί να αποδώσει τέτοια νούμερα τα οποία καλύπτουν μόνο τεράστιες ποδοσφαιρικές αξίες, χωρίς αυτό να μειώνει σε καμιά περίπτωση τον Αντελίνο Βιεϊρίνια, για τον οποίο έχουμε την καλύτερη ποδοσφαιρική άποψη.
Η αναφορά ενός τέτοιου ποσού, πυροδοτεί δεδομένα που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα και στον ποδοσφαιριστή και περισσότερο στον ίδιο τον ΠΑΟΚ. Ας πούμε, ποια μπορεί να είναι η άποψη και τοποθέτηση του μάνατζερ του ξένου ποδοσφαιριστή, ο οποίος θα πληροφορηθεί πως ναι μεν η ρήτρα αυξάνει από τα 3 εκατομμύρια που είναι τώρα στα 12, δηλαδή τετραπλασιάζεται, ενώ η αμοιβή του δεν αυξάνει ούτε στο 20%. Εκτός και αν ο ΠΑΟΚ αποφασίσει να αυξήσει αναλογικά και την αμοιβή του, οπότε ο συμπαθέστατος ποδοσφαιριστής θα πρέπει να λάβει με γεωμετρική πρόοδο 1,2 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Το 10% της ρήτρας
Αλλά ακόμα και αν ο παίκτης αποδεχτεί την πρόταση του ΠΑΟΚ, κάτι που ως χθες δεν το βεβαίωνε με τους συγκεκριμένους αριθμούς, και δεν λάβει το εύλογο σε τέτοιες περιπτώσεις αντίστοιχο ποσό αμοιβής που είναι το 10% της ρήτρας, ακόμα και αν αξιώσει το 5% αυτής, τότε ο ΠΑΟΚ καλείται να πληρώσει ετησίως στον ποδοσφαιριστή 600 χιλιάδες ευρώ, μια αύξηση δηλαδή σχεδόν τριπλάσια από την σημερινή του ανταμοιβή.
Ο εντυπωσιασμός είναι μια συνηθισμένη στον Τύπο ασθένεια «γρίπης» αρκεί να μην έχει ανεπιθύμητες επιπλοκές, γιατί το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό άθλημα, οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες και οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές όσο και να πατούν στο έδαφος, έχουν πίσω τους ανθρώπους που ρυθμίζουν τις καταστάσεις, και μαζί με τους ίδιους συναποφασίζουν.
Βέβαια ο κάθε ποδοσφαιριστής μπορεί να αυτοδεσμευτεί με ότι όρους του θέσει μια ομάδα αν το θέλει και ο ίδιος κι αυτό είναι θεμιτό καθώς στις μεταξύ τους σχέσεις και διαπραγματεύσεις δεν υπάρχει κάποιος κανόνας, ή όποια δέσμευση. Η διαπραγμάτευση μεταξύ ΠΑΟΚ και Βιεϊρίνια έχει ξεκινήσει. Ακόμα δεν ανακοινώθηκε από την ΠΑΕ, άρα δεν ολοκληρώθηκε, όπως βεβαιώνει και ο ίδιος ο παίκτης και καλό είναι για την αποφυγή εντυπωσιασμού και πρόκλησης λανθασμένων εκτιμήσεων να βγαίνει το τελικό πόρισμα και η πληροφόρηση, όταν πέσουν και οι τελευτές υπογραφές.
Αυτά και με την ευχή, να μην χάσουν ο ΠΑΟΚ και ο Βιεϊρίνια τον προσανατολισμό τους, από μια κίνηση εντυπωσιασμού, που στόχο έχει να γεμίσει με θαυμαστικά τους αφελείς, και όχι να πληροφορήσει τους διψασμένους για ενημέρωση φιλάθλους.
http://www.metrosport.gr/vieirinia-%C2% ... tika%C2%BB
οι μπηχτές για τα σπορ του βορρά είναι εμφανείς.στις πλάτες του ΠΑΟΚ μας μην παίζεται παιχνίδια.......
«Πυροτέχνημα» με πακτωλούς εκατομμυρίων
Εδώ και αρκετές εβδομάδες, λίγο μετά από την αρχή του φετινού πρωταθλήματος, υπάρχει ανοιχτό στον ΠΑΟΚ το θέμα της δέσμευσης του Αντελίνο Βιεϊρίνια, με αφορμή τις λαμπρές παρουσίες του στην καινούργια σαιζόν.
Ταυτόχρονα με την «δέσμευση» του ποδοσφαιριστή, υπάρχουν και οι λογικές παράμετροι του θέματος αυτού, όπως η ρήτρα για την απελευθέρωση του, η αύξηση των αποδοχών του και η μερική επέκταση του συμβολαίου του.
Ο ποδοσφαιριστής που ήρθε φέτος σαν ελεύθερος και όχι με την υποχρέωση του δανεισμού, έχει τριετές συμβόλαιο που τελειώνει το 2012. Είναι έτσι κι αλλιώς δεσμευμένος για το χρονικό αυτό διάστημα που στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, με την ύπαρξη βραχύβιων συμβολαίων, είναι ένα διάστημα πραγματικά σημαντικό.
Ο ΠΑΟΚ επιθυμώντας να εξασφαλίσει το «περιουσιακό» αυτό στοιχείο του, που επιβάλλεται να το κάνει για να εξασφαλίσει τον λαμπρό επιθετικό ποδοσφαιριστή του, όπως αποδεικνύεται από τις μέχρι τώρα ενέργειες και σκέψεις της διοίκησης του, ξεκίνησε μια σειρά διαπραγματεύσεων με τον πορτογάλο επιθετικό, συνεπικουρούμενος και από την παρουσία του νέου διευθυντή ποδοσφαιρικού τμήματος, συμπατριώτη και καλού φίλου του Βιεϊρίνια, Σέρτζιο Κονσεϊσάο.
«Πυροτέχνημα»
Τα δεδομένα ως εδώ είναι γνωστά και άλλωστε σταδιακά ως και πολύ πρόσφατα αναλύθηκαν από τις στήλες αυτής της εφημερίδας όπως και από τον υπόλοιπο αθλητικό Τύπο. Χθες εκτοξεύτηκε ένα «πυροτέχνημα» που αναφέρει πως η ρήτρα για την δέσμευση ή αποδέσμευση του ποδοσφαιριστή από τον ΠΑΟΚ ορίζεται στα 12 εκατομμύρια ευρώ. Μια εξαιρετικά εντυπωσιακή θεωρία, που μπορεί να πυροδοτήσει ανεξέλεγκτες καταστάσεις αν αποδειχτεί αλήθεια, ή να «μαγέψει» τους αφελείς, που ενδεχομένως με βάση αυτό τον αριθμό, να πιστέψουν πως ζουν στον μαγικό κόσμο της Πρέμιερ Λιγκ, της Μπουντεσλίγκα, της Πριμέρα Ντιβιζιόν ή ακόμα και του ίδιου του Τσάμπιονς Λιγκ.
Γιατί πολύ απλά το ελληνικό ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα, με όποιους παίκτες και να διαθέτει, δεν μπορεί να αποδώσει τέτοια νούμερα τα οποία καλύπτουν μόνο τεράστιες ποδοσφαιρικές αξίες, χωρίς αυτό να μειώνει σε καμιά περίπτωση τον Αντελίνο Βιεϊρίνια, για τον οποίο έχουμε την καλύτερη ποδοσφαιρική άποψη.
Η αναφορά ενός τέτοιου ποσού, πυροδοτεί δεδομένα που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα και στον ποδοσφαιριστή και περισσότερο στον ίδιο τον ΠΑΟΚ. Ας πούμε, ποια μπορεί να είναι η άποψη και τοποθέτηση του μάνατζερ του ξένου ποδοσφαιριστή, ο οποίος θα πληροφορηθεί πως ναι μεν η ρήτρα αυξάνει από τα 3 εκατομμύρια που είναι τώρα στα 12, δηλαδή τετραπλασιάζεται, ενώ η αμοιβή του δεν αυξάνει ούτε στο 20%. Εκτός και αν ο ΠΑΟΚ αποφασίσει να αυξήσει αναλογικά και την αμοιβή του, οπότε ο συμπαθέστατος ποδοσφαιριστής θα πρέπει να λάβει με γεωμετρική πρόοδο 1,2 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Το 10% της ρήτρας
Αλλά ακόμα και αν ο παίκτης αποδεχτεί την πρόταση του ΠΑΟΚ, κάτι που ως χθες δεν το βεβαίωνε με τους συγκεκριμένους αριθμούς, και δεν λάβει το εύλογο σε τέτοιες περιπτώσεις αντίστοιχο ποσό αμοιβής που είναι το 10% της ρήτρας, ακόμα και αν αξιώσει το 5% αυτής, τότε ο ΠΑΟΚ καλείται να πληρώσει ετησίως στον ποδοσφαιριστή 600 χιλιάδες ευρώ, μια αύξηση δηλαδή σχεδόν τριπλάσια από την σημερινή του ανταμοιβή.
Ο εντυπωσιασμός είναι μια συνηθισμένη στον Τύπο ασθένεια «γρίπης» αρκεί να μην έχει ανεπιθύμητες επιπλοκές, γιατί το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό άθλημα, οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες και οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές όσο και να πατούν στο έδαφος, έχουν πίσω τους ανθρώπους που ρυθμίζουν τις καταστάσεις, και μαζί με τους ίδιους συναποφασίζουν.
Βέβαια ο κάθε ποδοσφαιριστής μπορεί να αυτοδεσμευτεί με ότι όρους του θέσει μια ομάδα αν το θέλει και ο ίδιος κι αυτό είναι θεμιτό καθώς στις μεταξύ τους σχέσεις και διαπραγματεύσεις δεν υπάρχει κάποιος κανόνας, ή όποια δέσμευση. Η διαπραγμάτευση μεταξύ ΠΑΟΚ και Βιεϊρίνια έχει ξεκινήσει. Ακόμα δεν ανακοινώθηκε από την ΠΑΕ, άρα δεν ολοκληρώθηκε, όπως βεβαιώνει και ο ίδιος ο παίκτης και καλό είναι για την αποφυγή εντυπωσιασμού και πρόκλησης λανθασμένων εκτιμήσεων να βγαίνει το τελικό πόρισμα και η πληροφόρηση, όταν πέσουν και οι τελευτές υπογραφές.
Αυτά και με την ευχή, να μην χάσουν ο ΠΑΟΚ και ο Βιεϊρίνια τον προσανατολισμό τους, από μια κίνηση εντυπωσιασμού, που στόχο έχει να γεμίσει με θαυμαστικά τους αφελείς, και όχι να πληροφορήσει τους διψασμένους για ενημέρωση φιλάθλους.
http://www.metrosport.gr/vieirinia-%C2% ... tika%C2%BB
οι μπηχτές για τα σπορ του βορρά είναι εμφανείς.στις πλάτες του ΠΑΟΚ μας μην παίζεται παιχνίδια.......
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
και ποιος ριχνει μπηχτες ? Ο ΣΚΟΥΛΗΚΟΜΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ "ΕΓΩ ΟΡΘΙΟΣ ΣΤΗΝ ΘΥΡΑ 1 ΕΒΛΕΠΑ ΤΑ ΜΑTΣ
ΤΟΥ αρη ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ 1997" ....ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΛΑΙΓΕ ΚΙΟΛΑΣ.........
ΤΟΥ αρη ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ 1997" ....ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΛΑΙΓΕ ΚΙΟΛΑΣ.........
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
a πετρουλακη μην γκρινιαζεις για αποκλειστικοτητες 33% δεν παιζεις ΠΑΟΚ και περηφανευεσε γιαυτο ? ε 33%
εχεις λαμβανειν απο τον συλλογο του ΠΑΟΚ το υπολοιπο ποσοστο βρες το απο την ομαδα της καρδιας σου....

εχεις λαμβανειν απο τον συλλογο του ΠΑΟΚ το υπολοιπο ποσοστο βρες το απο την ομαδα της καρδιας σου....