ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 28/11 19:00 ΝΟVA
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Δεν με νοιάζει η άεκ. Πως θα είναι η ομάδα μου με νοιάζει...
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Aναλυτικά:ioanmits έγραψε:Σταθόπουλος διαιτητής
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ:
Σταθόπουλος Γ. (ΕΠΣ Αχαίας)
ΒΟΗΘΟΙ:
Ακρίβος Χ. (ΕΠΣ Αθηνών)
Ευθυμιάδης Δ. (ΕΠΣ Πιερίας)
4ος ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ:
Λαμπρόπουλος Μ. (ΕΠΣ Ηλείας)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ:
Μπριάκος Αθ. (ΕΠΣ Ηπείρου)
http://www.epo.gr/detail.asp?e_article_ ... _cat_id=13
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Εχεις τρομερο δικιο αδελφε! Τα ιδια ακριβως συζητουσα με ενα φίλο χανουμι τις προαλλες (συνταξιουχος στο καπη Γαλατσιου) ...Απο ποιοτητα δεν υστερουμε σε κατι, ουτε και σε μοναδες...Orwell έγραψε:3 μονάδες καλές έχει η Κούλα και μετά το χάος...στην κυριολεξία όμως το χάος.
Μαιστόροβιτς που είναι καλός στον αέρα και πίσω αλλά και στην επίθεση και θέλει προσοχή
Σκόκο που όμως μία παίζει και τρείς όχι και
Μπλάνκο που τελευταία όμως δεν πάει και τόσο καλά
Αρα είναι λίγο παραμύθι η ποιότητα της Κούλας...κανονικά και με δεδομένο ότι έχουν και χίλια μύρια προβλήματα και μηδέν ψυχολογία ο ΠΑΟΚ θα έπρεπε να είναι το ακλόνητο φαβορί γι' αυτό το ματς και όχι να λέμε ίσως και αν και ελπίζω και άλλα τέτοια....κανονικά.....
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Να δω τι θα λεμε αμα θα χασουμε...
Αυτο το οτι η ομαδα εριξε 4 μπαλακια στη ΑΕ Παπαναστασιου, και ορισμενοι νομιζετε (και παλι) οτι γιναμε Μπαρτσα με κανει τρελο.........
ψυχραιμια, ξεκωληστε και ταπεινα, αφηστε επιτελους την ομαδα να παει σε ενα ματς σαν αουτσαιντερ. Κι αν χασουμε δεν τρεχει τιποτα.
Αυτο το οτι η ομαδα εριξε 4 μπαλακια στη ΑΕ Παπαναστασιου, και ορισμενοι νομιζετε (και παλι) οτι γιναμε Μπαρτσα με κανει τρελο.........
ψυχραιμια, ξεκωληστε και ταπεινα, αφηστε επιτελους την ομαδα να παει σε ενα ματς σαν αουτσαιντερ. Κι αν χασουμε δεν τρεχει τιποτα.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Αν σκεφτομασταν εμεις ετσι τότε ο Ατρομητος πως πρεπει να σκεφτεται; Ισως ο Δον βεβαια να μην εχει υπολογισει τους 3 βαθμους απο αυτο το ματς στο πλανο της σεζον...eliask έγραψε:... Κι αν χασουμε δεν τρεχει τιποτα.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Κατ' αρχήν δεν νομίζω ότι το να πιστεύεις ότι είσαι καλύτερος απ' την ΑΕΚ σε κάνει αυτόματα Μπάρτσα...έχει μία διαφορά όπως και να το κάνεις.
Οσο για το αουτσάιντερ...σε όλα τα ματς η ομάδα έτσι κατέβηκε...εγώ νομίζω ότι η νοοτροπία "και να χάσουμε δεν έγινε και τίποτα" μόνο κακό κάνει σε μιά ομάδα ακόμα και αν λέγεται όχι ΠΑΟΚ αλλά ακόμα και Λεβαδειακός...ασφαλέστερο άλλοθι για να παραμείνεις στάσιμος δεν υπάρχει.
Ψυχραιμία και αυτοπεποίθηση είναι δυνατόν και να συνυπάρχουν.....
Οσο για το αουτσάιντερ...σε όλα τα ματς η ομάδα έτσι κατέβηκε...εγώ νομίζω ότι η νοοτροπία "και να χάσουμε δεν έγινε και τίποτα" μόνο κακό κάνει σε μιά ομάδα ακόμα και αν λέγεται όχι ΠΑΟΚ αλλά ακόμα και Λεβαδειακός...ασφαλέστερο άλλοθι για να παραμείνεις στάσιμος δεν υπάρχει.
Ψυχραιμία και αυτοπεποίθηση είναι δυνατόν και να συνυπάρχουν.....
-
ariskatiforos
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Δυστυχως μια πιθανη απουσια του βιερινια ειναι ικανη ν αλλαξει τα δεδομενα του αγωνα!
Μακαρι να το εχει ξεπερασει μεχρι αυριο και να παιξει!
Μακαρι να το εχει ξεπερασει μεχρι αυριο και να παιξει!
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Ενας ΠΑΟΚ που θα παίξει όπως μπορει να παιξει παίρνει άνετα το διπλο απο τη διαλυμένη ξαδέλφη.
Βρήσκεται σε χειρότερη κατάσταση απο όταν την συναντήσαμε πέρσυ τον χειμώνα, αν και τότε πάλι εμείς την αναστήσαμε!
ΑΪΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!
Βρήσκεται σε χειρότερη κατάσταση απο όταν την συναντήσαμε πέρσυ τον χειμώνα, αν και τότε πάλι εμείς την αναστήσαμε!
ΑΪΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Στα λόγια ειναι όλα καλα και συμφωνουμε
Περσυ το αεκακι, με δωνη και ποιος δωνης, σε πηρε χι στον πρωτο γυρο, στον δευτερο τρεχαμε να κρυφτουμε με καφε και ενσαλιβα και τα ριχναμε στην αποβολη του κοντρερας, για τα πλει οφ δεν συζηταμε με 8 παικτες που πηρε διπλο.... και mvp τον γεωργεα.
Αν η ομαδα δεν κατεβει σοβαρη, και με τασεις ποιο αεκακι, και ποιος μπαγεβιτς, ειναι απληρωτοι, δεν παιζει μπαλα και τετοια θα χασει. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ. Το πε και Παμπλο. Θα παμε σοβαροι, να κανουμε αυτο που πρεπει να κανουμε (με το μαχαιρι στο στομα) για να κερδισουμε.
Αυτη η ομάδα εχει το παγκοσμιο μοναδικο φαινομενο να ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥΣ. Και με πρακτικες του τυπου "δεν ειναι τιποτα το αεκακι..." θα τους ανασθησουμε............
Περσυ το αεκακι, με δωνη και ποιος δωνης, σε πηρε χι στον πρωτο γυρο, στον δευτερο τρεχαμε να κρυφτουμε με καφε και ενσαλιβα και τα ριχναμε στην αποβολη του κοντρερας, για τα πλει οφ δεν συζηταμε με 8 παικτες που πηρε διπλο.... και mvp τον γεωργεα.
Αν η ομαδα δεν κατεβει σοβαρη, και με τασεις ποιο αεκακι, και ποιος μπαγεβιτς, ειναι απληρωτοι, δεν παιζει μπαλα και τετοια θα χασει. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ. Το πε και Παμπλο. Θα παμε σοβαροι, να κανουμε αυτο που πρεπει να κανουμε (με το μαχαιρι στο στομα) για να κερδισουμε.
Αυτη η ομάδα εχει το παγκοσμιο μοναδικο φαινομενο να ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥΣ. Και με πρακτικες του τυπου "δεν ειναι τιποτα το αεκακι..." θα τους ανασθησουμε............
- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Μα αφού δε πήραμε εισιτήρια..Orwell έγραψε:Εγώ ζηλεύω αυτούς που θα είναι στο ΟΑΚΑ...κουφάλες Αθηναίοι
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Κοίτα στην πραγματικότητα δεν σας ζηλεύω.....ήθελα απλώς να σας την πωalexpaok4 έγραψε:Μα αφού δε πήραμε εισιτήρια..Orwell έγραψε:Εγώ ζηλεύω αυτούς που θα είναι στο ΟΑΚΑ...κουφάλες Αθηναίοι
Υ.Γ. καλά...η ΠΑΕ δεν πήρε αλλά δε νομίζω ότι σου απαγορεύει κάποιος να πας μεμονωμένα.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
μια πρόταση μόνο...
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ
μπειτε,παίξτε σοβαρά,κερδίστε,φύγετε
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ
μπειτε,παίξτε σοβαρά,κερδίστε,φύγετε
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
παιδια πουλαω εισιτιριο διαρκειας για την 4 οπιοσ ενδιαφερετε ας μου στειλει pm. τιμη 100 €
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
αδερφέ κράτα το μέχρι τον τελικό μπας και βρείς εισιτήριο
