ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 28/11 19:00 ΝΟVA

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από gika »

Δεν το καταλάβατε ότι το έχασε για να πιάσω το στοίχημα??? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ioanmits »

Μαμώ το χορτάρι του ΟΑΚΑ... Βάλτο ρε Ζλάταν...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από danirifle »

έχουμε πνίξει το αεκάκι στο πρώτο ημίχρονο.. α ρε μούσλι βάλτο να τα σπάσουμε όλα..
σάντος γρήγορα το καφέ μπουφάν!! επειγόντως!!
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από mkpaok »

Gika εσυ το γκαντεμιασες?
Χαλαλι σου παντως αν το βαλει στο δευτερο.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από Lord »

Τι?????
Δεν φοράει το καφέ??
Ρε Φερνάντου βάλτο επιτέλους και σε κάνα ντέρμπυ να τους πατήσουμε..
ΑΚΟΥΣ????????????????? :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Camorane4
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 19:21

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από Camorane4 »

Ρε φίλε,λέμε δεν υπάρχει αεκ στο γήπεδο...τους έχουμε σβήσει κανονικά...Λίγο προσεκτικοί κ το πήραμε...
υ.γ. Πόσες φορές γύρισαν τη μπάλα πίσω,ρε?????Ούτε ο Πανθρακικός δεν έπαιζε έτσι....Ελα μωρη ΠΑΟΚΑΡΑ,πάρτο να σκαρφαλώσουμε κι άλλο....
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από Billy4 »

Ωραίοι ωραίοι. Ο Μούσλι καλό παιχνίδι,πολύ τρέξιμο. Η ΑΕΚ δεν υπάρχει καν αλλά πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι γιατί 1 λεπτό τα χάσαμε και η μπάλα κόλλησε στην περιοχή μας.

ΥΓ: Ζητείται φωτεινός σηματοδότης για να σταματάει τον Βιερίνια.
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

αν το εβαζε ο μουσλι στο τελος,μπορει να εχανε τα φραγκα ο γκικα αλλα θα πηγαιναμε με αλλη ψυχολογια στα αποδητηρια και θα νιωθαμε και γαμω
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από SATANAS »

Πτώμα το χαχανούμι. Ούτε ο Μπομπ ο Βρακοζώνης τους σώνει αν συνεχισουν ετσι.

0-1 με autoγκολ του καραμπελα στο 95%. :twisted:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από gika »

Κοίτα πάμπλε...

Το ματσάκιον θα το πάρουμε ούτως ή άλλως... Εγώ γιατί να χάσω τα φράγκα?? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: ρε αυτο το ανθρωπακι που του αρεσει να φοραει κιτρινο,κατσε να δεις πως το ειχαμε πει....α,ναι καραμπελας τι κανει εκει???νομιζα οτι ειχε γινει κυνηγος και να κτυπαει μπεκατσες :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από gika »

Ρε μεχρι και ο Αραμπατζής τον έχει κάνει γιογιο... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

αυτο μας ελειπε αφου οταν τον παραγειλαμε ελεγε ντανι αλβες,τωρα γιατι μας ηρθε μπαμπινι :opaokara: :opaokara:
ΑΙΝΤΕ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Άβαταρ μέλους
VoRtx
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: Κυρ 22 Ιουν 2008, 10:56
Τοποθεσία: Salonica city·

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από VoRtx »

Κόμπλεξ..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”