johannes-4 έγραψε:Τον Ριέρα τον αγόρασε ο πανιώνιος φιλε και δεν είναι δανεικός
ακριβως! τον αγορασε για 4 χρονια μαλιστα!
και για να τελειωνουμε με το θεμα, ο ριερα ειχε ετοιμες τις βαλιτσες του (η γυναικα του για την ακριβεια) για σαλονικη απο πολυ νωρις (Μαιο)...η προφορικη συμφωνια ηταν δεδομενη (περι τα 300 χιλιαρικα το χρονο) και ειχε συμφωνησει και η εσπανιολ! ο παιχτης και το περιβαλλον του (ξανα η γυναικα του

) ηταν πολυ χαρουμενοι με την προοπτικη που ανοιγοταν να παιξει στον παοκ και να ζησουν στη σαλονικη...η κομοτηνη ειχε βουιξει και ανθρωποι μεσα απο τον πανθρακικο το παραδεχοντουσαν φανερα!
τι εφταιξε? ε ως συνηθως κατι δημοσιογραφισκοι που προσπαθουν εδω και τοσες χιλιαδες χρονια να τα κονομανε στις πλατες μας...εφημεριδες της πολης λιγο πολυ ολοι διαβαζατε το καλοκαιρι...τον πολεμο των πρωτοσελιδων με πρωταγωνιστες βιτολο και ριερα ολοι τον ειδαμε...
ε τα πηρε στο κρανιο κι ο ζαγορ και πηρε τηλεφωνο τον φιλομενο (του ηρθε και καπως ακριβοτερος)
ο φερερα περιμενε στη γωνια, ο ριερα ψιλοαπογοητευτηκε και ο πανιωνιος τον
αγορασε κανονικοτατα!
αυτα περασαν και παμε γι αλλα...εγω τον γουσταρα τρελα και πιστευα οτι ταιριαζε διπλα στον μουσλι!
υπαρχουν ομως και πολυ καλυτεροι...εχμμ...ειναι και ελληνες...γκουχ γκουχ...ειναι και παοκτσακια
