ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 28/11 19:00 ΝΟVA
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Εγώ ζηλεύω αυτούς που θα είναι στο ΟΑΚΑ...κουφάλες Αθηναίοι 
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
ελα τωρα,παμε σε 4-5 ματς το χρονο,εσεις σε 20 και ζηλευεις...!
μακαρι να μεναμε και μεις βορεια ελλαδα...
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Μόλις τελείωσα τη βόλτα μου στα 44 αεκτσήδικα fora. Συμπεράσματα:
-Τρελή απαισιοδοξία και κράξιμο στην ομάδα τους και τον πριγκηπα
- Λίγος κόσμος το Σάββατο στο ΟΑΚΑ (χαρακτηριστικό σχόλιο: "αν έχει 30.000 το σάββατο στο ΟΑΚΑ, οι 20.000 θα είναι παοκτσήδες" !!! και η απάντηση: "σιγά να μην είμαστε 10.000"
)
- 8 στους 10 αεκτσήδες έχουν ήδη συμβιβαστεί με την ιδέα μιας ακόμα ήττας και μάλιστα φοβούνται διασυρμό.
- Αναμένεται αποθέωση για Σάντος και Τσιρίλο.
Όλα αυτά μου ακούγονται ως ιδανική συγκυρία. Ελπίζω να το αποδείξουμε στο χόρτο. ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!
ΥΓ. Κάποιος να θυμίσει στους παίκτες μας, ότι οταν πριν απο 2 σεζόν ήμασταν για μπάτσες, ήρθαν αυτοί προτελευταία αγωνιστική και μας έριξαν τεσσάρα. Χωρίς φόβο μπορούμε την εκδίκηση...
-Τρελή απαισιοδοξία και κράξιμο στην ομάδα τους και τον πριγκηπα
- Λίγος κόσμος το Σάββατο στο ΟΑΚΑ (χαρακτηριστικό σχόλιο: "αν έχει 30.000 το σάββατο στο ΟΑΚΑ, οι 20.000 θα είναι παοκτσήδες" !!! και η απάντηση: "σιγά να μην είμαστε 10.000"
- 8 στους 10 αεκτσήδες έχουν ήδη συμβιβαστεί με την ιδέα μιας ακόμα ήττας και μάλιστα φοβούνται διασυρμό.
- Αναμένεται αποθέωση για Σάντος και Τσιρίλο.
Όλα αυτά μου ακούγονται ως ιδανική συγκυρία. Ελπίζω να το αποδείξουμε στο χόρτο. ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!
ΥΓ. Κάποιος να θυμίσει στους παίκτες μας, ότι οταν πριν απο 2 σεζόν ήμασταν για μπάτσες, ήρθαν αυτοί προτελευταία αγωνιστική και μας έριξαν τεσσάρα. Χωρίς φόβο μπορούμε την εκδίκηση...
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
το θεμα ειναι η ομαδα να παει εκει και να ειναι ετοιμη να μαμησει και να δειρει οχι να ειναι γατακια..τωρα το τι λεν τα χανουμια αστο γιατι νεκρους τους ειχαν και περυσι και μια χαρα αναστηθηκαν...εχει πολυ καλο υλικο η αεκ σε καιριες θεσεις εχει πολυ καλους ποδοσφαιριστες δεν ειναι ευκολο ματς...αλλα αν εχει πιστη η ομαδα μπορουμε να κερδισουμε...
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
farmak76 έγραψε:- Λίγος κόσμος το Σάββατο στο ΟΑΚΑ (χαρακτηριστικό σχόλιο: "αν έχει 30.000 το σάββατο στο ΟΑΚΑ, οι 20.000 θα είναι παοκτσήδες" !!! και η απάντηση: "σιγά να μην είμαστε 10.000")
χαχαχαχα ολα τα λ7
- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΑΓΓΛΙΑ
Ενημερώθηκα πως το 'Βυζάντιο' στο Bayswater του Λονδίνου έχει ΝΟVA. Αν γουστάρετε ελάτε για καφεδάκι, κανα τοστάκι ξεργω ναουμ και να δουμε την ΠΑΟΚΑΡΑ μας να παίρνει το τρίποντο.
Για πληροφορίες στείλτε μνμ ή απλα ποστάρετε εδω
Ενημερώθηκα πως το 'Βυζάντιο' στο Bayswater του Λονδίνου έχει ΝΟVA. Αν γουστάρετε ελάτε για καφεδάκι, κανα τοστάκι ξεργω ναουμ και να δουμε την ΠΑΟΚΑΡΑ μας να παίρνει το τρίποντο.
Για πληροφορίες στείλτε μνμ ή απλα ποστάρετε εδω
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Ή τώρα, ή ποτέ...τεράστια ευκαιρία να αποδείξουν άπαντες , από προπονητή μέχρι την αχρησιμοποίητη αλλαγή στην άκρη του πάγκου σε ποια ομάδα παίζουν…απαγορεύεται μια εμφάνιση όπως οι ντροπιαστικές των τελευταίων ετών με αντίπαλο έναν εκ του ΠΟΚ.
Βαρόμετρο το αποτέλεσμα για την συνέχεια, οδηγός για το πού μπορείς να φτάσεις φέτος…Θέλω να παίξουμε σαν ΠΑΟΚ πρωτίστως και ας χάσουμε…αν και αν παίξουμε σαν ΠΑΟΚ το διπλό το έχουμε….αν παίξουμε όμως σαν Δον in Athens, τότε τουλάχιστον να πάρουμε το αποτέλεσμα…δικαιολογίες περί πιθανής εχθρικής διαιτησίας έχουν σταματήσει να είναι νανούρισμα και για νεογέννητα …
Αυτό θα είναι γλέντι…νίκη στην αθήνα εδώ και τώρα….
Βαρόμετρο το αποτέλεσμα για την συνέχεια, οδηγός για το πού μπορείς να φτάσεις φέτος…Θέλω να παίξουμε σαν ΠΑΟΚ πρωτίστως και ας χάσουμε…αν και αν παίξουμε σαν ΠΑΟΚ το διπλό το έχουμε….αν παίξουμε όμως σαν Δον in Athens, τότε τουλάχιστον να πάρουμε το αποτέλεσμα…δικαιολογίες περί πιθανής εχθρικής διαιτησίας έχουν σταματήσει να είναι νανούρισμα και για νεογέννητα …
Αυτό θα είναι γλέντι…νίκη στην αθήνα εδώ και τώρα….
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Ειναι πραγματι μοναδικη ευκαιρια να αναστησουμε την πεθαμενα σαραντατετραποδαρουσα του διεθνη Μπομπ Κοζωνη προσεχως!!!!!
Μονο αν παιξουμε υπο τη σκια του αθηναϊκου συνδρομου ομως!!!!!
Πιστευω οτι αυτη τη φορα δε θα συμβει τιποτε απο τα παραπανω. Με ενα καθαρο διπλο στο ΟΑΚΑ, μπαινουμε σε αλλη χωροχρονοδιασταση και παμε για αλλα, πολυ ομορφα και καλυτερα...
Ολα τα αλλα που δε θελω ουτε να τα σκεφτομαι, δε θα αλλαξουν κατι δραματικα απλως θα μας περιορισουν τον οριζοντα προς τα πανω...
Μονο αν παιξουμε υπο τη σκια του αθηναϊκου συνδρομου ομως!!!!!
Πιστευω οτι αυτη τη φορα δε θα συμβει τιποτε απο τα παραπανω. Με ενα καθαρο διπλο στο ΟΑΚΑ, μπαινουμε σε αλλη χωροχρονοδιασταση και παμε για αλλα, πολυ ομορφα και καλυτερα...
Ολα τα αλλα που δε θελω ουτε να τα σκεφτομαι, δε θα αλλαξουν κατι δραματικα απλως θα μας περιορισουν τον οριζοντα προς τα πανω...
-
Cristiano 1985
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 19:55
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Πολύ φοβάμαι ότι θα αναστήσουμε την ΑΕΚ.Σαν σύνολο δεν είναι καλύτερη από εμάς αλλά έχει ορισμένες πολύ καλές μονάδες που μπορούν να κρίνουν έναν αγώνα.Έγινε και αυτή η εξέλιξη με τον Κοζώνη και αν ανακοινώσουν καμιά συμφωνία τα δεδομένα θα είναι εντελώς διαφορετικά.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
3 μονάδες καλές έχει η Κούλα και μετά το χάος...στην κυριολεξία όμως το χάος.
Μαιστόροβιτς που είναι καλός στον αέρα και πίσω αλλά και στην επίθεση και θέλει προσοχή
Σκόκο που όμως μία παίζει και τρείς όχι και
Μπλάνκο που τελευταία όμως δεν πάει και τόσο καλά
Αρα είναι λίγο παραμύθι η ποιότητα της Κούλας...κανονικά και με δεδομένο ότι έχουν και χίλια μύρια προβλήματα και μηδέν ψυχολογία ο ΠΑΟΚ θα έπρεπε να είναι το ακλόνητο φαβορί γι' αυτό το ματς και όχι να λέμε ίσως και αν και ελπίζω και άλλα τέτοια....κανονικά.....
Μαιστόροβιτς που είναι καλός στον αέρα και πίσω αλλά και στην επίθεση και θέλει προσοχή
Σκόκο που όμως μία παίζει και τρείς όχι και
Μπλάνκο που τελευταία όμως δεν πάει και τόσο καλά
Αρα είναι λίγο παραμύθι η ποιότητα της Κούλας...κανονικά και με δεδομένο ότι έχουν και χίλια μύρια προβλήματα και μηδέν ψυχολογία ο ΠΑΟΚ θα έπρεπε να είναι το ακλόνητο φαβορί γι' αυτό το ματς και όχι να λέμε ίσως και αν και ελπίζω και άλλα τέτοια....κανονικά.....
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Ενας ΠΑΟΚ σοβαρος και τσαμπουκας οπως με τη ρουλα δεν εχει να φοβηθει τιποτα αλλο εκτος απο την ατυχια του...Λογω καλης ψυχολογιας και του αερα που εχουμε θεωρω πως η τυχη θα ναι μαζι μας...Υποτιμησεις του αντιπαλου -αεκ ομαδουλα και τα ρεστα- δε βοηθανε...Το ποιος ειναι καλυτερος να το αποδειξουν μεσα στο γηπεδο...Αυτα...

- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
στα @@ μας...μαμάμε και με κοζάνη και χωρίς κοζάνηCristiano 1985 έγραψε:Πολύ φοβάμαι ότι θα αναστήσουμε την ΑΕΚ.Σαν σύνολο δεν είναι καλύτερη από εμάς αλλά έχει ορισμένες πολύ καλές μονάδες που μπορούν να κρίνουν έναν αγώνα.Έγινε και αυτή η εξέλιξη με τον Κοζώνη και αν ανακοινώσουν καμιά συμφωνία τα δεδομένα θα είναι εντελώς διαφορετικά.
υγ.τι κοζώνης τι κοζάνης?
εδώ που τα λέμε για ζαχουδάνης νο.2 μ φαίνεται...
Re: Α.Ε.Κ.-44 - Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
θυμηθειτε το αν τους παρει ο κοζωνης σε 2 χρονια τα 35 εκατ χρεη θα διπλασιαστουν και ο παπους θα την κανει με ελαφρα πηδηματακια ........δεν πανε καθολου καλα ....και πιστευω οτι η ξενοι της αεκ θα τα δωσουν ολα στην ευρωπη για να παρουν κανενα καλο συμβολαιο και οχι στην ελλαδα ηδη σκεφτονται να πηδηξουν απο το καραβι...
ο αραουχο εχει δικαιωμα για προσφυγη......ο ΠΑΟΚ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
.......

ο αραουχο εχει δικαιωμα για προσφυγη......ο ΠΑΟΚ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
.......
