Ιβάν Σαββίδης VI
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 2963
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Γίγαντα Βάνια να έχεις υγεία και να χαρείς την οικογένεια σου. Σε ευχαριστούμε για όλα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Με έχει μπερδέψει η σφίνα όσον αφορά στο Λιμάνι του Βόλου:
Ανεβάζει χθες το απόγευμα ένα άρθρο όπου αναφέρει ότι το Σ.τ.Ε. δικαιώνει τον Ιβάν Σαββίδη όσον αφορά στην προσφυγή που έκανε η Goldair για το αποτέλεσμα του διαγωνσιμού. Και συνεχίζει:
Αξίζει να σημειωθεί πως αν το ΤΑΙΠΕΔ δεν είχε προχωρήσει στη ματαίωση της διαδικασίας, η εξαγορά του λιμανιού του Βόλου από τον ΟΛΘ, θα μπορούσε, με αυτή την απόφαση του ΣΤΕ, να προχωρήσει στην ολοκλήρωσή της, ενώ πλέον εκτιμάται πως η καθυστέρηση θα διαρκέσει 2 με 4 χρόνια.
Στο σημερινό άρθρο αναφέρει:
Δεν καταλαβαίνει τίποτα ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδης, ο οποίος συνεχίζει (NON STOP) τις επενδύσεις στην πατρίδα του, στην Ελλάδα!ΠΑΟΚ εισιτήρια αγώνων
Η νέα επένδυση του Ιβάν Σαββίδη έχει να κάνει με το Λιμάνι του Βόλου, όπου δικαιώθηκε από το Συμβούλιο Επικρατείας και εκεί που πήγαν να αλλάξουν τα οικονομικά δεδομένα και να τον αποκλείσουν, η τελική δικαίωση από το ΣτΕ, του δίνει την δυνατότητα να πάρει και το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, μετά από αυτό της Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη).
Τώρα πλέον, ο Ιβάν Σαββίδης θα πληρώσει 51 εκατομμύρια ευρώ (είναι εγγυημένα τα λεφτά) για την εξαγορά του 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου και θα ελέγχει δυο λιμάνια στη χώρα!
Είπαμε: Δεν σταματάει πουθενά!
Ανεβάζει χθες το απόγευμα ένα άρθρο όπου αναφέρει ότι το Σ.τ.Ε. δικαιώνει τον Ιβάν Σαββίδη όσον αφορά στην προσφυγή που έκανε η Goldair για το αποτέλεσμα του διαγωνσιμού. Και συνεχίζει:
Αξίζει να σημειωθεί πως αν το ΤΑΙΠΕΔ δεν είχε προχωρήσει στη ματαίωση της διαδικασίας, η εξαγορά του λιμανιού του Βόλου από τον ΟΛΘ, θα μπορούσε, με αυτή την απόφαση του ΣΤΕ, να προχωρήσει στην ολοκλήρωσή της, ενώ πλέον εκτιμάται πως η καθυστέρηση θα διαρκέσει 2 με 4 χρόνια.
Στο σημερινό άρθρο αναφέρει:
Δεν καταλαβαίνει τίποτα ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδης, ο οποίος συνεχίζει (NON STOP) τις επενδύσεις στην πατρίδα του, στην Ελλάδα!ΠΑΟΚ εισιτήρια αγώνων
Η νέα επένδυση του Ιβάν Σαββίδη έχει να κάνει με το Λιμάνι του Βόλου, όπου δικαιώθηκε από το Συμβούλιο Επικρατείας και εκεί που πήγαν να αλλάξουν τα οικονομικά δεδομένα και να τον αποκλείσουν, η τελική δικαίωση από το ΣτΕ, του δίνει την δυνατότητα να πάρει και το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, μετά από αυτό της Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη).
Τώρα πλέον, ο Ιβάν Σαββίδης θα πληρώσει 51 εκατομμύρια ευρώ (είναι εγγυημένα τα λεφτά) για την εξαγορά του 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου και θα ελέγχει δυο λιμάνια στη χώρα!
Είπαμε: Δεν σταματάει πουθενά!
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Είναι γνωστό ότι ο Ιβάν Σαββίδης είναι ίσως ο μοναδικός επιχειρηματίας που επενδύει στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικότερα στη Θεσσαλονίκη! Δεν υπάρχει άλλος να ρίχνει τόσα λεφτά σε επιχειρήσεις και ειδικά σε ανάπτυξη αυτών!
Η επόμενη κίνησή του είναι να βάλει 180 εκατομμύρια ευρώ, στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης, όπου κατέχει το 72% περίπου και γι αυτό το έργο, ζήτησε την έγκριση της Κυβέρνησης, προκειμένου να γίνει η επέκταση του Προβλήτα 6 του Λιμανιού, που θα αλλάξει τα πάντα στο Λιμλανι Θεσσαλονίκης.
Το ρεπορτάζ από το Typosthes, αναφέρει:
Αίτημα για την έγκριση του έργου επέκτασης της προβλήτας 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης υπέβαλε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (Ιβάν Σαββίδης), πραγματοποιώντας ένα ακόμα βήμα για την υλοποίηση της πολυαναμενόμενης επένδυσης, που θα αναβαθμίσει σημαντικά τις δυνατότητες και το προφίλ του λιμένος.
Η σχετική αίτηση, συνοδευόμενη από τα απαιτούμενα βάσει νομοθεσίας έγγραφα (π.χ., απόφαση διοικητικού συμβουλίου για την εκτέλεση του έργου, ένταξή του στο master plan της εταιρείας και ύπαρξη των αναγκαίων περιβαλλοντικών εγκρίσεων), υπεβλήθη -σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες- την περασμένη εβδομάδα.
Η κίνηση αυτή ήλθε δε μετά τη δημοσίευση του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος, που ενέκρινε το αναπτυξιακό Master Plan του λιμανιού, τον Φεβρουάριο του 2025, για την οποία ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, είχε δηλώσει ότι σηματοδοτεί νέα εποχή για την αναβάθμιση και την ανάπτυξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Η έγκριση των αρμόδιων αρχών θα ανοίξει τον δρόμο για την άμεση εκκίνηση των εργασιών για την επέκταση, η οποία θα επιτρέψει την υποδοχή και εξυπηρέτηση πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels), χωρητικότητας έως 24.000 TEUs, αναβαθμίζοντας σημαντικά την ανταγωνιστικότητα, την εμπορική δραστηριότητα και τη διεθνή θέση του λιμανιού. Το μεγάλο αυτό έργο, στο οποίο προσωρινός ανάδοχος έχει αναδειχθεί πριν από περίπου ένα έτος η κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ ΑΕ, έχει προϋπολογισμό πολλών εκατομμυρίων ευρώ και εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί σε 30 μήνες από την έναρξη των εργασιών. Η επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, καθώς και πολλαπλασιαστικά οφέλη για την οικονομία και την κοινωνία, σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Για παράδειγμα, βάσει ευρημάτων παλαιότερης έρευνας της Deloitte, το έργο στην Προβλήτα 6 εκτιμάται ότι θα ενισχύσει σημαντικά τα έσοδα του δημοσίου από άμεσους και έμμεσους φόρους και ότι θα στηρίξει άμεσα και έμμεσα τη δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας.
Τι περιλαμβάνει το έργο στην 6η προβλήτα
Σύμφωνα με τα τεύχη του διαγωνισμού, το έργο της 6ης προβλήτας περιλαμβάνει τουλάχιστον τις παρακάτω εργασίες:
-Κατασκευή νέου, πρόσθετου κρηπιδότοιχου, ως ευθεία προέκταση του υπάρχοντος κρηπιδότοιχου 26, με ελάχιστο συνεχές μήκος 513 μέτρων, εκ των οποίων τα 400 μέτρα τουλάχιστον, θα παρέχουν ελάχιστο βάθος -16.50 μέτρα από τη μέση στάθμη της θάλασσας
-Κατασκευή επιπρόσθετου χερσαίου χώρου, πλάτους τουλάχιστον 258 μέτρων, παράλληλα με τον νέο κρηπιδότοιχο.
-Κατασκευή όλων των συμπληρωματικών έργων υποδομής που απαιτούνται για την πλήρη λειτουργία του νέου κρηπιδότοιχου και του αντίστοιχου χερσαίου χώρου, συμπεριλαμβανομένων: της βυθοκόρησης του διαύλου ναυσιπλοΐας και του κύκλου ελιγμών των πλοίων με ελάχιστο βάθος – 16,50 μέτρα από τη μέση στάθμη της θάλασσας, των δαπέδων του χερσαίου χώρου, καθώς και των απαραίτητων δικτύων επικοινωνιών και υπηρεσιών.
Η προβλήτα 6 άρχισε να δημιουργείται το 1975, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των έργων εκβάθυνσης και επιχωμάτωσης της βάσης της ολοκληρώθηκε τη δεκαετία του 1990. Ο δε σχεδιασμός για την επέκτασή της, ώστε το λιμάνι να μπορεί να υποδέχεται μεγαλύτερα πλοία, αναβαθμίζοντας τον ρόλο του στις διεθνείς θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές, «μετράει» ήδη δεκαετίες.
Η επόμενη κίνησή του είναι να βάλει 180 εκατομμύρια ευρώ, στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης, όπου κατέχει το 72% περίπου και γι αυτό το έργο, ζήτησε την έγκριση της Κυβέρνησης, προκειμένου να γίνει η επέκταση του Προβλήτα 6 του Λιμανιού, που θα αλλάξει τα πάντα στο Λιμλανι Θεσσαλονίκης.
Το ρεπορτάζ από το Typosthes, αναφέρει:
Αίτημα για την έγκριση του έργου επέκτασης της προβλήτας 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης υπέβαλε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (Ιβάν Σαββίδης), πραγματοποιώντας ένα ακόμα βήμα για την υλοποίηση της πολυαναμενόμενης επένδυσης, που θα αναβαθμίσει σημαντικά τις δυνατότητες και το προφίλ του λιμένος.
Η σχετική αίτηση, συνοδευόμενη από τα απαιτούμενα βάσει νομοθεσίας έγγραφα (π.χ., απόφαση διοικητικού συμβουλίου για την εκτέλεση του έργου, ένταξή του στο master plan της εταιρείας και ύπαρξη των αναγκαίων περιβαλλοντικών εγκρίσεων), υπεβλήθη -σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες- την περασμένη εβδομάδα.
Η κίνηση αυτή ήλθε δε μετά τη δημοσίευση του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος, που ενέκρινε το αναπτυξιακό Master Plan του λιμανιού, τον Φεβρουάριο του 2025, για την οποία ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, είχε δηλώσει ότι σηματοδοτεί νέα εποχή για την αναβάθμιση και την ανάπτυξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Η έγκριση των αρμόδιων αρχών θα ανοίξει τον δρόμο για την άμεση εκκίνηση των εργασιών για την επέκταση, η οποία θα επιτρέψει την υποδοχή και εξυπηρέτηση πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels), χωρητικότητας έως 24.000 TEUs, αναβαθμίζοντας σημαντικά την ανταγωνιστικότητα, την εμπορική δραστηριότητα και τη διεθνή θέση του λιμανιού. Το μεγάλο αυτό έργο, στο οποίο προσωρινός ανάδοχος έχει αναδειχθεί πριν από περίπου ένα έτος η κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ ΑΕ, έχει προϋπολογισμό πολλών εκατομμυρίων ευρώ και εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί σε 30 μήνες από την έναρξη των εργασιών. Η επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, καθώς και πολλαπλασιαστικά οφέλη για την οικονομία και την κοινωνία, σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Για παράδειγμα, βάσει ευρημάτων παλαιότερης έρευνας της Deloitte, το έργο στην Προβλήτα 6 εκτιμάται ότι θα ενισχύσει σημαντικά τα έσοδα του δημοσίου από άμεσους και έμμεσους φόρους και ότι θα στηρίξει άμεσα και έμμεσα τη δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας.
Τι περιλαμβάνει το έργο στην 6η προβλήτα
Σύμφωνα με τα τεύχη του διαγωνισμού, το έργο της 6ης προβλήτας περιλαμβάνει τουλάχιστον τις παρακάτω εργασίες:
-Κατασκευή νέου, πρόσθετου κρηπιδότοιχου, ως ευθεία προέκταση του υπάρχοντος κρηπιδότοιχου 26, με ελάχιστο συνεχές μήκος 513 μέτρων, εκ των οποίων τα 400 μέτρα τουλάχιστον, θα παρέχουν ελάχιστο βάθος -16.50 μέτρα από τη μέση στάθμη της θάλασσας
-Κατασκευή επιπρόσθετου χερσαίου χώρου, πλάτους τουλάχιστον 258 μέτρων, παράλληλα με τον νέο κρηπιδότοιχο.
-Κατασκευή όλων των συμπληρωματικών έργων υποδομής που απαιτούνται για την πλήρη λειτουργία του νέου κρηπιδότοιχου και του αντίστοιχου χερσαίου χώρου, συμπεριλαμβανομένων: της βυθοκόρησης του διαύλου ναυσιπλοΐας και του κύκλου ελιγμών των πλοίων με ελάχιστο βάθος – 16,50 μέτρα από τη μέση στάθμη της θάλασσας, των δαπέδων του χερσαίου χώρου, καθώς και των απαραίτητων δικτύων επικοινωνιών και υπηρεσιών.
Η προβλήτα 6 άρχισε να δημιουργείται το 1975, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των έργων εκβάθυνσης και επιχωμάτωσης της βάσης της ολοκληρώθηκε τη δεκαετία του 1990. Ο δε σχεδιασμός για την επέκτασή της, ώστε το λιμάνι να μπορεί να υποδέχεται μεγαλύτερα πλοία, αναβαθμίζοντας τον ρόλο του στις διεθνείς θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές, «μετράει» ήδη δεκαετίες.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 5387
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Οχι γιατι ακυρωθηκε απο το Σ.Τ.Ε. η στημενη αποφαση,του πουλημενου σε φαντς, Ταιπεδ..
Η πλειοδοσια ηταν απολυτως νομιμη και συνεχιζει να ισχυει εναντι στην,παρανομως ανοητη και υποπτη,ακυρωση του διαγωνισμου..
Η πλειοδοσια ηταν απολυτως νομιμη και συνεχιζει να ισχυει εναντι στην,παρανομως ανοητη και υποπτη,ακυρωση του διαγωνισμου..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Η απόφαση του ΣΤΕ αφορά προγενέστερη προσφυγή της Gold-πως τη λένε, κατά του κύρους του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός όμως ακυρώθηκε εκ των υστέρων από το υπερταμείο (= κυβέρνηση, στην πραγματικότητα) και αφού διενεργήθηκε κανονικά και έγινε η ανακύρηξη του ΟΛΘ ως υπερθεματιστή.
Αυτά τα δυο είναι μόνο έμμεσα σχετιζόμενα μεταξύ τους. Έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να προσβληθεί η απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ, ως διοικητική πράξη, στα αρμόδια δικαστήρια, απλά αυτό δε θα είχε νόημα αν το ΣΤΕ έκρινε άκυρο το διαγωνισμό, εξ' αρχής.
Αυτά τα δυο είναι μόνο έμμεσα σχετιζόμενα μεταξύ τους. Έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να προσβληθεί η απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ, ως διοικητική πράξη, στα αρμόδια δικαστήρια, απλά αυτό δε θα είχε νόημα αν το ΣΤΕ έκρινε άκυρο το διαγωνισμό, εξ' αρχής.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100582
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Οπότε ο διαγωνισμός θεωρείται, με την πρόσφατη απόφαση, μεν νόμιμος αλλά εξακολουθεί να είναι ματαιωμένος. Μόνο μια νέα απόφαση διοικητικού δικαστηρίου (στο οποίο πρέπει να προσφύγει ο ΟΛΘ), μπορεί να ανατρέψει το τελευταίο γεγονός!!!ΑποστόληςΑ έγραψε:Οπότε;
Έπειδη ότι έχει σχέση με την ελληνική δικαιοσύνη είναι αναίτια περίπλοκο, είναι εκ των πραγμάτων δύσκολο εγκέφαλοι τύπου SFINAς να το εμπεδώσουν. Είναι μη μπλέξεις...
-
- Δημοσιεύσεις: 6343
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
Αύριο κιόλας καλείς τον Ντελια, του κάνεις πενταετές με 2,5 χαρτιά,τον χρήζεις ηγέτη- σημαία και χτίζεις τον νέο ΠΑΟΚ γύρω του. Αν ντε και καλά πρέπει πάλι να πουλήσεις, πουλα Kotarski
Re: Ιβάν Σαββίδης VI
1 μήνας πέρασε χαλαρά δίχως υποχρεώσεις και η ΠΑΕ ανακοίνωσε έναν Γεωργιανό ΤΦ που χρυσοπλήρωσε κιόλας με το έτσι θέλω. Πολύ δουλειά πέφτει στην ΠΑΕ
. Παίζει να καταδεχθεί ο Ζβαμπ να ανανεώσει για 2 ακόμη χρόνια. Δύσκολη περίπτωση, αλλά έχω εμπιστοσύνη 

