Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στη League A του Nations League 2026/27
Κροατία
Τσεχία
Δανία
Αγγλία
Γαλλία
Γερμανία
Ιταλία
Ολλανδία
Νορβηγία
Πορτογαλία
Ισπανία
Ουαλία
Ελλάδα
Τουρκία
Σερβία
Βέλγιο
Συν τοις άλλοις προκύπτει για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα μία επιπλέον ευκαιρία για να βρεθεί στο Euro του 2028, αν και δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμα από την UEFA με ποια ακριβώς διαδικασία θα γίνει η σύνδεση μεταξύ των δύο διοργανώσεων. Αν δηλαδή θα διατηρηθεί το μοτίβο που υπήρχε στις προηγούμενες διοργανώσεις ή θα υπάρξει η εφαρμογή ενός νέου συστήματος.
Μπορει καποιος να εξηγησει ποιο ηταν το παλιο συστημα για να περασεις EURO απτο Nations League; Αν και πιθανοτατα να μην ισχυσει καν
Κροατία
Τσεχία
Δανία
Αγγλία
Γαλλία
Γερμανία
Ιταλία
Ολλανδία
Νορβηγία
Πορτογαλία
Ισπανία
Ουαλία
Ελλάδα
Τουρκία
Σερβία
Βέλγιο
Συν τοις άλλοις προκύπτει για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα μία επιπλέον ευκαιρία για να βρεθεί στο Euro του 2028, αν και δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμα από την UEFA με ποια ακριβώς διαδικασία θα γίνει η σύνδεση μεταξύ των δύο διοργανώσεων. Αν δηλαδή θα διατηρηθεί το μοτίβο που υπήρχε στις προηγούμενες διοργανώσεις ή θα υπάρξει η εφαρμογή ενός νέου συστήματος.
Μπορει καποιος να εξηγησει ποιο ηταν το παλιο συστημα για να περασεις EURO απτο Nations League; Αν και πιθανοτατα να μην ισχυσει καν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος st4this την Κυρ 23 Μαρ 2025, 23:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μπράβο ακόμα δεν θα του πω.Aed έγραψε:Η απολογητές της Θλιβερής Πολιτικής Πωλήσεων Ταλέντων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ βρωμίζουν και το τόπικ της Εθνικής Ελλάδας.
Τέλος πάντων.
Μεγάλη χαρά να βλέπεις τα ΠΑΟΚτσάκια να διαπρέπουν με τη Γαλανόλευκη.
Φοβικός αυτός ο Προπονητής? Μα.....
Πως είναι Φοβικός ένας Προπονητής που βάζει Καρέτσα και Μουζακίτη 2 ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ 17 και 18 χρονών αντίστοιχα και άλλους μικρούς, αφήνοντας μακριά κάποιους άλλους? Προφανώς με το υλικό του βάζελου μέχρι εκεί μπορούσε να φθάσει στην Ελληνική Super League, βέβαια ο μπροστινός του Ταγίπ στην Ελλάδα δεν κόβει και πολύ και τον απέλησε.
Μπράβο και στον Προπονητή λοιπόν. Χαίρεσαι να βλέπεις αυτή την Εθνική!!!! Και θα έρθει και ο Τζίμας και o Kωστούλας!!!
Θα το κάνω όταν θα έχει διαθέσιμο Μπακαβουτα-Σιωπή-Μανταλο-Κουρμπελη και βάλει τα πιτσιρίκια.
Προς το παρόν έχω δει ένα φοβικό προπονητή που έπρεπε να τον κραξει όλη η Ελλάδα για να κάνει το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ και το ΔΙΚΑΙΟ. Κάτσε να δούμε και με τι ενδεκάδα θα παίξουμε ξανά στα προκριματικά, και το συζητάμε.
ΥΓ Προπονητής που έχει διαθέσιμο Μουζα- Ζαφειρη και βάζει Μάνταλο είναι κανονικά για να ασχοληθεί με την κηπουρική. Μεγάλο αποτέλεσμα το σημερινό αλλά δεν ξεπλένει τα εγκλήματα του.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία αυτή η στόχευση που γράφεις για τον Γκαγκατση και το μοντέλο Βελγίου που έχει στο μυαλό του. Ο τρόπος που το γράφεις φανερώνει ότι το γνωρίζεις και όχι απλά ότι το εικαζεις
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πωπω, απίστευτο να βλέπεις την Εθνική μέσα σε αυτά τα μεγαθήρια Εθνικών ομάδων, πραγματικά elit !
Δεν ξέρω πόσα γκολ θ' αρπάξουμε στα επόμενα ματς, αλλά ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά, φανταστείτε πόσο καλό θα τους κάνει να παίζουν σε τέτοια ηλικία με τους καλύτερους παίχτες της Ευρώπης. (και όχι μόνο)
Να ευχαριστηθούν τις στιγμές, να ΜΗΝ αγχωθούν για τίποτα και για κανένα, να δουλέψουν σωστά και πειθαρχημένα και τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!
Υγ.
Μετά το τέλος του αγώνα στη Σκωτία, ο Μάκης Γκαγκάτσης πήγε στα αποδυτήρια και οι παίκτες άρχισαν να φωνάζουν “μπόνους – μπόνους”. Εκείνος ανακοίνωσε πως οι ποδοσφαιριστές θα πάρουν μπόνους ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ και εκείνοι άρχισαν να τραγουδούν το σύνθημα “είναι τρελός ο πρόεδρός”, αποθεώνοντάς τον.
Δεν ξέρω πόσα γκολ θ' αρπάξουμε στα επόμενα ματς, αλλά ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά, φανταστείτε πόσο καλό θα τους κάνει να παίζουν σε τέτοια ηλικία με τους καλύτερους παίχτες της Ευρώπης. (και όχι μόνο)
Να ευχαριστηθούν τις στιγμές, να ΜΗΝ αγχωθούν για τίποτα και για κανένα, να δουλέψουν σωστά και πειθαρχημένα και τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!
Υγ.
Μετά το τέλος του αγώνα στη Σκωτία, ο Μάκης Γκαγκάτσης πήγε στα αποδυτήρια και οι παίκτες άρχισαν να φωνάζουν “μπόνους – μπόνους”. Εκείνος ανακοίνωσε πως οι ποδοσφαιριστές θα πάρουν μπόνους ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ και εκείνοι άρχισαν να τραγουδούν το σύνθημα “είναι τρελός ο πρόεδρός”, αποθεώνοντάς τον.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hasio_john την Δευ 24 Μαρ 2025, 00:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Λέγατε λέγατε για τον Γιοβανοβιτς. Οι πράξεις και τα έργα του δείχνουν πόσο καλός είναι. Υπάρχει έστω 1που πιστεύει οτι ο Ραζβαν θα εχτιζε τοσο νεανικη εθνική; Ειδικά εθνική ομάδα, που εννοεί μεγαλύτερους Μ. Ο ηλικιας διαχρονικά... Για, μένα είναι ανώτερος προπονητής και αξιοποιεί καλύτερα τους παίκτες του. Μεχρι και τον Κωσταντελια. Φτάνει πια με το Λουτσεσκου. Υπάρχουν και άλλοι προπονητές εκεί έξω, με φρέσκιες ιδέες και όρεξη για δουλειά.
Εθνική Ελλάδος από την απαξίωση, στην ελίτ παλι! Μπράβο σε όλους για αυτή την επιτυχία!
Εθνική Ελλάδος από την απαξίωση, στην ελίτ παλι! Μπράβο σε όλους για αυτή την επιτυχία!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Να πω ότι στον βάζελο έκανε τα ίδια, θα έλεγα ότι έχεις δίκιο. Ποια όμως ήταν η νεανική ομάδα που έφτιαξε; Εκτός αυτού, η εθνική δίνει τη δυνατότητα, μέσω αυτής της φουρνιάς, να υποστηρίξεις τους μικρούς που έχουν μαζευτεί, οι ελληνικοί σύλλογοι όχι τόσο εύκολα.
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2848
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αφήνοντας τον λουτσεσκου απ' έξω θα μιλήσω μόνο για τον γιοβανοβιτς τον οποίο συμπαθώ προπονητικά αλλά μέχρι εκει..Υπάρχει μια τάση να τον κάνουμε προπονηταρα .Ε λοιπόν πέρα από μια πορεία στον ΑΠΟΕΛ που πραγματικά ήταν αξιοθαύμαστη τι ακριβώς έχει πετύχει;στον βάζελο δεν έκανε τίποτα άλλο πέρα από το να διαχειριστεί ένα μεγαλύτερο μπάτζετ από τους προκατόχους του και να τον ανεβάσει από 5ο 4ο...τώρα στο κομμάτι της εθνικής το ευχάριστο είναι ότι του έχει τύχει μια απίστευτη φουρνιά..στο πρώτο ματς με τους Σκωτσέζους όμως η ευθύνη είναι όλη δική του γιατί κατέβασε μια ακατανόητη ενδεκάδα γεμάτη με λάθος επιλογές και στη συνέχεια και οι διορθωτικές του κίνησεις πλην καρετσα ήταν λάθος..Ε σήμερα δεν έκανε τίποτα παραπάνω από το να κατεβάσει την ενδεκάδα που θα κατέβαζε και εν παιδί 5 χρόνων..το θέμα ήταν ότι δεν χρειαζόταν να φάει ένα ματς για να καταλάβει ότι κάποιοι δεν κάνουν..vs40 έγραψε:Λέγατε λέγατε για τον Γιοβανοβιτς. Οι πράξεις και τα έργα του δείχνουν πόσο καλός είναι. Υπάρχει έστω 1που πιστεύει οτι ο Ραζβαν θα εχτιζε τοσο νεανικη εθνική; Ειδικά εθνική ομάδα, που εννοεί μεγαλύτερους Μ. Ο ηλικιας διαχρονικά... Για, μένα είναι ανώτερος προπονητής και αξιοποιεί καλύτερα τους παίκτες του. Μεχρι και τον Κωσταντελια. Φτάνει πια με το Λουτσεσκου. Υπάρχουν και άλλοι προπονητές εκεί έξω, με φρέσκιες ιδέες και όρεξη για δουλειά.
Εθνική Ελλάδος από την απαξίωση, στην ελίτ παλι! Μπράβο σε όλους για αυτή την επιτυχία!
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5423
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Συγνώμη vs40 αλλά @@ καλύτερος είναι ο Γιοβάνοβιτς. Το έδειξε άλλωστε η πορεία τους σε βαζελο και ΠΑΟΚ. Ποιους είχε να βάλει αντί αυτών των πιτσιρικάδων; Τον Μάνταλο, τον Μπακασετα ή τον μονοδιάστατο Σιωπή;
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Στην Αγγλία δεν ξεκινησε με καρετσα και ντελια, ο μπακασετας ειχε κανει πολυ καλο ματς. Απο εκει και περα ο γιοβανοβιτς εδωσε φανελα σπίτι τους σε κουλιε και τζολη αλλα κανεις προπονητης δεν βαζει ευκολα 11 που δεν εχουν ξαναπαίξει μαζι.
Να θυμίσω οτι ο φλικ πχ πηγε απατος στην εθνικη του. Το θεμα ειναι οτι (και με τη βοηθεια των ξενων) βγαζουμε παίχτες που παιζουν κανονικο ποδοσφαιρο και πρεπει να πατήσουμε σε αυτό για να μη βλεπουμε τα ιδια παντελακη μου οταν φυγει μια φουρνιά.
Δυστυχως όμως το ποδόσφαιρο ειναι φουλ παγκοσμιοποιημενο και με το πρωτάθλημα που εχουμε (γηπεδα για γελια, διαφθορα, 4 ομαδες και μετα το χαος) οποιος ταλαντουχος παιχτης καθεται να "γερασει" εδω, πυροβολει τα ποδια του.
Να θυμίσω οτι ο φλικ πχ πηγε απατος στην εθνικη του. Το θεμα ειναι οτι (και με τη βοηθεια των ξενων) βγαζουμε παίχτες που παιζουν κανονικο ποδοσφαιρο και πρεπει να πατήσουμε σε αυτό για να μη βλεπουμε τα ιδια παντελακη μου οταν φυγει μια φουρνιά.
Δυστυχως όμως το ποδόσφαιρο ειναι φουλ παγκοσμιοποιημενο και με το πρωτάθλημα που εχουμε (γηπεδα για γελια, διαφθορα, 4 ομαδες και μετα το χαος) οποιος ταλαντουχος παιχτης καθεται να "γερασει" εδω, πυροβολει τα ποδια του.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο Ιβαν δεν εχτισε καμια τετοια εθνικη, με Ροτα Μπακαπεφτα, Μανταλο και Σιωπη πηρε διπλο στην Αγγλια και Ντελια ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ οπως και μαζεψε τριμπαλο με Ντελια παλι στον παγκο.vs40 έγραψε:Λέγατε λέγατε για τον Γιοβανοβιτς. Οι πράξεις και τα έργα του δείχνουν πόσο καλός είναι. Υπάρχει έστω 1που πιστεύει οτι ο Ραζβαν θα εχτιζε τοσο νεανικη εθνική; Ειδικά εθνική ομάδα, που εννοεί μεγαλύτερους Μ. Ο ηλικιας διαχρονικά... Για, μένα είναι ανώτερος προπονητής και αξιοποιεί καλύτερα τους παίκτες του. Μεχρι και τον Κωσταντελια. Φτάνει πια με το Λουτσεσκου. Υπάρχουν και άλλοι προπονητές εκεί έξω, με φρέσκιες ιδέες και όρεξη για δουλειά.
Εθνική Ελλάδος από την απαξίωση, στην ελίτ παλι! Μπράβο σε όλους για αυτή την επιτυχία!
Ναι ο Ραζβαν για πλακα θα εκανε τοσο νεανικη εθνικη, τα χρονια που ηταν ο Γιοβανοβιτς στον ΠΑΟ ανεδειξε λιγοτερους νεαρους απο τον Λουτσεσκου
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Κι ο ένας και ο άλλος, το ίδιο είναι.
Τσούκου τσούκου, «έλεγχος ρυθμού» και ποδόσφαιρο του 80.
Ποιος θα έβαζε Μπακασετα και Μάνταλο αντί Ντελια και Ζαφείρη;
Το ίδιο δεν είναι όταν βάζεις Μπισε - Σαματά αντί Ντελια- Τζιμα;
Απλά αναγκάζονται από τις συγκυρίες να δουν αυτό που έχει δει ήδη όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα.
Τσούκου τσούκου, «έλεγχος ρυθμού» και ποδόσφαιρο του 80.
Ποιος θα έβαζε Μπακασετα και Μάνταλο αντί Ντελια και Ζαφείρη;
Το ίδιο δεν είναι όταν βάζεις Μπισε - Σαματά αντί Ντελια- Τζιμα;
Απλά αναγκάζονται από τις συγκυρίες να δουν αυτό που έχει δει ήδη όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ούτε ο ντελιας ούτε ο κουλιερακης έπαιξαν κατά τύχη, δούλεψαν. Η περσινή ομάδα δεν έπαιζε αργό ποδόσφαιρο, γρήγορα ξεχνάμε
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Να μην ξεχνάμε ότι ο προπονητής της Εθνικής δεν βάζει μόνο τους καλύτερους, αλλά - κυρίως - τους πιο φορμαρισμένους, τους οποίους βέβαια προπονεί άλλος. Η ευθύνη του προπονητή της Εθνικής είναι να κάνει ομάδα τους πιο φορμαρισμένους από τους πιο ταλαντούχους.
Δεν έχει παίκτες που να τους βλέπει καθημερινά, ή να μεριμνά για την εξέλιξή τους.
Δεν έχει παίκτες που να τους βλέπει καθημερινά, ή να μεριμνά για την εξέλιξή τους.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οι όμιλοι των προκριματικών του παγκοσμίου κυπέλλου:
1ος όμιλος: Γερμανία, Σλοβακία, Βόρεια Ιρλανδία, Λουξεμβούργο.
2ος όμιλος: Ελβετία, Σουηδία, Σλοβενία, Κόσοβο.
3ος όμιλος: Δανία, Ελλάδα, Σκωτία, Λευκορωσία.
4ος όμιλος: Γαλλία, Ουκρανία, Ισλανδία, Αζερμπαϊτζάν.
5ος όμιλος: Ισπανία, Τουρκία, Γεωργία, Βουλγαρία.
6ος όμιλος: Πορτογαλία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Αρμενία.
7ος όμιλος: Ολλανδία, Πολωνία, Φινλανδία, Λιθουανία, Μάλτα.
8ος όμιλος: Αυστρία, Ρουμανία, Βοσνία/Ερζεγοβίνη, Κύπρος, Σαν Μαρίνο.
9ος όμιλος: Ιταλία, Νορβηγία, Ισραήλ, Εσθονία, Μολδαβία.
10ος όμιλος: Βέλγιο, Ουαλία, Βόρεια Μακεδονία, Καζακστάν, Λιχτενστάιν.
11ος όμιλος: Αγγλία, Σερβία, Αλβανία, Λετονία, Ανδόρρα.
12ος όμιλος: Κροατία, Τσεχία, Μαυροβούνιο, Νησιά Φερόε, Γιβραλτάρ.
Πρώτος αγώνας 5/9: Ελλάδα - Λευκορωσία.
1ος όμιλος: Γερμανία, Σλοβακία, Βόρεια Ιρλανδία, Λουξεμβούργο.
2ος όμιλος: Ελβετία, Σουηδία, Σλοβενία, Κόσοβο.
3ος όμιλος: Δανία, Ελλάδα, Σκωτία, Λευκορωσία.
4ος όμιλος: Γαλλία, Ουκρανία, Ισλανδία, Αζερμπαϊτζάν.
5ος όμιλος: Ισπανία, Τουρκία, Γεωργία, Βουλγαρία.
6ος όμιλος: Πορτογαλία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Αρμενία.
7ος όμιλος: Ολλανδία, Πολωνία, Φινλανδία, Λιθουανία, Μάλτα.
8ος όμιλος: Αυστρία, Ρουμανία, Βοσνία/Ερζεγοβίνη, Κύπρος, Σαν Μαρίνο.
9ος όμιλος: Ιταλία, Νορβηγία, Ισραήλ, Εσθονία, Μολδαβία.
10ος όμιλος: Βέλγιο, Ουαλία, Βόρεια Μακεδονία, Καζακστάν, Λιχτενστάιν.
11ος όμιλος: Αγγλία, Σερβία, Αλβανία, Λετονία, Ανδόρρα.
12ος όμιλος: Κροατία, Τσεχία, Μαυροβούνιο, Νησιά Φερόε, Γιβραλτάρ.
Πρώτος αγώνας 5/9: Ελλάδα - Λευκορωσία.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ
Οι ημερομηνίες των αγώνων της Ελλάδας:
1η αγωνιστική: Ελλάδα - Λευκορωσία (5/9, 21:45)
2η αγωνιστική: Ελλάδα - Δανία (8/9, 21:45)
3η αγωνιστική: Σκωτία - Ελλάδα (9/10, 21:45)
4η αγωνιστική: Δανία - Ελλάδα (12/10, 21:45)
5η αγωνιστική: Ελλάδα - Σκωτία (15/11, 21:45)
6η αγωνιστική: Λευκορωσία - Ελλάδα (18/11, 21:45)
Πώς προκρίνονται οι ομάδες στα τελικά του Μουντιάλ
Τα προκριματικά του Μουντιάλ θα δώσουν 12 εισιτήρια απευθείας στους νικητές των 12 προκριματικών ομίλων.
Οι 12 ομάδες που θα τερματίσουν στη 2η θέση θα δώσουν playoffs μαζί με τους τέσσερις καλύτερους νικητές ομίλου στο Nations League που δεν βρίσκονται μεταξύ των 12 νικητών ή δεύτερων των προκριματικών ομίλων του Μουντιάλ.
Αυτές οι 16 ομάδες θα χωριστούν σε τέσσερα μονοπάτια και ύστερα από δύο μονούς αγώνες σε στιλ Final Four θα αναδειχθούν οι τέσσερις νικητές που θα πάρουν και τα τελευταία εισιτήρια που δικαιούται η Ευρώπη.
Θυμίζουμε πως το ταξίδι προς τα γήπεδα των ΗΠΑ ξεκίνησε σε ορισμένους ομίλους μέσα στο Μάρτιο, ενώ η φάση των προκριματικών αναμένεται να ολοκληρωθεί προς το τέλος του έτους, τον Νοέμβριο δηλαδή του 2025.
Οι ημερομηνίες των αγώνων της Ελλάδας:
1η αγωνιστική: Ελλάδα - Λευκορωσία (5/9, 21:45)
2η αγωνιστική: Ελλάδα - Δανία (8/9, 21:45)
3η αγωνιστική: Σκωτία - Ελλάδα (9/10, 21:45)
4η αγωνιστική: Δανία - Ελλάδα (12/10, 21:45)
5η αγωνιστική: Ελλάδα - Σκωτία (15/11, 21:45)
6η αγωνιστική: Λευκορωσία - Ελλάδα (18/11, 21:45)
Πώς προκρίνονται οι ομάδες στα τελικά του Μουντιάλ
Τα προκριματικά του Μουντιάλ θα δώσουν 12 εισιτήρια απευθείας στους νικητές των 12 προκριματικών ομίλων.
Οι 12 ομάδες που θα τερματίσουν στη 2η θέση θα δώσουν playoffs μαζί με τους τέσσερις καλύτερους νικητές ομίλου στο Nations League που δεν βρίσκονται μεταξύ των 12 νικητών ή δεύτερων των προκριματικών ομίλων του Μουντιάλ.
Αυτές οι 16 ομάδες θα χωριστούν σε τέσσερα μονοπάτια και ύστερα από δύο μονούς αγώνες σε στιλ Final Four θα αναδειχθούν οι τέσσερις νικητές που θα πάρουν και τα τελευταία εισιτήρια που δικαιούται η Ευρώπη.
Θυμίζουμε πως το ταξίδι προς τα γήπεδα των ΗΠΑ ξεκίνησε σε ορισμένους ομίλους μέσα στο Μάρτιο, ενώ η φάση των προκριματικών αναμένεται να ολοκληρωθεί προς το τέλος του έτους, τον Νοέμβριο δηλαδή του 2025.