ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 28/11 19:00 ΝΟVA

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ioanmits »

Παρότι είναι ντεφορμέ τελεταία ο Σορλέν, η απώλεια του είναι σημαντική διότι είναι τακτικά πολύ σωστός, κρατάει μπάλα και μοιράζει σωστά ενώ βοηθάει πολύ και ανασταλτικά. Και σε τέτοιου είδους παιχνίδια όλα τα παραπάνω είναι σημαντικά
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από Lord »

ΠΑΟΚ: Μέσα ο Βιεϊρίνια, έξω ο Σορλέν

Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΠΑΟΚ ενόψει του ντέρμπι με την ΑΕΚ μετά και την τελευταία προπόνηση που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο της Τούμπας. Ο Φερνάντο Σάντος συμπεριέλαβε τελικά στην αποστολή τον Αντελίνο Βιεϊρίνια ενώ εκτός τέθηκε ο Ολιβιέ Σορλέν.
Ο Γάλλος χαφ δεν πήρε μέρος στην προπόνηση λόγω του υψηλού πυρετού που συνεχίζει να τον ταλαιπωρεί και έτσι θα δει την αναμέτρηση της ομάδας του από το σπίτι.

http://www.sport-fm.gr/article/206329

Μέσα το πουλέν..
Έξω το γαλλικό πολυεργαλείο..
Άντε να δούμε..
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από zoomgr »

1) Αν ήταν σε καλή κατάσταση ο Σορλέν θα με πείραζε που δεν παίζει..
2) Αυτός ο Σαβίνι που είναι ρε παιδιά? υποτίθεται τον πήραμε για να μην μας τρυπάνε στα ντέρμπι από πλάγια..
3) Αν θα κερδίσουμε, θα οφείλετε στο αν ο Ιβιτς κάνει καλό παιχνίδι κατά μεγάλο ποσοστό, μιας και θα πέσουν με τα μούτρα στον Μούσλι και τον Βιερίνια.

1-2 το σκορ
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από 8emis4 »

zoomgr έγραψε:
1-2 το σκορ
:opaokara:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0fi8jIBtUQ4&hl=de_DE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0fi8jIBtUQ4&hl=de_DE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ioanmits »

zoomgr έγραψε:1) Αν ήταν σε καλή κατάσταση ο Σορλέν θα με πείραζε που δεν παίζει..
2) Αυτός ο Σαβίνι που είναι ρε παιδιά? υποτίθεται τον πήραμε για να μην μας τρυπάνε στα ντέρμπι από πλάγια..
3) Αν θα κερδίσουμε, θα οφείλετε στο αν ο Ιβιτς κάνει καλό παιχνίδι κατά μεγάλο ποσοστό, μιας και θα πέσουν με τα μούτρα στον Μούσλι και τον Βιερίνια.

1) Ο Σορλέν, παρότι ντεφορμέ, είναι χρήσιμος σε τέτοιου είδους παιχνίδια
2) Δεν υπάρχει πσδοσφαιριστής Σαβίνι.. τα έχουμε πει αυτά.
3) Για να κερδίσουμε χρειάζεται και οι 11 να κάνουν πολύ καλό παιχνίδι
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από Peja 4 »

zoomgr έγραψε:Αυτός ο Σαβίνι που είναι ρε παιδιά? υποτίθεται τον πήραμε για να μην μας τρυπάνε στα ντέρμπι από πλάγια..
Κάνω μια σκέψη ότι λόγο της απουσίας Sorlen δεν είναι απίθανο ο Santos να τον βάλει μπακ και ο Lino να πάει στα χαφ!!

Αυτό σε περίπτωση που δεν θέλει να βάλει τον Κούτσια απο την αρχή!!!

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Και ποιός ήταν στον πάγκο ρε γ@μωτο, δεν βλέπω καλά.... :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από zoomgr »

Peja 4 έγραψε:
zoomgr έγραψε:Αυτός ο Σαβίνι που είναι ρε παιδιά? υποτίθεται τον πήραμε για να μην μας τρυπάνε στα ντέρμπι από πλάγια..
Κάνω μια σκέψη ότι λόγο της απουσίας Sorlen δεν είναι απίθανο ο Santos να τον βάλει μπακ και ο Lino να πάει στα χαφ!!

Αυτό σε περίπτωση που δεν θέλει να βάλει τον Κούτσια απο την αρχή!!!

:nairepaok:
αδερφέ και εγώ αυτό σκέφτηκα για αυτό ρώτησα περί Σαβίνι..
ο ΣΑΝΤΟΣ ΞΕΡΕΙ :opaokara:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από arisk »

Καμικάζι στο ΟΑΚΑ, 4-5-1 (ή 4-2-3-1 για τους συστηματολάγνους) που μεταμορφώνεται σε 4-3-3 όταν επιτιθόμαστε...
Τέσσερις πίσω στην ευθεία χωρίς πολλές επιθετικές προωθήσεις, το πολύ να ανεβαίνει ένας τη φορά, δύο αμυντικά χάφ δίπλα-δίπλα να αλληλοκαλύπτονται και να ανεβοκατεβαίνουν εναλλάξ, ο Ίβιτς να φιλτράρει το παιχνίδι στη μεσαία γραμμή, να μοιραζει το παιχνίδι και να δίνει στήριγμα στο Μουσλίμοβιτς πατώντας περιοχή, οι σαϊτες Κουτσιανικούλης-Βιερίνια στις πτέρυγες με στόχο να πλήξουν καίρια την αργή άμυνα της αεκ και ο Μουσλίμοβιτς στην κορυφή να παίζει ξύλο με τον Μαιστόροβιτς, να κρατάει και να σπάει τη μπάλα εωσότου ανέβει η ομάδα αλλά και να ανοίγει διαδρόμους για τους διεμβολιστές μας Βιερίνια-Κούτσια... Συνταγή νίκης...!! Το πιστεύω περισσότερο απο κάθε άλλη φορά... Και η πλάκα είναι ότι ίσως δεν το δώ αφου θα είμαι επίστρατος στην Ξάνθη... Φαντάσου να κάνει νίκη ο Σαντος σε μάτς με το ποκ μετά απο 3 χρόνια και εγώ να μην μπορέσω να το δώ...!! Και άντε να πείσω μετά ότι δεν είμαι εγώ ο γκαντέμης... :lol:


Υ.Γ. Ειλικρινά για πρώτη φορά χαίρομαι που απουσιάζει παίκτης μας, μιλάω για τον Σορλέν... Το παιδί χρειαζόταν ένα μικρό διαλειμματάκι που ίσως τον βοηθήσει να ανακάμψει και η τύχη (ή μάλλον η ατυχία) φρόντισε να το πάρει τώρα αναγκαστικά... Τουλάχιστον τα μπάκ της αεκ (καράμπελας-αραούχο) δεν είναι καλά επιθετικά και δεν θα είναι τραγικά τα ματσάπ με τους Βιερίνια-Κουτσιανικούλη...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Δεν ξέρω πόσο σίγουρο είναι ότι θα ξεκινήσει με Κούτσια...εγώ θα προτιμούσα Φωτάκη πάντως :pano:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από eorptol »

Orwell έγραψε:Και ποιός ήταν στον πάγκο ρε γ@μωτο, δεν βλέπω καλά.... :pano: :pano:
ο προπονητης του αλβανια-κυπρος 6-1...... :lol: :lol:
πλακα κανω ο σεβομαι τον αγγελο που ειναι κομματι της ιστοριας του ΠΑΟΚ .....της ιστοριας οχι του μελλοντος του ΠΑΟΚ...... ;)

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

τελικα θα παρουμε εισητηρια για οακα??
Άβαταρ μέλους
SHREK
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 03:36
Τοποθεσία: xalkidiki

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από SHREK »

Χαλκιάς, Kresic, Αραμπατζής, Κουτσιανικούλης, Μαλεζάς, Παπάζογλου, Φωτάκης, Abubakari, Cirillo, Contreras, Garcia, Ivic, Lino, Moon, Muslimovic, Savini, Sznaucner, Vieirinha, Vitolo.
αντε και με τη νίκη
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από arisk »

Orwell έγραψε:Δεν ξέρω πόσο σίγουρο είναι ότι θα ξεκινήσει με Κούτσια...εγώ θα προτιμούσα Φωτάκη πάντως :pano:
Oμως τότε θα χρειαστεί να αλλάξει όλη τη διάταξη της ομάδας και το σύστημα γιατί οι άλλοι δεν μπορούν να παίξουν στη γραμμά, ούτε βέβαια ο φωτάκης... Και μενα μ'αρεσε πολυ με τον αρη αλλα σε αυτη τη διαταξη θα χωρουσε μονο στη θεση του πουλεν, του Ιβιτς... :D
Εκτός αν πάει σε τραγική λύση τύπου Μουν δεξι χαφ και Βιερίνια να πάει αριστερα... :?
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

εισητηρια θα παρουμε με το αεκ?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”