Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

danirifle έγραψε:
Zorro4 έγραψε:Μωρέ ας γυρίσει ο Filomeno πίσω να παίξει αυτό που ξέρει και θα σας πω εγώ αν θα μιλάτε για ΠΟΪ & ΡΙΕΡΑ.
και οι 3 είναι πολύ καλοί παίκτες, με το ριέρα να διαφέρει λίγο βέβαια γτ παίζει και πλάγια. φιλομένο-πόι είναι καθαρά φορ.
Ξεχάσατε όμως και κάτι πολύ σημαντικό..
Ο Ριέρα είναι και στα 22,αν δεν κάνω λάθος..
Αρκετά σημαντικό γεγονός...
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1315
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από fidel »

Ενας παικτης σαν και αυτον λειπει απο το ροστερ....τελειωνει και το συμβόλαιο του το καλοκαιρι :)

Ilan - Ilan Araujo Dall'Igna

http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

Όντως αδεφέ..
Το έχω γράψει και εγώ σε προηγούμενες σελίδες..
Εγώ θα γούσταρα και τον Ταυλαρίδη από την Σεντ Ετιέν..
Ότι πρέπει για να συμπληρώσει τον Κοντρέρας,χώρια το ότι είναι Έλληνας..
Και μένει και ελεύθερος το καλοκαίρι..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

paok87 έγραψε:Παπάδες κάνει ο Ριέρα...
O ορισμός του περιφερειακού επιθετικού.
Διακαής πόθος πολλών το καλοκαίρι..

Το πλασέ στο 3ο γκολ του νιόνιου δεν υπάρχει...
Μια καλή μπαλιά και ένα γκολ στο προηγούμενο παιχνίδι.
Αλλά καλός παίκτης δεν είναι αυτός που σε κάποιο παιχνίδι κάνει μια καλή εμφάνιση, αλλά εκείνος που έχει, κατά μέσο όρο, καλή απόδοση σε ΟΛΑ τα παιχνίδια.
Ο Ριέρα, κατά την άποψή μου, έχει μέχρι στιγμης δείξει μερικά καλά στοιχεία, αλλά δεν είναι ο ΕΤΟΙΜΟΣ παίκτης που χρειαζόμαστε.
Τα ίδια έλεγαν κάποιοι και για τον Leonardo (της ΑΕΚ), αλλά για την ώρα αποτελεί τη μεγαλύτερη μεταγραφική αποτυχία των κιτρινόμαυρων.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6917
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από paok87 »

Υπάρχει σημαντικη διαφορα μεταξυ Λεοναρντο και Ριερα..
Oταν ο βραζιλιάνος ερχόταν στα 19 του απο τα ερασιτεχνικα τμηματα μιας ομάδας στη βραζιλία για να παιξει στο Θρασύβουλα, ο Ριερα ήταν στη δεύτερη ομάδα της Μπαρτσελονα.
Συνεπώς, καθαρά σε επίπεδο τακτικής συμπεριφοράς , δεν συγκρινονται.
Εκτος αυτού, η διαφορά και στα σωματοδομικά χαρακτηριστικά τους είναι προφανής..

Τώρα το θέμα μετάβασης απο μικρή σε μεγάλη ομάδα ειναι σοβαρό...με το Ριέρα να είναι πιο τυχερός όσον αφορά την προσαρμοστικότητα, καθώς έχει μεταγραφεί σε μια ομάδα με καλύτερους παίκτες μεσοεπιθετικά και περισσότερη ηρεμία απο ότι ο λεονάρντο.
Άβαταρ μέλους
speed_fire
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Τρί 29 Σεπ 2009, 20:35

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από speed_fire »

Καλησπέρα Αδέρφια,
δεν θα ήθελα να αναφερθώ σε συγκεκριμένους παίχτες αν και συμφωνώ με τα περισσότερα ονόματα που γράψανε οι φίλοι παραπάνω. Το μόνο που θέλω να σημειώσω είναι η ανάγκη που υπάρχει να αποτελείτε η εντεκάδα μας από πιο πολλά Ελληνάκια και μάλιστα αν μπορέσουν αυτά να προέλθουν από τα τμήματα υποδομής μας τότε αυτό θα ήτανε ότι το καλύτερο για την ομαδάρα μας και τις προσδοκίες μας για το μέλλον της.
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

paok87 έγραψε:Υπάρχει σημαντικη διαφορα μεταξυ Λεοναρντο και Ριερα..
Oταν ο βραζιλιάνος ερχόταν στα 19 του απο τα ερασιτεχνικα τμηματα μιας ομάδας στη βραζιλία για να παιξει στο Θρασύβουλα, ο Ριερα ήταν στη δεύτερη ομάδα της Μπαρτσελονα.
Συνεπώς, καθαρά σε επίπεδο τακτικής συμπεριφοράς , δεν συγκρινονται.
Εκτος αυτού, η διαφορά και στα σωματοδομικά χαρακτηριστικά τους είναι προφανής..

Τώρα το θέμα μετάβασης απο μικρή σε μεγάλη ομάδα ειναι σοβαρό...με το Ριέρα να είναι πιο τυχερός όσον αφορά την προσαρμοστικότητα, καθώς έχει μεταγραφεί σε μια ομάδα με καλύτερους παίκτες μεσοεπιθετικά και περισσότερη ηρεμία απο ότι ο λεονάρντο.
Ναι αδελφέ μου, αλλά αν ο Ριέρα έπαιζε στην ΑΕΚ θα φαινόταν περισσότερο απ' ό,τι ο Leonardo; Επίτρεψέ μου να αμφιβάλλω.
wikipaok
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 14:54

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από wikipaok »

PAPASTERIANOS
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

αμα γυρισει ο μαρκαντωνης πιστευω πισω θα ημασταν μπετον αρμε με κοντρερας μαζι(δεν ξερω εχουμε κανενα νεοτερο για την υγεια του??)
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ronaldo »

για τον ριερα αν θυμαστε γραφαμε καποιοι το καλοκαιρι οτι ειναι μια φτηνη και καλη λυση περιφερειακου επιθετικου
τελοσπαντων δεν τον πηραμε παει αυτο
παντα θα υπαρχουν παιχτες ταλεντα με λιγα λεφτα το θεμα ειναι να τους προλαβεις πριν παρουν μεγαλη αξια
SergioConceicao
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 18:07

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από SergioConceicao »

FATOS BECIRAJ............ :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από stephanos »

ronaldo έγραψε:για τον ριερα αν θυμαστε γραφαμε καποιοι το καλοκαιρι οτι ειναι μια φτηνη και καλη λυση περιφερειακου επιθετικου
τελοσπαντων δεν τον πηραμε παει αυτο
παντα θα υπαρχουν παιχτες ταλεντα με λιγα λεφτα το θεμα ειναι να τους προλαβεις πριν παρουν μεγαλη αξια
Πιάνομαι από το post σου, αλλά δεν απευθύνομαι (μόνο) σε σένα.

Μία λεπτομέρεια που συνηθίζουμε να ξεχνάμε: Ο Ριέρα είναι δανεικός στον Πανιώνιο και ο δανεισμός του λήγει του χρόνου.
Κοινώς η Εσπανιόλ τον άφησε στο ελληνικό πρωτάθλημα, μήπως και βγάλει μάτια και (ξε)στραβωθεί κανένας από τους τρεις μεγάλους (που αγοράζουν παίκτες και δεν παίρνουν ελεύθερους μόνο) και τον αγοράσει. Και φυσικά στην περίπτωση που δεν της κάτσει το μοσχοπούλημα, τουλάχιστον να παίρνει παιχνίδια.

Και κάτι ακόμη. Είναι επιθετικός και σε 38 ματς πέρσι και φέτος (όλα βασικός) έχει σκοράρει 6 φορές. Είναι πολύ περίεργο που τον θεωρούμε καλό επιθετικό τη στιγμή που τον Μούσλι τον βγάλαμε άχρηστο επειδή έχει σκοράρει 8 φορές σε 36 ματς. Και μή μου πείτε ότι είναι περιφερειακός επιθετικός, γιατί μετά θα κάνω την ίδια σύγκριση με τον Φιλομένο (και δεν τον παίρνει τον Ισπανό)!
johannes-4
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Σάβ 19 Σεπ 2009, 14:04

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από johannes-4 »

Τον Ριέρα τον αγόρασε ο πανιώνιος φιλε και δεν είναι δανεικός
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Realcon »

Μιλάε για έναν παίκτη και εδώ που έχει συμβόλιο και το όνομα του αυτήν την φορά δεν είναι ο Σαλπιγγίδης αλλά ο Ριέρα του Πανιωνίου.

Και φτάνουμε στις σιγκρίσεις με τους δικούς μας παίκτες.
Να πω ότι ο Ριέρα είναι παίκτης που σε κάνει να φοβάσαι όταν έχει την μπάλα πότε από τα πλάγια η πότε έξω από την μεγάλη περιοχή, καταλαβαίνω να μιλάμε γι αυτόν τον παίκτη.
Αλλά να μιλάμε για έναν παίκτη ο οποίος δεν δείχνει να παίρνει στην πλάτη του την ομάδα του Πανιωνίου δεν αξίζει για μένα ο κόπος να λέμε είναι δανεικός η έχει αγοραστεί από τον Πανιώνιο.

Ένας παίκτης που πρέπει να έρθει στην ομάδα είναι εκείνος ο οποίος γνωρίζει καλά την Ελληνική πραγματικότητα και μπορεί να σε κάνει ζημιά και στα Ευρωπαϊκά παιχνίδια. Εγώ έναν τέτοιο παίκτη θέλω στην ομάδα του ΠΑΟΚ.

Ποιος είναι αύτος; Ίσως να πω ονόματα που να μην συμφωνήσετε η ακόμη και νασυμφωνήσετε. Γι αυτό το αφήνω στους ειδικούς.
Αλλά επηδεί το μικρόβιο του φιλάθλου με τις μεταγραφές είναι ασθένεια αγιάτρευτη, θα μιλήσω για τον Nick Carle
Personal Details DOB 1981-11-23
Age 27
POB Sydney, Australia
Height 5'11
Weight 12st 2lbs
Team Crystal Palace
Position Midfield
Αυτόν τον παίκτη τον ξέρω πολύ καλά,δεν γνωρίζει την Ελληνική πραγματικότητα ε τι να κάνουμε δεν είμαι και ο πιο ειδικός είπαμε. Πάντως είναι ο παίκτης με μπαλιά τσάρτα και μαρκάρει κάτι σαν τον Σορλίν. Δεν τρώει εύκολα κάρτα παίζει στην Εθνική Αυστραλίας. Όποιος είναι από την Αυστραλία θα ξέρει για τι παίκτη μιλάω.
Ο άνθρωπος είναι παικταράς, γιατί δεν έπαιξε σε μεγάλη ομάδα ακόμη; Αυτό είναι ένα άλλο σενάριο με όλα τα παιδιά που παίζουνε στην Αυστραλία.
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

johannes-4 έγραψε:Τον Ριέρα τον αγόρασε ο πανιώνιος φιλε και δεν είναι δανεικός
ακριβως! τον αγορασε για 4 χρονια μαλιστα!
και για να τελειωνουμε με το θεμα, ο ριερα ειχε ετοιμες τις βαλιτσες του (η γυναικα του για την ακριβεια) για σαλονικη απο πολυ νωρις (Μαιο)...η προφορικη συμφωνια ηταν δεδομενη (περι τα 300 χιλιαρικα το χρονο) και ειχε συμφωνησει και η εσπανιολ! ο παιχτης και το περιβαλλον του (ξανα η γυναικα του ;) ) ηταν πολυ χαρουμενοι με την προοπτικη που ανοιγοταν να παιξει στον παοκ και να ζησουν στη σαλονικη...η κομοτηνη ειχε βουιξει και ανθρωποι μεσα απο τον πανθρακικο το παραδεχοντουσαν φανερα!
τι εφταιξε? ε ως συνηθως κατι δημοσιογραφισκοι που προσπαθουν εδω και τοσες χιλιαδες χρονια να τα κονομανε στις πλατες μας...εφημεριδες της πολης λιγο πολυ ολοι διαβαζατε το καλοκαιρι...τον πολεμο των πρωτοσελιδων με πρωταγωνιστες βιτολο και ριερα ολοι τον ειδαμε...
ε τα πηρε στο κρανιο κι ο ζαγορ και πηρε τηλεφωνο τον φιλομενο (του ηρθε και καπως ακριβοτερος)
ο φερερα περιμενε στη γωνια, ο ριερα ψιλοαπογοητευτηκε και ο πανιωνιος τον αγορασε κανονικοτατα!
αυτα περασαν και παμε γι αλλα...εγω τον γουσταρα τρελα και πιστευα οτι ταιριαζε διπλα στον μουσλι!
υπαρχουν ομως και πολυ καλυτεροι...εχμμ...ειναι και ελληνες...γκουχ γκουχ...ειναι και παοκτσακια 8-)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”