Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Jean Valjean
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: Τετ 14 Αύγ 2024, 07:28
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Jean Valjean »

tasso85 έγραψε:Σωτηρακοπουλος ηταν, δεν το καταλαβα δωσε ακυρο αγαπαμε οντως
παντως σιγουρα υπαρχουν πολλα σχολια απο καημενους ποκιτεζους, επεσα τυχαια σε καναδυο, που ειτε θελει ατσαλινα νευρα να τα διαβασεις/ακουσεις ειτε κανεις καινουριο συκωτι

Θα διαφωνήσω για Σωτηρακόπουλο. Δεν τον θεωρώ σοβαρό σπορτκάστερ, πάρα πολλές φορές πιάνεται "αδιάβαστος", μπερδεύει παίκτες και είναι καλός μόνον όταν διαβάζει κείμενο που έχει γράψει από πριν με διάφορα ιστορικά στοιχεία (στα βήματα του μακαρίτη Διακογιάννη). Και φυσικά, η παράλειψη να αναφερθεί στον Κωνσταντέλια δεν είναι τυχαία, είναι απολύτως ηθελημένη.
Η αντιμετώπιση του Κωνσταντέλια από το ΠΟΚ και τις φίλιες σε αυτό δυνάμεις, δεν θα έπρεπε να ξενίζει κανέναν μας.
Φάσεις με τον Κωνσταντέλια απουσιάζουν από όλες τις αθλητικές εκπομπές (εννοώ τα generics των τίτλων σε αρχή και τέλος) όπως και από σχετικα διαφημιστικά σποτ που περιέχουν φάσεις από ποδόσφαιρο.
Φανταστείτε έναν παίκτη του ΠΟΚ να έιχε κάνει την φάση που έκανε ο Ντέλιας στο γαύρος-ΠΑΟΚ 2-4 ή στο παιχνίδι με την αεχ που σήκωσε την μπάλα ενώ ήταν πεσμένος. Θα βλέπαμε αυτές τις φάσεις σε κάθε ευκαιρία, 200 φορές την ημέρα, εφτά φορές τη βδομάδα, 365 μέρες το χρόνο.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

αγιαννη......

δεν διαφωνω...ουσιαστικα...πουθενα με τον φιλο...γερασιμου....

τα κειμενα που...εδειξε...ετσι ειναι...

η διαφωνια μου ειναι στον ορο....αεροβια γλυκολυση....

η γλυκολυση ειναι ...ουσιαστικα...η διεργασια της διασπασης ζακχαρων....και για να γινει αυτο χρειαζεται καποιος...καταλυτης...πχ οξυγονο οπου μιλαμε για αεροβια αναπνοη η καυση γαλακτικου οξεως οπου μιλαμε για αναεροβια αναπνοη...

αρα....αναλογικα να το δουμε...ισως εννοει μετον ορο...αεροβια γλυκολυση....την γλυκολυση σε επιπεδο αεροβιας αναπνοης που χρειαζεται μονο οξυγονο....

δεκτον...
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

και οσον αφορα τον ...ντελια........φιλε αγιαννη...

οι απαντες ...γκεμπελισκοι.... θελουν δεν θελουν θα τον βλεπουν και θα πινουν το ποτηρι ολο αργα και βασανιστικα

μεχρι να ...αδειασει....

θα τα καταποιουν ολα μεχρι και τα @@ μεσα....
Patron
Δημοσιεύσεις: 7394
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Το οξυγόνο καταλύτης; Τώρα στα σοβαρά το έγραψες αυτό;
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

για να γινει η καυση χρειαζεται οξυγονο....εκτος εαν υπαρχει αλλη καυσημη υλη ...σε επιπεδο αεροβιας αναπνοης...

εαν ξερεις ...σε ακουω
Patron
Δημοσιεύσεις: 7394
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Από που να αρχίσω; Τώρα είναι καυσιμη ύλη το οξυγόνο;
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6330
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

Мир έγραψε:
Γερασίμου έγραψε:Η γλυκόζη που απελευθερώνεται από το γλυκογόνο είναι η κύρια πηγή ενέργειας για τη σύσπαση των μυών όπου η ένταση της άσκησης εξελίσσεται από μέτρια (δηλ. 65% VO2max) σε υψηλής έντασης (85% VO2max)(πχ. ποδόσφαιρο). Η συσχέτιση μεταξύ των χαμηλών επιπέδων μυϊκού γλυκογόνου και της μειωμένης συστολικής λειτουργίας είναι μια θεωρία που επιβεβαιώνεται με το γεγονός ότι το γλυκογόνο είναι το βασικό υπόστρωμα για τέτοιου είδους άσκηση, έτσι η εξάντληση του οδηγεί σε μείωση της ταχύτητας αναγέννησης ΑΤΡ (ενέργειας). Αντιθέτως, έχει παρατηρηθεί πως σε χαμηλή και παρατεταμένη διάρκεια άσκηση το κύριο υπόστρωμα ενέργειας είναι τα λιπαρά οξέα παρά το γλυκογόνο (πχ. μαραθώνιος).
Ποιο γλυκογόνο ρε παιδία, κάντε μια σοβαρή ανάλυση για το τσίπουρο, πρέπει να παράγουμε με ή χωρίς γλυκάνισο;
Για να ανοίξει το πνευμόνι και να γράφει χιλιομετρα, ο καλός ποδοσφαιιστης πρέπει να έχει και καλή αντοχή στο τσίπουρο.
Το Τσιπουρο φιλε παραγεται παντα και μονο με γλυκανισο..
Οταν ειναι χωρις,ονομαζεται Ρακι.. :D
Patron
Δημοσιεύσεις: 7394
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Οι ανακρίβειες που γράφονται εδώ μέσα ...
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5422
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Ναι ρε σύ… αφήσαμε τον Λουτσεσκου και πιάσαμε το τσίπουρο :)
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10003
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Мир »

Amsterdamer_87 έγραψε:
Мир έγραψε:
Γερασίμου έγραψε:Η γλυκόζη που απελευθερώνεται από το γλυκογόνο είναι η κύρια πηγή ενέργειας για τη σύσπαση των μυών όπου η ένταση της άσκησης εξελίσσεται από μέτρια (δηλ. 65% VO2max) σε υψηλής έντασης (85% VO2max)(πχ. ποδόσφαιρο). Η συσχέτιση μεταξύ των χαμηλών επιπέδων μυϊκού γλυκογόνου και της μειωμένης συστολικής λειτουργίας είναι μια θεωρία που επιβεβαιώνεται με το γεγονός ότι το γλυκογόνο είναι το βασικό υπόστρωμα για τέτοιου είδους άσκηση, έτσι η εξάντληση του οδηγεί σε μείωση της ταχύτητας αναγέννησης ΑΤΡ (ενέργειας). Αντιθέτως, έχει παρατηρηθεί πως σε χαμηλή και παρατεταμένη διάρκεια άσκηση το κύριο υπόστρωμα ενέργειας είναι τα λιπαρά οξέα παρά το γλυκογόνο (πχ. μαραθώνιος).
Ποιο γλυκογόνο ρε παιδία, κάντε μια σοβαρή ανάλυση για το τσίπουρο, πρέπει να παράγουμε με ή χωρίς γλυκάνισο;
Για να ανοίξει το πνευμόνι και να γράφει χιλιομετρα, ο καλός ποδοσφαιιστης πρέπει να έχει και καλή αντοχή στο τσίπουρο.
Το Τσιπουρο φιλε παραγεται παντα και μονο με γλυκανισο..
Οταν ειναι χωρις,ονομαζεται Ρακι.. :D
Τόσα χρονια ο Αγγελος στην ομαδα και τιποτα δεν μαθατε :)

Τα ιδια γράδα εχει η ρακή και το τσίπουρο;
Μονο με το τσιπουρο στανιαρει το γαλακτικό οξύ για να μην βγαζουν θλασεις τα παλικαρια.
abc_o_ karpouzas έγραψε: C6H12O6  2C2H5OH + 2CO2..............ποιο απλη αναλυση δεν γινεται.............
:shock: :shock: :o :o :lol: :lol: :lol:
Να ο σωστός επιστήμονας.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ξεπεράσαμε τις 500 σελίδες.
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4821
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από st4this »

καλα και αυτος ο νεος που παιζει mls με τον μεσσι και αυτος παοκτσακι ειναι κυκλοφορει φωτο του μικρος με φανελα να τρωει κοψιδια.. α ρε παοκ :d
Εικόνα
τη βρηκα*
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από black death »

Αντε να χαιρεταει κι ο τσιμικας σιγα σιγα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γκολ με την πλάτη ο Ντέλιας σε σουτ του Παυλίδη που απέκρουσε αρχικά ο τερματάς τους.
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10003
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Мир »

Άντε Μαράκι, ευκαιρία να τον βάλουμε στην βιτρίνα τώρα που σκόραρε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”