ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 28/11 19:00 ΝΟVA
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Παρότι είναι ντεφορμέ τελεταία ο Σορλέν, η απώλεια του είναι σημαντική διότι είναι τακτικά πολύ σωστός, κρατάει μπάλα και μοιράζει σωστά ενώ βοηθάει πολύ και ανασταλτικά. Και σε τέτοιου είδους παιχνίδια όλα τα παραπάνω είναι σημαντικά
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
ΠΑΟΚ: Μέσα ο Βιεϊρίνια, έξω ο Σορλέν
Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΠΑΟΚ ενόψει του ντέρμπι με την ΑΕΚ μετά και την τελευταία προπόνηση που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο της Τούμπας. Ο Φερνάντο Σάντος συμπεριέλαβε τελικά στην αποστολή τον Αντελίνο Βιεϊρίνια ενώ εκτός τέθηκε ο Ολιβιέ Σορλέν.
Ο Γάλλος χαφ δεν πήρε μέρος στην προπόνηση λόγω του υψηλού πυρετού που συνεχίζει να τον ταλαιπωρεί και έτσι θα δει την αναμέτρηση της ομάδας του από το σπίτι.
http://www.sport-fm.gr/article/206329
Μέσα το πουλέν..
Έξω το γαλλικό πολυεργαλείο..
Άντε να δούμε..
Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΠΑΟΚ ενόψει του ντέρμπι με την ΑΕΚ μετά και την τελευταία προπόνηση που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο της Τούμπας. Ο Φερνάντο Σάντος συμπεριέλαβε τελικά στην αποστολή τον Αντελίνο Βιεϊρίνια ενώ εκτός τέθηκε ο Ολιβιέ Σορλέν.
Ο Γάλλος χαφ δεν πήρε μέρος στην προπόνηση λόγω του υψηλού πυρετού που συνεχίζει να τον ταλαιπωρεί και έτσι θα δει την αναμέτρηση της ομάδας του από το σπίτι.
http://www.sport-fm.gr/article/206329
Μέσα το πουλέν..
Έξω το γαλλικό πολυεργαλείο..
Άντε να δούμε..
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
1) Αν ήταν σε καλή κατάσταση ο Σορλέν θα με πείραζε που δεν παίζει..
2) Αυτός ο Σαβίνι που είναι ρε παιδιά? υποτίθεται τον πήραμε για να μην μας τρυπάνε στα ντέρμπι από πλάγια..
3) Αν θα κερδίσουμε, θα οφείλετε στο αν ο Ιβιτς κάνει καλό παιχνίδι κατά μεγάλο ποσοστό, μιας και θα πέσουν με τα μούτρα στον Μούσλι και τον Βιερίνια.
1-2 το σκορ

2) Αυτός ο Σαβίνι που είναι ρε παιδιά? υποτίθεται τον πήραμε για να μην μας τρυπάνε στα ντέρμπι από πλάγια..
3) Αν θα κερδίσουμε, θα οφείλετε στο αν ο Ιβιτς κάνει καλό παιχνίδι κατά μεγάλο ποσοστό, μιας και θα πέσουν με τα μούτρα στον Μούσλι και τον Βιερίνια.
1-2 το σκορ
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0fi8jIBtUQ4&hl=de_DE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0fi8jIBtUQ4&hl=de_DE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]zoomgr έγραψε:
1-2 το σκορ
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
zoomgr έγραψε:1) Αν ήταν σε καλή κατάσταση ο Σορλέν θα με πείραζε που δεν παίζει..
2) Αυτός ο Σαβίνι που είναι ρε παιδιά? υποτίθεται τον πήραμε για να μην μας τρυπάνε στα ντέρμπι από πλάγια..
3) Αν θα κερδίσουμε, θα οφείλετε στο αν ο Ιβιτς κάνει καλό παιχνίδι κατά μεγάλο ποσοστό, μιας και θα πέσουν με τα μούτρα στον Μούσλι και τον Βιερίνια.
1) Ο Σορλέν, παρότι ντεφορμέ, είναι χρήσιμος σε τέτοιου είδους παιχνίδια
2) Δεν υπάρχει πσδοσφαιριστής Σαβίνι.. τα έχουμε πει αυτά.
3) Για να κερδίσουμε χρειάζεται και οι 11 να κάνουν πολύ καλό παιχνίδι
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Κάνω μια σκέψη ότι λόγο της απουσίας Sorlen δεν είναι απίθανο ο Santos να τον βάλει μπακ και ο Lino να πάει στα χαφ!!zoomgr έγραψε:Αυτός ο Σαβίνι που είναι ρε παιδιά? υποτίθεται τον πήραμε για να μην μας τρυπάνε στα ντέρμπι από πλάγια..
Αυτό σε περίπτωση που δεν θέλει να βάλει τον Κούτσια απο την αρχή!!!
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
αδερφέ και εγώ αυτό σκέφτηκα για αυτό ρώτησα περί Σαβίνι..Peja 4 έγραψε:Κάνω μια σκέψη ότι λόγο της απουσίας Sorlen δεν είναι απίθανο ο Santos να τον βάλει μπακ και ο Lino να πάει στα χαφ!!zoomgr έγραψε:Αυτός ο Σαβίνι που είναι ρε παιδιά? υποτίθεται τον πήραμε για να μην μας τρυπάνε στα ντέρμπι από πλάγια..
Αυτό σε περίπτωση που δεν θέλει να βάλει τον Κούτσια απο την αρχή!!!
ο ΣΑΝΤΟΣ ΞΕΡΕΙ
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Καμικάζι στο ΟΑΚΑ, 4-5-1 (ή 4-2-3-1 για τους συστηματολάγνους) που μεταμορφώνεται σε 4-3-3 όταν επιτιθόμαστε...
Τέσσερις πίσω στην ευθεία χωρίς πολλές επιθετικές προωθήσεις, το πολύ να ανεβαίνει ένας τη φορά, δύο αμυντικά χάφ δίπλα-δίπλα να αλληλοκαλύπτονται και να ανεβοκατεβαίνουν εναλλάξ, ο Ίβιτς να φιλτράρει το παιχνίδι στη μεσαία γραμμή, να μοιραζει το παιχνίδι και να δίνει στήριγμα στο Μουσλίμοβιτς πατώντας περιοχή, οι σαϊτες Κουτσιανικούλης-Βιερίνια στις πτέρυγες με στόχο να πλήξουν καίρια την αργή άμυνα της αεκ και ο Μουσλίμοβιτς στην κορυφή να παίζει ξύλο με τον Μαιστόροβιτς, να κρατάει και να σπάει τη μπάλα εωσότου ανέβει η ομάδα αλλά και να ανοίγει διαδρόμους για τους διεμβολιστές μας Βιερίνια-Κούτσια... Συνταγή νίκης...!! Το πιστεύω περισσότερο απο κάθε άλλη φορά... Και η πλάκα είναι ότι ίσως δεν το δώ αφου θα είμαι επίστρατος στην Ξάνθη... Φαντάσου να κάνει νίκη ο Σαντος σε μάτς με το ποκ μετά απο 3 χρόνια και εγώ να μην μπορέσω να το δώ...!! Και άντε να πείσω μετά ότι δεν είμαι εγώ ο γκαντέμης...
Υ.Γ. Ειλικρινά για πρώτη φορά χαίρομαι που απουσιάζει παίκτης μας, μιλάω για τον Σορλέν... Το παιδί χρειαζόταν ένα μικρό διαλειμματάκι που ίσως τον βοηθήσει να ανακάμψει και η τύχη (ή μάλλον η ατυχία) φρόντισε να το πάρει τώρα αναγκαστικά... Τουλάχιστον τα μπάκ της αεκ (καράμπελας-αραούχο) δεν είναι καλά επιθετικά και δεν θα είναι τραγικά τα ματσάπ με τους Βιερίνια-Κουτσιανικούλη...
Τέσσερις πίσω στην ευθεία χωρίς πολλές επιθετικές προωθήσεις, το πολύ να ανεβαίνει ένας τη φορά, δύο αμυντικά χάφ δίπλα-δίπλα να αλληλοκαλύπτονται και να ανεβοκατεβαίνουν εναλλάξ, ο Ίβιτς να φιλτράρει το παιχνίδι στη μεσαία γραμμή, να μοιραζει το παιχνίδι και να δίνει στήριγμα στο Μουσλίμοβιτς πατώντας περιοχή, οι σαϊτες Κουτσιανικούλης-Βιερίνια στις πτέρυγες με στόχο να πλήξουν καίρια την αργή άμυνα της αεκ και ο Μουσλίμοβιτς στην κορυφή να παίζει ξύλο με τον Μαιστόροβιτς, να κρατάει και να σπάει τη μπάλα εωσότου ανέβει η ομάδα αλλά και να ανοίγει διαδρόμους για τους διεμβολιστές μας Βιερίνια-Κούτσια... Συνταγή νίκης...!! Το πιστεύω περισσότερο απο κάθε άλλη φορά... Και η πλάκα είναι ότι ίσως δεν το δώ αφου θα είμαι επίστρατος στην Ξάνθη... Φαντάσου να κάνει νίκη ο Σαντος σε μάτς με το ποκ μετά απο 3 χρόνια και εγώ να μην μπορέσω να το δώ...!! Και άντε να πείσω μετά ότι δεν είμαι εγώ ο γκαντέμης...
Υ.Γ. Ειλικρινά για πρώτη φορά χαίρομαι που απουσιάζει παίκτης μας, μιλάω για τον Σορλέν... Το παιδί χρειαζόταν ένα μικρό διαλειμματάκι που ίσως τον βοηθήσει να ανακάμψει και η τύχη (ή μάλλον η ατυχία) φρόντισε να το πάρει τώρα αναγκαστικά... Τουλάχιστον τα μπάκ της αεκ (καράμπελας-αραούχο) δεν είναι καλά επιθετικά και δεν θα είναι τραγικά τα ματσάπ με τους Βιερίνια-Κουτσιανικούλη...
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Δεν ξέρω πόσο σίγουρο είναι ότι θα ξεκινήσει με Κούτσια...εγώ θα προτιμούσα Φωτάκη πάντως 
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
ο προπονητης του αλβανια-κυπρος 6-1......Orwell έγραψε:Και ποιός ήταν στον πάγκο ρε γ@μωτο, δεν βλέπω καλά....![]()
πλακα κανω ο σεβομαι τον αγγελο που ειναι κομματι της ιστοριας του ΠΑΟΚ .....της ιστοριας οχι του μελλοντος του ΠΑΟΚ......
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Χαλκιάς, Kresic, Αραμπατζής, Κουτσιανικούλης, Μαλεζάς, Παπάζογλου, Φωτάκης, Abubakari, Cirillo, Contreras, Garcia, Ivic, Lino, Moon, Muslimovic, Savini, Sznaucner, Vieirinha, Vitolo.
αντε και με τη νίκη
αντε και με τη νίκη
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Oμως τότε θα χρειαστεί να αλλάξει όλη τη διάταξη της ομάδας και το σύστημα γιατί οι άλλοι δεν μπορούν να παίξουν στη γραμμά, ούτε βέβαια ο φωτάκης... Και μενα μ'αρεσε πολυ με τον αρη αλλα σε αυτη τη διαταξη θα χωρουσε μονο στη θεση του πουλεν, του Ιβιτς...Orwell έγραψε:Δεν ξέρω πόσο σίγουρο είναι ότι θα ξεκινήσει με Κούτσια...εγώ θα προτιμούσα Φωτάκη πάντως
Εκτός αν πάει σε τραγική λύση τύπου Μουν δεξι χαφ και Βιερίνια να πάει αριστερα...
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40