ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 28/11 19:00 ΝΟVA
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Δεν το καταλάβατε ότι το έχασε για να πιάσω το στοίχημα??? 
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
έχουμε πνίξει το αεκάκι στο πρώτο ημίχρονο.. α ρε μούσλι βάλτο να τα σπάσουμε όλα..
σάντος γρήγορα το καφέ μπουφάν!! επειγόντως!!
σάντος γρήγορα το καφέ μπουφάν!! επειγόντως!!
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Gika εσυ το γκαντεμιασες?
Χαλαλι σου παντως αν το βαλει στο δευτερο.
Χαλαλι σου παντως αν το βαλει στο δευτερο.
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Τι?????
Δεν φοράει το καφέ??
Ρε Φερνάντου βάλτο επιτέλους και σε κάνα ντέρμπυ να τους πατήσουμε..
ΑΚΟΥΣ?????????????????

Δεν φοράει το καφέ??
Ρε Φερνάντου βάλτο επιτέλους και σε κάνα ντέρμπυ να τους πατήσουμε..
ΑΚΟΥΣ?????????????????
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Ρε φίλε,λέμε δεν υπάρχει αεκ στο γήπεδο...τους έχουμε σβήσει κανονικά...Λίγο προσεκτικοί κ το πήραμε...
υ.γ. Πόσες φορές γύρισαν τη μπάλα πίσω,ρε?????Ούτε ο Πανθρακικός δεν έπαιζε έτσι....Ελα μωρη ΠΑΟΚΑΡΑ,πάρτο να σκαρφαλώσουμε κι άλλο....
υ.γ. Πόσες φορές γύρισαν τη μπάλα πίσω,ρε?????Ούτε ο Πανθρακικός δεν έπαιζε έτσι....Ελα μωρη ΠΑΟΚΑΡΑ,πάρτο να σκαρφαλώσουμε κι άλλο....
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Ωραίοι ωραίοι. Ο Μούσλι καλό παιχνίδι,πολύ τρέξιμο. Η ΑΕΚ δεν υπάρχει καν αλλά πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι γιατί 1 λεπτό τα χάσαμε και η μπάλα κόλλησε στην περιοχή μας.
ΥΓ: Ζητείται φωτεινός σηματοδότης για να σταματάει τον Βιερίνια.
ΥΓ: Ζητείται φωτεινός σηματοδότης για να σταματάει τον Βιερίνια.
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
αν το εβαζε ο μουσλι στο τελος,μπορει να εχανε τα φραγκα ο γκικα αλλα θα πηγαιναμε με αλλη ψυχολογια στα αποδητηρια και θα νιωθαμε και γαμω
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Πτώμα το χαχανούμι. Ούτε ο Μπομπ ο Βρακοζώνης τους σώνει αν συνεχισουν ετσι.
0-1 με autoγκολ του καραμπελα στο 95%.
0-1 με autoγκολ του καραμπελα στο 95%.
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Κοίτα πάμπλε...
Το ματσάκιον θα το πάρουμε ούτως ή άλλως... Εγώ γιατί να χάσω τα φράγκα??
Το ματσάκιον θα το πάρουμε ούτως ή άλλως... Εγώ γιατί να χάσω τα φράγκα??
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
αυτο μας ελειπε αφου οταν τον παραγειλαμε ελεγε ντανι αλβες,τωρα γιατι μας ηρθε μπαμπινι
ΑΙΝΤΕ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ
ΑΙΝΤΕ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03