ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 28/11 19:00 ΝΟVA

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από DimisK »

Δεν με νοιάζει η άεκ. Πως θα είναι η ομάδα μου με νοιάζει...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από novito »

ioanmits έγραψε:Σταθόπουλος διαιτητής
Aναλυτικά:

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ:
Σταθόπουλος Γ. (ΕΠΣ Αχαίας)

ΒΟΗΘΟΙ:
Ακρίβος Χ. (ΕΠΣ Αθηνών)
Ευθυμιάδης Δ. (ΕΠΣ Πιερίας)

4ος ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ:
Λαμπρόπουλος Μ. (ΕΠΣ Ηλείας)

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ:
Μπριάκος Αθ. (ΕΠΣ Ηπείρου)
http://www.epo.gr/detail.asp?e_article_ ... _cat_id=13
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από Maximus »

Orwell έγραψε:3 μονάδες καλές έχει η Κούλα και μετά το χάος...στην κυριολεξία όμως το χάος.
Μαιστόροβιτς που είναι καλός στον αέρα και πίσω αλλά και στην επίθεση και θέλει προσοχή
Σκόκο που όμως μία παίζει και τρείς όχι και
Μπλάνκο που τελευταία όμως δεν πάει και τόσο καλά
Αρα είναι λίγο παραμύθι η ποιότητα της Κούλας...κανονικά και με δεδομένο ότι έχουν και χίλια μύρια προβλήματα και μηδέν ψυχολογία ο ΠΑΟΚ θα έπρεπε να είναι το ακλόνητο φαβορί γι' αυτό το ματς και όχι να λέμε ίσως και αν και ελπίζω και άλλα τέτοια....κανονικά.....
Εχεις τρομερο δικιο αδελφε! Τα ιδια ακριβως συζητουσα με ενα φίλο χανουμι τις προαλλες (συνταξιουχος στο καπη Γαλατσιου) ...Απο ποιοτητα δεν υστερουμε σε κατι, ουτε και σε μοναδες...
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από eliask »

Να δω τι θα λεμε αμα θα χασουμε...

Αυτο το οτι η ομαδα εριξε 4 μπαλακια στη ΑΕ Παπαναστασιου, και ορισμενοι νομιζετε (και παλι) οτι γιναμε Μπαρτσα με κανει τρελο.........

ψυχραιμια, ξεκωληστε και ταπεινα, αφηστε επιτελους την ομαδα να παει σε ενα ματς σαν αουτσαιντερ. Κι αν χασουμε δεν τρεχει τιποτα.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από Maximus »

eliask έγραψε:... Κι αν χασουμε δεν τρεχει τιποτα.
Αν σκεφτομασταν εμεις ετσι τότε ο Ατρομητος πως πρεπει να σκεφτεται; Ισως ο Δον βεβαια να μην εχει υπολογισει τους 3 βαθμους απο αυτο το ματς στο πλανο της σεζον... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Κατ' αρχήν δεν νομίζω ότι το να πιστεύεις ότι είσαι καλύτερος απ' την ΑΕΚ σε κάνει αυτόματα Μπάρτσα...έχει μία διαφορά όπως και να το κάνεις.
Οσο για το αουτσάιντερ...σε όλα τα ματς η ομάδα έτσι κατέβηκε...εγώ νομίζω ότι η νοοτροπία "και να χάσουμε δεν έγινε και τίποτα" μόνο κακό κάνει σε μιά ομάδα ακόμα και αν λέγεται όχι ΠΑΟΚ αλλά ακόμα και Λεβαδειακός...ασφαλέστερο άλλοθι για να παραμείνεις στάσιμος δεν υπάρχει.
Ψυχραιμία και αυτοπεποίθηση είναι δυνατόν και να συνυπάρχουν.....
ariskatiforos

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από ariskatiforos »

Δυστυχως μια πιθανη απουσια του βιερινια ειναι ικανη ν αλλαξει τα δεδομενα του αγωνα!
Μακαρι να το εχει ξεπερασει μεχρι αυριο και να παιξει!
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Ενας ΠΑΟΚ που θα παίξει όπως μπορει να παιξει παίρνει άνετα το διπλο απο τη διαλυμένη ξαδέλφη.
Βρήσκεται σε χειρότερη κατάσταση απο όταν την συναντήσαμε πέρσυ τον χειμώνα, αν και τότε πάλι εμείς την αναστήσαμε!
ΑΪΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από eliask »

Στα λόγια ειναι όλα καλα και συμφωνουμε

Περσυ το αεκακι, με δωνη και ποιος δωνης, σε πηρε χι στον πρωτο γυρο, στον δευτερο τρεχαμε να κρυφτουμε με καφε και ενσαλιβα και τα ριχναμε στην αποβολη του κοντρερας, για τα πλει οφ δεν συζηταμε με 8 παικτες που πηρε διπλο.... και mvp τον γεωργεα.

Αν η ομαδα δεν κατεβει σοβαρη, και με τασεις ποιο αεκακι, και ποιος μπαγεβιτς, ειναι απληρωτοι, δεν παιζει μπαλα και τετοια θα χασει. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ. Το πε και Παμπλο. Θα παμε σοβαροι, να κανουμε αυτο που πρεπει να κανουμε (με το μαχαιρι στο στομα) για να κερδισουμε.

Αυτη η ομάδα εχει το παγκοσμιο μοναδικο φαινομενο να ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥΣ. Και με πρακτικες του τυπου "δεν ειναι τιποτα το αεκακι..." θα τους ανασθησουμε............
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Orwell έγραψε:Εγώ ζηλεύω αυτούς που θα είναι στο ΟΑΚΑ...κουφάλες Αθηναίοι 8-)
Μα αφού δε πήραμε εισιτήρια..
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από paokovia »

Τι σόι θεός θα ήταν ο ΠΑΟΚ αν δεν ανάσταινε πεθαμένους 8-)
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

alexpaok4 έγραψε:
Orwell έγραψε:Εγώ ζηλεύω αυτούς που θα είναι στο ΟΑΚΑ...κουφάλες Αθηναίοι 8-)
Μα αφού δε πήραμε εισιτήρια..
Κοίτα στην πραγματικότητα δεν σας ζηλεύω.....ήθελα απλώς να σας την πω 8-) 8-)
Υ.Γ. καλά...η ΠΑΕ δεν πήρε αλλά δε νομίζω ότι σου απαγορεύει κάποιος να πας μεμονωμένα.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από sidpanos »

μια πρόταση μόνο...
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ

μπειτε,παίξτε σοβαρά,κερδίστε,φύγετε
Lexus
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Κυρ 02 Αύγ 2009, 15:11

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από Lexus »

παιδια πουλαω εισιτιριο διαρκειας για την 4 οπιοσ ενδιαφερετε ας μου στειλει pm. τιμη 100 €
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA

Δημοσίευση από sidpanos »

αδερφέ κράτα το μέχρι τον τελικό μπας και βρείς εισιτήριο :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”