ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 28/11 19:00 ΝΟVA
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Όλοι λέμε για την άμυνα αλλά το τι αποτέλεσμα θα πάρουμε θα το κρίνει η επίθεση. Πρέπει να είμαστε αποτελεσματικοί ή καταιγιστικοί.
Αν δεν βάλουμε γκολ, δύσκολα θα πάρουμε το Χ.
Αν βάλουμε 1 γκολ, έχουμε μοιρασμένες πιθανότητες για ήττα, Χ και νίκη.
Αν βάλουμε 2 γκολ, οι πιθανότητες ήττας τείνουν στο μηδέν.
Αν δεν βάλουμε γκολ, δύσκολα θα πάρουμε το Χ.
Αν βάλουμε 1 γκολ, έχουμε μοιρασμένες πιθανότητες για ήττα, Χ και νίκη.
Αν βάλουμε 2 γκολ, οι πιθανότητες ήττας τείνουν στο μηδέν.
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Ο λαος του ΠΑΟΚ απαιτει νικη και μονο νικη. Ο "καλυτερος Ελληνας διαιτητης" εχει ορισθει να παιξει στο "ντερμπι των αιωνιων", οποτε δεν υπαρχει αλλοθι. Πηγαινετε κατω, παιξτε μπαλα και παρτε τους 3 βαθμους γιατι ετσι πρεπει. Αντε να δουμε...
- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Θα κάνουμε κερκίδα;
[Τα Ηρακλάκια είχανε πάει χωρίς εισιτήρια]
[Τα Ηρακλάκια είχανε πάει χωρίς εισιτήρια]
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Εκτός του ότι μας ψυχοπλάκωσες με την αισιοδοξία σου, μας έβγαλες και τα μάτια με τα greeklish....
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Κοιτα η ομαδα λογικα στην αμυνα δε θα ειναι η ιδια.Θεωρω πως ο αραμπατζης θα αντικατασταθει απο το snaucner.Οσο για το lino βλεπω να μενει στην 11αδα.Πιο πιθανη βλεπω την αλλαγη του τσιριλο(αν και δυσκολη) με το μαλεζα.Αυτα..Πιστευω παντως οτι εχουν εντοπισθει τα προβληματα στην αμυνα και θα δειξουμε καλυτερο προσωπο στα μετωπισθεν...
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Ευχαριστω φιλε Athinaie. Γιατι ειχα μπερδευτει με τις ημερομηνιες.
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
Οι αδερφοι με το κληρονομικο χαρισμα των προβλεψεων , ας περιμενουν λιγο. Μεσολαβουν ακομα 3 ( με την σημερινη 4) ημερες μεχρι την ημερα του αγωνα . 
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
ρε φίλε δηλαδή πόσο πρέπει να κερδίσεις στο ντέρμπι για να είσαι τουλάχιστον αισιόδοξος?Shaman4 έγραψε:provlepo aneth nikh ths koulas.
Exei epithetikous fotia.emeis amuna gia ta klamata.
Tha valoun proti goal kai h argh omada mas tha xasei me 2-0 vlepe 3-0 stin prospatheia ths na vgei mprosta.
As stamathsoume oloi to paramithi.an eixame darla kai snaoutsner kai marcos antonio h esto bizera den tha ta elega auta, alla tous cirilo arabatzh kai lino tha tous kanei ano kato h koula.
MAKARI NA VGO 100 % lathos.
Prepei na pame gia to 0-0.
SANTOS VALTOUS OLOUS KATO APO TIN GRAMI THS MESHS.
35-0?
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
kass4 λαθεύεις ανεπανόρθωτα...μα καλά, δεν σας μαθαίνουν τίποτα εκεί κάτω;...είναι γνωστό τοις πάσοι πως πέφτει του αγίου Μουγκρίου παραμονές
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
και αλλάζω τον τίτλο σε αεκ-44 γιατί καλό είναι να μην ξεχνάμε....

Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
kass4 έγραψε:Του Αγίου Μουγκρίου ανήμερα...
Συμφωνώ με τον τερατιο αλλα συμφωνω και με τον κασσ.teratios έγραψε:kass4 λαθεύεις ανεπανόρθωτα...μα καλά, δεν σας μαθαίνουν τίποτα εκεί κάτω;...είναι γνωστό τοις πάσοι πως πέφτει του αγίου Μουγκρίου παραμονές
Η αληθεια παιδια ειναι καπου στη μεση.
Re: Α.Ε.Κ.-Π.Α.Ο.Κ., 28/11 19:00 ΝΟVA
(
Μαύρη γιορτή θα κάνει το φιλαράκι μου...
Φτου γαμώτο !teratios έγραψε:kass4 λαθεύεις ανεπανόρθωτα...μα καλά, δεν σας μαθαίνουν τίποτα εκεί κάτω;...είναι γνωστό τοις πάσοι πως πέφτει του αγίου Μουγκρίου παραμονές
Μαύρη γιορτή θα κάνει το φιλαράκι μου...