Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από eorptol1 »

Εθνική ομορφιά....
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Rexaris »

Αριστούργημα γεμάτο με πινελιές ΠΑΟΚ.

Επιτέλους έμαθε και η Ευρώπη τον Κωνσταντέλια.
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6605
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Special 4 »

Special 4 έγραψε:
hasio_john έγραψε:ΔΕΝ χάνουμε με αυτή την 11δα, δεν γίνεται πραγματικά...
Αν και η Σκωτία θα παίξει τρελό ταμπούρι πίσω!

Εικόνα
Θεωρώ ότι με αυτή την ενδεκάδα, η Εθνική μας ομάδα θα επικρατήσει σαρωτικά και με πολύ καλό ποδόσφαιρο.
Πρώτοι εδώ!
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18782
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από aivas19 »

echromos έγραψε:
gika έγραψε:Ομάδα δεν γίνεται με "20χρονα" ούτε με "30χρονα". Ομάδα γίνεται από καλούς παίκτες.

Το πρόβλημα είναι όταν ένας 18χρονος είναι αρκετά καλός για να παίζει σε ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό, στην Εθνική, στο Euro, στις συλλογικές ευρωπαϊκές διοργανώσεις, υπάρχουν πάνω από 100 ομάδες στην Ευρώπη με τσέπες πιο βαθιές από τις δικές μας και έτοιμες να ποντάρουν στο next big thing. Και οι ίδιοι οι παίκτες ονειρεύονται να πάιξουν σε τοπ επίπεδο και να ξεχωρίσουν και πάντα θα επιλέγουν να φύγουν από την Ελλάδα στην πρώτη καλή ευκαιρία.

Τα "20χρονα" που μπορεί να έχει ο ΠΑΟΚ, δεν είναι οι Τζόλης, Κουλιεράκης, Καρέτσας αλλά οι Λυρατζης, Τσαούσης και Τσιγγάρας.

Και επιπλέον αυτό που δεν μπορεί να δει ο οπαδός είναι το κλικ που ξεχωρίζει τον ταλαντούχο αλλά ανέτοιμο 18χρονο με τον έτοιμο παικταρά 19χρονο. Η απόσταση του περσινού Τζίμα, με τον φετινό Τζίμα είναι τεράστια. Το ότι βγάζει μάτια φέτος δεν σημαίνει ότι θα έβγαζε και πέρσι να έπαιζε. Θα μπορούσε κάλλιστα να μείνει, αλλά ο ΠΑΟΚ δεν θα τον έβαζε βασικό αν δεν έδειχνε στο γήπεδο ότι είναι καλύτερος από τους άλλους, ενώ εκεί που πήγε θα έπαιρνε τον χρόνο του.

Ο ΠΑΟΚ θα καρπωθεί ένα τεράστιο ποσό, και ο Τζίμας θα κάνει το επόμενο βήμα προς την κορυφή.

Για ομάδες με το πορτοφόλι του ΠΑΟΚ, είναι πιο εύκολο να κάνει ομάδα με καλούς 30χρονους παρά με καλούς 20χρονους που θα θέλουν να φύγουν στην πρώτη πρόταση. Τα 20χρονα απλά χρηματοδοτούν την απόκτηση αυτών που θα έρθουν να προσφέρουν.

Τώρα αν θα μπορούσε ο Ιβάν να βάζει 5-10 φορές παραπάνω κάθε χρόνο για να φαίνονται τα 20 για κάθε Κουλιεράκη λίγα και αδιάφορα; Ότι μπορεί, κάνει. Δικαίωμα του.
Αυτό δεν ισχύει για τον γαύρο; Αν είναι να μην μπορούμε να κρατήσουμε τα ταλέντα μας 3-4 χρόνια τότε τι τον θέλουμε τον δυνατό, οικονομικά, μεγαλομέτοχο; Να ήμασταν στις πέτρινες εποχές να το καταλάβω αλλά σήμερα όχι,δεν το καταλαβαίνω
Γιατι δεν ισχυει; Ο Ρετσος εφυγε αμεσως μετα απο 1 χρονι. Ο Τσιμικας πηγε δανεικος στην Εσμπιεργκ (ΛΟΛ) και στη Βιλεμ και μετα απο 2 χρονιες στον γαβρο εφυγε στην Πρεμιερ. Παρομοια περιπτωση δηλαδη με τον Κουλιερακη. Τον Ντοι τον εστειλαν κακην κακως. Ο Αποστολοπουλος εφυγε ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ στον Παναιτωλικο ενω περσι επαιξε ημιτελικο Κονφερενς. Ποιον αλλο εβγαλε ο γαυρος; Εδω τον Μανωλα τον ειχαν απο την χαρτινη να παιξει 2 χρονιες και εφυγε απευθειας εξωτερικο. Και λεμε για τον γαβρο με τους διορισμους στο Τσουλου ετσι;
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

Δυστυχώς υπάρχει τεράστια έλλειψη από ανθρώπους-σχολιαστές που έχουν έρθεις τη θέληση και την ικανότητα να διαχειρίζονται ψύχραιμα είτε τις επιτυχίας είτε τις αποτυχίες.
Αυτό το πανηγύρι που στήθηκε εδώ και μία ώρα στα social και στα media το ποιος θα γράψει το πιο διθυραμβικο σχόλιο είναι ένα από τα μεγάλα προβλήματα του λαού μας.
Είναι οι ίδιοι αν τα τέτ α τετ των σκωτσέζων έμπαιναν γκολ θα έγραφαν για τις λάθος επιλογές του προπονητή, για την ανετιμότητα των νεαρών ποδοσφαιριστών και άλλα παρόμοια.
Τίποτα καινούργιο δεν έγινε σήμερα
Κανένας καρέτσας, κανένας κωνσταντέλιας, κανένας τζόλης, κανένας κουλιεράκης, κανένας μουζακίτης δεν έδωσαν τα διαπιστευτήριά τους σήμερα..
Αυτό όμως που βλέπουνε σήμερα κάποιοι και πανηγυρίζουν είναι το αποτέλεσμα της αξιοκρατίας που μέχρι χθες δεν τολμούσαν να θίξουν ποτέ... αντιθέτως έβαζαν και πλάτες
Refused1337
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Παρ 27 Δεκ 2024, 10:27

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Refused1337 »

Refused1337 έγραψε:Μετά και τα τελευταία νέα πάμε να σηκώσουμε το euro 2028 με βασικό σχήμα:

Τζολάκι

Βαγιαννίδη, Μαυροπάνο, Κουλιεράκι, Τσιμίκα

Ζαφείρι, Μουζακίτη

Τζόλη, Καρέτσα, Ντέλια

Τζίμα
26 Φεβρουαρίου...

Οχι να ευλογίσω τα γένια μου αλλα μόλις ο καρβέλας κατέβασε την κανονική 11αδα ...

Το θέμα δεν ειναι η νίκη η το γκοαλ η το πως μπηκαν τα γκοαλ

Οταν βλέπω Κουλιερακη Κωσταντέλια Καρέτσα Τζολη Τζιμα Τζολακι Μουζακίτη μου βγάζουν ενα vibe πως πιστευουν οτι δεν υπάρχουν αλλοι στον κόσμο, αυτοί ειναι οι καλύτεροι της γης και δεν τους σταματάει κατι.

Δευτερευόντως και ο Μαυροπανος Ζαφειρης Βαγιαννήδης Τσιμικας φαινεται να είναι και αυτοί παίχτες με πολύ αυτοπεποίθηση

Και πλεσιόνονται απο παιχτες τυπου Γιαννούλη Σιωπη Ιωαννίδης Παυλίδης Χατζιδιάκος οι οποίοι ειναι καλή ποδοσφαιριστες/εργατες.

Μπορούμε μολις οριμάσουν λίγο να κάνουμε κατι σπουδαίο... το 2028 είναι ίσως μια καλή ημερομηνία για εμάς
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από gika »

tad έγραψε:
gika έγραψε:Ομάδα δεν γίνεται με "20χρονα" ούτε με "30χρονα". Ομάδα γίνεται από καλούς παίκτες.

Το πρόβλημα είναι όταν ένας 18χρονος είναι αρκετά καλός για να παίζει σε ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό, στην Εθνική, στο Euro, στις συλλογικές ευρωπαϊκές διοργανώσεις, υπάρχουν πάνω από 100 ομάδες στην Ευρώπη με τσέπες πιο βαθιές από τις δικές μας και έτοιμες να ποντάρουν στο next big thing. Και οι ίδιοι οι παίκτες ονειρεύονται να πάιξουν σε τοπ επίπεδο και να ξεχωρίσουν και πάντα θα επιλέγουν να φύγουν από την Ελλάδα στην πρώτη καλή ευκαιρία.

Τα "20χρονα" που μπορεί να έχει ο ΠΑΟΚ, δεν είναι οι Τζόλης, Κουλιεράκης, Καρέτσας αλλά οι Λυρατζης, Τσαούσης και Τσιγγάρας.

Και επιπλέον αυτό που δεν μπορεί να δει ο οπαδός είναι το κλικ που ξεχωρίζει τον ταλαντούχο αλλά ανέτοιμο 18χρονο με τον έτοιμο παικταρά 19χρονο. Η απόσταση του περσινού Τζίμα, με τον φετινό Τζίμα είναι τεράστια. Το ότι βγάζει μάτια φέτος δεν σημαίνει ότι θα έβγαζε και πέρσι να έπαιζε. Θα μπορούσε κάλλιστα να μείνει, αλλά ο ΠΑΟΚ δεν θα τον έβαζε βασικό αν δεν έδειχνε στο γήπεδο ότι είναι καλύτερος από τους άλλους, ενώ εκεί που πήγε θα έπαιρνε τον χρόνο του.

Ο ΠΑΟΚ θα καρπωθεί ένα τεράστιο ποσό, και ο Τζίμας θα κάνει το επόμενο βήμα προς την κορυφή.

Για ομάδες με το πορτοφόλι του ΠΑΟΚ, είναι πιο εύκολο να κάνει ομάδα με καλούς 30χρονους παρά με καλούς 20χρονους που θα θέλουν να φύγουν στην πρώτη πρόταση. Τα 20χρονα απλά χρηματοδοτούν την απόκτηση αυτών που θα έρθουν να προσφέρουν.

Τώρα αν θα μπορούσε ο Ιβάν να βάζει 5-10 φορές παραπάνω κάθε χρόνο για να φαίνονται τα 20 για κάθε Κουλιεράκη λίγα και αδιάφορα; Ότι μπορεί, κάνει. Δικαίωμα του.

δεν θα ξανάγραφα αλλά δεν αντέχετε ... δηλαδή το ποδόσφαιρο μας ξεφτιλίζει και εσύ επιμένεις να γράφεις τα δικά σου ... εισαι λάθος Γκίκα ... είσαι πολύ λάθος ...

και εσένα και τον ΛΟυτσέσκου, και τον Ιβάν που ενώ τα πλήρωσε και τα έφτιαξε ... ακούει τον άσχετο ... είστε πολύ λάθος ...

τι να σου γράψω ... τα γράφουμε κάποιοι χρόνια και εσείς τις σοφιστείες σας ... και τα παιδιά έτσι και τα παιδιά αλλιώς ... αφήστε μας να ησηχάσουμε επιτέλους και να χαρούμε μπαλίτσα ...

εάν επίσης πιστεύετε αυτά που γράφετε ότι ο ΠΑΟΚ είναι για παίχτες όπως ο Τσιγγάρας και ο Λυρατζής καλύτερα θα ήταν να αλλάξετε ομάδα ... πολύ τον υποτιμάτε τον μεγάλο ΠΑΟΚ ... όχι ότι έχω κάτι με τα παιδιά ... μια χαρά παίχτες είναι ...

τέλος πάντων ... ξέρω ομάδες πρωταθλητισμού δεν γίνονται με πιτσιρικάδες ... συνεχίστε και εσύ και όλοι οι άλλοι που τα ξέρετε όλα εδώ μέσα ...
Ρε συ tad, ξέρω πόσο γουστάρεις να βλέπεις πιτσιρίκια των ακαδημιών να πρωταγωνιστούν και πόσο έχει μαλλιάσει η γλώσσα σου όλα αυτά τα χρόνια.

Στην πράξη όμως, πιστεύεις ότι υπάρχει η οικονομική δυνατότητα στην ομάδα, να κρατήσει τον Κουλιερακη, τον Γιαννουλη, τον Τζολη, τον Κωνσταντελια, τον Τζιμα, και αντί για τον Μειτε και τον Μπακαγιόκο να φέρει τον Ζαφειρη και τον Καρετσα;

Πιστεύεις ότι δεν θα έσκιζα το βρακι μου αν υπήρχε η δυνατότητα όλοι αυτοί να συνυπάρξουν στον ΠΑΟΚ και να παίρνουμε κάθε χρόνο πρωτάθλημα και να παίζουμε champions league?

Για κάθε 2 εκατομμύρια που δίνει η Βόλφσπουργκ στον Κουλιερακη ή η Μπράιτον στον Τζιμα, εσύ πρέπει να δώσεις 4 μπας και τους δελεάσεις. Και ακόμα και αν τα έδινες, ρωτάς τον Κουλιερακη αν θέλει 4 τον χρόνο και να μείνει στον ΠΑΟΚ ή 2 στην Βολφσμπουργκ και τα μάτια της Μπαγιερν, της Ρεάλ και της Λίβερπουλ πάνω του;

Άνθρωποι με φιλοδοξίες είναι και η Ελλάδα μία νεκρόπολη. Σαν έλληνας που έχω φύγει έξω και είδα άσπρη μέρα στο λέω. Δεν είναι ότι έξω παίρνω 5 φορές παραπάνω. Είναι ότι και με τα ίδια ή παραπάνω, πάλι δύσκολα θα γυρνούσα στην Ελλάδα.

Το βλέπεις πιο ρομαντικά και το σέβομαι. Δεν είναι όλοι όμως τόσο ρομαντικοί όσο εσύ, και το κυριότερο όσο κι να ονειρεύεσαι αυτά τα παιδιά να παίζουν 15 χρόνια στον ΠΑΟΚ, δεν σημαίνει ότι τα παιδιά αυτά δεν θα ονειρευονται την μέρα που θα κάνουν το επόμενο βήμα.
Luigi Vampa
Δημοσιεύσεις: 3570
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Luigi Vampa »

Μόλις γύρισα από Hampden! Ονειρική εμφανιση ,μια τέλεια βραδιά, ακόμα κ ο καιρός καλός ήταν! Ντελιας κ Ζαφείρης MVP, πραγματικά δεν ξέρω ποιον να διαλέξω απ τους δυο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Luigi Vampa την Κυρ 23 Μαρ 2025, 23:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19169
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από nunies4 »

renegade έγραψε:Δυστυχώς υπάρχει τεράστια έλλειψη από ανθρώπους-σχολιαστές που έχουν έρθεις τη θέληση και την ικανότητα να διαχειρίζονται ψύχραιμα είτε τις επιτυχίας είτε τις αποτυχίες.
Αυτό το πανηγύρι που στήθηκε εδώ και μία ώρα στα social και στα media το ποιος θα γράψει το πιο διθυραμβικο σχόλιο είναι ένα από τα μεγάλα προβλήματα του λαού μας.
Είναι οι ίδιοι αν τα τέτ α τετ των σκωτσέζων έμπαιναν γκολ θα έγραφαν για τις λάθος επιλογές του προπονητή, για την ανετιμότητα των νεαρών ποδοσφαιριστών και άλλα παρόμοια.
Τίποτα καινούργιο δεν έγινε σήμερα
Κανένας καρέτσας, κανένας κωνσταντέλιας, κανένας τζόλης, κανένας κουλιεράκης, κανένας μουζακίτης δεν έδωσαν τα διαπιστευτήριά τους σήμερα..
Αυτό όμως που βλέπουνε σήμερα κάποιοι και πανηγυρίζουν είναι το αποτέλεσμα της αξιοκρατίας που μέχρι χθες δεν τολμούσαν να θίξουν ποτέ... αντιθέτως έβαζαν και πλάτες
Όχι να με συγχωρείς.Η βραδιά είναι εξ ορισμού ιστορική από την στιγμή που παρουσιάστηκε η πιο νεανική εθνική ομάδα όλων τών εποχών σε επίσημο ματς με μέσο όρο ηλικίας 22.7 έτη. Σήμερα έσπασαν πολλά ταμπού στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Προφανώς δεν περιμέναμε το σημερινό ματς για να καταλάβουμε την ποιότητα κάποιων παιδιών αλλά δεν μπορούμε να λέμε τίποτα καινούργιο δεν έγινε.
Για τα δεδομένα της ποδοσφαιρικής Ελλάδας συντελέστηκε κοσμογονία. Και συμφωνώ 100% με το προηγούμενο σχόλιο σου. Είναι τόσο σημαντικό αυτό που έγινε σήμερα που θα συμπαρασύρει και άλλα πράγματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Και φυσικά και στον ΠΑΟΚ
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

Δυστυχώς έρχεσαι να επιβεβαιώσεις αυτά ακριβώς που λέω.
Μέχρι το 42ο λεπτό που γίνεται το 0-2 η εθνική έχει βάλει ένα γκολ σε μία αντεπίθεση αλλά υποφέρει, χανει όλες τις μονομαχίες στο κέντρο, με τους κωτσέζους να χάνουνε σπουδές ευκαιρίες και κάποιες προϋποθέσεις για καλές ευκαιρίες.
Αν δηλαδή ο τζολάκης δεν ήτανε τόσο τυχερός ή ικανός και το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που ήρθε... δεν θα είχανε σπάσει αυτά τα τα ταμπού που λες?
Αν δεν έχουμε τη δυνατότητα να δούμε τη μεγαλύτερη εικόνα και όλα κρέμονται από ένα αποτέλεσμα τότε αργά ή γρήγορα θα επιστρέψουμε στα ίδια.
Ευτυχώς προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτοι που ηγούνται ποδοσφαιρικά και διοικητικά την εθνική ομάδα έχουν την ικανότητα να βλέπουν πολύ καλύτερα την μεγάλη εικόνα...απλά πρέπει οι δημοσιογράφοι και έπειτα οι φίλαθλοι να εκπαιδευτούν στην διαχείριση της επιτυχίας και της αποτυχίας
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από hasio_john »

Ρενε, πραγματικά πέφτω από τα σύννεφα με την τοποθέτησή σου (που εννοείται είναι απόλυτα αποδεκτή όπως και όλες φυσικά), δεν γίνεται ρε φίλε να λες ότι υποφέραμε, ότι είχαμε τύχη με Τζολάκη και ότι έχασαν σπουδαίες ευκαιρίες οι Σκωτζέζοι την ίδια στιγμή που τους είχαμε στριμώξει τόσο ασφυχτικά που με το που κέρδιζαν μια μπαλιά, τους την αρπάζαμε άμεσα με συντονισμένη πίεση.
Στην αρχή μόνο είχαν κάτι υπόνοιες ευκαιρίας όταν ΕΜΕΙΣ οι ίδιοι τους δίναμε την μπάλα από ΔΙΚΑ μας λάθη που εννοείται απόλυτα φυσιολογικό μιας και παίζαμε εκτός έδρας, σε ιστορικό γήπεδο γεμάτο κόσμο! Μετά τα πρώτα λεπτά που αιφνιδιαστήκαμε από τα δικά μας λάθη, ξεκίνησε το σφυροκόπημα με αστείρευτη δύναμη, αλληλοκαλύψεις, μαγκιά, τεχνική, προσύλωση στο σύστημα του προπονητή, τρελή αντοχή μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο! Θα έλεγα μια από ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ της Εθνικής μας ομάδας ...
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19169
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από nunies4 »

renegade έγραψε:Δυστυχώς έρχεσαι να επιβεβαιώσεις αυτά ακριβώς που λέω.
Μέχρι το 42ο λεπτό που γίνεται το 0-2 η εθνική έχει βάλει ένα γκολ σε μία αντεπίθεση αλλά υποφέρει, χανει όλες τις μονομαχίες στο κέντρο, με τους κωτσέζους να χάνουνε σπουδές ευκαιρίες και κάποιες προϋποθέσεις για καλές ευκαιρίες.
Αν δηλαδή ο τζολάκης δεν ήτανε τόσο τυχερός ή ικανός και το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που ήρθε... δεν θα είχανε σπάσει αυτά τα τα ταμπού που λες?
Αν δεν έχουμε τη δυνατότητα να δούμε τη μεγαλύτερη εικόνα και όλα κρέμονται από ένα αποτέλεσμα τότε αργά ή γρήγορα θα επιστρέψουμε στα ίδια.
Ευτυχώς προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτοι που ηγούνται ποδοσφαιρικά και διοικητικά την εθνική ομάδα έχουν την ικανότητα να βλέπουν πολύ καλύτερα την μεγάλη εικόνα...απλά πρέπει οι δημοσιογράφοι και έπειτα οι φίλαθλοι να εκπαιδευτούν στην διαχείριση της επιτυχίας και της αποτυχίας
Πάλι δεν κατάλαβες τι έγραψα. Το αποτέλεσμα περνάει ΠΑΝΤΕΛΩΣ σε δεύτερη μοίρα. Και ας είχαμε αποκλειστεί αυτό δεν αλλάζει ότι για τα δεδομένα του ποδοσφαίρου της χώρας σήμερα συντελέστηκε κοσμογονία.
Πουθενά στο προηγούμενο μνμ μου δεν γράφω για το αποτέλεσμα παρά μόνο για την σύνθεση που παρατάχθηκε στο γήπεδο. Αυτή ήταν η κοσμογονία
Luigi Vampa
Δημοσιεύσεις: 3570
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Luigi Vampa »

Κ γω συμφωνώ, η εμφάνιση ήταν κυριαρχικά. Οι απειλές ήταν σποραδικές κ όχι πολύ επικίνδυνες. Βέβαια συμφωνώ με το κυρίως μήνυμα του post του Ρενέ, ότι το αποτέλεσμα κ αρνητικό να ήταν η στήριξη θα έπρεπε να ήταν ίδια απο δημοσιογράφους κ κόσμο. Βέβαια ρεαλιστικά το αποτέλεσμα εν τέλει επιβεβαιώνει κ την σωστή στρατηγική.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από hasio_john »

Τρελάθηκε και η UEFA με τον μικρό ...

«θυμηθείτε το όνομά του»

Εικόνα
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

nunies4 έγραψε:
renegade έγραψε:Δυστυχώς έρχεσαι να επιβεβαιώσεις αυτά ακριβώς που λέω.
Μέχρι το 42ο λεπτό που γίνεται το 0-2 η εθνική έχει βάλει ένα γκολ σε μία αντεπίθεση αλλά υποφέρει, χανει όλες τις μονομαχίες στο κέντρο, με τους κωτσέζους να χάνουνε σπουδές ευκαιρίες και κάποιες προϋποθέσεις για καλές ευκαιρίες.
Αν δηλαδή ο τζολάκης δεν ήτανε τόσο τυχερός ή ικανός και το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που ήρθε... δεν θα είχανε σπάσει αυτά τα τα ταμπού που λες?
Αν δεν έχουμε τη δυνατότητα να δούμε τη μεγαλύτερη εικόνα και όλα κρέμονται από ένα αποτέλεσμα τότε αργά ή γρήγορα θα επιστρέψουμε στα ίδια.
Ευτυχώς προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτοι που ηγούνται ποδοσφαιρικά και διοικητικά την εθνική ομάδα έχουν την ικανότητα να βλέπουν πολύ καλύτερα την μεγάλη εικόνα...απλά πρέπει οι δημοσιογράφοι και έπειτα οι φίλαθλοι να εκπαιδευτούν στην διαχείριση της επιτυχίας και της αποτυχίας
Πάλι δεν κατάλαβες τι έγραψα. Το αποτέλεσμα περνάει ΠΑΝΤΕΛΩΣ σε δεύτερη μοίρα. Και ας είχαμε αποκλειστεί αυτό δεν αλλάζει ότι για τα δεδομένα του ποδοσφαίρου της χώρας σήμερα συντελέστηκε κοσμογονία.
Πουθενά στο προηγούμενο μνμ μου δεν γράφω για το αποτέλεσμα παρά μόνο για την σύνθεση που παρατάχθηκε στο γήπεδο. Αυτή ήταν η κοσμογονία
Οκ , σε αυτό συμφωνώ .
Βέβαια για μένα δεν θα άλλαζε τίποτα ακόμα και αν πχ οι καρέτσας , Μουζακίτης ερχόντουσαν από τον πάγκο.
Αυτό που θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει είναι να κάτσουνε σε ένα τραπέζι όλοι οι αρμόδιοι των ομάδων και της ομοσπονδίας και πως θα χτίσουν πάνω σε αυτό. Ας πάρουν για παράδειγμα την περίπτωση του Βελγίου ( δεν την λέω αυθαίρετα καθώς ο γκαγκάτσης κάτι ανάλογο θέλει να κάνει ) και ας την προσαρμόσουν στα δικά μας δεδομένα.
Πρέπει να βρεθεί τρόπος οι ομάδες τις δεύτερης ταχύτητας να ρίξουν πολύ μεγαλύτερη βάση στις υποδομές ( όταν λέω υποδομές δεν αναφέρομαι μόνο στους παίκτες αλλά και σε εγκαταστάσεις πχ γήπεδα, προπονητήρια κτλ)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”