Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
PaokFiesta
Δημοσιεύσεις: 418
Εγγραφή: Δευ 27 Ιαν 2014, 22:01

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από PaokFiesta »

Μόνο ο Σρεκ λείπει από τον βάλτο στο Παγκρήτιο.
gpap5
Δημοσιεύσεις: 869
Εγγραφή: Τρί 06 Αύγ 2024, 07:34

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από gpap5 »

για όποιον βλέπει τον αγώνα, είναι απόλυτα ξεκάθαρο πως η Εθνική είναι καταδικασμένη στην μετριότητα, όταν οι κλήσεις δεν γίνονται για όσους αξίζουν, αλλά για να ικανοποιούνται οι οπαδικές κόντρες των αθηναίζων.
Διότι, πως μπορείς να εξηγήσεις πως βλέπουμε ένα ολόκληρο ημίχρονο αυτόν τον Ρέτσο, να κάνει το ένα τραγικό λάθος μετά το άλλο, να χάνει διεκδικήσεις, να μην μαρκάρει σωστά, αλλά εκεί, να τον καλούν κάθε φορά, απλά και μόνο επειδή παίζει στον γαύρο.

Το ίδιο ισχύει για παίχτες όπως Κουρμπέλης, Ρότα, Μάνταλος, Ιωαννίδης.

Δηλαδή ρε Γκάνταλφ, χαρτάκι σου δίνουν;
Και άντε, να δεχθώ πως σε πιέζουν να πάρεις παίχτες από τον γαύρο, τον βάζελο και την κούλα.
Βάλε τον Μουζακίτη ρε, βάλε τον Κωστούλα.
Πρέπει δηλαδή για να χαίρονται οι γαύροι, να βλέπω αυτόν τον άθλιο Ρέτσο;

Λέγανε πως ο Γκάνταλφ είναι τύπου Ρεχάγκελ, δεν θα δεχθεί πιέσεις.
Βλέπω όμως να παίζει στην Εθνική ο Ρέτσος, και αντιλαμβάνομαι πως η Εθνική είναι καταδικασμένη στην μετριότητα, όσο συνεχίζει να κάνει τα χατίρια των οπαδών.

Ο Κουλιεράκης έπρεπε να φύγει από τον ΠΑΟΚ για να παίξει βασικός στην Εθνική.
Ο Γιαννούλης, έπρεπε να φύγει από τον ΠΑΟΚ για να παίξει.
Ο Τζόλης, έπρεπε να φύγει από τον ΠΑΟΚ για να παίξει.

ΥΣ πολύ καλός ο Μαντάς. Τσίμπα τον πρόεδρε, όσα πάρεις από Κοτάρσκι, δώσ'τα και φέρ'τον.
Και αν θέλεις να φέρεις και Ζαφείρη-Καρέτσα, αλλά δεν σου φτάνουν, κάνε έρανο να τσοντάρουμε όλοι μας.
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2082
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

Για ποιο λόγο βάλανε το ματσ σε γήπεδο με αγωνιστικό χώρο επιπέδου Γ εθνικής?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στο πρώτο ημίχρονο η Εθνική είχε ανασταλτικά κάποια θέματα, κυρίως λόγω μη προσαρμογής των Ρέτσου και Βαγιαννίδη, με αποτέλεσμα να δεχθούμε φάσεις που όμως τις έβγαλε όλες ο Μαντάς, εκτός από μία, που από θέση off-side ισοφαριστήκαμε.
Ο Μαντάς από απειρία έκανε πέναλτυ που έδωσε αμέσως ο μετριότατος έως κακός διαιτητής, αλλά διόρθωσε το λάθος του με εξαιρετική διπλή απόκρουση το πέναλτυ. Μπροστά κάναμε φάσεις αλλά δεν μας ήθελε η μπάλα.
Στο β΄ ημίχρονο η ομάδα διορθώθηκε ανασταλτικά, ανέβηκαν πολύ τα ακραία μας μπακ Βαγιαννίδης και Γιαννούλης και από ένα σημείο και μετά η μπάλα σταμάτησε να μας κάνει κόλπα και αποφάσισε να μας χαμογελάσει κι έτσι φτάσαμε στο εμφατικό 4-1.
Ο διαιτητής πέραν του γκολ των Σλοβάκων που κακώς μέτρησε, δεν μας έδωσε πέναλτυ στο σπρώξιμο του Καρέτσα μέσα στην περιοχή, ο οποίος έτρεξε να πάρει το rebound, και κάποια επίσης φάουλ, ενώ στο πρώτο ημίχρονο στη φάση που ο Σλοβάκος πέφτει με φόρα πάνω στον Βαγιαννίδη και στη συνέχεια τον πατάει με τις τάπες δεν έδειξε ούτε κίτρινη!
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4611
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Ettien26 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο διαιτητής πέραν του γκολ των Σλοβάκων που κακώς μέτρησε, δεν μας έδωσε πέναλτυ στο σπρώξιμο του Καρέτσα μέσα στην περιοχή, ο οποίος έτρεξε να πάρει το rebound, και κάποια επίσης φάουλ, ενώ στο πρώτο ημίχρονο στη φάση που ο Σλοβάκος πέφτει με φόρα πάνω στον Βαγιαννίδη και στη συνέχεια τον πατάει με τις τάπες δεν έδειξε ούτε κίτρινη!


Έκανε λάθη και για τις δύο ομαδες...και το γκολ του Κωνσταντέλια φάουλ μου φάνηκε ...
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από DamoN »

Οταν βλέπεις τον Ντελια να χάνει το ένα κοντρόλ πίσω από το άλλο σημαίνει ότι το χορτάρι ήταν βοσκοτόπι.
Τραγική επιλογή γηπέδου . Λες και βλέπαμε ματς της δεκαετίας του 90
kokoblokos
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από kokoblokos »

Το γήπεδο είναι χωράφι. Γιατί το πήρε η εθνική; Εύκολη απάντηση. Γιατί στο πλαίσιο της χρηδης6του γηπέδου από την εθνική θα πρέπει να το φτιάξουν. Και θα τι φτιάξουν με χρήματα απο το κράτος. Μέχρι τωρα , ολα καλά. Αμ, δε ! Το γήπεδο το θέλει κι ο ΟΦΗ. Αλλα ο ΟΦΗ δεν έχει τα χρήματα να το φτιάξει. Γι αυτό και παρασκηνιακά λέει γεντι κουλέ ή φτιάξτε το Παγκρήτιο. Κι επειδή η λεβεντογεννα Κρήτη επηρεάζει σαφως και τα πολιτικά δρώμενα, τσουπ να μια γηπεδαρα έτοιμη για την εθνική,ναχαμε να λεγαμε, αλλά θα παίζει ο ΟΦΗ. Κι εσυ κορόιδο παοκτζη, στα κάγκελα της Τούμπας να παρακαλας να αφησουν τον Ιβάν να φτιάξει το Καυταντζόγλειο για να μπορέσει να φτιαξει μετά την Νέα Τούμπα.
black death
Δημοσιεύσεις: 8230
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από black death »

Δηλαδη η πολιτεια δεν εχει λεφτα να συμμαζεψει ενα γηπεδο 20 χρόνων; Ξεφτιλες...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

1-0 με γκολ Πέλκα!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καταπληκτική ασίστ Πέλκα 2-0 ο Φώτης.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τζόλης που μπήκε αλλαγή 3-0
Patron
Δημοσιεύσεις: 7444
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

O Despodov παίζει;
black death
Δημοσιεύσεις: 8230
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από black death »

Το αφησα στο 1-0 γιατι δεν βλεποταν.
Καλα η Βουλγαρία ειναι επιπεδο Μαλτας πλεον.
Luigi Vampa
Δημοσιεύσεις: 3570
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Luigi Vampa »

Patron έγραψε:O Despodov παίζει;

Οχι
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ντέλιας 4-0
Αυτογκόλ, ίσως.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”