Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100358
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Εμίλια Ρομάνια: Νίκη με άνεση για τον Verstappen - Μάχη McLaren πίσω του

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Ο Max Verstappen κυριάρχησε από την αρχή ως το τέλος για να πάρει τη δεύτερη φετινή του νίκη, με τις McLaren να μάχονται πίσω του. Ανεβασμένη η Ferrari, ψηλά ο Alex Albon.

Στην εκκίνηση, ο Verstappen έκανε καταπληκτικό φρενάρισμα στην πρώτη στροφή για να περάσει τον Piastri με τρομερά εντυπωσιακό τρόπο, καθώς ο Leclerc κι ο Gasly κέρδισαν μια θέση για τη δεκάδα.

Ο Μονεγάσκος μάλιστα προσπέρασε τον Γάλλο της Alpine με έναν αρκετά επιθετικό τρόπο, με τον Gasly να πατά στην αμμοπαγίδα χάνοντας κι άλλο χρόνο. Την ίδια ώρα, ο Verstappen άνοιγε τη διαφορά κοντά στα 2 sec, ενώ ένα «τρενάκι» DRS είχε διαμορφωθεί από τις θέσεις 3 ως 12. Στον 10ο γύρο, ο Norris άρχισε να πιέζει τον Russell για την 3η θέση, ενώ ο Alonso καραδοκούσε για να εκμεταλλευτεί την «κοκκορομαχία» τους. Ο οδηγός της McLaren πέρασε έναν γύρο μετά στο Villeneuve Chicane, και πλέον ο Russell είχε να σκεφτεί τον δύο φορές πρωταθλητή πίσω του.

Στον 12ο γύρο, Russell και Sainz πήραν την απόφαση να μπουν στα pits για σκληρή γόμα, βγάζοντας τη μέση. Το ίδιο έπραξε κι ο Leclerc. Το undercut ως στρατηγική έμοιαζε να έχει σημαντικό όφελος, με τον Μονεγάσκο μπροστά από τον οδηγό της Mercedes. Ακολούθησε ο Piastri στον 14ο γύρο, όπως κι ο Alonso. Ο Αυστραλός είχε μείνει πίσω 31 sec από τον Verstappen που έμενε έξω, και το κρίσιμο ήταν πως δεν έχασε χρόνο πίσω από τον Tsunoda, βελτιστοποιώντας τις πιθανότητές του να περάσει τον αντίπαλό του μετά τα pit stops.

Σε αντίθεση με τον Piastri, στον Norris πάρθηκε η απόφαση να μείνει εκτός για πολύ, επωφελούμενος του καθαρού αέρα. Ο Αυστραλός, πάντως, συνέχιζε να έχει καλύτερο ρυθμό από τον teammate του. Στον 29ο γύρο ήρθε σαν μάννα εξ ουρανού το VSC , όταν ο Ocon έμεινε στην πίστα στην έξοδο της Tosa. O Verstappen έκανε το pit stop, μένοντας 1ος, καθώς ο Piastri ήταν 2ος μπροστά από τον Norris, τον Albon 4ο, τον Hadjar 5ο, και τους Antonelli, Alonso, Stroll, Leclerc στη δεκάδα.

Δύο γύρους μετά, όσο το VSC ήταν ακόμα εκτός, ο Piastri μπήκε ξανά στα pits, πέφτοντας πίσω από τον Albon, προβιβάζοντας τον Ταϊλανδό σε θέση βάθρου. Με την επιστροφή σε κανονική δράση, ο Leclerc κατάφερε να περάσει 8ος, ενώ η διαφορά Verstappen-Norris στην κορυφή ήτνα στα 19 sec. Στον 41ο γύρο, ο Piastri πέρασε ξανά σε θέση βάθρου αφήνοντας πίσω του τον Albon, την ώρα που ο Russell είχε αναρριχηθεί στην 9η θέση, ο Hamilton στην 5η κι ο Leclerc στην 6.

Στον 46ο, ο Antonelli αντιμετώπισε πρόβλημα και έμεινε στην Tosa, με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα για να απομακρυνθεί από το γρασίδι. Ο Verstappen μπήκε για pit stop, όπως κι ο Norris, με τον Piastri να μένει έξω και να περνά 2ος. Ο Leclerc έμεινε έξω με τον Leclerc να αλλάζει ελαστικά. Στο τέλος των pit stops, η δεκάδα είχε ως εξής: Verstappen, Piastri, Norris, Albon, Leclerc, Russell, Hamilton, Sainz, Hadjar και Hulkenberg.

Το SC μπήκε στα pits με 10 γύρους να απομένουν, καθώς ο Verstappen έμεινε 1ος, με τον Piastri 2ο και τον Norris 3ο, ενώ ο Albon πίεζε τον Leclerc για την 4η θέση. Στον 57ο γύρο, ο Hamilton πέρασε τον Russell από την εξωτερική της Tamburello και ανέβηκε 6ος. Έναν γύρο μετά, ο Norris πέρασε τον Piastri και έβαλε πλώρη για τον Verstappen, αλλά δεν τον έφτασε ποτέ κι ο Ολλανδός πανηγύρισε τη νίκη.

Πίσω, ο Leclerc έδωσε μάχη με τον Albon, με αποτέλεσμα ο Ταϊλανδός να βγαίνει στην αμμοπαγίδα της Tamburello, χάνοντας και την 5η θέση από τον Hamlton. O Βρετανός πέρασε μετά τον Leclerc για την 4η, με τον οδηγό της Ferrari να παίρνει εντολή να δώσει την θέση πίσω στον Albon για να μην τιμωρηθεί.

Πίσω, ο Russell πήρε την 7η θέση, με τους Sainz, Hadjar και Tsunoda να κλείνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

ΣΕΙΡΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ

1. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT
2. Lando Norris - McLaren Mercedes, +6.109s
3. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, +12.956s
4. Lewis Hamilton - Ferrari, +14.356s
5. Αlexander Albon - Williams Mercedes, +17.945s
6. Charles Leclerc - Ferrari, +20.774s
7. George Russell - Mercedes, +22.034s
8. Carlos Sainz - Williams Mercedes, +22.898s
9. Ιsack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, +23.586s
10. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, +26.446s
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100358
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

2025 Driver Standings

1. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, 146
2. Lando Norris - McLaren Mercedes, 133
3. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, 124
4. George Russell - Mercedes, 99
5. Charles Leclerc - Ferrari, 61
6. Lewis Hamilton - Ferrari, 53
7. Kimi Antonelli - Μercedes, 48
8. Alexander Albon - Williams Mercedes, 40
9. Esteban Ocon - Haas Ferrari, 14
10. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes, 14
11. Carlos Sainz - Williams Mercedes, 11
12. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, 10
13. Pierre Gasly - Alpine Renault, 7
14. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, 7
15. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari, 6
16. Oliver Bearman - Haas Ferrari, 6
17. Fernando Alonso - Αston Martin Aramco Mercedes, 0
18. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT, 0
19. Jack Doohan - Alpine Renault, 0
20. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari, 0
21. Franco Colapinto - Alpine Renault, 0


2025 Team Standings

1. McLaren Mercedes 279
2. Mercedes 147
3. Red Bull Racing Honda RBPT 131
4. Ferrari 114
5. Williams Mercedes 51
6. Haas Ferrari 20
7. Aston Martin Aramco Mercedes 14
8. Racing Bulls Honda RBPT, 10
9. Alpine Renault 7
10. Kick Sauber Ferrari 6
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100358
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Formula 1 – Emilia Romagna: Αυτογκόλ!

Car & Driver - Γιάννης Μάριος Παπαδόπουλος

Όσο κυλούν οι εβδομάδες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, ένα πράγμα αρχίζει να γίνεται ολοένα πιο ξεκάθαρο. Η McLaren εξακολουθεί να έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων εννέα ομάδων, όμως η ομάδα του Γουόκινγκ έχει μια ροπή στα… αυτογκόλ, χάρη στα οποία οι ικανοί αντίπαλοί παραμένουν μέσα στο «παιχνίδι». Όπου «ικανοί αντίπαλοι» βάλτε ένα όνομα: Max Verstappen.

Ο αγώνας στην Εμίλια Ρομάνια ήταν ακόμη μία απόδειξη των όσων προαναφέραμε. Μια σειρά από λάθη της Mclaren, με αποκορύφωμα την τήρηση «ίσως αποστάσεων» που «χάλασε» τον αγώνα τόσο του Norris όσο και του Piastri, είχε ως συνέπεια ο Max Verstappen να πάρει ακόμη μία νίκη φέτος και να παραμείνει βαθμολογικά κοντά στους δύο πιλότους της McLaren, με το πρώτο τέταρτο της σεζόν να έχει ήδη ολοκληρωθεί.

Ίσως, βέβαια, με αυτόν τον τρόπο να παραμένει «ζωντανό» ένα Πρωτάθλημα, το οποίο πριν από έναν μήνα έδειχνε να γέρνει μονόπατα, με τη McLaren να έχει χαοτική διαφορά από τους άλλους και το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται επί της ουσίας στο ποιος εκ των δύο πιλότων της ομάδας θα στεφθεί Πρωταθλητής.

Λένε, όμως, ότι την περιβόητη «καρδιά του Πρωταθλητή» δεν πρέπει να την υποτιμά κανείς. Κι όταν είναι και τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής και ονομάζεται Max Verstappen, καταλαβαίνει κανείς ότι όχι απλά δεν μπορείς να τον υποτιμήσεις, αλλά ότι είναι ικανός να φέρει ανά πάσα στιγμή «τα πάνω-κάτω». Η προσπέρασή του επί του Piastri από την εξωτερική στην πρώτη στροφή της Ίμολα ήταν «statement», όπως συνηθίζουν να λένε οι Άγγλοι. Κι αν δεν μπορέσουν να το αντιληφθούν εγκαίρως στη McLaren, το μόνο που θα επιτύχουν θα είναι ένα deja vu του 2024, όταν έχασαν μέσα από τα χέρια τους τον τίτλο των οδηγών.

Ο αγώνας στην πίστα της Ίμολα ήταν κι ένα προσωπικό «στοίχημα» για τον Yuki Tsunoda. Το Σάββατο έκανε το λάθος ο Ιάπωνας, κατέστρεψε το μονοθέσιό του, παραλίγο να ρισκάρει και τη σωματική ακεραιότητά του, όμως τελικά τη… γλίτωσε. Κι όχι μόνο, αλλά κατάφερε να κάνει έναν καταπληκτικό αγώνα, τηρουμένων των αναλογιών, εκκινώντας από τα πιτ και προσπερνώντας συνολικά δέκα μονοθέσια, να πλασαριστεί στην πρώτη δεκάδα, παίρνοντας κι έναν βαθμό από έναν αγώνα φαινομενικά χαμένο. Κι ήταν μια τρανή απόδειξη ότι όσο επιρρεπής στο λάθος κι αν είναι ο Tsunoda, τόσο ικανός είναι για πολύ καλά αποτελέσματα. Απέχει, βεβαίως, έτη φωτός από τον Verstappen, αλλά δεν μπορεί να τα έχει όλα η Red Bull.

Τι άλλο προκύπτει ως συμπέρασμα από τον αγώνα της Εμίλια Ρομάνια; Ότι η Ferrari σε συνθήκες αγώνα είναι πολύ καλύτερη απ’ ό,τι στις κατατακτήριες. Φάνηκε για ακόμη μία φορά αυτό, με τα δύο κόκκινα μονοθέσια μολονότι εκκίνησαν εκτός της πρώτης δεκάδας, να κάνουν εξαιρετικό αγώνα και να τερματίζουν στην 4η (Hamilton) και την 6η (Leclerc) θέση αντίστοιχα. Προφανές είναι, επίσης, ότι αγώνα με τον αγώνα ο Βρετανός βρίσκει ολοένα περισσότερο το μονοθέσιό του και πλέον δεν είναι «έκπληξη» το να «κερδίζει» τον teammate του.

Κρατάμε, επίσης, την πολύ καλή παρουσία του Hadjar για ακόμα έναν αγώνα, με τον νεαρό οδηγό της Racing Bulls να τερματίζει ένατος και να δίνει πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του. Κάτι που δεν έπραξε για ακόμη μία φορά ο Lawson, ο οποίος παραμένει μεταξύ των πιλότων που δεν έχουν πάρει ακόμα ούτε έναν πόντο στο Πρωτάθλημα.

Κακός αγώνας για ακόμη μία φορά για την Aston Martin. Αμφότεροι οι πιλότοι της ομάδας έμειναν εκτός βαθμών, «προδομένοι» και από το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο ανέτρεψε τα πλάνα της ομάδας για το πρώτο πιτ στοπ στον 13ο γύρο. Ειδικά για τον Alonso είναι ένα… θέμα ότι έχοντας συμπληρώσει το πρώτο τέταρτο του Πρωταθλήματος παραμένει στο «μηδέν» από βαθμολογικής άποψης.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100358
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Μονακό - Κατατακτήριες: Και στο τέλος μίλησε ο Norris

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Στις πιο εντυπωσιακές κατατακτήριες της χρονιάς, ο Lando Norris έδειξε τρομερή ταχύτητα στο φινάλε για να «κλέψει» την pole position από τον Charles Leclerc.

Στο Q1, ο Leclerc συνέχισε από εκεί που έμεινε στις δοκιμές και ήταν ο ταχύτερος, μπροστά από τις δύο McLaren και τον Hamilton.

Με την πίστα να γεμίζει γόμα ως το τέλος, όλοι προσπάθησαν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους ως το φινάλε, και οι περισσότεροι τα κατάφεραν, μέχρι που ο Antonelli βρέθηκε στον τοίχο στο Nouvelle Chicane αφού πρώτα ακούμπησε άσχημα στο εσωτερικό της εισόδου της στροφής.

Κατέστρεψε το εμπρός αριστερό μέρος της W16 του, κι ενώ πέρασε στο Q2, δεν αγωνίστηκε ποτέ σε αυτό.

Εκτός συνέχειας έμειναν οι Bortoleto, Bearman, Gasly, Stroll και Colapinto, και με την κόκκινη σημαία να κυματίζει μέχρι να καθαριστεί η πίστα, υπήρξε καθυστέρηση στην έναρξη της επόμενης φάσης.

Στο Q2, πολύ νωρίς και η δεύτερη Mercedes έμεινε εκτός. Ο Russell έχασε τη δύναμη από τη μονάδα ισχύος στην πλάτη του αφού πάτησε σε μια λακούβα στη Στροφή 1, κι έμεινε στη μέση του τούνελ, με 10:08 να απομένουν στο χρονόμετρο. Έτσι, οι Γερμανοί έμειναν στις θέσεις 14-15.

Με την επιστροφή στη δράση, ο Norris ήταν ο μόνος που μπόρεσε να τα βάλει με τον Leclerc, προσπερνώντας τον για μόλις 0,011 sec. Πίσω τους, ο Albon έβγαλε άσσο από το μανίκι στο φινάλε για να έρθει 3ος, μπροστά από τον Piastri που έμεινε 4ος και τους Verstappen-Hamilton.

Οι δύο Racing Bulls προκρίθηκαν και μάλιστα άνετα, με τον Tsunoda να μην μπορεί να κάνει το ίδιο, με αποτέλεσμα να μένει εκτός συνέχειας μαζί με τους Hulkenberg και Sainz.

Στο Q3, μετά τις πρώτες προσπάθειες, η McLaren είχε το 1-2, με τον Norris μπροστά από τον Piastri, αφήνοντας τον Leclerc στην 3η θέση.

Τα δύο πορτοκαλί μονοθέσια έδωσαν φοβερή μάχη στο τέλος, με τον Piastri να βελτιώνει σημαντικά για να περάσει πρώτος πριν απαντήσει ο Norris για να επανακτήσει την πρωτιά. Ο Leclerc προσπάθησε να τους προσπεράσει και τους δύο, κι ενώ για λίγο τα κατάφερε, ο Norris είχε να δώσει κι άλλο και τα κατάφερε, παίρνοντας την πρώτη του pole μετά την πρεμιέρα της Αυστραλίας.

Ο Piastri έμεινε 3ος με τον Hamilton 4ο και τον Verstappen 5ο, ενώ τη δεκάδα έκλεισαν οι Hadjar, Alonso, Ocon, Lawson και Albon.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100358
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Μονακό: Τιμωρήθηκε ο Hamilton για το συμβάν με τον Verstappen (photo)

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Δεν τη γλίτωσε ο Lewis Hamilton και τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες για το συμβάν στις κατατακτήριες του Μονακό.

Από την 7η θέση θα ξεκινήσει το Grand Prix Μονακό ο Lewis Hamilton μετά την ποινή τριών θέσεων που δέχτηκε μετά τις κατατακτήριες.

Αιτία για αυτήν την τιμωρία ήταν η παρεμπόδιση του Max Verstappen κατά τη διάρκεια του Q1, καθώς ο Βρετανός βρέθηκε στον δρόμο του πρωταθλητή όσο εκείνος ήταν σε γρήγορο γύρο.

Η ποινή των τριών θέσεων στο grid του αγώνα είναι η προβλεπόμενη για την εν λόγω παράβαση, με τον Lance Stroll να δέχεται ακριβώς την ίδια για τον ίδιο λόγο μόλις λίγα λεπτά πριν απ' τον Hamilton.

Ο αγώνας ξεκινά την Κυριακή στις 16:00 Ελλάδας.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100358
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Άβαταρ μέλους
black death
Δημοσιεύσεις: 5234
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από black death »

Ηταν αλλος ενας συγκλονιστικος αγωνας στο μονακο, ΔΕΝ.
Patron
Δημοσιεύσεις: 5582
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16
Has thanked: 8 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Patron »

Να ρωτήσω κάτι γιατί έχω χάσει επαφή με την Φ1 τουλάχιστον 10-15 χρόνια.

Υπάρχει ακόμα driving skill ή είναι όλα τεχνολογία;
Άβαταρ μέλους
black death
Δημοσιεύσεις: 5234
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από black death »

Φυσικα υπάρχει. Απλα τα αυτοκινητα έχουν γινει πολυ πιο αξιοπιστα (πχ σπανια θα δεις εγκαταλειψη λογω μηχανικης βλαβης), πολυ μεγαλυτερα και εξαρτημενα απ την καθαρότητα του αερα, κατι που κανει τις προσπεράσεις δυσκολες εως αδυνατες (μονακο πχ) χωρις drs.
Patron
Δημοσιεύσεις: 5582
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16
Has thanked: 8 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Patron »

Μεγαλύτερα εννοείς διαστάσεις; Κινητήρες τι έχουν;
Άβαταρ μέλους
black death
Δημοσιεύσεις: 5234
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από black death »

Ναι διαστασεις. Αν τα δεις δίπλα διπλα ειναι τρομαχτικη η διαφορα με 20 χρονια πριν πλέον.
Κινητηρες v6 με υβριδικα συστηματα.

Του χρονου θα μικρύνουν αρκετα πάντως, απ οτι εχω δει.
Patron
Δημοσιεύσεις: 5582
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16
Has thanked: 8 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Patron »

Μάλιστα ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100358
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Μονακό: Επέστρεψε στις νίκες ο Norris

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Μετά τη νίκη του στην πρεμιέρα πριν 2 μήνες, ο Lando Norris κέρδισε ξανά φέτος, επιστρέφοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο Μονακό. Το πάλεψε ο Charles Leclerc, τρίτος ο Oscar Piastri.

Με τα υποχρεωτικά δύο pit stops, είχε σημασία το ελαστικό με το οποίο εκκίνησαν οι οδηγοί, καθώς οι πρώτοι τρεις πήραν την επιλογή της μέσης γόμας, ενώ ο Verstappen έκανε την διαφορά με τη σκληρή, όπως και οι Alonso-Hamilton.

Στην εκκίνηση, ο Norris κράτησε την πρωτιά παρά το ότι μπλόκαρε στη St. Devote, με τον Leclerc 2ο και τον Piastri 3ο, καθώς ο Verstappen δεν έκανε κάποια κίνηση να περάσει.

Πίσω, ο Antonelli έχασε την θέση του από τον Bortoleto, όμως ο Βραζιλιάνος βρέθηκε στον τοίχο της Portier με το εμπρός μέρος. Ωσόσο, ο ίδιος συνέχισε και δε βγήκε τελικά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, παρά μόνο το Εικονικό για να καθαριστεί η πίστα.

Κάπως έτσι, όποιοι είχαν τη μαλακή γόμα μπήκαν στα pits για το πρώτο από τα δύο υποχρεωτικά τους pit stops, όπως κι ο Tsunoda που είχε τη σκληρή.

Η πράσινη σημαία κυμάτισε ξανά στον 4ο γύρο, και αμέσως άρχισαν όλοι διαχειρίζονται τον ρυθμό τους για να κάνουν τα ελαστικά τους να αντέξουν. Χαρακτηριστικά, ο Bearman ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην 19η θέση.

Μπροστά, ο Norris είχε διαφορά 1,8 sec από τον Leclerc που με τη σειρά του είχε άλλα 4,5 sec από τον Piastri, καθώς δεν υπήρχε κανένα νόημα να κυνηγήσει κανείς κανέναν, ρισκάροντας το λάθος και υπερθερμαίνοντας τα ελαστικά του.

Στον 9ο γύρο, ο Gasly έπεσε θύμα του Μονακό, καθώς ο Γάλλος έπεσε στο πίσω μέρος του Tsunoda χάνοντας την αεροτομή και σπάζοντας την εμπρός αριστερή ανάρτησή του. Ο αγώνας συνεχιζόταν κανονικά με εξαίρεση τις κίτρινες σημαίες στο σημείο που υπήρχαν θραύσματα, με την πίστα να καθαρίζει δύο γύρους μετά.

Από τους οδηγούς της δεκάδας, ο Hadjar μπήκε πρώτος στον 15ο γύρο για τη μαλακή γόμα, καθώς ο Lawson κράτησε πίσω τους αντιπάλους του και τον άφησε να κάνει την αλλαγή χωρίς να του κοστίσει πολλές θέσεις ή να πέσει στην κίνηση.

Ακολούθησε ο Alonso και ο Ocon για να απαντήσουν στην επιλογή του Hadjar και της VCARB, με τον Ισπανό πάντως να πέφτει πίσω από τον αντίπαλό του ξανά.

Ο Hamilton μπήκε στον 19ο γύρο, και με το overcut κατάφερε να περάσει τον Hadjar και να είναι πια 5ος, πίσω από τους πρώτους τέσσερις που ακόμα δεν είχαν μπει στα pits.

Ο πρωτοπόρος Norris ήρθε επόμενος για τη σκληρή γόμα, με τους Leclerc, Piastri, Verstappen να περνάνε. Τo outlap του Βρετανού ήταν κρίσιμο για να καλύψει το overcut των αντιπάλων του.

Για αυτό μπήκε κι ο Piastri, κάνοντας ένα αρκετό αργό pit stop στα 3,8 sec, κι ενώ είχε στόχο να περάσει τον Μονεγάσκο, δεν τα κατάφερε.

Κάπως έτσι, ο Leclerc έπρεπε να απαντήσει μπαίνοντας στον 22ο γύρο, και βγαίνοντας πίσω από τον Norris αλλά άνετα μπροστά από τον Piastri. Η προσπάθεια της McLaren είχε αποτύχει.

Ο Verstappen έμεινε αρκετά παραπάνω στην πίστα σε σχέση με τους άμεσους αντιπάλους του, επιλέγοντας να κάνει το pit stop του για να βάλει τη μέση γόμα στον 29ο γύρο. Επέστρεψε στην πίστα 4ος, πίσω κι από τον Piastri, όπως ήταν και πριν τα pit stops. Ο Ολλανδός κι η Red Bull πόνταραν σε ένα SC ή κάποια συνθήκη που θα τους έδινε ένα «δωρεάν» stop αλλά δεν έπιασε.

Στον ίδιο γύρο έκανε και τη δεύτερη δική του αλλαγή ο Ocon, με 49 γύρους για το φινάλε, ενώ 2/2 pit stops είχε κάνει κι ο Hadjar χάρη στη βοήθεια του Lawson.

Την νηνεμία των γύρων μετά τα pit stops διατάραξε η εγκατάλειψη του Alonso στον 39ο γύρο. Ο Ισπανός έμεινε στην πίστα όμως πήγε σε ένα σημείο που δεν χρειάστηκε να διακοπεί η δράση για να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.

Στον 49ο γύρο, ο Piastri έκανε το δεύτερο pit stop του, καθώς ο Verstappen πήρε την οδηγία να πιέσει για να κάνει το overcut στον Αυστραλό για την τρίτη θέση.

Αντίστοιχα, ο Leclerc απάντησε για να καλυφθεί από τον οδηγό της McLaren, και τα κατάφερε, ενώ κι ο Norris μπήκε παραμένοντας μπροστά κι από τους δύο. Έτσι, ο Verstappen έμεινε πάλι έξω περισσότερο από όλους.

Παράλληλα, ο Russell είχε απηυδήσει πίσω από τον Albon που κράταγε άπαντες πίσω του αρκετά μακριά από τον Sainz για να κάνει άνετος το pit stop του, και πέρασε πατώντας επίτηδες εκτός στο Nouvelle Chicane. Ο Βρετανός τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits.

Ο Hamilton έκανε και το δικό του pit stop στον 57ο γύρο, μένοντας άνετος στην 5η θέση.

Μπροστά του, όμως, ο Leclerc είχε πιάσει στα 0,6 sec τον Norris παλεύοντας πρακτικά για τη νίκη, με τον Verstappen μεν πρώτο αλλά χωρίς να έχει κάνει το δεύτερο pit stop του.

Ο Verstappen έκανε την αλλαγή, ο Norris πέρασε ξανά στην πρωτοπορία και άντεξε ως το φινάλε στην ασφυκτική πίεση του Leclerc και πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη και πρώτη στο Μονακό.

Ο Piastri ήταν μαζί τους στο βάθρο, με τον Verstappen 4ο, τον Hamilton 5ο και τους Hadjar, Ocon, Lawson, Albon και Sainz στη δεκάδα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100358
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

FORMULA 1 TAG HEUER GRAND PRIX DE MONACO 2025 - RACE RESULT

1. Lando Norris - McLaren Mercedes, 1:40:33.843 - 25pts
2. Charles Leclerc - Ferrari, +3.131s - 18
3. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, +3.658s - 15
4. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, +20.572s - 12
5. Lewis Hamilton - Ferrari, +51.387s - 10
6. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, +1 lap - 8
7. Esteban Ocon - Haas Ferrari, +1 lap - 6
8. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT, +1 lap - 4
9. Alexander Albon - Williams Mercedes, +2 laps - 2
10. Carlos Sainz - Williams Mercedes, +2 laps - 1
11. George Russell - Mercedes
12. Oliver Bearman - Haas Ferrari
13. Franco Colapinto - Alpine Renault
14. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari
15. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes
16. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari
17. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT
18. Kimi Antonelli - Mercedes
19. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes
20. Pierre Gasly - Alpine Renault
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100358
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

2025 Driver Standings

1. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, 161
2. Lando Norris - McLaren Mercedes, 158
3. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, 136
4. George Russell - Mercedes, 99
5. Charles Leclerc - Ferrari, 79
6. Lewis Hamilton - Ferrari, 63
7. Kimi Antonelli - Mercedes, 48
8. Alexander Albon - Williams Mercedes, 42
9. Esteban Ocon - Haas Ferrari, 20
10. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, 15
11. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes, 14
12. Carlos Sainz - Williams Mercedes, 12
13. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, 10
14. Pierre Gasly - Alpine Renault, 7
15. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari, 6
16. Oliver Bearman - Haas Ferrari, 6
17. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT, 4
18. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes, 0
19. Jack Doohan - Alpine Renault, 0
20. Franco Colapinto - Alpine Renault, 0
21. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari, 0


2025 Team Standings

1. McLaren Mercedes, 319
2. Mercedes, 147
3. Red Bull Racing Honda RBPT, 143
4. Ferrari, 142
5. Williams Mercedes, 54
6. Haas Ferrari, 26
7. Racing Bulls Honda RBPT, 22
8. Aston Martin Aramco Mercedes, 14
9. Alpine Renault, 7
10. Kick Sauber Ferrari, 6
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”