Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

PaokCuba4 έγραψε:
Μπαρκαρούτσος έγραψε:Ω θεοί!
Τι Ω Θεοί.

Το κάθε σετ είναι ξεχωριστό.

Παίζεις καλά, κερδίζεις.

Δεν παίζεις, χάνεις.

Το βόλεϊ είναι απλό.
Είναι λογικό να χάσεις (πόντο, σετ, αγώνα), το θέμα είναι με τι τρόπο το κάνεις..

Το σετ πάντως δεν τελείωσε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μπαρκαρούτσος την Παρ 28 Μαρ 2025, 21:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
thomas Murg
Δημοσιεύσεις: 5033
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 17:02

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από thomas Murg »

Αν γυρίσουμε αυτό το σετ θα πάρουμε και το κύπελλο.
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14128
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Η ομάδα φαίνεται σαν να μπλοκαρε
Άβαταρ μέλους
thomas Murg
Δημοσιεύσεις: 5033
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 17:02

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από thomas Murg »

όλα στραβά ρε φούστη μου σε αυτό το γαμωσέτ
Scotch4
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Κυρ 04 Απρ 2021, 15:48
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΑΘΗΝΑ

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από Scotch4 »

Κατάρρευση.. ελπίζω να συνέλθουμε στο ται μπρέικ γιατί αυτό δεν γυρνάει
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

Μπαρκαρούτσος έγραψε:
Είναι λογικό να χάσεις (πόντο, σετ, αγώνα), το θέμα είναι με τι τρόπο το κάνεις..

Το σετ πάντως δεν τελείωσε.
Τι τρόπο το χάνεις; Με τον πιο φυσιολογικό.

Λάθη, έλλειψη συγκέντρωσης και κακής υποδοχής.

Έτσι χάνεις ένα σετ και ένα παιχνίδι.

Τάι μπρεϊκ θα πάει και είναι υπέρ του Παναθηναϊκού.
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

thomas Murg έγραψε:Αν γυρίσουμε αυτό το σετ θα πάρουμε και το κύπελλο.
Δε γυρνάει. Εκτός και εάν αποφασίσουν να παίξουν.

Για την ώρα πάει καρφί για 3-2.
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

thomas Murg έγραψε:όλα στραβά ρε φούστη μου σε αυτό το γαμωσέτ
Εμείς τα κάναμε στραβά.
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

Τα κάνατε μαντάρα με το βίντεο τσαλεντζ.
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19175
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από nunies4 »

Δύσκολα γυρίζει πάμε για το ται μπρεικ
Άβαταρ μέλους
SLNC-26
Δημοσιεύσεις: 436
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2021, 17:57

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από SLNC-26 »

15-10
Θέλει πολλή προσπάθεια, αλλά πρέπει να παλέψουμε κάθε μπάλα
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

Τι χτυπιέσαι Κατιτς;

Εσύ δε χτυπάς σωστά!
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

Άσε μας ρε Κατιτς.
τσιριγωτης
Δημοσιεύσεις: 4195
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από τσιριγωτης »

Τι περίμενες τόση ώρα κ μιλενκοσκι;
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Κύπελλο Ελλάδος βόλλει 2024-2025

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

Μπράβο ρε Γιόσκο. Και νωρίτερα έπρεπε να βγουνε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο”