Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Blackgr4
Δημοσιεύσεις: 3624
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2014, 22:20

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Blackgr4 »

Ακόμα και στο topic της Εθνικής (δηλαδή ήμαρτον..) προκύπτουν ξανά καυγάδες και εντελώς τυχαία συμμετέχουν λίγο πολύ τα ίδια άτομα.
Όταν αρχίσουν ξανά τα ban, μην εμφανιστεί κανείς από τους συγκεκριμένους στα Προβλήματα να ρωτήσει γιατί και πως.
Ενημερωτικά όλα τα παραπάνω, σόρυ για το διάλειμμα, συνεχίστε ελεύθερα.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Νομίζω ότι μία φορά ήταν αρκετή. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από TylerDurden »

Γερασίμου έγραψε:Ενδεκάδα Κυριακής:
Τζολάκης, Βαγιανίδης, Γιαννούλης, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Μουζακίτης, Ζαφείρης, Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Παυλίδης και Τζόλης. Αν δεν μας πηγαίνει δοκάρι και έξω από το 1΄-90+΄, σκορ 0-3 και οι ξυλοκόποι τραβάνε στα Highlands, στα κάστρα και στη λίμνη Lochness, μπας και βρούνε τη Νέστι.
Συγγνώμη, αλλά αυτή η απίστευτη προφητεία της Πέμπτης δεν εισπράττει την αναγνώριση που της αξίζει.
Ακριβής εντεκάδα και ακριβές σκορ.
Σεβασμός φίλε μου.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από hasio_john »

Να ρωτήσω, το (εσκεμμένο) πάτημα στον Κουλιεράκη δεν ήταν κόκκινη κάρτα με παρέμβαση του ΒΑΡ?
Βέβαια καλά έκανε και του έδειξε πόσα τους είχαμε ρίξει, ...όλα μέσα!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

εαν ο πρωτος αγωνας με την συνθεση που ειχε δεν εφευγε απο το 1 εως το χ στον δευτερο οποιος πιστευει οτι ο καρβελας θα κατεβαζε αυτο που ειδαμε ας σηκωσει το χερι.....
Miles
Δημοσιεύσεις: 9202
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Miles »

Αντί να χαιρόμαστε με την επιτυχία της εθνικής και με τόσους δικούς μας μέσα... η κουβέντα στον Λουτσέσκου. Κάποιος έγραψε μάλιστα ότι τον Ντέλια τον αξιοποιεί και καλύτερα ο Γιοβάνοβιτς. Δηλαδή, λυπηθείτε μας!

Πεθύμησα το παιχνίδι του Γιαννούλη (ακόμα κι αν ο Μπάμπα ήταν ο περσινός). Πάνω κάτω, καλύτερες εμπνεύσεις στο τελευταίο τρίτο στις πάσες του, πνευμόνια και ταχύτητα. Αφού την αναπολείς την ομάδα, ρε Μήτσο, έλα τώρα πίσω πριν κλατάρουν οι δυνάμεις!

Τον Καρέτσα πολύ καυλωμένο τον βλέπω μ' εμάς. Άντε να πάρει τώρα μεταγραφή σε καμιά premier, να ξεχαρμανιάσει κι αυτός και να έρθει στα 25 του στην ομάδα. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Sardan
Δημοσιεύσεις: 984
Εγγραφή: Δευ 01 Φεβ 2021, 13:05
Τοποθεσία: Toumpa City

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Sardan »

Ωραία η Εθνική χθες απλά ας μην υπερβάλλουμε. Έπαιξε ωραίο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Ταχύτητα, πίεση και καλές καλύψεις. Έχει πολύ ταλέντο αυτή η ομάδα. Περί Γιοβάνοβιτς επίσης μην υπερβάλουμε. Έκανε τη μαλακία στο πρώτο ματς και το πήρε αλλιώς.

Απολαυστικός Ντέλιας, ώριμο και μεστό παιχνίδι. Προσωπικά έχω εκφράσει παράπονα γι αυτόν θεωρώ ότι θα πρέει να σταθεροποιηθεί σε τέτοια στανταρ. Πάντως το ξύλο που έπαιξε χθες στον ΠΑΟΚ δεν το έχει παίξει.

Το ποδόσφαιρο πλέον είναι αυτό και δεν έχει να κάνει με ηλικίες. Θέλει ταχύτητα, πνευμόνια και πειθαρχία στο πλάνο. Όποιος το εξυπηρετεί από 16-40 έχει θέση σε αυτό, απλά είναι τα πράγματα.

Οι συγκρίσεις με ΠΑΟΚ είναι άστοχες σε επιμέρους πράγματα. Στο γενικό πλάνο εκεί πρέπει να πάει ο ΠΑΟΚ σε γρήγορους, τριπνευμονους παίχτες με πειθαρχία.Και ξαναλέω εάν είναι 17χρονα ή 35χρονοι ποσώς ενδιαφέρει. Τα χαρακτηριστικά μετράνε και όχι ο αριθμός στην ηλικια.
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Μόνο που η αναπνευστική αντοχή και η αερόβια γλυκόλυση φίλε, δεν είναι η ίδια σε έναν αθλητή 35-37 ετών σε σύγκριση με έναν στα 20-25.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από giapas »

Χτες είχε Μουζακίτη - Ζαφείρη από πίσω να τρέχουν και να δίνουν ζωντάνια.
Τζόλη και Καρέτσα στα φτερά.
Κι έναν φουνταριστό που τον θέλει η μισή Ευρώπη.
Στην άμυνα καυλωμένους Μαυροπάνο - Κουλιεράκη και στα πλάγια 2 έμβολα Βαγιαννίδη και Γιαννούλη.

Τι σχέση έχουν αυτοί με τα σαπάκια που τον πλαισίωσαν φέτος στον ΠΑΟΚ; Με αργοκαρούτες Σβάμπα , Οζντόεφ, Μπακαγιόκο και το κακό συναπάντημα.

Άλλος ντέλιας θα εμφανιστεί στην Εθνική, άλλος στον ΠΑΟΚ , άλλος αν πάει να παίξει στο Λεβαδειακό.
Άβαταρ μέλους
thomas Murg
Δημοσιεύσεις: 5033
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 17:02

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από thomas Murg »

TylerDurden έγραψε:
Γερασίμου έγραψε:Ενδεκάδα Κυριακής:
Τζολάκης, Βαγιανίδης, Γιαννούλης, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Μουζακίτης, Ζαφείρης, Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Παυλίδης και Τζόλης. Αν δεν μας πηγαίνει δοκάρι και έξω από το 1΄-90+΄, σκορ 0-3 και οι ξυλοκόποι τραβάνε στα Highlands, στα κάστρα και στη λίμνη Lochness, μπας και βρούνε τη Νέστι.
Συγγνώμη, αλλά αυτή η απίστευτη προφητεία της Πέμπτης δεν εισπράττει την αναγνώριση που της αξίζει.
Ακριβής εντεκάδα και ακριβές σκορ.
Σεβασμός φίλε μου.
Μόνο σεβασμός! Εάν τα κάνει και ως γιατρός αυτά τα μαγικά δεν χρειάζεται καν αιματολογικές εξετάσεις για να μας πει τι έχουμε! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

Γερασίμου έγραψε:Μόνο που η αναπνευστική αντοχή και η αερόβια γλυκόλυση φίλε, δεν είναι η ίδια σε έναν αθλητή 35-37 ετών σε σύγκριση με έναν στα 20-25.

:lol: :lol: :lol:
ποιος το λεει αυτο.....οσον αφορα τις ηλικιες....ρωτα τον ροναλτο...



......................η αερόβια γλυκόλυση................... :shock: :shock: :shock: τι ειναι αυτο το πραγμα που εγραψες???
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Ο Ρονάλντο φίλε έχει το γυμνασμένο σώμα. Δες τις επιδόσεις του σε ταχύτητα και αντοχή πόσο έχουν πέσει. Μήπως θυμάσαι την εικόνα του στο περσινό Euro που δεν μπορούσε να επιταχύνει στα 5-10 μέτρα που ήταν από τα μεγάλα προσόντα του και όλες οι εμφανίσεις του ήταν για λύπηση;
Κάνε μια αναδρομή στα πόσα άκουσε ο προπονητής της Εθνικής Πορτογαλίας που τον είχε βασικό και αναντικατάστατο σε όλα τα ματς.
Στα νιάτα μου εγώ έκανα κολύμπι από τα 17 μέχρι τα 29 μου χρόνια περίπου. Μετά τα 24-25 οι επιδόσεις μου άρχισαν να πέφτουν κατακόρυφα. Το ίδιο και σε συναθλητές μου.
Ο κάθε μυς συμπεριλαναβανομένου και το καρδιακού, χρησιμοποιεί γλυκόζη για καύσιμη ύλη. Μπαίνει στην έννοια κυτταρική αναπνοή που χαρακτηρίζεται η καταβολική διαδικασία που λαμβάνει χώρα στα κύτταρα και κατά την οποία πολύπλοκα οργανικά μόρια, κατά σειρά φθίνουσας προτίμησης υδατάνθρακες, λίπη και πρωτεΐνες, οξειδώνονται προκειμένου να απελευθερώσουν ενέργεια, η οποία είναι απαραίτητη σε άλλες κυτταρικές διαδικασίες. Η αερόβια γλυκόλυση είναι απαραίτητη για την διεκπεραίωση αθλημάτων τα οποία απαιτούν αντοχή, δηλ. στίβος, ποδόσφαιρο και ανάλογα.
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από van rooy »

Ικανοποίηση που έφτασε η στιγμή να απαρτίζεται η Εθνική Ελλάδος απο ΠΑΟΚΤΣΑΚΙΑ!!!

Είτε έπαιξαν στον ΠΑΟΚ είτε είναι ΠΑΟΚ!!!

Παράσημο του Ιβαν!!!

Ας τους απολαύσουμε όπου και αν παίζουν.

Μια φορά ΠΑΟΚ για πάντα ΠΑΟΚ!!!
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Γερασίμου »

thomas Murg έγραψε:
TylerDurden έγραψε:
Γερασίμου έγραψε:Ενδεκάδα Κυριακής:
Τζολάκης, Βαγιανίδης, Γιαννούλης, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Μουζακίτης, Ζαφείρης, Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Παυλίδης και Τζόλης. Αν δεν μας πηγαίνει δοκάρι και έξω από το 1΄-90+΄, σκορ 0-3 και οι ξυλοκόποι τραβάνε στα Highlands, στα κάστρα και στη λίμνη Lochness, μπας και βρούνε τη Νέστι.
Συγγνώμη, αλλά αυτή η απίστευτη προφητεία της Πέμπτης δεν εισπράττει την αναγνώριση που της αξίζει.
Ακριβής εντεκάδα και ακριβές σκορ.
Σεβασμός φίλε μου.
Μόνο σεβασμός! Εάν τα κάνει και ως γιατρός αυτά τα μαγικά δεν χρειάζεται καν αιματολογικές εξετάσεις για να μας πει τι έχουμε! :opaokara:
Αλλοίμονο!!! Σαν γιατρός έχω την αρχή του να εξετάζω τον ασθενή και βάσει της κλινικής εξέτασης να ερμηνεύσω τις όποιες απαραίτητες εξετάσεις.
Το 0-3 ήταν ας το πω, flashια της στιγμής. Η ενδεκάδα μια συνειρμική σκέψη βάσει των όσων είδα στο β΄ημίχρονο και μόνο, την Πέμπτη.
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από aivas19 »

Γερασίμου έγραψε:Μόνο που η αναπνευστική αντοχή και η αερόβια γλυκόλυση φίλε, δεν είναι η ίδια σε έναν αθλητή 35-37 ετών σε σύγκριση με έναν στα 20-25.
Στο διπλο με την Αγγλια η αεροβια γλυκολυση (ΛΟΛ) του Μπακασετα του Μανταλου και του Σιωπη τι ειχε και κερδισαν; Με ομαδα 2 σκαλια πανω απο τους Σκωτσεζους. Γιατι δεν κατεβαινει η under21 τοτε να τελειωνουμε;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”