Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Luigi Vampa
Δημοσιεύσεις: 3570
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Luigi Vampa »

black death έγραψε:Το αφησα στο 1-0 γιατι δεν βλεποταν.
Καλα η Βουλγαρία ειναι επιπεδο Μαλτας πλεον.


Που κ να βλεπόταν
black death
Δημοσιεύσεις: 8239
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από black death »

Εσυ δηλαδή μεχρι το 60' ειδες μπαλα;
Καταρχην οποτε πατανε κάτω φευγει κομματι απ τον ταπητα.
Επισης δεν εχω υπομονη να βλεπω τον σιοπη να κανει τον τσαβι. Σε καποια φαση άφησε και καλά προσποιηση να περασει κάτω απ' τα ποδια του και πουλησε τη μπάλα 20 μετρα απ την περιοχή, απλα οι αλλοι εμπλεξαν τα μπουτια τους.
Ειπαμε Βουλγαρία δεν, πολυ χαμηλο επιπεδο ακομα και για τα δευτερα αυτης της εθνικης.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αυτή την εποχή να μην περιμένουμε να δούμε καλό ποδόσφαιρο, ιδιαίτερα σε θερμές περιοχές όπως η Κρήτη.
Δεν με άρεσε ιδιαίτερα ο Μουζακίτης, το κέντρο το κράτησε, όσο έπαιξε, ο Σιώπης. Καλός ο Πέλκας (MVP), όχι καλοί οι Τζολάκης, Ρότα, Μασούρας και Μπακασέτας.
Τζόλης και Ντέλιας σκόραραν με το που μπήκαν.
Ενδιαφέρουσα απόδοση ο Αλεξανδρόπουλος.
Luigi Vampa
Δημοσιεύσεις: 3570
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Luigi Vampa »

Κ μένα μ αρεσε ο Αλεξανδροπουλος λίγο που έπαιξε. Θα μου άρεσε στον ΠΑΟΚ
Luigi Vampa
Δημοσιεύσεις: 3570
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Luigi Vampa »

black death έγραψε:Εσυ δηλαδή μεχρι το 60' ειδες μπαλα;
Καταρχην οποτε πατανε κάτω φευγει κομματι απ τον ταπητα.
Επισης δεν εχω υπομονη να βλεπω τον σιοπη να κανει τον τσαβι. Σε καποια φαση άφησε και καλά προσποιηση να περασει κάτω απ' τα ποδια του και πουλησε τη μπάλα 20 μετρα απ την περιοχή, απλα οι αλλοι εμπλεξαν τα μπουτια τους.
Ειπαμε Βουλγαρία δεν, πολυ χαμηλο επιπεδο ακομα και για τα δευτερα αυτης της εθνικης.


Μ αρέσει το πρότζεκτ κ ότι ματς μπορέσω θα το δω. Ειδικά όταν μπήκαν οι βασικοί μπροστά χάθηκε η μπαλα
renegade
Δημοσιεύσεις: 19513
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

Luigi Vampa έγραψε:Κ μένα μ αρεσε ο Αλεξανδροπουλος λίγο που έπαιξε. Θα μου άρεσε στον ΠΑΟΚ

O κουρμπελης ταιριαζει δέκα φορές περισσότερο στο ποδόσφαιρο λουτσέσκου αλλά για κάποιον λόγο είναι κόκκινο πανί
Luigi Vampa
Δημοσιεύσεις: 3570
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Luigi Vampa »

Λες ε; Νομίζω ότι ο Λουτσεσκου θελει πιο καλούς χειριστές της μπάλας απ τον Κουρμπελη. Επιθετικά τουλάχιστον νομίζω δεν είναι ιδανικός. Κ αυτος μ αρέσει να σου πω την αλήθεια. Δεν ξέρω τι έχει παίξει παρασκηνιακα. Ξέρω ότι ήμασταν πολύ ζεστοί ένα καλοκαίρι κ αυτός έμεινε στον βαζελο με λιγότερα χρήματα. Μάλλον αυτο
Άβαταρ μέλους
Bobby Sands -4-
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Τρί 30 Ιαν 2024, 14:40

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Bobby Sands -4- »

....ο πελκας ΜVP, εβαλε το πρωτο, εκανε και μια καθετη στο δευτερο γκολ, χαρμα οφθαλμων. ρε συ τον ντελια στο 85 ρε γιοβανοβιτς;
Άβαταρ μέλους
Eagle1980
Δημοσιεύσεις: 5938
Εγγραφή: Δευ 25 Ιαν 2016, 05:50

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Eagle1980 »

Αν ο Γιοβάνοβιτς κατάλαβει ότι πρέπει να παίζουν οι απο τον Π.Α.Ο.Κ. ορμώμενοι παίχτες και κάποιοι άλλοι νεαροί ταλαντούχοι του εξωτερικού τότε θα πάμε στα τελικά αν βάζει παππούδες τότε όχι και θα είναι κρίμα για το ταλέντο που υπάρχει...
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

502 σελίδες

Κλειδώνει κ πάμε στο επόμενο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”